Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

La Kitul vechi de lant ce l-am avut am observat ca dupa ce intindeam lantul si strangeam suruburile la loc lantul avea alta intindere pe un alt segment din lungimea lui...

Verifica inca o data intinderea lui dar pe o lungime mai mare.. (adica impinge moto 10 cm verifici apoi iara 10 cm) si verifica patina de cauciuc de pe bascula..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ! Am si eu o nelamurire, acum 5 zile dupa ce am venit de la Bucuresti, a inceput sa mi se slabeasca lantul . L-am intins , acum sta bine , e curatat uns dar ieri venind de la Bucuresti , face un zgomot de parca ar lovi lantul cand plec de pe loc la viteze mici in a 1-a si a 2-a. A mai avut cineva problema asta ?

Eu am patit asa, era intins inegal, ba era intins ba avea burta (nu stiu daca asta e cea mai buna exprimare) si am venit din Ploiesti cu el de parca taiam lemne cu 30 la ora.

L-am schimbat atunci (in 2009). Vezi ca e oferta la DID pe louis.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu o nelamurire, acum 5 zile dupa ce am venit de la Bucuresti, a inceput sa mi se slabeasca lantul . L-am intins , acum sta bine , e curatat uns dar ieri venind de la Bucuresti , face un zgomot de parca ar lovi lantul cand plec de pe loc la viteze mici in a 1-a si a 2-a. A mai avut cineva problema asta ?

Daca inca iti este in limite si nu iti e nici inegal atunci pur si simplu l-ai intins prea tare. Verifica si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare la posesorii de hornet:de unde stiu daca e dus releul de incarcare,ce valori tre sa dea' normal?E la fel la hornet 600 si 900? Multumesc.

 

Prima verificare fara aparat de masura ar fi sa turezi motorul cu farul aprins.

Daca lumina farului oscileaza in intensitate releul este OK. Daca intensitatea e aceeasi atunci se merge doar pe baterie.

 

Cu voltmetru pe baterie trebuie sa-ti indice peste 13 V (chiar spre 14)

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima verificare fara aparat de masura ar fi sa turezi motorul cu farul aprins.

Daca lumina farului oscileaza in intensitate releul este OK. Daca intensitatea e aceeasi atunci se merge doar pe baterie.

 

Cu voltmetru pe baterie trebuie sa-ti indice peste 13 V (chiar spre 14)

 

13v sau mai mult daca este ok,sau daca releul e dus?

Editat de tamas_09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13v sau mai mult daca este ok,sau daca releul e dus?

13 V sau/si mai mult daca e OK!

 

De ex. daca masori bateria cu motorul oprit si cu motorul pornit si are aceeasi valoare sau mai mica releul este stricat.

Poti incerca cum ti-am zis cu farul.. daca la turatii se schimba intensitatea luminii.. releul este OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 V sau/si mai mult daca e OK!

 

De ex. daca masori bateria cu motorul oprit si cu motorul pornit si are aceeasi valoare sau mai mica releul este stricat.

Poti incerca cum ti-am zis cu farul.. daca la turatii se schimba intensitatea luminii.. releul este OK.

 

ok,ms mult.Acuma mai ramane sa aflu daca e acelasi releu ca si la hornet 900. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so. cu motorul oprit, daca masori bacteria, trebuie sa ai peste 12,3v

cu motorul pornit, tre sa arate peste ...12,8 parca sau 13.2 nu mai tin minte exact, iar in turatii ajunge pe la 14-15. asta daca e totul ok.

daca nu, o sa ai alte valori.

de fapt masoara si zi ce valori ai. si zi si de ce ai impresia ca e dus regulatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am gasit.

32006JR - 37 lei SKF si 7 lei romanesc

32005JR - 31 lei SKF si 7 lei romanesc.

preturi fara tva la badi.ro

credibil sau nu....nu am bani sa-i cumpar :(

Mi se par foarte ieftini...dar poti sa faci si un upgrade,adica sa pui rulmentul de jos cu bile cilindrice...eu ma facut asta la hornetul meu de 900,luand rulmenii din Anglia la 160 ron.Avantajul este ca,un rulment cu bile cilindrice are o suprafata mult mai mare de contact si clar uzura va fi mult mai mica si in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulment cu ace sau role.. bilele sunt doar sferice...

Cu ghilimelele de rigoare..crezi ca nu stiu cum sunt bilele? Idee este sa fie mai explicit,nu tehnic...pt ca.in momentul in care ii recomanzi un rulment cu ace omul poate sa fie destul de confuz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...