Fazeru Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Ma bucur ca m-ai inteles ! Roata lata pe spate indica un singur lucru. Putere mare care nu poate fi livrata decat de o anvelopa pe masura. Nu te contrazic....dar hai sa nu mai vorbim din carti....Numa bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Da-te cu un muscle bike prin curbe stranse si vezi cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Da-te cu un muscle bike prin curbe stranse si vezi cum e Ti am zis ,nu te contrazic....dar mobra daca o ,,simti,,te dai cu ea asa cum vrei...!La anul pun 190 pe spate,sa vad ce dracu o sa se intample...mai vrb...Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 O sa consume mai mult, o sa o apleci mai greu si mai mult. Recomandari: Adopti un stil mai sportiv sa consumi benzina pe accelerare nu pe turtit cauciucul, frana de motor ca ai cu ce si o pozitie cat mai sus in curbe sa ridici centrul de greutate contracarand turtirea mai pronuntata. De atarnat in afara atarni cat poti tu de mult, dar sa incerci sa fi mai SUS. Altfel atingi cu pintenul cand cu anvelope mai inguste ai mai avea cativa mm, poate chiar un centimetru. Acum, recunosc, n-am experimentat PE ACEEASI motocicleta cele de mai sus dar sunt cativa FZristi care au facut-o. Vedem ce ne spui si tu. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Mah, si pe mine ma batea gandul sa fac manevra asta cand o fi sa schimb gumele, dar parca m-am inteles destul de bine cu ele. As incerca mai intai cu niste SH-uri sa vedem cum se simte motorul si apoi sa-mi iau un set nou. Oricum, pt sezonul asta am gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Acum spui !!!! Am lasat SH-urile la atelier !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Stai man linistit, ca inca mai am gume bune. O sa mai dureze pana fac eu operatiunea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dbeca Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Va salut, Am un Fazer FZ6 S2 din 2007 care da in nas rau de tot (la turatii mai mici) sau livreaza puterea neuniform (cu socuri) intre 5000 si 8000 de ture, de prin Iulie anul trecut. Pana acum am facut urmatoarele: am verificat daca e bine intins lantul, am verificat jocul la ambreiaj, am verificat daca merge lin cablul de acceleratie, am pus solutie de curatat injectoare, am curatat de 3 ori la service-urile Motodynamics (odata) si Dual Motors (de 2 ori) sistemul de alimentare, am schimbat bujiile, am curatat toti conectorii electrici pe care i-am gasit. Nu stiu ce sa mai verific. Cele 2 service-uri de asemenea. Mai ales ca nici nu au cu ce. Alt simptom este - parca - o lipsa de putere, dar mereu ma gandesc ca depinde de starea mea. Uneori ma tot gandesc ca e de la ambreiaj, dar parca nu prea e logic. L-oi fi stricat, desi motoreta are doar 7200 km. Ati mai auzit voi vreodata de vrenul care sa se planga de probleme asemanatoare? Stiti vreun service care sa stie sa diagnosticheze ca la carte o problema tehnica Yamaha? Pare sa fie o problema electrica. Poate un calculator defect, poate un senzor. Vrea vreunul dintre voi sa-si dea cu parerea? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 nu cred ca te pot ajuta foarte mult dar dupa mine cad variantele cu ambreiajul, lantul, cablul de acceleratie ( mai ales la km carei are motorul), cred ca mai degraba e o problema de injectie / calculator. pe la FZ din ce am auzit ar fi doar problema senzorului TPS, dar doar la modelul 2004 in rest nu am auzit pe careva cu problemele tale, ...oricum cam ciudat ca nici unul dintre cele doua service-uri nu au reusit sa faca o diagnoza corespunzatoare (nu au aparat de diagnoza ?????),....din ce stiu ar mai fi un dealer Yamaha la intrarea pe autostrada A1. Bafta la reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Eu am avut senzorul defect desi mobra era din 2005 ! Poti sa-i faci testul din dIAG dar mai mult ca sigur e problema de TPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3rv Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Salut. Are cineva de vanzare vreun top case SH cu tot cu prindere pentru fazer 2004? Astept PM. Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Va salut, Am un Fazer FZ6 S2 din 2007 care da in nas rau de tot (la turatii mai mici) sau livreaza puterea neuniform (cu socuri) intre 5000 si 8000 de ture, de prin Iulie anul trecut. Pana acum am facut urmatoarele: am verificat daca e bine intins lantul, am verificat jocul la ambreiaj, am verificat daca merge lin cablul de acceleratie, am pus solutie de curatat injectoare, am curatat de 3 ori la service-urile Motodynamics (odata) si Dual Motors (de 2 ori) sistemul de alimentare, am schimbat bujiile, am curatat toti conectorii electrici pe care i-am gasit. Nu stiu ce sa mai verific. Cele 2 service-uri de asemenea. Mai ales ca nici nu au cu ce. Alt simptom este - parca - o lipsa de putere, dar mereu ma gandesc ca depinde de starea mea. Uneori ma tot gandesc ca e de la ambreiaj, dar parca nu prea e logic. L-oi fi stricat, desi motoreta are doar 7200 km. Ati mai auzit voi vreodata de vrenul care sa se planga de probleme asemanatoare? Stiti vreun service care sa stie sa diagnosticheze ca la carte o problema tehnica Yamaha? Pare sa fie o problema electrica. Poate un calculator defect, poate un senzor. Vrea vreunul dintre voi sa-si dea cu parerea? Va multumesc. Fisele de bujii sunt ok? Fac contact? Ai verificat? Legat de puterea de pe la 4000 in sus trage bine un fz. La relanti se opreste mobra? Tps este cel care dicteaza relantiul mai mult de atat nu face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salutare.As vrea sa mi iau si eu un fazer,dar am mai multe nelamuriri...Cum este pozitia pt pasager?Cum se comporta la drum lung?Suspensia suporta gropite?Si altele de genu...Deci,poate cnv sa faca o caracterizare ? Multumesc Fazer S2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucaty Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Pentru cine vrea sa iasa cu Fazerul la o plimbare de-o zi (sambata, 28 mai): - /index.php?/topic/662640-sambata-28-mai-tura-la-munte-aprox-500-km/page__p__2858696&do=findComment&comment=2858696 Asfalt uscat si sper sa ne strangem cateva Fazere, ca tare sunt frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Intentionez sa ma duc la Yamaha Pipera pentru niste lucrari de mentenanta la Fazerul meu (intindere lant distrib, carburatoare etc.). Daca stie cineva ceva despre ei va rog postati. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Intentionez sa ma duc la Yamaha Pipera pentru niste lucrari de mentenanta la Fazerul meu (intindere lant distrib, carburatoare etc.). Daca stie cineva ceva despre ei va rog postati. Multumesc! Din punctul meu de vedere, nu se merita. Sunt atatea service-uri mult mai ieftine si fac si treaba buna oamenii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Intentionez sa ma duc la Yamaha Pipera pentru niste lucrari de mentenanta la Fazerul meu (intindere lant distrib, carburatoare etc.). Daca stie cineva ceva despre ei va rog postati. Multumesc! Te pot ajuta si eu daca doresti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 fz-istilor,ce faceti ?mai traiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 fz-istilor,ce faceti ?mai traiti ? Shhhhh... nu face galagie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 FZ/Fazeristii exista in trafic, nu pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 FZ/Fazeristii exista in trafic, nu pe forum tu vb mah? tu existi in spatele calculatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 tu vb mah? tu existi in spatele calculatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fasoala Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Salutare Fazeristi, ma bucur ca exista astfel de comunitate si sper sa ma puteti ajuta cu un sfat. Am si eu un FZS 600 Fazer din 2002 si merg pe el din 2005. Are problemele lui - ca orice motor - dar nimic semnificativ. Imi place si e e chiar OK! In urma unui accident de saptamana trecuta, mi s-au spart carena frontala si farul. Am tot cautat pe forumuri, si pe eBay, si nimic. Singurul loc a fost pe eBay.it dar este un anunt particular si nu prea stiu cum sa fac (fara paypal, etc.) La reprezentanta nu va zic ce preturi spectaculoase sunt. Daca aveti ceva vreo idee, sfat, scrieti-mi un PM si va sun/dau mail. Nu cred sa se potriveasca piesele de la FZ6 Fazer sau FZS1000 Fazer, da' nu-s expert. Mersi si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Ce ulei ar trebui sa bag in furca pentru a intari suspensia? Si apropo, ce reprezinta cifrele de pe un bidon de ulei pentru furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Fasoala, hai ca poate ne imprietenim Eu am farul, cadrul de bord si carena un pic ciobita, dar se repara, nu-i bai. Inca sunt in dubii daca sa o las naked (am o fatza de naked si alte oglinzi) sau sa-i pun la loc carena. Da-mi un buzz pe claudiu_is_here si stam de vorba acolo. Eu am FZS '99, ala cu farurile patrate. Editat Iunie 6, 2011 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.