Sari la conținut

Accident mortal Bucuresti - Honda CBR 600RR


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

Art. 55 ...

(2) Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25 kW sau un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg ori o motocicleta cu atas cu un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg, numai daca are o experienta de minimum 2 ani pe o motocicleta cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si comportament.

 

deci putem uita de discutia cu limitarea puterii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 138
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

..Nu a iesit lumea care trebe. Sa vad io cum o sa ii explice politistii unui bastan afacerist manelist cum vreti voi ca fiica-sa nu poate conduce ML-u lu tata cel putin 2 ani :(

 

Din fericire soferitele moarte in accidente rutiere reprezinta undeva la 2% din TOTALUL mortilor din RO in fiecare an... Iar proportia referitoare la vinovatia soferitelor pentru decesul altor persoane este undeva cam tot p`acolo ... Repartizand la nr. total de conducatori auto in urma unui calcul simplu reiese faptul ca ele sunt mult mai atente decat barbatii, chiar daca majoritatea dintre noi le discriminam din acest punct de vedere ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 55 ...

(2) Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25 kW sau un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg ori o motocicleta cu atas cu un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg, numai daca are o experienta de minimum 2 ani pe o motocicleta cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si comportament.

 

deci putem uita de discutia cu limitarea puterii

Da, dar test ala specific nu exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire soferitele moarte in accidente rutiere reprezinta undeva la 2% din TOTALUL mortilor din RO in fiecare an... Iar proportia referitoare la vinovatia soferitelor pentru decesul altor persoane este undeva cam tot p`acolo ... Repartizand la nr. total de conducatori auto in urma unui calcul simplu reiese faptul ca ele sunt mult mai atente decat barbatii, chiar daca majoritatea dintre noi le discriminam din acest punct de vedere ....

 

mai atente?..nu prea cred. e destul de subiectiva treaba cu atente la volan. de multe ori poti confunda frica , neatentia , nepasarea sau pur si simplu lipsa de experienta / neuroni cu precautia. Da. Cred ca barbatii la volan sunt mai nesimtiti, da femeile conduc mult mai prost. Cam asta e concluzia mea dupa 4 -5 ani de condus. Numa ieri ce imi trecuse una pe banda mea fara semnal fara nimic. am franat, m-am dus langa ea la semafor i-am facut semn de ,,semnalizareeeeaaaaaa' si se uita prin mine....nici nu stia saraca despre ce vorbeam. Sincer ma sperie mai mult genu asta de oameni care se uita si nu zic nimic. preferam sa fie unu cu gura mare sa zica,, ce vrei ba ca te-am vazut si aveam timp"....scary shit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere limitarea puterii trebuie aplicata si la masini,nu numai la moto(teoretic). deci pusa in practica serios. pana iei 80 la ora cu un motor de 125-250 vezi vitezometrul cum urca: 40-50-60-70 si incepi sa tremuri. reduci imediat viteza si zici : "mama,fir-as al ...." daca insa te urci pe 600SS tragi de gaz iei 100 si nu mai apuci sa zici nimic...faci bufff...trosc..si R.I.P.

 

Mare adevar graiesti si sa spun de ce;un motor de 125 nu e atat de greu ca unul de 600,750..900 sau1000 de aceea e mult mai usor de condus,nu e inertial,poti sa te inclini usor si sa faci fata cat de cat situatiei.Un 125 nu demareaza brusc in asa fel sa te pierzi cu firea cum se spune.Un 125 te face sa mergi ponderat ca altfel nu poate el si nu te ajuta sa faci vreo prostie.

Ar trebui ca legea sa se respecte si anume;nu ai voie sa urci pe motor daca nu ai o vechime de minim 1 an pe un motor mic.

Dupa un nr de km poti urca in categorie si sa conduci si ceva de la 450 in sus.Aici eu nu cred ca prietenii baiatului care a murit in accident au vreo vina pt ca pe motor esti tu cu tine,nu te mai ajuta nimeni.

Nu avea experienta nu mai mersese pe un scuter sau ceva mai mic inainte asa ca s-a pierdut in prima situatie critica.

Poate ca avea si viteza si asta conteaza f mult.Asta a fost parerea mea vis-a-vis de legi si de cum ar trebui sa se intample lucrurile la incepatori.Pacat de el ca era tanar si avea toata viata inainte si multe lucruri de facut.Dumnezeu sa-l ierte!

Cred ca nici el nu s-ar fi asteptat sa se discute despre el la timpul trecut..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea n-ar trebui sa reglementeze puterea motocicletei si nici macar obligativitatea castii, dar Scoala ar trebui sa-ti spuna sa iei cel mai bun echipament posibil, sa-l porti tot timpul si sa insiste pe dificultatea curbelor descendente si pe riscul la mers in grup.

Editat de rvltng_bstrd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea nu conteaza ce motor ai. Poate sa fie motorul si de 250, si de 600 etc ideea e sa il inveti, lucru care nu se face la prima iesire cu prietenii.

Ultimul lucru pe care il faci la prima ta tura e sa iei o curba ca cea din cauza , in trafic aglomerat si cu viteza . Pana si pe un rider experimentat il poate ucide o situatie asemanatoare daca ai dai o alta motocicleta decat cea cu care e obisnuit. Rip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce treaba are limitarea puterii cu accidentul in cauza ? la fiecare topic d'asta se pornesc aceleasi discutii care nu duc nicaieri. exista niste reguli de viteza care te feresc cat de cat de accidente grave si norocul incepatorului pe care nu te poti bizui dar care-ti da ceva timp sa inveti. baiatul asta, dumnezeu sa-l odihneasca , nu a avut parte de el. daca e ceva de invatat din topic este ca nu e o idee buna ca incepator sa mergi cu altii. nu dau vina pe prietenii lui desigur. zic doar ca ritmul propriu la drum este dictat de instinctul de conservare. si ala-i prieten mai bun decat toti tovarasii din lume.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai are rost sa o dam de gard aiurea. Nu e nici o diferenta intre oile noastre si oile negre ale automobilistilor.

Singura diferenta este ca atunci cand soferii dau in motociclisti acestia ies sifonati rau din impasc iar cand motociclistii dau in automobilisti nu se intampla mare lucru.

 

Mai nasol era daca se ducea motorul pe trotoar si cine stie ce se mai intampla.

 

E clar ca nu avem cultura in tara asta. E clar ca suntem o tara subdezvoltata. Oamani haotici care nu sunt constienti de pericolul la care se expun si ce e mai grav ca nu sunt consteinti la pericolul la care ii expun pe ceilalti. Si aici marefer in egala masura si la automobilisti si la motociclisti.

Suntem niste babuini care dupa ce au fost crescuti in captivitate sunt lasti liberi pe sosele. Asta e tara.

 

Stiu ca sunt pe langa subiectul topicului dar ce as putea sa spun ca sa fiu la subiect. Sa ii gasim scuze ca poate era asfaltul murdar, ori ca aera denivelat si chiar este denivelat in curba aia. Orice scuze am cauta se vor anula daca ne uitam la vechimea scrisa pe permis si la data cand a cumparat motocicleta.

 

Tot ce avem de invatat din acest trist incident este sa ne calculam cu atentie limitele, sa mergem sa exersam in locuri mai putin periculoase diferite manevre si sa purtam un minim de protectie chiar daca este cald.

 

Pacat de viata unui tanar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire soferitele moarte in accidente rutiere reprezinta undeva la 2% din TOTALUL mortilor din RO in fiecare an... Iar proportia referitoare la vinovatia soferitelor pentru decesul altor persoane este undeva cam tot p`acolo ... Repartizand la nr. total de conducatori auto in urma unui calcul simplu reiese faptul ca ele sunt mult mai atente decat barbatii, chiar daca majoritatea dintre noi le discriminam din acest punct de vedere ....

Just. Citeam la un moment dat un studiu pe subiectul asta. Statistic, intr-adevar, femeile produc mai multe accidente, insa marea lor majoritate sunt usoare (indoit bara in trafic, parcare in stalp, harjait masina) si fara accidentati grav sau victime, in timp ce barbatii au parte de mai putine accidente, dar mai grave. A se tine cont ca baza de date pe care am vazut-o (undeva in vestul Europei, nu SUA) era ponderata la numarul de carnete in functie de sex, deci nivelul de incredere era de 95%, iar marja de eroare, un standard 3%, deci un studiu relevant.

 

Ce observam noi prin trafic, soferite proaste si/sau neatente, e mai mult o preconceptie, desi intr-o oarecare proportie este demonstrat faptul ca femeile au un simt al directiei mult mai slab dezvoltat. Drept pentru care eu nu discriminez, toti soferii sunt la fel de prosti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de viata unui tanar.

 

Se pare ca el nu a apreciat-o prea mult din moment ce a riscat dupa o luna de permis pe un CBR600RR sau poate nu au apreciat-o cei ce i-au finantat achizitia, sincer nu cred ca la 22 de ani iti permiti un astfel de motor, de asemenea poate nu au apreciat viata amicii lui care l-au scos la o tura prin capitala..

 

Dupa cum spunea un alt user la varsta asta ai discernamant. Tu alegi daca traiesti plictisit pe un 125 sau mori plin de adrenalina pe un 600RR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea n-ar trebui sa reglementeze puterea motocicletei si nici macar obligativitatea castii, dar Scoala ar trebui sa-ti spuna sa iei cel mai bun echipament posibil, sa-l porti tot timpul si sa insiste pe dificultatea curbelor descendente si pe riscul la mers in grup.

 

spui prostii... cel putin in prima parte a postului

De ce ar mai exista codul rutier, de ce ar mai exista codul fiscal sau orice alta lege in tara asta.... de ce sa-ti mai trebuiasca permis sa te urci la volan !?!

De ce sa nu fie ca in trecut... cand fiecare de-si permitea isi lua cal si-l calarea sau caruta si mergea cu ea la camp...

Regulile sunt facute pentru a fi respecate... si daca nu, impuse.

 

Em am mers 4 sezoane pe moto si singurul politist care m-a oprit a fost in serbia... si da, nu am avut de la inceput moto mic dar asta nu e motiv de lauda. Am avut pur si simplu noroc. Insa daca m-ar fi prins trebuia sa fiu sanctionat.

 

Nu de lipsa unor reglementari avem nevoie (sau reglementari mai permisive) ci de instrumente pentru aplicarea celor existente. Amenda sa te usture serios la buzunar, incalcarea repetata a aceleiasi reguli sa te duca la pierderea permisului pe durate din ce in ce mai lungi... eventual la interzicerea de a mai conduce pe drumuri publice, confiscarea agregatului din dotare.

 

Oamenii nu stiu decat de forta, politia trebuie sa se simta aparata cand intervine ca sa intervina cu fermitate in acazul in care acesta se impune...

Editat de duncan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la inceputul anului 2010 au murit foarte multi motocilisti cu mai multa sau mai putina experienta.

Pacat, mare pacat!

Doamne si ce tanar era!

Condoleante familiei!

:( :) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu 33 de ani am cazut prima oara cu moto,era o Mobra si motivul a fost foarte simplu,am facut pana pe fata si am simtit asta abia in viraj la dreapta. Roata din fata a derapat,am trantit-o si m-am oprit abia in bordura de pe stanga pentru ca intrasem cam tare in viraj,noroc ca nu venea nimic din sens invers,pe vremea aia masinile erau foarte rare. Eu cred ca ghinionul e ghinion si pe o moto de 125 cc,pe doua roti suntem foarte fragili.

Nu-i mai invinovatiti atata pe cei ce-l insoteau,sunt si asa destul distrusi sufleteste si nu mai e nevoie si de vorbele voastre,cand esti pe motor esti singur si numai tu stii cat poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni,cei carora flo.i nu le-au dat bine,dar au motoare puternice,fie ca vor sa se dea tari in fata amicilor,fie in fata femeilor,fie din alte motive,uitand ca nu au experienta,ca nu au mai calarit decat mobra de la scoala de soferi,sau scutere sau altceva,moartea le va zambi intotdeauna.cu tot respectul pt oameni ce iubesc motoarele si nu arfe si dracovenii,acesti indivizi pot sa se duca in lumea umbrelor,ca oricum nu stiu ce sa faca cu mobrele,ca oricum reusesc pe deplin sa incurajeze populatia ca noi,mobristii,santem draci pe sosele.imi pare rau pentru familie,ca s-au avantat sa isi timeata copilul la moarte pentru fandosism pentru ca nu au gandit ca ii dau moartea,ca nu au gandit ca mintea lui nu alearga in acelasi timp cu motorul.pentru suferinta lor nu pot sa ma simt indurerat.au facut pe dreaq pt el si iata ce a iesit.asa ca,incepatorii de la rubrica urmatoare luati aminte si invatati ce mobra va trebuie si cum mergeti.macar moartea unora sa fie lectie pt voi.dumnezeu sa il odihneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi dati vina pe cei 600 cc ai motocicletei, dar situatia a fost alta in cazul de fata. Mai degraba modul in care este construita motocicleta , fiind greu de controlat in oras, si-a pus amprenta. Si aici ma refer la greutate, FRANE (foarte brutale, si care sunt convins ca au fost apasate in acea curba), lungime, inaltime, unghiul de virare al ghidonului, pozitie pe motor, etc. Un supersport, asa cum e construit el, e greu de controlat pentru un incepator pe strazile Bucurestiului. Sa presupunem ca ar exista o motocicleta identica din toate punctele de vedere cu acest CBR 600 dar cu o putere de doar 20 de cai. Credeti ca ar fi mult mai usor de mers cu ea in oras? Eu cred ca nu. Desi nu mai e pericolul de aruncat pe spate cand tragi de gaz, de a ajunge la 100 km/h in mai putin de 4 secunde, tot ar fi dificil pentru o persoana care nu a mai mers niciodata cu asa ceva, sa mearga prin traficul din Bucuresti. Prima data in viata cand am mers pe motocicleta, a fost acum vreo 2-3 ani cu o chinezeasca de 125, si am mers doar in linie dreapta si o singura curba usoara, la tara, pe asfalt, fara trafic fara nimic, doar o strada... si plecatul de pe loc in viraj, modul in care ia curba, mi s-a parut foarte ciudat si mi-am dat seama ca necesita practica , nemaimergand niciodata . Dapoi in Bucuresti, cu CBR 600 RR ultimul model? Experienta din scoala de soferi e egala cu 0. Nu se compara cu realitatea de pe strazi. Imi permit sa dau un mic sfat desi stiu ca nu sunt experimentat, si poate nu as fi in masura de a da sfaturi, dar cred ca e de ajutor: cand va luati motor, indiferent de model si capacitate cilindrica, primul drum recomand sa fie pe o sosea libera, cu trafic foarte putin, unde sa te inveti sa controlezi motocicleta in conditii de siguranta. In niciun caz nu recomand ca primul drum sa fie in oras, mai ales in capitala noastra super aglomerata.

 

Numai bine tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta cat de mare in capacitate e - POATE SA FIE CONDUSA SI INCET - DAR LA ACCELERARI - FARA EXPERIENTA GEABA...am invatat asta pe pielea mea. :)

 

Exemplu : Mergeti tot timpul regulamentar - ca cu masina cu un miar sau 600...totu ok. Doriti la un moment da sa va strecurati printre masini - ploua si mai si aveti o problema biologica destul de grava :laugh: . Stiti cum sa manuiti maneta de accelerare - DAR - daca apuca manusa ( fiind uda ) maneta si o da peste cap - ce faceti - incepator fiind? Eu am patit-o - si nu vorbesc de dat p-o roata - ci ca sperietura si reactie. :laugh: Deci se poate intampla si fara sa vrei :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand condoleante familiei si sa treaca usor peste situatia de fata si sa aiba putere multa sa mearga inainte. e vorba aia "copii carora le mor parintii se numesc orfani, dar cum se numesc parintii carora le mor copii?"

trecand peste toate astea eu sunt de parere ca vina o are destul de mult cel trecut in nefiinta. un incepator cu un motor puternic ca marimea nu conteaza atat de mult in cazul asta. motor puternic. si la prima iesire in oras intr-o zona circulata. aici e greseala. de ce intr-o zona circulata ? de ce prima iesire s-a facut tocmai in acea zona si intr-o zona cu trafic destul de mult. motorul fiind achizitie noua, nu-l inveti citind din manualul de utilizare. asta e un lucru cert. sunt convins ca daca era undeva pe un drum unde nu avea circulatie, probabil cazand in cel mai rau caz ramanea olog, sau cu o mana rupta, picior, o coasta doua. asta fiind greseala unu. zona in care a circulat.

greseala doi este motorul puternic scos la calarit fara sa vezi daca e naravas sau nu, fara sa vezi daca il dresezi sau nu.

greseala trei este conducatorul pentru ca la cei 25 de ani pe care ii avea cred ca avea destul discernamant sa zica "frate e noua jucaria, are putere, e prima data cand ma sui pe ea, sa fiu atent poate cad si o zgarii ca pe urma imi fac sange rau, sau poate imi rup ceva, nici nu stiu cum se comporta, haide sa ma duc undeva unde pot sa ma invart cu ea putin sa vad cu trage cum accelereaza, cum franeaza. Diseara cand o fi mai liber ma duc sa dau o tura prin zona si rog un tovaras sa ma invete si pe mine cum sa ma port ca poligonul ala e ca acvariu la pinguin, fac doi pasi, ma arunc in apa si gata", eu consider ca avea discernamant ( personal am un prieten motociclist pe care il intreb tot timpul ce sa fac cand sunt in X situatie, sau cum sa fac aia, sau alte treburi legate de tinuta de drum )

greseala patru, toti ne lovim de vorbele, era baiat bun, painea lui Dumnezeu, ochii mamei, usa de biserica, dar apare grandomania. frate stai asa sa vezi ce le arat eu lor. am motor nou, huruie si accelereazaaaaaaaaaaaa ... o minunatie.

fiind in grup poate a incercat sa demonstreze ceva, se pare ca nu i-a iesit.

asta e parerea mea personala, restul e cancan. dumnezeu sa-l odihneasca in pace !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi dati vina pe cei 600 cc ai motocicletei.............Prima data in viata cand am mers pe motocicleta, a fost acum vreo 2-3 ani cu o chinezeasca de 125, si am mers doar in linie dreapta si o singura curba usoara, la tara, pe asfalt, fara trafic fara nimic, doar o strada... si plecatul de pe loc in viraj, modul in care ia curba, mi s-a parut foarte ciudat si mi-am dat seama ca necesita practica , nemaimergand niciodata............Experienta din scoala de soferi e egala cu 0. Nu se compara cu realitatea de pe strazi. Imi permit sa dau un mic sfat desi stiu ca nu sunt experimentat, si poate nu as fi in masura de a da sfaturi, dar cred ca e de ajutor: cand va luati motor, indiferent de model si capacitate cilindrica, primul drum recomand sa fie pe o sosea libera, cu trafic foarte putin, unde sa te inveti sa controlezi motocicleta in conditii de siguranta. In niciun caz nu recomand ca primul drum sa fie in oras, mai ales in capitala noastra super aglomerata.

 

Numai bine tuturor!

trist... dar majoritatea incepatoriilor nu invata nimic din aceste accidente, care din nefericire de multe ori sunt mortale... pacat...

 

cred ca numai un tampit poate compara mersul pe SS cu cel din scoala... exact cum ai spus, ce inveti in scoala este egal cu zero. Nimic nu se poate compara cu mersul pe un drum public... prin aglomeratie... plin de gropi... cu canale care nu sunt la nivel cu asfaltul...cu carosabil udat de primarie... bla, bla, bla... nimic nu se poate compara cu realitatea din trafic.

 

foarte putini incearca sa cunoasca motoru(cum ai exersat tu) asa cum ar trebuii.... din nefericire majoritatea in loc sa invete sa conduca si sa stapaneasca "herghelia de caluti" ei se lasa condusi de aceasta "herghelie", iar rezultatul este unu tragic.

 

Sanatate maxima tuturor...... drumuri cat mai lungi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire soferitele moarte in accidente rutiere reprezinta undeva la 2% din TOTALUL mortilor din RO in fiecare an... Iar proportia referitoare la vinovatia soferitelor pentru decesul altor persoane este undeva cam tot p`acolo ... Repartizand la nr. total de conducatori auto in urma unui calcul simplu reiese faptul ca ele sunt mult mai atente decat barbatii, chiar daca majoritatea dintre noi le discriminam din acest punct de vedere ....

 

Teoretic da . realitatea. insa....Azi era sa se urce una pe mine,a iesit dintre blocuri ca pe circuit. Eram cu bicicleta si nu aveam cine stie ce viteza,dar a fost din scurt si tot am ajuns cu cauciucul in usa ei. si daca citim pe aici cite soferite au dat peste motociclisti,aritmetica iese altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire soferitele moarte in accidente rutiere reprezinta undeva la 2% din TOTALUL mortilor din RO in fiecare an... Iar proportia referitoare la vinovatia soferitelor pentru decesul altor persoane este undeva cam tot p`acolo ... Repartizand la nr. total de conducatori auto in urma unui calcul simplu reiese faptul ca ele sunt mult mai atente decat barbatii, chiar daca majoritatea dintre noi le discriminam din acest punct de vedere ....

 

o statistica mai interesanta ar fi, "cati dintre cei care participa in accidente vorbeau la mobil in timpul nenorocirii?" politia se face ca nu-i vede, sa mai vorbesc de cei care nu poarta centura?

uitati-va pe strada, peste 30% vorbesc la telefon si peste 50% nici nu stiu cum se fixeaza centura. am vazut copii jucandu-se pe bancheta din fata la 130km/h pe austostrada.

in america iti ia copilul daca nu e incremenit in scaunul dedicat.

 

acum poliitia are o jucarie noua, dacia MCV cu radar. asta e numarul unu. pandaria. e mai importnat sa-l friga pe tsunami la 116km/h intre sacel si sibiu, decat siguranta rutiera.

securitatea e lasata pe locul secundar. numarul unu e "sa prindem cati mai multi"

am sris nenumarate emailuri cu semne de circulatie amplasate aiurea sau "uitate", nu asta e important. a incercat v-un politist sa mearga sa zicem cel putin in bucuresti respectand in totalitate semnele? va zic eu, nu se poate sau iesi "sifonat" din respectarea legii

bucuresti-cluj, am numarat 14 radare mobile. traiasca politia romana

Mesaj completat

se poate face ceva impotriva celor care-si cumpara motoare de putere mare si sunt incepatori. asigurarea.

daca e incepator, are sub 25 de ani si are motor peste 250cmc, ia-i 1000 Ron pe luna.

dar la noi se misca treaba mai greu.

 

inca o remarca. nu mai bateti moneda pe echipament. daca te bazezi pe echipament esti ca si mort. e doar o chestiune de timp. e ca si cum te-ai baza pe airbag si mergi cu un x5 cu 200 pe serpentine. echipamentul e bine sa existe ca ultima resusrsa de viata si pentru greselile altora

Mesaj completat

inca 2 cuvinte despre politia romana:

am sris nenumarate emailuri cu semne de circulatie amplasate aiurea sau "uitate", nu asta e important. a incercat v-un politist sa mearga sa zicem cel putin in bucuresti respectand in totalitate semnele? va zic eu, nu se poate sau iesi "sifonat" din respectarea legii. dar ce zic eu? politia e prima care NU RESPECTA nici culoarea semaforului. "el e politai" cum dreaq sa stea el la stop? daca e trafic, porneste semnalele luminoase si trece.

domnilor, voi dati tonul in trafic.

pentru populatie nu exista scoli care sa sperie soferii de ceea ce ar putea provoca, pentru politie, nu exista bun simt si atitudinea datoriei. PREVENIREA accidentelor ar trebui sa fie prioritatea numarul 1 nu strangerea de bani pentru amortizarea cheltuielilor, in primul rand a cheltuielilor politiei. ati pierdut din vedere scopul pentru care existati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator scorelly_2006
ORICE motor poate sa mearga si cu 5-10 km/h si cu 100km/h. Conteaza pilotul si ce are in cap. El te conduce pe tine sau u pe el? Stiu oameni care si-au luat zx12 ca prima motocicleta si sunt f bine si acuma. daca esti cimpanzeu si tragi de gaz mori si cu 125 cc. Si sincer in situatia aia nu motorul (RR) l-a omorat ci panica , lipsa de experienta etc. daca in momentu acela era pe un cbr de 125..nu cadea? nu intra pe contrasens? E vorba aia care circula printre ,,noi" : nu iti lua motor mare ca mori in 2 zile.... LOL deja e mit urban si sincer nu cred in ea. Luati-va fratilor ce motoare vreti , luati-va Hayabuse da mergeti cu cap cu ele .

unu cu ZX12 il stiu si eu, si e varza la cum merge. intradevar si hayabusa poate merge si cu 5-10Km/h dar daca tot esti motociclist(sper ca ai mai mers pe mai multe motoare) poti compara puterea cu cuplul unui RR cu cel al unui cbr125, sau a unei motociclete de 250-400cc? daca el ar fi adaptat viteza la conditiile de drum ar fi scapat. el so fi speriat si apoi point fixation(am patito ca pasager cand ma scos pe contrasens)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...