Sari la conținut

Accident Bucuresti 24.05.2010 - Policlinica Titan


bikeritza
 Share

Postări Recomandate

am A si B, circul pe 2 cat si pe 4 roti fara accidente si fara sa ma claxoneze careva in trafic. imi mentin afirmatiile, daca am gresit undeva demonstreaza-mi si nu te mai preta la atacuri la persoana te rog frumos.

 

Daca ai fi citit postul la care tocmai ai raspuns, ai fi vazut unde ai gresit. Dar hai sa mai fac o ultima incercare (desi nu prea merita efortul):

 

Din definitiile citate anterior (pe care ti-a fost lene sa le citesti) partea carosabila este o portiune a drumului si drumul poate fi format din mai multe parti carosabile. Banda de circulatie este o subdiviziune a parti carosabile. Rezulta ca banda de circulatie este o parte a drumului. Rezulta ca afirmatia ta ca "fiecare banda de mers reprezinta un drum" este falsa. Daca nu intelegi nici asa... problema ta.

Si cu asta am oprit orice discutie cu tine pentru ca ce faci tu se numeste trolling.

 

Stiu ca nu e frumos sa vorbesc eu in numele altora, dar... spre surprinderea cat si spre bucuria mea, Cavaleru a scapat basma curata! Am trecut aseara pe la el si i-am baut ultima bere din frigider si mi-a povestit ce au facut ai lui la politie. Omu' s-a ales cu asigurarea Passatului. Il las pe el sa spuna la ce articol de lege a incadrat politia accidentul.

 

Uite un om care gandeste corect. Desi ii este prieten Cavalerului, este obiectiv si nu sustine ca acesta a avut prioritate. Daca reusesti sa-l convingi si pe el (Cavalerul) ca nu a avut prioritate, atunci pot sa spun ca ma bucur si eu pentru el. Cat despre cel cu pasatul... daca singura urmare este ca asigurarea lui trebuie sa plateasca daunele, atunci si-o merita pentru ca nu cunoaste legislatia (altfel va face contestatie). Iar despre agentii de circulatie implicati.... n-am cuvinte, aia n-au nici o scuza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de azi nu mai fac. indicatiile doctorului. acul de la siringa e destul de finut si nu prea simteam durere cand il infigeam, mai ales ca nu puteam sa-l bag repede cum fac asistentele.

 

Daca stiam imi dadea Claudiu un tel si se rezolva. Distractiv este sa-i explici unui comentator de pe margine cum e sa incerci sa faci dush in timp ce un picior e in exteriorul cazii de baie. Cum gafai dupa 10 metri de mers in carje, cum te dor umerii ca toti dracii si cum somnul a devenit o activitate facultativa. Dupa ce si-a expus toate frustrarile poti sa-i mai explici si cum se uita prietena ta atunci cand te dai jos din pat sa te p'isi, ajutat de 2 bete, cum dorinta devinde compasiune si cat de misto este atunci cand un nene iti tine usa , empatic, atunci cand vrei sa intri sau sa iesi de undeva.

 

Mai am cateva zile si sper sa scap de atela, si eu am avut mare bafta de cizme bune. Daca nu le aveam cel mai probabil acum nu mai aveam glezna gratie unui domn papucar ce s-a gandit sa intoarca intr-o zi de vara pe un drum national. Bafta maxima domne', mai in gluma mai in serios ,dupa ce scapi de buba asta il convocam pe Marius si facem un tutorial de dat in carje! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiam imi dadea Claudiu un tel si se rezolva. Distractiv este sa-i explici unui comentator de pe margine cum e sa incerci sa faci dush in timp ce un picior e in exteriorul cazii de baie. Cum gafai dupa 10 metri de mers in carje, cum te dor umerii ca toti dracii si cum somnul a devenit o activitate facultativa. Dupa ce si-a expus toate frustrarile poti sa-i mai explici si cum se uita prietena ta atunci cand te dai jos din pat sa te p'isi, ajutat de 2 bete, cum dorinta devinde compasiune si cat de misto este atunci cand un nene iti tine usa , empatic, atunci cand vrei sa intri sau sa iesi de undeva.

 

Mai am cateva zile si sper sa scap de atela, si eu am avut mare bafta de cizme bune. Daca nu le aveam cel mai probabil acum nu mai aveam glezna gratie unui domn papucar ce s-a gandit sa intoarca intr-o zi de vara pe un drum national. Bafta maxima domne', mai in gluma mai in serios ,dupa ce scapi de buba asta il convocam pe Marius si facem un tutorial de dat in carje! :ok:

 

 

10 m in apartament sunt nimic in comparatie cu cele 3 etaje care le am de urcat si coborat daca vreau sa ies in curte la aer curat sau cand ma duc la doctor in vizita :blbl:

 

mi-a zis claudiu de patania ta. bine ca ai scapat mai bine decat mine. si mobra e neatinsa nu?

 

hai nu te covertesc la TDM-ism?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 m in apartament sunt nimic in comparatie cu cele 3 etaje care le am de urcat si coborat daca vreau sa ies in curte la aer curat sau cand ma duc la doctor in vizita :ok:

 

mi-a zis claudiu de patania ta. bine ca ai scapat mai bine decat mine. si mobra e neatinsa nu?

 

hai nu te covertesc la TDM-ism?

 

Eu am avut noroc si de faptul ca stau la parter, cu toate astea am incercat sa ajung in cate un loc prin centru' vechi si pe langa clasica febra musculara m-am ales si cu o mini intindere la un umar :P . Noi sa fim sanatosi.

 

Mobra a scapat super ok, aproape neatinsa...Impactul a fost 90 % intre glezna si bara spate, aproape il fandasem pe bou.

 

Dupa ce dau enduroaica revin o perioada la strada, am crezut ca pot sa sar de pe iapa pe magar dintr-un salt dar se pare ca inca nu sunt pregatit. Poate ne adunam intr-o zi la Ursu si facem schimb de skill-uri in carjing :blbl: . In privinta comentatorilor, nu-ti bate capu, o gura avem si cu aia ne ca... :) Insanatosire grabnica omule!

 

Le: Desi stiu ca TDM-ul tau l-a vrajit pe Marius eu inca ma uit lung la un VFR. TDM-ul inca n-a intrat in lista de prioritati, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl. Belbody, felicitari. Acum discutia nu este un nonsens. Intr-adevar, acele articole exista si este foarte corect ce ati afirmat, cu o singura exceptie. Semnul de circulatie este prioritar fata de regula de circulatie. Nu este o parere... exista un articol in aceeasi ordonanta care reglementeaza clar asta:

 

Art.31. - Participanții la trafic trebuie să respecte regulile de circulație, semnalele, indicațiile Âşi dispozițiile polițistului rutier, precum Âşi semnificația diferitelor tipuri de mijloace de semnalizare rutieră, în următoarea ordine de prioritate:

a ) semnalele, indicațiile Âşi dispozițiile polițistului rutier;

b ) semnalele speciale de avertizare, luminoase sau sonore ale autovehiculelor, prevăzute la art.32 alin.(2) lit.a) Âşi :ok:;

c ) semnalizarea temporară care modifică regimul normal de desfăÂşurare a circulației;

d ) semnalele luminoase sau sonore;

e ) indicatoarele;

f ) marcajele;

g ) regulile de circulație.

 

La fel cum, de exemplu, semnalele politistului sunt prioritare fata de semafoare si indicatoare, indicatoarele sunt prioritare fata de regulile de circulatie.

Deci nu spun eu ca semnul este mai important decat regula de circulatie, o spune legea.

Semnul de circulatie este prioritar atata timp cat ti se adreseaza, nu se pune un semn de care deja ai trecut.

Acolo avem un bulevard cu 3 benzi pe sens si 3 metri de verdeata intre sesnsuri, asa ca daca vii de pe straduta te asiguri ca nu vine nimeni din stanga si din fata, dar nu are sens sa te asiguri pentru masinile care vin din dreapta, pentru ca ai loc sa faci asta 10 metri mai incolo. Din pacate din proprie experienta eu pot sa-ti spun ca pe acea strada anumiti cocalari pun semnalul de facut stanga simultan cu trasul de volan, se asigura sumar si dat fiind ca o motocicleta care circula cu 55km/h e o cantitate neglijabila intorc in fata ei si desigur nici nu se uita in stanga. Mie mi-au intors pe Grigorescu asa cel putin 2, asa ca fenomenul sigur exista.

Eu am sustinut si sustin in continuare ca motociclistul avea dreptate daca a apucat sa treaca de tabla aia inainte ca masina sa se fi inscris la facut stanga a doua oara, si am asa o banuiala ca ala a intors din scut cu skrtz si fara sa se asigure cum am patit eu cand aia mi-au taiat fata prin zona aia. Oricum am inteles ca ar exista niste camere prin zona, asa ca in definitiv chestia poate fi elucidata daca se ajunge in instanta. Dar daca deja RCA-ul e la motociclist cred ca nu se ajunge in instanta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnul de circulatie este prioritar atata timp cat ti se adreseaza, nu se pune un semn de care deja ai trecut.

Halucinant cum se inventeaza reguli de circulatie. Dupa logica asta nu mai trebuie sa dau niciodata prioritate, pentru ca in momentul cand am patruns in intersectie am trecut de semn, nu mi se mai adreseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gizas, eu depun armele. Daca trecutul de semn te exonereaza de respectarea lui, daca unii declara ca merg "pana in panzele albe" cu sustinerea unei teorii demonstrata logic si cu legea in mana ca aberanta, daca niciun moderator n-are de gand sa faca split accident/batai de campi pe legislatie din topicul asta...eu nu prea mai am ce sa caut p-acilisea... Mergeti cum stiti voi si vedem ce-o iesi.

Over and closed.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gizas, eu depun armele. Daca trecutul de semn te exonereaza de respectarea lui, (...)

 

Exact asa este. Daca eu intru in intersectie cand nu vine nimeni si apari tu cu 200 la ora de dupa coltz si te infigi in mine, eu nu pot fi tras la raspundere : cand m-am asigurat nu venea nimeni.

 

Daca tu vrei sa intorci si pui semnal stanga in dreptul unei strazi la stanga, eu nu o sa iti acord prioritate la intoarcere: o sa consider ca vrei sa faci la stanga pe strada de pe care vin eu. E la mintea cocosului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stlk
Semnul de circulatie este prioritar atata timp cat ti se adreseaza, nu se pune un semn de care deja ai trecut.

 

Dupa logica ta si conservarul care a intors la scuar are dreptate: a dat prioritate la cei de pe drumul prioritar, a intrat in intersectie si gata, e pe drum cu prioritate, nu i se mai adreseaza obligatia de-a ceda trecerea. NU-i asa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa logica ta si conservarul care a intors la scuar are dreptate: a dat prioritate la cei de pe drumul prioritar, a intrat in intersectie si gata, e pe drum cu prioritate, nu i se mai adreseaza obligatia de-a ceda trecerea. NU-i asa ?

:ok: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa logica ta si conservarul care a intors la scuar are dreptate: a dat prioritate la cei de pe drumul prioritar, a intrat in intersectie si gata, e pe drum cu prioritate, nu i se mai adreseaza obligatia de-a ceda trecerea. NU-i asa ?

Nu. Eu nu am sustinut asa ceva. Eu am spus pur si simplu ca acolo e o intersectie foarte lata (cu 3 benzi pe sens) si ca e foarte probabil ca motociclistul sa fi trecut de tabla aia de "cedeaza trecerea " inainte ca cel cu masina sa se fi incadrat in curba semnalizand ca vrea sa merga pe straduta de pe care el venea, deci in cazul asta tabla nu se mai pune. Iar daca am dreptate cei doi trebuiau sa-si dea prioritate de dreapta (ceea ce cel cu masina nu a facut). Iar cel cu masina a recunoscut ca nu s-a asigurat din stanga/fata, ci doar din dreapta. Pozele de acolo arata ca motocicleta a fost pocnita pe banda a III-a spre zona de demarcare intre benzi, ceea ce iar cred eu ca imi da dreptate. Si politistul care a anchetat cazul zice ca lucrurile s-au petrecut cum zic eu.

 

O fi un pacat mai nou sa sustii pe motociclism.ro ca un motociclist avea dreptate cand (un lucru relativ rar) politia spune acelasi lucru?

 

Bine, eu in practica merg paranoic cu 2 degete pe fiecare din manete si nu ma mai prea uit in Bucuresti la semnalizatoarele masinilor cat la rotile lor din fata ca sa le ghicesc intentiile, dar nici asa nu sunt sigur ca as fi intuit ca juniorul cu Passat vroia sa treaca fara o pauza de asigurat, asa ca probabil mi-o luam si eu intr-un caz ca asta cu toata conduita mea preventiva si mersul cu viteza cat de cat legala prin localitati.

 

De fapt ce propuneri ai concret, sa ne vindem motoarele si sa ne luam masini? Vrei sa faci aici reclama la D'acia sau asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stlk
O fi un pacat mai nou sa sustii pe motociclism.ro ca un motociclist avea dreptate cand (un lucru relativ rar) politia spune acelasi lucru?...

 

De fapt ce propuneri ai concret, sa ne vindem motoarele si sa ne luam masini? Vrei sa faci aici reclama la D'acia sau asa ceva?

 

NU man, n-am zis asa ceva. Vroiam doar sa zic ca politia putea sa-l faca foarte usor la faza asta. Am citit pe topicul asta niste interpretari ale codului rutier de te doare capul. Ala daca intorcea la scuar trebuia sa dea prioritate in toate partile, asta e parerea mea. Nu ca nu a dat prioritate intr-o intersectie nedirijata, pentru ca acolo era indicator. Trebuia bagat la alt articol. Pana la urma ne spune si noua cineva CLAR ce a scris Politia in PV-ul ala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Eu nu am sustinut asa ceva. Eu am spus pur si simplu ca acolo e o intersectie foarte lata (cu 3 benzi pe sens) si ca e foarte probabil ca motociclistul sa fi trecut de tabla aia de "cedeaza trecerea " inainte ca cel cu masina sa se fi incadrat in curba semnalizand ca vrea sa merga pe straduta de pe care el venea, deci in cazul asta tabla nu se mai pune. Iar daca am dreptate cei doi trebuiau sa-si dea prioritate de dreapta (ceea ce cel cu masina nu a facut). Iar cel cu masina a recunoscut ca nu s-a asigurat din stanga/fata, ci doar din dreapta. Pozele de acolo arata ca motocicleta a fost pocnita pe banda a III-a spre zona de demarcare intre benzi, ceea ce iar cred eu ca imi da dreptate. Si politistul care a anchetat cazul zice ca lucrurile s-au petrecut cum zic eu.

..................................

 

1. Este deja a trei-a oara cand susti ca indicatorul "Cedeaza trecerea" nu mai conteaza dupa ce treci de el. Cauta-ti tu posturile din urma si vei vedea ca asa este... nu mai fac efortul asta pentru tine. Ce faci tu este sa alegi arbitrar situatiile cand conteaza sau nu indicatorul ala. O sa te rog inca odata sa cauti in ordonanta sau regulament articolul sau articolele care sustin afirmatiile tale (inainte sa le repeti inca odata) - si anume cand conteaza sau nu conteaza indicatorul "Cedeaza trecerea". La fel cum i-am spus si D-lui moderador Belbody, o parere este egala cu zero daca nu este sustinuta de lege. El a inteles.. tu nu.

Indicatorul ala are valoare IN ORICE PUNCT DIN INTERSECTIE. Nu exista puncte arbitrare in care "nu se pune".

 

 

Am stabilit anterior ca aceea este o intersectie (nu doua, sau trei.... una singura) din definitiile din legislatie. Mai mult, este o intersectie dirijata prin indicatoare rutiere. Asta inseamna ca prioritatea de trecere este reglementata prin acele indicatoare. In legislatie este scris clar ca, in cazul intersectiilor dirijate, prioritatea de dreapta se aplica doar in cazul in care autovehiculele care urmeaza sa se intalneasca intra in intersectie de pe un drum semnalizat cu un indicator avand aceeasi semnificatie de prioritate sau de pierdere a prioritatii (art.59 pct(3) - OUG 195/2002 republicata). Autoturisumul a intrat in intersectie de pe drumul cu indicatorul "Drum cu prioritate" iar motocicleta a intrat de pe drumul cu indicator "Cedeaza trecere". Asadar, conform legii, regula prioritatii de dreapta nu se aplica.

 

a ) Motociclistul efectueaza un viraj la stanga si intalneste la intrarea in intersectie indicatorul "Cedeaza trecerea". Asta inseamna, conform legii, ca trebuie sa cedeze trecerea prin intersectie tuturor vehiculelor cu care se intersecteaza care circula pe drumul cu prioritate si celor care vin din dreapta. Rezulta ca trebuie sa cedeze trecerea autoturismului, pentru ca traiectorile lor se intersecteaza si acesta circula pe drumul cu prioritate.

 

b ) Autoturismul efectueaza manevra de intoarcere si intalneste la intrarea in intersectie indicatorul "Drum cu prioritate". Conform acestui indicator, are prioritate fata de motociclist, pentru ca acesta circula pe drumul fara prioritate. Conform reguli de circulatie referitoare la manevra de intoarcere (art. 125 din Regulamentul de aplicare al OUG 195/2002), trebuie sa acorde prioritate tuturor autovehiculelor, din orice directie (fata, spate, lateral). Aparent, aceste doua reguli se contrazic... doar aparent. Pentru ca exista art. 31 din OUG 195/2002, care reglemenaza ca indicatoarele de circulatie au prioritate fata de regulile de circulatie. Rezulta ca autoturismul trebuie sa acorde pioritate la manevra de intoarcere doar celor care circula pe drumul cu prioritate - din fata si din spate.

 

Din a ) si din b ) rezulta ca ordinea de trecere prin intersectie, conform legii, este urmatoarea: intai trece autoturismul si apoi trece motocicleta.

 

 

2. Da, foarte corect, cel cu masina a recunoscut ca nu l-a vazut pe motociclist pentru ca nu s-a asigurat decat din dreapta. Nu crezi ca e normal?... daca ar fi zis ca l-a vazut insemna ca recunoaste ca a intrat in el intentionat. Nu e nimeni atat de imbecil. Nu trebuia sa dea prioritate nimanui care venea din partea aceea, si de aceea nu s-a uitat.

 

3. Poti sa presupui tu orice despre cum a intrat in intersectie autoturismul.... dar nu e nevoie. Citeste relatarea Cavalerului despre accident. Scrie acolo CLAR ca in momentul in care Cavalerul a intrat in intersectie, autoturismul SE AFLA acolo deja, in scuar, CU SEMNALUL PUS. Deci nu exista nici macar posibilitatea ca motociclistul sa nu fi stiut ce vrea sa faca autoturismul. Era incadrat regulamentar, semnalizandu-si corect intentia. Accidentul a avut loc datorita faptului ca motociclistul nu a acordat prioritate, DESI a vazut autoturismul, DESI acesta isi semnalizase clar intentia. Orice fel de mers - preventiv, paranoic, sau cum vrei tu - nu putea sa duca la evitarea accidentului in conditiile astea. Motociclistul era convins ca are prioritate iar autoturismul statea pe loc; cat oi fi tu de paranoic, daca (crezi ca) ai prioritate nu vei opri cand cel care (crezi ca) trebuie sa-ti cedeze trecerea este oprit.

 

4. Pana in momentul in care nu iti vei sustine afirmatiile cu articole din lege, nu voi mai continua discutia, pentru ca faci si tu acelasi lucru pe care-l facea dl. motoreta mai devreme... un pic de trolling. Iar tu esti moderator.... hmmm.

 

5. Daca nu sunt prea indiscret, pot sa-i cer Cavalerului sa ne povesteasca ce s-a intamplat mai departe? (la politie, proces verbal, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu face nimeni trolling aici, ca daca era spuneam ca cel cu masina a intrat intentionat in motorist...atunci sa vezi trolling....

nu suntem asa batuti in cap sa nu stim ce reprezinta un drum cu prioritate sau un indicator. dar din moment ce Cavalerul (care acum urca trei etaje intr-un picior-sanatate si recuperare maxima) are acum rca-ul celuilalt, inseamna ca lucrurile nu stau asa cum le-ai argumentat...chiar daca ai facut-o destul de bine....politia rutiera este de alta parere si noi incercam sa vedem cum au judecat ei: ei au luat intersectia ca pe una nedirijata!!! in ciuda indicatorului de Cedeaza! de ce oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu face nimeni trolling aici, ca daca era spuneam ca cel cu masina a intrat intentionat in motorist...atunci sa vezi trolling....

nu suntem asa batuti in cap sa nu stim ce reprezinta un drum cu prioritate sau un indicator. dar din moment ce Cavalerul (care acum urca trei etaje intr-un picior-sanatate si recuperare maxima) are acum rca-ul celuilalt, inseamna ca lucrurile nu stau asa cum le-ai argumentat...chiar daca ai facut-o destul de bine....politia rutiera este de alta parere si noi incercam sa vedem cum au judecat ei: ei au luat intersectia ca pe una nedirijata!!! in ciuda indicatorului de Cedeaza! de ce oare?

De prosti. Simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..IcemaN.., schema e corecta, numai ca ai omis un lucru (se vede in pozele facute de mine, dealtfel): Cavaleru la iesirea de pe str. Rotunda are un mare "cedeaza trecerea", care ala cred ca o sa fie decisiv in stabilirea vinovatului.

 

Metal my friend, fara suparare, citeste legislatia, chiar daca avea cavalerul nostru cedeaza trecerea, si celalalt avea, nu? Schimba directia de mers. Situatia de egalitate, rezulta regula prioritatii de dreapta.

 

E fff clar ca ala din conserva e de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metal my friend, fara suparare, citeste legislatia, chiar daca avea cavalerul nostru cedeaza trecerea, si celalalt avea, nu? Schimba directia de mers. Situatia de egalitate, rezulta regula prioritatii de dreapta.

 

Masina nu schimba DIRECTIA de mers, schimba SENSUL de mers.

Masina s-a aflat pe intreaga durata a manevrei de intoarcere PE DRUMUL CU PRIORITATE fata de drumul de pe care venea motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masina nu schimba DIRECTIA de mers, schimba SENSUL de mers.

Masina s-a aflat pe intreaga durata a manevrei de intoarcere PE DRUMUL CU PRIORITATE fata de drumul de pe care venea motocicleta.

 

 

OK, schimba sensul de mers. Sa inteleg ca tu zici ca trebuia sa le acorde prioritate numai celor care veneau pe drumul prioritar... no comment. veti vedea ca am dreptate, cf cu procesul verbal incheiat de politie (politita apropo, nu mai e reprezentata de prostii de altadata). In momentul in care el face stanga (intentia de intoarcele a conservei), el pierde orice prioritate, get it? Ajunge in aceeasi pozitie ca si motociclistul, amandoi trebuie sa acorde prioritate celor de pe drumul principal, dupa care se aplica regula prioritatii de dreapta.

 

Nu are rost sa ne mai contrazicem, fiecare se pare ca are parerea lui la care tine cu dintii. Ar fi ok sa dea cavalerul niste explicatii, daca poate. Insanatosire grabnica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce scop are discutia asta intre voi? Va creste barba sau parul pe piept, pui genunchiul mai usor jos, devine cineva mai bun la ghidon in urma insusirii opiniilor tale? NU, si atunci de ce incercati cu atat indarjire sa-l scoateti pe jegul ala cu masina basma curata? Am uitat ca pe forum toti suntem mai corecti ca papa iar sansele ca la randul vostru sa dati peste un astfel de gigi intr-o situatie similara sunt minime. Ride on baieti, in caz ca aveti vreo buba apelati cu incredere la primul conservar pe care-l vedeti, s-ar putea sa va calce. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma lamureste si pe mine cineva? politia cine a zis ca-i vinovat? si cum a motivat? ca am pierdut firul din cauza comentariilor insipide si incolore... iar acum mi-e creu sa le iau de la capat. ca-mi amintesc de ce am abandonat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de ce ma rog e 'jeg' ala cu masina?

 

Pt ca a facut o manevra in timp ce era in lumea lui si l-a ignorat complet ce Cavaleru desi schimbul de priviri existase. Citeste ce a spus mai la inceput Cavaleru, pana s-o dea expertii forumului in legislatie online.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca a facut o manevra in timp ce era in lumea lui si l-a ignorat complet ce Cavaleru desi schimbul de priviri existase. Citeste ce a spus mai la inceput Cavaleru, pana s-o dea expertii forumului in legislatie online.

 

"eram pe rotunda oproit si ma uitam la ce vine din dreapta. apoi va pasatul cu semnalul pus dar cu botul usor spre contrasens. in scuar pe zona hasurata era 2 masini care asteptau si banda de facuta stanga era libera. m-am uitat din nou in stanga si am pornit, tot timpul cu un ochi la pasat. cand ajung pe banda 2 il vad ca se pune in miscare, apoi urmeaza ce face boul asta????"

 

Asta este descrierea accidentului din punctul de vedere al Cavalerului. Unde vezi tu aici schimb de priviri? Cavalerul a vazut autoturismul, nu si invers. Citeste cu atentie inainte sa faci astfel de afirmatii.

 

 

Ce scop are discutia asta intre voi? Va creste barba sau parul pe piept, pui genunchiul mai usor jos, devine cineva mai bun la ghidon in urma insusirii opiniilor tale? NU, si atunci de ce incercati cu atat indarjire sa-l scoateti pe jegul ala cu masina basma curata? Am uitat ca pe forum toti suntem mai corecti ca papa iar sansele ca la randul vostru sa dati peste un astfel de gigi intr-o situatie similara sunt minime. Ride on baieti, in caz ca aveti vreo buba apelati cu incredere la primul conservar pe care-l vedeti, s-ar putea sa va calce. :ok:

 

Inca un post "demn" de un moderator. Daca ai fi avut rabdare sa citesti topicul, nu ai mai fi pus intrebarea.

Oricum, raspunsul este urmatorul:

"jegul ala cu masina" nu are nici o vina. Si motivul din care ma chinui (cel putin eu) sa fac pe toate lumea sa inteleaga ca avea prioritate este ca poate ma voi afla vre-odata in locul lui, in acea situatie, si sa am ghinionul sa dau de vre-unul dintre voi care sunteti in locul Cavalerului, dar cu masina. Am postat o demonstratie pe baza legii, cu citarea articolelor corespunzatoare, din care reiese clar cine si de ce avea prioritate in cazul respectiv. Daca este ceva gresit sau interpretabil in acea demonstratie, va rog sa semnalati asta, prezentand si motivul legal (adica articolul din lege) care sa va sustina parerea. Altfel, orice afirmatie din partea oricui referitoare la conditiile de producere a accidentului reprezinta "paie pe foc".

Si cu asta ma opresc.. se pare ca ma lupt cu morile de vant. Sper doar sa nu ma intalnesc in trafic cu voi (sustinatorii "prioritatii de motociclist").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"eram pe rotunda oproit si ma uitam la ce vine din dreapta. apoi va pasatul cu semnalul pus dar cu botul usor spre contrasens. in scuar pe zona hasurata era 2 masini care asteptau si banda de facuta stanga era libera. m-am uitat din nou in stanga si am pornit, tot timpul cu un ochi la pasat. cand ajung pe banda 2 il vad ca se pune in miscare, apoi urmeaza ce face boul asta????"

 

Asta este descrierea accidentului din punctul de vedere al Cavalerului. Unde vezi tu aici schimb de priviri? Cavalerul a vazut autoturismul, nu si invers. Citeste cu atentie inainte sa faci astfel de afirmatii.

 

 

 

 

Inca un post "demn" de un moderator. Daca ai fi avut rabdare sa citesti topicul, nu ai mai fi pus intrebarea.

Oricum, raspunsul este urmatorul:

"jegul ala cu masina" nu are nici o vina. Si motivul din care ma chinui (cel putin eu) sa fac pe toate lumea sa inteleaga ca avea prioritate este ca poate ma voi afla vre-odata in locul lui, in acea situatie, si sa am ghinionul sa dau de vre-unul dintre voi care sunteti in locul Cavalerului, dar cu masina. Am postat o demonstratie pe baza legii, cu citarea articolelor corespunzatoare, din care reiese clar cine si de ce avea prioritate in cazul respectiv. Daca este ceva gresit sau interpretabil in acea demonstratie, va rog sa semnalati asta, prezentand si motivul legal (adica articolul din lege) care sa va sustina parerea. Altfel, orice afirmatie din partea oricui referitoare la conditiile de producere a accidentului reprezinta "paie pe foc".

Si cu asta ma opresc.. se pare ca ma lupt cu morile de vant. Sper doar sa nu ma intalnesc in trafic cu voi (sustinatorii "prioritatii de motociclist").

 

Toata lumea se ia de statutu de "moderator". In caz ca n-ai aflat n-am 3 oua si ocazional pot sa-mi dau cu parerea vizavi de orice. Ideea e ca intr-o zi vei fi pus in situatia de a fi luat la misto tu si a ta prioritate de motociclist de catre un coleg conservar, plictisit.Sa vezi atunci distractie cu legea in mana.

 

Am uitat, pana nu dai de dracu nu sufli in lumanari...

 

Tzache esti exeplul tipic al motociclistului de weekend care se opreste la un accident sa traga cate o poza, sa adune un subiect de barfa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce atata labareala cu interpretari de doi bani dupa nu stiu ce articole din lege, scoase si-alea dupa ureche? Ce scuar, ce hasuri... nu exista intersectii cu spatii hasurate sau ce? Pentru cei carora le este asa de greu sa inteleaga, intersectia este intre strada de pe care venea Cavalerul si sensul de mers pe care vroia sa intre masina. Evident ca masina a pierdut prioritatea cand a virat prima data stanga, venind de pe sensul celalalt al drumului principal (considerati cele doua sensuri ca fiind doua drumuri paralele). Relatia de prioritate intre motocicleta si masina este aceeasi ca in orice intersectie banala cand cineva venind din sens opus vireaza stanga. E de bun simt!

 

 

Sau:

...este si solutia data de Politie, ce vreti mai mult?

Cavaleru nu a obtinut rezultatul asta la ghici, la noroc, nu a avut bulan, a obtinut decizia pe drept, avea prioritatea acolo fata de cei care erau opriti in scuar.. ce e asa de greu de inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...