Calin1974 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Schimbat ulei, problema s-a rezolvat, cel putin la primul drum asa se observa, a intrat 3,4 litri cu joja desfiletata nivelul e putin sub maxim, verific si maine dimineata nivel ce ulei ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 MOTUL 5100 10W40 -MA2 TECHOSYNTHESE EASTER la bidon de 4 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Ce parbriz MRA pot pune pe viespe model 2010, ca sa arate cit de cit, dar sa si protejeze la vint ? care cam ce aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Fara suporti : Si fara toba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Salutare, Este vreun coleg cu Hornet ce are montata alarma SPY 5000m, aceea cu pager? M-ar interesa cum si unde a legat firele pentru imobilizator si pornire remote. Vreau sa ajut o cunostinta saptamana viitoare in montajul unei astfel de alarme. Motocicleta este pe carburatie. Multumesc Nu avem niciun coleg cu Hornet ce are instalata alarma SPY 5000m? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Si fara toba.. Uita-te mai bine jos in dreapta la scarita;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Uita-te mai bine jos in dreapta la scarita;) Salut George, imi place sa cred ca inca nu sunt asa de chior, am observat toba modificata in stilul noului Hornet desigur.. Ce am vrut sa subliniez e ca toba nu e la locul ei, pana la urma asta reprezinta problema utilizarii acelor genti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Ce parbriz MRA pot pune pe viespe an 2010, ca sa arate cit de cit, dar sa si protejeze la vint ? care cam ce aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Salut George, imi place sa cred ca inca nu sunt asa de chior, am observat toba modificata in stilul noului Hornet desigur.. Ce am vrut sa subliniez e ca toba nu e la locul ei, pana la urma asta reprezinta problema utilizarii acelor genti. Bafta! Sorry,nu era nici o ironie,eram doar cu gandul ca nu e poza calitativa si nu se vede bine:) Stiu personal mai multe persoane care au genti laterale impreuna cu toba stock si nu au nici un fel de probleme atata timp cat prind bine gentile.nu e inginerie,doar atentie si distributie corecta-egala a greutatii in fiecare geanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Sorry,nu era nici o ironie,eram doar cu gandul ca nu e poza calitativa si nu se vede bine:) Stiu personal mai multe persoane care au genti laterale impreuna cu toba stock si nu au nici un fel de probleme atata timp cat prind bine gentile.nu e inginerie,doar atentie si distributie corecta-egala a greutatii in fiecare geanta Exact, cu toba stock care are scutul acela ce nu se incinge foarte tare. La mine si dupa ceva timp dupa ce am oprit-o si tot frige bine inox-ul. Cred ca renunt la ideea gentilor si a bagajelor in general pe Hornet si ma duc in excursie cu masina. Las moto numai pentru plimbare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Exact, cu toba stock care are scutul acela ce nu se incinge foarte tare. La mine si dupa ceva timp dupa ce am oprit-o si tot frige bine inox-ul. Cred ca renunt la ideea gentilor si a bagajelor in general pe Hornet si ma duc in excursie cu masina. Las moto numai pentru plimbare.. Pacat, nimic nu se compara cu excursiile pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Pacat, nimic nu se compara cu excursiile pe motocicleta. Motorul e totusi motor, nu tractor. Bineinteles ca nu se compara nimic cu o tura faina pe 2 roti, dar cand am de luat bagaje cu mine, prefer masina. Acele genti ar fi fost un mic ajutor, insa nu le pot folosi din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Motorul e totusi motor, nu tractor. Bineinteles ca nu se compara nimic cu o tura faina pe 2 roti, dar cand am de luat bagaje cu mine, prefer masina. Acele genti ar fi fost un mic ajutor, insa nu le pot folosi din pacate. Daca vrei tare sa mergi cu motorul si problema sunt acele bagaje laterale, pot sa iti imprumut suportii mei laterali pe perioada vacantei. In functie de cand e vacanta, daca nu ai top-case, pot sa ti-l dau si pe ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Daca vrei tare sa mergi cu motorul si problema sunt acele bagaje laterale, pot sa iti imprumut suportii mei laterali pe perioada vacantei. In functie de cand e vacanta, daca nu ai top-case, pot sa ti-l dau si pe ala. Uai da' incarcat ai mai fost.. Merci de ajutor, insa nu vreau sa ma mai complic. Daca erai mai aproape de Cluj as fi facut o proba la gentile laterale, de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Uai da' incarcat ai mai fost.. Merci de ajutor, insa nu vreau sa ma mai complic. Daca erai mai aproape de Cluj as fi facut o proba la gentile laterale, de curiozitate. Am fost jumate de Europa cu bagajele alea anul trecut Mai multe detalii aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda60 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Am folosit gentile laterale in cateva ture mai lungi si se comporta excelent. Echilibrate cum trebuie , nu ai nici o problema ! fara modificari, fara suporti, doar reglaje la bretelele de legatura ( valabil pt. toba originala ). Poze cu atelajul la postarea "plimbare de vara", intalniri, evenimente , excursii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Dragi viespari, a venit timpul sa ma despart de motocicleta mea, vreau sa trec la un Enduro Touring mai exact un BMW F650GS. Mi-as dori sa o vand unei persoane care sa aibe grija de ea asa cum am avut eu, este motocicleta mea de suflet dar decat sa stea parcata mai bine plimbata, ei ii plac plimbarile. Mai multe detalii aici: LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mukiki Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Salutare, Ce kit de lant si ce set de placute de frana (fata/spate) recomandati pentru un Hornet 2002? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Salutare, Ce kit de lant si ce set de placute de frana (fata/spate) recomandati pentru un Hornet 2002? Multumesc. DID (o-ring sau x-ring) / SBS (sinter) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 dragilor, eu am dat viespul, cu oaresce tristete pentru ca a fost prima mea mobra si pentru ca am bagat bani si munca in ea cum am stiut eu mai bine. imi pare rau ca nu m-am intalnit mai des cu voi mai ales ca unii dintre voi sunteti de nota 10. (george, sorin, straic, swat, etc - imi cer scuze pe cei care i-am cunoscut si i-am uitat). oricand pot sa va ajut si pot cu un sfat, o mana in plus la munca....cu cea mai mare placere. oricum o sa raman cu geana pe forumul asta. PS - nu am plecat de la dezbracate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 (editat) ai tradat viespiutele .. rusinica Editat Septembrie 6, 2013 de Roxynel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nouvenit Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 oameni buni....sunt sigur ca va pricepeti la motoare....dar am un mic comentariu. Sunt posesor de Hornet PC34 (2001) de 15.000 km. Eu il gasesc deosebit....vreau sa merg linistit..sub 6000 rpm...ma lasa, fac prosti la schimbarea vitezei (subturat) ...ma lasa, alearga ca o nebuna si reactioneaza violent peste 7000-8000 rpm.....Sta pe drum impecabil. Da, la 5000-5500 rpm vibreaza ciudat. Nu stau acolo. Am mers frecvent la 180-220 km/h...minute intregi (frecvent peste 10 min continuu)...nici o problema daca ma culc pe rezervor.. Consumul nu a trecut de 6l/100km niciodata. Media a fost de 5 l %. Sunt foarte multumit de ea. Restul cred ca sunt fineturi...nu mi-am cumparat motor ca sa-l critic...ci ca sa alerg cu el. Drumuri bune va urez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 domnilor, am uitat sa va spun, sa va zic, sa va informez...poate sunteti interesati de o toba de hornetel: /index.php?/topic/702040-toba-arrow-hornet-98-02/?hl=arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vano Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Salutare, De ceva timp am observat ca imi miroase geaca (in partea din spate) a gaze de esapament arse. Presupun ca e din cauza pozitionarii inalte a tobei.(plus curentii de aer din timpul mersului) Intrebare : Aveti si voi aceiasi "problema" ? Am motorul cam de o luna si nu stiu daca e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Salutare, De ceva timp am observat ca imi miroase geaca (in partea din spate) a gaze de esapament arse. Presupun ca e din cauza pozitionarii inalte a tobei.(plus curentii de aer din timpul mersului) Intrebare : Aveti si voi aceiasi "problema" ? Am motorul cam de o luna si nu stiu daca e normal. daca mirosea si a benzen, era indicat sa nu fumezi in mers )) dupa ce o pornesti, cat de rau miroase ila toba? carburatoare curatate? reglate? sau injectie...dupa caz Editat Septembrie 12, 2013 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.