Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Este vreun coleg cu Hornet ce are montata alarma SPY 5000m, aceea cu pager? M-ar interesa cum si unde a legat firele pentru imobilizator si pornire remote.

Vreau sa ajut o cunostinta saptamana viitoare in montajul unei astfel de alarme.

 

Motocicleta este pe carburatie.

 

Multumesc

Nu avem niciun coleg cu Hornet ce are instalata alarma SPY 5000m?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te mai bine jos in dreapta la scarita;)

 

Salut George,

 

imi place sa cred ca inca nu sunt asa de chior, am observat toba modificata in stilul noului Hornet desigur..

 

Ce am vrut sa subliniez e ca toba nu e la locul ei, pana la urma asta reprezinta problema utilizarii acelor genti.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut George,

 

imi place sa cred ca inca nu sunt asa de chior, am observat toba modificata in stilul noului Hornet desigur..

 

Ce am vrut sa subliniez e ca toba nu e la locul ei, pana la urma asta reprezinta problema utilizarii acelor genti.

 

Bafta!

Sorry,nu era nici o ironie,eram doar cu gandul ca nu e poza calitativa si nu se vede bine:)

Stiu personal mai multe persoane care au genti laterale impreuna cu toba stock si nu au nici un fel de probleme atata timp cat prind bine gentile.nu e inginerie,doar atentie si distributie corecta-egala a greutatii in fiecare geanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry,nu era nici o ironie,eram doar cu gandul ca nu e poza calitativa si nu se vede bine:)

Stiu personal mai multe persoane care au genti laterale impreuna cu toba stock si nu au nici un fel de probleme atata timp cat prind bine gentile.nu e inginerie,doar atentie si distributie corecta-egala a greutatii in fiecare geanta

 

Exact, cu toba stock care are scutul acela ce nu se incinge foarte tare. La mine si dupa ceva timp dupa ce am oprit-o si tot frige bine inox-ul.

Cred ca renunt la ideea gentilor si a bagajelor in general pe Hornet si ma duc in excursie cu masina. Las moto numai pentru plimbare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, cu toba stock care are scutul acela ce nu se incinge foarte tare. La mine si dupa ceva timp dupa ce am oprit-o si tot frige bine inox-ul.

Cred ca renunt la ideea gentilor si a bagajelor in general pe Hornet si ma duc in excursie cu masina. Las moto numai pentru plimbare..

Pacat, nimic nu se compara cu excursiile pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat, nimic nu se compara cu excursiile pe motocicleta.

 

Motorul e totusi motor, nu tractor. Bineinteles ca nu se compara nimic cu o tura faina pe 2 roti, dar cand am de luat bagaje cu mine, prefer masina.

 

Acele genti ar fi fost un mic ajutor, insa nu le pot folosi din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Motorul e totusi motor, nu tractor. Bineinteles ca nu se compara nimic cu o tura faina pe 2 roti, dar cand am de luat bagaje cu mine, prefer masina.

 

Acele genti ar fi fost un mic ajutor, insa nu le pot folosi din pacate.

Daca vrei tare sa mergi cu motorul si problema sunt acele bagaje laterale, pot sa iti imprumut suportii mei laterali pe perioada vacantei.

In functie de cand e vacanta, daca nu ai top-case, pot sa ti-l dau si pe ala.

 

post-56821-0-61791100-1345465488_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca vrei tare sa mergi cu motorul si problema sunt acele bagaje laterale, pot sa iti imprumut suportii mei laterali pe perioada vacantei.

In functie de cand e vacanta, daca nu ai top-case, pot sa ti-l dau si pe ala.

 

Uai da' incarcat ai mai fost..

 

Merci de ajutor, insa nu vreau sa ma mai complic. Daca erai mai aproape de Cluj as fi facut o proba la gentile laterale, de curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uai da' incarcat ai mai fost..

 

Merci de ajutor, insa nu vreau sa ma mai complic. Daca erai mai aproape de Cluj as fi facut o proba la gentile laterale, de curiozitate.

Am fost jumate de Europa cu bagajele alea anul trecut :)

Mai multe detalii aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit gentile laterale in cateva ture mai lungi si se comporta excelent. Echilibrate cum trebuie , nu ai nici o problema ! fara modificari, fara suporti, doar reglaje la bretelele de legatura ( valabil pt. toba originala ). Poze cu atelajul la postarea "plimbare de vara", intalniri, evenimente , excursii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dragi viespari, a venit timpul sa ma despart de motocicleta mea, vreau sa trec la un Enduro Touring mai exact un BMW F650GS. Mi-as dori sa o vand unei persoane care sa aibe grija de ea asa cum am avut eu, este motocicleta mea de suflet dar decat sa stea parcata mai bine plimbata, ei ii plac plimbarile.

 

Mai multe detalii aici: LINK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragilor, eu am dat viespul, cu oaresce tristete pentru ca a fost prima mea mobra si pentru ca am bagat bani si munca in ea cum am stiut eu mai bine.

imi pare rau ca nu m-am intalnit mai des cu voi mai ales ca unii dintre voi sunteti de nota 10. (george, sorin, straic, swat, etc - imi cer scuze pe cei care i-am cunoscut si i-am uitat).

oricand pot sa va ajut si pot cu un sfat, o mana in plus la munca....cu cea mai mare placere.

oricum o sa raman cu geana pe forumul asta.

 

 

PS - nu am plecat de la dezbracate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni....sunt sigur ca va pricepeti la motoare....dar am un mic comentariu. Sunt posesor de Hornet PC34 (2001) de 15.000 km. Eu il gasesc deosebit....vreau sa merg linistit..sub 6000 rpm...ma lasa, fac prosti la schimbarea vitezei (subturat) ...ma lasa, alearga ca o nebuna si reactioneaza violent peste 7000-8000 rpm.....Sta pe drum impecabil. Da, la 5000-5500 rpm vibreaza ciudat. Nu stau acolo. Am mers frecvent la 180-220 km/h...minute intregi (frecvent peste 10 min continuu)...nici o problema daca ma culc pe rezervor.. Consumul nu a trecut de 6l/100km niciodata. Media a fost de 5 l %. Sunt foarte multumit de ea. Restul cred ca sunt fineturi...nu mi-am cumparat motor ca sa-l critic...ci ca sa alerg cu el. Drumuri bune va urez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De ceva timp am observat ca imi miroase geaca (in partea din spate) a gaze de esapament arse.

Presupun ca e din cauza pozitionarii inalte a tobei.(plus curentii de aer din timpul mersului)

Intrebare : Aveti si voi aceiasi "problema" ?

 

Am motorul cam de o luna si nu stiu daca e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De ceva timp am observat ca imi miroase geaca (in partea din spate) a gaze de esapament arse.

Presupun ca e din cauza pozitionarii inalte a tobei.(plus curentii de aer din timpul mersului)

Intrebare : Aveti si voi aceiasi "problema" ?

 

Am motorul cam de o luna si nu stiu daca e normal.

daca mirosea si a benzen, era indicat sa nu fumezi in mers :)))

 

dupa ce o pornesti, cat de rau miroase ila toba?

carburatoare curatate? reglate?

sau injectie...dupa caz

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...