-UFO- Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 La Kitul vechi de lant ce l-am avut am observat ca dupa ce intindeam lantul si strangeam suruburile la loc lantul avea alta intindere pe un alt segment din lungimea lui... Verifica inca o data intinderea lui dar pe o lungime mai mare.. (adica impinge moto 10 cm verifici apoi iara 10 cm) si verifica patina de cauciuc de pe bascula.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) I will do that ! thank you very much ! O zi buna ! Editat Octombrie 8, 2012 de Ciuprun Cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Salut ! Am si eu o nelamurire, acum 5 zile dupa ce am venit de la Bucuresti, a inceput sa mi se slabeasca lantul . L-am intins , acum sta bine , e curatat uns dar ieri venind de la Bucuresti , face un zgomot de parca ar lovi lantul cand plec de pe loc la viteze mici in a 1-a si a 2-a. A mai avut cineva problema asta ? Eu am patit asa, era intins inegal, ba era intins ba avea burta (nu stiu daca asta e cea mai buna exprimare) si am venit din Ploiesti cu el de parca taiam lemne cu 30 la ora. L-am schimbat atunci (in 2009). Vezi ca e oferta la DID pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Salut ! Am si eu o nelamurire, acum 5 zile dupa ce am venit de la Bucuresti, a inceput sa mi se slabeasca lantul . L-am intins , acum sta bine , e curatat uns dar ieri venind de la Bucuresti , face un zgomot de parca ar lovi lantul cand plec de pe loc la viteze mici in a 1-a si a 2-a. A mai avut cineva problema asta ? Daca inca iti este in limite si nu iti e nici inegal atunci pur si simplu l-ai intins prea tare. Verifica si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 sau schimba-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 O sa il verific maine. Sper sa nu fie nevoie de alt lant ca mie imi place asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 O sa il verific maine. Sper sa nu fie nevoie de alt lant ca mie imi place asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Salut ! dak o sa aveti nevoie de piese pentru motoreta voastra aveti grija de unde le procurati !http://hondahornet.ro/forum/lista-neagra/3231-inselatorie-prin-curier.html eu am patitio si consider ca ar trebui sa va previn si pe voi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) O intrebare la posesorii de hornet:de unde stiu daca e dus releul de incarcare,ce valori tre sa dea' normal?E la fel la hornet 600 si 900? Multumesc. Editat Octombrie 9, 2012 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) O intrebare la posesorii de hornet:de unde stiu daca e dus releul de incarcare,ce valori tre sa dea' normal?E la fel la hornet 600 si 900? Multumesc. Prima verificare fara aparat de masura ar fi sa turezi motorul cu farul aprins. Daca lumina farului oscileaza in intensitate releul este OK. Daca intensitatea e aceeasi atunci se merge doar pe baterie. Cu voltmetru pe baterie trebuie sa-ti indice peste 13 V (chiar spre 14) Editat Octombrie 10, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Prima verificare fara aparat de masura ar fi sa turezi motorul cu farul aprins. Daca lumina farului oscileaza in intensitate releul este OK. Daca intensitatea e aceeasi atunci se merge doar pe baterie. Cu voltmetru pe baterie trebuie sa-ti indice peste 13 V (chiar spre 14) 13v sau mai mult daca este ok,sau daca releul e dus? Editat Octombrie 10, 2012 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 13v sau mai mult daca este ok,sau daca releul e dus? 13 V sau/si mai mult daca e OK! De ex. daca masori bateria cu motorul oprit si cu motorul pornit si are aceeasi valoare sau mai mica releul este stricat. Poti incerca cum ti-am zis cu farul.. daca la turatii se schimba intensitatea luminii.. releul este OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 13 V sau/si mai mult daca e OK! De ex. daca masori bateria cu motorul oprit si cu motorul pornit si are aceeasi valoare sau mai mica releul este stricat. Poti incerca cum ti-am zis cu farul.. daca la turatii se schimba intensitatea luminii.. releul este OK. ok,ms mult.Acuma mai ramane sa aflu daca e acelasi releu ca si la hornet 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Posibil sa fie si bornele oxidate greu la baterie.Verifica si alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 so. cu motorul oprit, daca masori bacteria, trebuie sa ai peste 12,3v cu motorul pornit, tre sa arate peste ...12,8 parca sau 13.2 nu mai tin minte exact, iar in turatii ajunge pe la 14-15. asta daca e totul ok. daca nu, o sa ai alte valori. de fapt masoara si zi ce valori ai. si zi si de ce ai impresia ca e dus regulatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifi Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Vine cineva azi in Constitutiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 care stiai codurile de la rulmentii de jug? ca se pare ca-s dusi ai mei si tre sa fac un pic de shopping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Ce s-a intamplat cu restul de 500 de pagini? De la schimbarea forumului intra mai multe postari pe o pagina? Arata mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Ce s-a intamplat cu restul de 500 de pagini? De la schimbarea forumului intra mai multe postari pe o pagina? Arata mai bine! Da cred ca s-au dublat nr de posturi care incap pe o pagina din ce vad anterior si de aici nr de 506 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 care stiai codurile de la rulmentii de jug? ca se pare ca-s dusi ai mei si tre sa fac un pic de shopping. Pt Horneta a noua, 2007 -> am un pfd cu codurile originale (in portugheza dar merge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 le-am gasit. 32006JR - 37 lei SKF si 7 lei romanesc 32005JR - 31 lei SKF si 7 lei romanesc. preturi fara tva la badi.ro credibil sau nu....nu am bani sa-i cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 le-am gasit. 32006JR - 37 lei SKF si 7 lei romanesc 32005JR - 31 lei SKF si 7 lei romanesc. preturi fara tva la badi.ro credibil sau nu....nu am bani sa-i cumpar Mi se par foarte ieftini...dar poti sa faci si un upgrade,adica sa pui rulmentul de jos cu bile cilindrice...eu ma facut asta la hornetul meu de 900,luand rulmenii din Anglia la 160 ron.Avantajul este ca,un rulment cu bile cilindrice are o suprafata mult mai mare de contact si clar uzura va fi mult mai mica si in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Rulment cu ace sau role.. bilele sunt doar sferice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Rulment cu ace sau role.. bilele sunt doar sferice... Cu ghilimelele de rigoare..crezi ca nu stiu cum sunt bilele? Idee este sa fie mai explicit,nu tehnic...pt ca.in momentul in care ii recomanzi un rulment cu ace omul poate sa fie destul de confuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Mare grijă cu rulmentul de sus de la jug. Pe același cod sunt 2 dimensiuni de interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.