luk77 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 vand macheta moto scala 1-18,honda hornet,argintie,scala 1-18,model 2000.pret 25 lei poze? Salutare.Cat de mult protejaza impotriva vantului un parbriz?Am facut o tura saptamana trecuta pe autostrada si peste 100 nu ii prea ok.Eventual si de unde pot sa imi cumpar ,inafara de cele de pe Louise.O seara faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Nu cine stie ce..mie dupa 130 deja imi da casca pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Nu cine stie ce..mie dupa 130 deja imi da casca pe spate. Dani, schimba-ti casca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Unde gasesc filtul de benzina la hornet 2006 ca m'am uitat dupa el si nimic. Sincer nici eu si cred ca hornetul pana in 2007 nu are filtru de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 daca e ca la mine, e in rezervor si nu e practic filtru ci e o sita care nu lasa mizeria sa treaca din rezervor in restul sistemului de alimentare. e un tub cam de 5 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Sincer nici eu si cred ca hornetul pana in 2007 nu are filtru de benzina Ba are, ceva de genul a ceea ce a descris COObra, l-am vazut in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 poze? Salutare.Cat de mult protejaza impotriva vantului un parbriz?Am facut o tura saptamana trecuta pe autostrada si peste 100 nu ii prea ok.Eventual si de unde pot sa imi cumpar ,inafara de cele de pe Louise.O seara faina Nu cine stie ce..mie dupa 130 deja imi da casca pe spate. Traiasca Hornet S!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 mana dreapta in gaz, te culci pe rezervor (mai chircit si poponeata spre spate pe sa), mana stanga o agati de partea dreapta unde se imbina rezervorul cu furca. sau cu mana stanga te tii de jamba stanga. sau petreci mana stanga spre partea dreapta a rezervorului. eu am mers asa cu 220. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 mana dreapta in gaz, te culci pe rezervor (mai chircit si poponeata spre spate pe sa), mana stanga o agati de partea dreapta unde se imbina rezervorul cu furca. sau cu mana stanga te tii de jamba stanga. sau petreci mana stanga spre partea dreapta a rezervorului. eu am mers asa cu 220. Cred ca glumesti.. Sa mergi cu 220 cu o singura mana pe ghidon... Nu mai da sfaturi sinucigase. Exista pastile.. cladiri inalte, funii, lame.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Poate sunt interesati.... Vand urmatoarele piese de Honda Hornet 600 an 2002:-radiator-saua-capac motor stanga-plastick fata radiator-ornamente laterale-radiator-set discuri frana fata-plastic cot termostatPiesele sunt compatibile si la alti ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Eu am mers ieri cu 220 la ora pe o portiune dreapta de vreo 3-4 km, sincer e prea mult pentru acest tip de motocicleta. Nu o sa mai repet figura ajunge un maxim 170-180 mai ales pe drumurile noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Salutare, Este vreun coleg cu Hornet ce are montata alarma SPY 5000m, aceea cu pager? M-ar interesa cum si unde a legat firele pentru imobilizator si pornire remote. Vreau sa ajut o cunostinta saptamana viitoare in montajul unei astfel de alarme. Motocicleta este pe carburatie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 mana dreapta in gaz, te culci pe rezervor (mai chircit si poponeata spre spate pe sa), mana stanga o agati de partea dreapta unde se imbina rezervorul cu furca. sau cu mana stanga te tii de jamba stanga. sau petreci mana stanga spre partea dreapta a rezervorului. eu am mers asa cu 220. intentia mea nu e sa merg cu 200 sau mai mult,ma gandeam ca la un drum mai lung ii destul de obositor sa te sufle asa vantu chiar si la 100 -120,daca parbrizul nu face minuni nu o sa imi iau ,ca si aspect prefer fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Dani, schimba-ti casca ! Astept ceva oferte la Shoei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 mana dreapta in gaz, te culci pe rezervor (mai chircit si poponeata spre spate pe sa), mana stanga o agati de partea dreapta unde se imbina rezervorul cu furca. sau cu mana stanga te tii de jamba stanga. sau petreci mana stanga spre partea dreapta a rezervorului. eu am mers asa cu 220. Cred ca glumesti.. Sa mergi cu 220 cu o singura mana pe ghidon... Nu mai da sfaturi sinucigase. Exista pastile.. cladiri inalte, funii, lame.. nu am vazut nimic sinucigas in asta...nu e un sfat. eu doar spun ce pozitie am avut si la ce viteza. este pozitia pe hornet pentru viteze mai mari de 130-140. vantul nu te mai ia in piept. intentia mea nu e sa merg cu 200 sau mai mult,ma gandeam ca la un drum mai lung ii destul de obositor sa te sufle asa vantu chiar si la 100 -120,daca parbrizul nu face minuni nu o sa imi iau ,ca si aspect prefer fara am avut puig. mi s-a parut foarte bun. Eu am mers ieri cu 220 la ora pe o portiune dreapta de vreo 3-4 km, sincer e prea mult pentru acest tip de motocicleta. Nu o sa mai repet figura ajunge un maxim 170-180 mai ales pe drumurile noastre de acord. si eu votez pentru un 180 maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Eu am incercat si cu parbriz si gara. Fara parbriz la peste100 simti tare vintul in piept. Cu parbriz e tare rau cam pe la 150-170 il simti tare in casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Am o mica problema la franare, cand franez cu fata imi da socuri in maneta de franare (ca si cum ar frana in trepte , ca si cum ar fi un disc stramb) ce ar trebui sa fac ?? ce trebuie sa verific ?? Cineva imi mai spunea ca e posibil si din amortizoare..... acum voi ce spuneti..? Zilele astea o sa dau 1 etrier jos sa merg doar cu 1 disc sa vad daca face la fel si dupa invers , sper prin metoda asta sa aflu daca e de la vreun disc. Si poate imi spuneti cam cat ar trebui sa coste un disc de franare sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Am o mica problema la franare, cand franez cu fata imi da socuri in maneta de franare (ca si cum ar frana in trepte , ca si cum ar fi un disc stramb) ce ar trebui sa fac ?? ce trebuie sa verific ?? Cineva imi mai spunea ca e posibil si din amortizoare..... acum voi ce spuneti..? Zilele astea o sa dau 1 etrier jos sa merg doar cu 1 disc sa vad daca face la fel si dupa invers , sper prin metoda asta sa aflu daca e de la vreun disc. Si poate imi spuneti cam cat ar trebui sa coste un disc de franare sh. S-au ovalizat discurile sau ai luat candva o groapa serioasa si janta e problema.Daca sunt discurile,am eu un set in stare foarte buna la 100 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Sigur de la discuri...cel putin unu e ovalizat...solutia e sa schimbi discurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare, Am si eu o problema la viespea mea : Acum, cand e mai cald si imi ajunge apa destul de calda (nu la rosu) , cand ma opresc observ ca imi curge apa din vasul de expansiune (cel de sub codita).Am lichid la nivel in vasul de expansiune, termostatul declanseaza(vad ca porneste ventilatorul). Aveti vreo idee ? Multam anticipat Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 @SwatGuard Cred ca tu confunzi termostatul cu termocupla. Termostaul este elementul amplasat in partea dreapta, langa furtunul negru invelit in arcul acela, iar rolul sau este sa se deschida atunci cand se incalzeste suficient de tare, pentru a facilita incalzirea motorului la rece si apoi racirea acestuia. Ventilatorul care porneste este comandat de o termocupla, o piesa care functioneaza ca un comutator - cand atinge o anumita temperatura, aceasta porneste ventilatorul. Cele doua functioneaza independent una fata de cealalta. Mergi la service sa-ti verifice sistemul de racire, e posibil ca termostatul sa nu deschida si sa faca presiune sistemul, ceea ce ar putea sa-ti produca neplaceri serioase in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Corect, La termocupla ma refeream cand spuneam ca porneste ventilatorul. Pai daca nu ar porni termostatul, cum ar raci motorul ? Motorul se raceste ,nu mi-a ajuns niciodata la rosu, problema se accentueaza la drumuri mai lungi in oras (cu timpi mai mari de stat la semafor). @SwatGuard Cred ca tu confunzi termostatul cu termocupla. Termostaul este elementul amplasat in partea dreapta, langa furtunul negru invelit in arcul acela, iar rolul sau este sa se deschida atunci cand se incalzeste suficient de tare, pentru a facilita incalzirea motorului la rece si apoi racirea acestuia. Ventilatorul care porneste este comandat de o termocupla, o piesa care functioneaza ca un comutator - cand atinge o anumita temperatura, aceasta porneste ventilatorul. Cele doua functioneaza independent una fata de cealalta. Mergi la service sa-ti verifice sistemul de racire, e posibil ca termostatul sa nu deschida si sa faca presiune sistemul, ceea ce ar putea sa-ti produca neplaceri serioase in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Pune mana (cu manusi, desigur) pe radiator si plimba mana pe intreaga suprafata a radiatorului. E uniforma temperatura? Daca nu, nu s-a deschis termostatul. Verifica si daca se simte presiune (rezistenta la apasare cu mana) pe furtunele de cauciuc care leaga pompa de apa de radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Swat, cred ca ai prea mult lichid de racire in instalatie. E posibil totusi sa fie si legat de calitatea lui. Daca nu l-ai mai schimbat de mult poate ar fi cazul. Eu zic sa faci prima oara asta. Costa mai nimic si dureaza 5 minute la Hornet. Daca nu te descurci da un telefon ca oricum stai prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Am uitat sa precizez, radiatorul are putin peste un an. Cand am schimbat radiatorul, am schimbat si lichidul de racire. Anul acesta am fost sa schimb uleiul la un service si am verificat si lichidul de racire (era sub nivel in vas).Tipul e acolo mi-a masurat concentratia lichidului de racire si mi-a aratat ca era 100% . Mi-a completat cu apa distilata pana a fost nivelul corect. Acum, nivelul lichidului de racire este putin peste liniuta de sus (ceea ce ma duce cu gandul ca am un pic mai mult deca trebuie). O sa tin nivelul sub observatie , pana la urma daca asta e cauza, ar trebui sa inceteze dupa ce a "eliminat" surplusul. Swat, cred ca ai prea mult lichid de racire in instalatie. E posibil totusi sa fie si legat de calitatea lui. Daca nu l-ai mai schimbat de mult poate ar fi cazul. Eu zic sa faci prima oara asta. Costa mai nimic si dureaza 5 minute la Hornet. Daca nu te descurci da un telefon ca oricum stai prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.