pepsi Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 cat vrei sa ceri pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Nu stiu preturile de aia va intreb. Si mai am o intrebare... cheia de pc 34 are chip? Sa stiu ca as vrea sa fac o copie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Nu stiu preturile de aia va intreb. Si mai am o intrebare... cheia de pc 34 are chip? Sa stiu ca as vrea sa fac o copie PC34 ,nu are chip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Uuu deci pot face cheie la orice taraba din aia in piata... multumescc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Uuu deci pot face cheie la orice taraba din aia in piata... multumescc!!! Da, o poti decupa unde vrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 PC34 ,nu are chip! Simple is better Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Deci practic pc34 e mai simpla. Carburatie fara chip kilometraj pe cablu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 (editat) Noua galerie de evacuare decat Nu se simt schimbari decat in bine ,nu a influentat cu nimic negativ eliminarea ctalizatorului Pana ce nu pui motocicleta pe un dyno (si nimeni de aici nu face asta) e degeaba. Senzatia din sa nu se pupa tot timpul cu realitatea... Editat Octombrie 13, 2017 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 Va salut.. am cumparat un spray pt lant repsol.. e bun sau recomandati altceva?.. cum imi dau seama cand trebuie sa ung sau sa curat lantul? Acum cand pun mana pe el il simt uleios si se ia pe mana unsoare..multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 Va salut.. am cumparat un spray pt lant repsol.. e bun sau recomandati altceva?.. cum imi dau seama cand trebuie sa ung sau sa curat lantul? Acum cand pun mana pe el il simt uleios si se ia pe mana unsoare..multumesc! Uite AICI un post foarte detaliat despre intretinerea lantului » Post actualizat in 16 Oct 2017 06:38 Din ciclul "de ce ti-e frica nu scapi", vechea mea problema cu bateria moto (detalii AICI) m-a lovit din nou: a crapat bateria subit si am ramas in drum. Am profitat de vremea buna de ieri si am iesit la o tura pe AICI (recomand traseul celor din zona, e ideal pt o zi de weekend). Dimineata moto a pornit la prima cheie (desi era destul de rece afara). Verificat lumini, semnalizari.. totul ok. Am pornit la drum, totul a fost in regula. Pe serpentinele spre Simleu, foarte multe motoare (nu am vazut pana acum asa de multi pe acolo), am vrut sa salut un grup ce era oprit pe dreapta, insa claxonul nu mai functiona. Dupa cateva viraje moare si acul la turometru (noroc ca vitezometrul e mecanic la PC34). Chiar inainte de pensiunea Huta Slavia, a murit motorul in mers. Am reusit sa pornesc totusi luand viteza la vale, cu moto in treapta 2. Asa m-am tarait pana la Petrom in Zalau unde am alimentat. Chiar inainte sa intru la pompa, cum am redus viteza motorul s-a oprit. Am reusit sa o pornesc din nou, impinsa.. insa nu am ajuns departe. Pana la urma am lasat moto pe trotuar in Zalau, am revenit la Cluj unde am imprumutat bateria unui coleg hornetist si m-am intors. La ora 19:00 deja era bezna. Am venit spre Cluj pe intuneric si pe frig (am ajuns pe la 21:00), nu recomand experienta, mai ales cand soseaua e plina de cretini (cel mai mare ghibol cu un SUV cu nr de MM ce aproape m-a scos de pe drum). Chestia e ca pocnitoarea asta de Volton m-a tinut din 2013 totusi si oricum intentionam sa iau baterie noua pt sezonul viitor. Nu ma asteptam insa sa moara asa subit, mai ales in timpul mersului. Se pare ca daca bateria nu e ok, Horneta mea nu isi tine ralantiul si se opreste. Daca motorul e turat duce, insa cum reduci viteza se opreste si apoi nici ca o mai poti porni. Ultima data cand am verificat incarcarea era in parametri. O voi verifica din nou inainte sa pun bateria noua pe moto. Fun fun fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 Multumesc muult de tot! Foarte folositor. Ma asteptam sa fie ceva sensibil lantul si sa trenuiasca anumite solutii... treaba e ca nu am cric central dar vad eu cum fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 (editat) Multumesc muult de tot! Foarte folositor. Ma asteptam sa fie ceva sensibil lantul si sa trenuiasca anumite solutii... treaba e ca nu am cric central dar vad eu cum fac... Foloseste cu incredere metoda "scandura" Adica, fa rost de o scandura pe care sa o poti pune sub suportul de scarita de pe partea dreapta, apoi ridici moto putin pe cricul lateral si impingi scandura astfel incat roata spate sa fie suspendata. Alternativa ar fi sa iti iei un stander pt roata spate. Eu am modelul acesta: LINK Singurul dezavantaj e ca nu poti pune moto pe stand singur, ai nevoie de inca o persoana. Exista si standere ce pot fi folosite de o singura persoana, insa sunt mai scumpe si mie personal nu imi inspira incredere Editat Octombrie 16, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 O sa incerc sa pun ceva un lemn plus un cric de la masina eu sunt mic mobra e mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 @Vallach:man,dar stiu ca ai "noroc". Tin minte le vremea Viespii, avand in vedere cati ani si km si porniri/opriri si altele, ma tineau bateriile cate 2 ani. Cel mai interesant era ca pana sa crape nu dadea nici un semn, nimic. Poc din senin. La babeta de R1 ma anunta,cu vreo 3-4 porniri inainte sa crape învârte din ce in ce mai greu. La masini la fel. O fi Viespea cu fite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 (editat) Cand o sa se sature oamenii de zgomotul pe care-l scoate fiecare troasca fara catalizator si o sa vina RAR-ul sa ridice taloane o sa fie frumos. Sau cand o sa se interzica motocicletele pe anumite strazi. Sau cand o sa arunce o baba suparata cu ulei pe strada si o sa-si rupa unul capul din cauza unui vitel cu buletin. Nu mai zic de aerul placut pe care-l respira lumea de la toti idiotii astia. E misto sa stai in spatele unuia din asta la semafor, sa tragi in tine aerul ala cu cancer la pachet. Ca la munte, nu? Ce sfaturi inteligente... Nu cred ca are vreun rost sa o pun pe dyno Eu spun ca se simte diferenta din doua puncte de vedere:este mai usoara cu cateva kg si accelereaza mai rapid Plus ca suna mult mai frumos ,arata mult mai bine cu galeriile noi si nu se mai vede saracia aia de catalizator Eu am schimbat galeria strict pentru ca nu imi placea cum arata catalizatorul si nu suna nici cum cu el Am postat aici ca nu are nici o problema tocmai pentru faptul ca se spune ca ar trebui sa rescrii softul dupa eliminarea catalizatorului ,lucru total gresit(am eliminat catalizatorul si la masina) Trebuie rescris softul in cazul in care elimini sonda Ma gandesc ca imi spuneau cei de la care am cumparat evacuarea ca trebuie modoficat si softul Recomand oricarui detinator de PC 41 sa elimine catalizatorul » Post actualizat in 13 Oct 2017 18:35filmulet cu evacuarea https://www.facebook.com/blackwidowexhausts/posts/1999008600377467 Editat Octombrie 16, 2017 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 Am reusit sa mi fac un stand pentru roata spate si functioneaza perfect. Nu este nevoie de 2 persoane. Stand ul nu e finalizat . » Post actualizat in 16 Oct 2017 18:54 Mi am cumparat o geaca Oxford toledo 1 si la viteza peste 70km/h se umfla in spate si e enervant. Ce pot sa i fac sa nu se mai umfle ? Momentan o port doar cu tricou pe sub...Geaca e relativ fixa. Am luat o sa o pot lua si cu hanorac sau bluza mai goasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 (editat) Serios? Fiecare este liber sa faca ce vrea Dar nu cred ca noi doi ne cunoastem in asa fel incat tu(nu stiu cine esti si nici nu ma intereseaza) sa iti permiti sa faci pe toata lumea idiot(cei care nu au catalizatoare) Nu stiu daca moto mea sau a celor care nu au catalizatoare sunt mai troaste ca si a ta Daca te uitai bine vedeai ca galeria mea este omologata ,la fel si evacuarea Pentru cultura ta generala motocicleta mea cu aceasta toba a trecut RAR-ul Te rog frumos nu mai aduce jigniri si fel de fel de injurii atata vreme cat nu ne cunoastem In tara asta fiecare este liber sa faca si sa spuna orice dar ma gandesc ca si bunul simt trebuie sa fie la el acasa(sau nu) Are dreptate FadeToBlack... Catalizatoarele is montate pentru un anumit scop, sa scada poluarea. Ca ti-a trecut RAR-ul motoreta cu noul setup, e fix pix... ti s-au masurat gazele de evacuare? In cluj la motorete doar seriile franele si luminile se verifica, probabil la fel e si in restul tari. Si da, fiecare face ce vrea, dar trebe sa se gandeasca si la efectele ei pe termen lung, nu traim doar pentru ziua de azi. Gandestete ce ar fii in Arad, circulatie la ora de varf si toti cu diesel-uri si-ar scoate filtrul de particule, EGR-ul, cei cu benzinare catalizatoarele, etc... Cunosc sentimentul acela, care i-ti cere toba sport, evacuare aftermarket, etc... am trecut si eu prin el. Nu castigi nimic in afara de sunet si aspect, nimic semnificativ. Toate cele bune » Post actualizat in 16 Oct 2017 19:12 i am cumparat o geaca Oxford toledo 1 si la viteza peste 70km/h se umfla in spate si e enervant. Ce pot sa i fac sa nu se mai umfle ? Momentan o port doar cu tricou pe sub...Geaca e relativ fixa. Am luat o sa o pot lua si cu hanorac sau bluza mai goasa. Sa te ingrasi 20 kg ) Eventual verifica daca aerisirile is inchise, altceva n-ai ce face. Am si eu o geaca de textil care o port foarte rar, tocmai din cauza asta. Editat Octombrie 16, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razen Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 Nu stiu daca moto mea sau a celor care nu au catalizatoare sunt mai troaste ca si a ta Io zic că sigur e o "troasca", are piese lipsă. Cât de ipocrit poți fi să mănânci ra*at despre bun simț după ce te lauzi cum nu ai tu catalizator nici pe moto și nici pe mașină... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Salut colegi. Azi am facut un drum la bucuresti dus intors cam 100km. Am mers si in aglomeratie si in afara. Cand m-am intors traseul meu fiind prin militari spre A1 zic sa bag benzina daia buna de la mol. Cand sa plec.. nu mai pornea ramasese fara baterie...am impins.o singur si i-am dat cu a 2a si a pornit. Am ajuns acasa am desfacut carena si am masurat incarcarea. Cam 13v la relanti si 14 in turatie... asta e semn ca ma lasa bateria sau regulatorul de tensiune? Acum porneste nu am treaba cu ea...multumesc.. » Post actualizat in 17 Oct 2017 16:16 Masuratori 12.3 la relanti cu faza scurta pornita 13.4 13.5 in turatie 12.6 la relanti cu nimic pornit 14v turata Cam 4000rpm am turat.o cand am luat masurile.. sunt valori ok?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiS Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Salutare Hornetisti' O intrebare, posibil sa se fi discutat deja despre, de aceea im cer scuze inainte de toate.Voi ce ulei folositi la servisarea furcii?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) Masuratori 12.3 la relanti cu faza scurta pornita 13.4 13.5 in turatie 12.6 la relanti cu nimic pornit 14v turata Cam 4000rpm am turat.o cand am luat masurile.. sunt valori ok?.. Vezi AICI un post cu mai multe informatii, printre care si valori optime pt incarcare. Cu motorul pornit si luminile aprinse ar trebui sa fie intre 13.8 - 14.4V Ultima data cand am verificat la mine, valorile la ralanti cu consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana) erau: 12.5V - 13.8V, si in jur de 13.8V doar cu pozitiile sau faza scurta. Cred ca a fost ok incarcarea la Horneta mea din moment ce m-a tinut o pocnitoare de baterie aproape 5 sezoane. EDIT: ^^^ poate a ajutat si faptul ca iarna nu am lasat bateria pe moto si ca o incarcam regulat (trickle charge) Editat Octombrie 17, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Guys, get a room.. De regula topic-ul acesta este unul civilizat. Hai sa il pastram asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Deci ar fi bateria pe duca? Adineauri i.am dat o carja si e cam 14v la relanti fara cnsumatori. Mentionez ca bateria nu e una de firma e un LP.. asa scrie pe ea. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Adineauri i.am dat o carja si e cam 14v la relanti fara cnsumator Ursul, Lupul si Iepurasul merg la bordel la vulpe. Odata ajunsi in fata bordelului, ursul le zice: - Mai, eu sunt mai mare intru eu primul si sa vedeti voi ce carja ii dau... Intra Ursul in bordel si se aud schelalaieli, gemete, urlete, iar dupa o ora iese afara - Mama, ce carja i-am dat! - Eu sunt urmatorul, zice Lupul, sa vezi la mine ca carja ii dau.... Intra Lupul. Urletele si tipetele se amplifica, si dupa o jumatate de ora iese lupul afara: - Ce carja i-am dat...! Intra Iepurasul nervos si dupa vreo doua minute se aud gemete infioratoare, urlete, bufnituri.... , dupa alte 5 minute iese el afara si le zice celor doi: - Ma, nu stiu unde drac ati ascuns carja aia, da sa vezi ce scaune in cap i-am dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 stiu bancul. Lupu e numele meu de familie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.