the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212. avand in vedere ca majoritatea nu stiu mai departe de Sculeni, ni s-a parut plauzibila varianta ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Inteleg dar din moment ce mergi la Adancata intrebi strict de slick-uri, parerea mea. Eu intrebam de gume pentru strada, pentru acele 10 minute cand imi pierd mintea si am nevoie de ceva care sa imi ofere contactul maxim cu planeta. Momentan nu dispun de un buget sa imi prepar o motocicleta pentru pista si sa ma plimb toata ziua pe la Adancata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Inteleg dar din moment ce mergi la Adancata intrebi strict de slick-uri, parerea mea. Eu intrebam de gume pentru strada, pentru acele 10 minute cand imi pierd mintea si am nevoie de ceva care sa imi ofere contactul maxim cu planeta. Momentan nu dispun de un buget sa imi prepar o motocicleta pentru pista si sa ma plimb toata ziua pe la Adancata. Poti incerca intai la TG Secuiesc, am inteles ca-i foarte misto, si chiar mai indicat la inceput (atat dpdv financiar cat si ca skill/obisnuinta). Sunt baieti in Iasi care au mers acolo. In rest, la noi sa ai grija mai mare la balegar, nisip si carute, ca dpdv al gumelor, te poti da pe strada si cu Pilot Road 4, daca stii sa te dai,si nu sunt ironic... N-ajungi pe strada in judet la noi sa spui ca atingi 'limitele' cauciucurilor.. succes si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Poti incerca intai la TG Secuiesc, am inteles ca-i foarte misto, si chiar mai indicat la inceput (atat dpdv financiar cat si ca skill/obisnuinta). Sunt baieti in Iasi care au mers acolo. In rest, la noi sa ai grija mai mare la balegar, nisip si carute, ca dpdv al gumelor, te poti da pe strada si cu Pilot Road 4, daca stii sa te dai,si nu sunt ironic... N-ajungi pe strada in judet la noi sa spui ca atingi 'limitele' cauciucurilor.. succes si asfalt uscat Eu iti dau perfecta dreptate dar aici e factorul psihologic. Tu cum te-ai simti cu niste gume top si cum te-ai simti cu niste SH-uri vechi de 3-4 ani? Vara e lunga. As vrea sa merg la TG Secuiesc ca e mai tehnic din cate am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212. Pai si eu eram ironic, pentru 'cele mai aderente gume' sunt necesare cand nu te face niciunu' cu biclicleta si stii ca daca esti incaltat cu ce nu trebuie cazi sau nu poti tine pasul. Altfel, iti trebuie o guma moale si aderenta pe fata si una medie pe spate. De aia gumele de curse se folosesc cu incalzitoare pentr a intra in temperatura si a nu pierde timpul sa le incalzesti. Te dai destul de tare pe strada ca sa incalzesti astfel de gume? Toti ti-au recomandat gume bune si foarte bune. Eu zic ca poti merge si cu ceva mai ieftin de atat. Eu personal ma dau cu D211 si imi ajunge, strada si circuit. Nu mi-as lua ceva mai bun decat daca asa avea bani sa ma dau 3 zile pe Adancata si as vrea sa trag la timp si cursa. E foarte bine ca vrei sa investesti in cauciucuri, dar nu lua de curse daca tu abia incerci un circuit si te dai in rest normal pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Pai si eu eram ironic, pentru 'cele mai aderente gume' sunt necesare cand nu te face niciunu' cu biclicleta si stii ca daca esti incaltat cu ce nu trebuie cazi sau nu poti tine pasul. Altfel, iti trebuie o guma moale si aderenta pe fata si una medie pe spate. De aia gumele de curse se folosesc cu incalzitoare pentr a intra in temperatura si a nu pierde timpul sa le incalzesti. Te dai destul de tare pe strada ca sa incalzesti astfel de gume? Toti ti-au recomandat gume bune si foarte bune. Eu zic ca poti merge si cu ceva mai ieftin de atat. Eu personal ma dau cu D211 si imi ajunge, strada si circuit. Nu mi-as lua ceva mai bun decat daca asa avea bani sa ma dau 3 zile pe Adancata si as vrea sa trag la timp si cursa. E foarte bine ca vrei sa investesti in cauciucuri, dar nu lua de curse daca tu abia incerci un circuit si te dai in rest normal pe strada. Pai pana la urma merg pe D211 sau D212. Presiunea scazuta in guma spate banuiesc ca ajuta cauciucul sa se incalzeasca mai repede, corect? Din cate vad si Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 e super in ceea ce priveste aderenta. Stie cineva cum se incalzeste? Editat Iunie 7, 2016 de yoosined Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Pai pana la urma merg pe D211 sau D212. Presiunea scazuta in guma spate banuiesc ca ajuta cauciucul sa se incalzeasca mai repede, corect? Din cate vad si Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 e super in ceea ce priveste aderenta. Stie cineva cum se incalzeste? Cauciucurile Dunlop cu carcasa NTEC, mai rigida, se deformeaza mai greu. In felul asta se pune presiune mica pentru a fi mai deformabil, din deformatii se incalzeste. Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9. La cauciucurile fara carcasa rigida presiunile sunt altele. Nu stiu nimic de Pirelli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Cauciucurile Dunlop cu carcasa NTEC, mai rigida, se deformeaza mai greu. In felul asta se pune presiune mica pentru a fi mai deformabil, din deformatii se incalzeste. Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9. La cauciucurile fara carcasa rigida presiunile sunt altele. Nu stiu nimic de Pirelli. Merci mult. Ai vreoun site ceva de unde le comanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Merci mult. Ai vreoun site ceva de unde le comanzi? Da,site-ul oficial Dunlop, daca erai din Bucuresti era simplu, le puneai la Cesar. Asa cred ca le poti comanda si ti le trimite: http://www.fcp.ro/173-anvelope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Da,site-ul oficial Dunlop, daca erai din Bucuresti era simplu, le puneai la Cesar. Asa cred ca le poti comanda si ti le trimite: http://www.fcp.ro/173-anvelope Multumesc frumos! Asfalt uscat si multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Multumesc frumos! Asfalt uscat si multi km! Si tie!Sa specifici DOT2016, ca smecherii aia iti mai dau si 2015 daca nu specifici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) haha , da da! ) E bine de stiut! )) Editat Iunie 7, 2016 de yoosined Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Eu iti dau perfecta dreptate dar aici e factorul psihologic. Tu cum te-ai simti cu niste gume top si cum te-ai simti cu niste SH-uri vechi de 3-4 ani? Vara e lunga. As vrea sa merg la TG Secuiesc ca e mai tehnic din cate am inteles. eu as fi realist si nu mi-as pune viata doar in cauciucuri.... E periculos sa-ti iei cele mai scumpe/smechere/aderente gume in ideea ca "sunt top" si ca poti face orice, ca vorba aia...au aderenta.... N-ai cum sa te dai bine pe drumurile din judetul nostru fara sa-ti pui viata in pericol (si nu de la gume, gumele sunt ultimele pe lista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 personal cred ca la limita cauciucurilor ajungi de fiecare data cand iti intoarce unul in fata din scurt in momentul ala cu cat mai aderente, cu atat mai bine acum, daca vad ca nu e chiar post de trolaj, poate ar trebui in primul rand sa-ti setezi suspensia cum trebuie daca n-ai facut-o deja, e mai importanta aia decat cauciucul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Imi aduc aminte cind am fost eu prima prima data la circuit mare, la Serres. Am plecat din Buc cu 4 anvelope noi noute, 2 spate si 2 fata, Metz toate. Se prognoza ca ne dam 5 zile, si am zis sa am multe, sa nu se termine. Erau si bani pe atunci. 600 euro nu era o suma asa de mare. Acuma. numai cind ma gindesc la un 200 euro un spate nou, ma ia ameteala. Pt incepatori, anvelopele aderente sint indicate. Cu cit esti mai avansat, riscul de a gresi este mai mic. Incepatorii bruscheaza mai mult comenzile si anvelopele aderente le mai atenueaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 personal cred ca la limita cauciucurilor ajungi de fiecare data cand iti intoarce unul in fata din scurt in momentul ala cu cat mai aderente, cu atat mai bine acum, daca vad ca nu e chiar post de trolaj, poate ar trebui in primul rand sa-ti setezi suspensia cum trebuie daca n-ai facut-o deja, e mai importanta aia decat cauciucul depinde cat de incalzite sunt, depinde cum e pe jos, depinde de multi factori... Si ca sa eviti sa te bazezi strict pe cauciucuri la franare, e bine sa ai si o anumita conduita la condus si sa stii sa anticipezi anumite scenarii, riscuri etc... +1 la suspensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Presiunile sint recomandate de producator undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate. Pe fata ai la fel ca la celelalte marci, modele, 2.1-2.2 la rece. Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9. Baieti , daca se poate sa explicati cum sta treaba cu presiunea in pneuri la mers pe strada. Valorile date de voi cred ca se preteaza la mers pe circuit , in nici un caz pe strada. cel putin asa cred eu. Imi aduc aminte cand am cumparat mobra ( era statuta de 1 an si ceva ) si am facut un mic test de drum era sa iasa nasol. Presiunea era in jur de 1 pe ambele roti. Dupa ce am umflat rotile se putea merge cu ea. Acum de ex am 2.5 pe spate , pe fata nu-mi amintesc . Iar producatorul zice asa Available size Discover more 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR FRONT 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR REAR 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR FRONT 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR REAR Pirelli de exemplu zice una, pe bascula scrie alta ,...Cum e pana la urma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) @finu: cand ziceau de presiune 1.1-1.2-1.3, JAGI si the mentalist se refereau la modelele de anvelopele de la Dunlop care utilizeaza tehnologia NTEC, nu la orice anvelope Editat Iunie 8, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Merci goGo pt explicatii. Putem vorbi noi aici pe 1000 de pagini, insa observ ca multi citesc pe sarite. "Presiunile sint recomandate de PRODUCATOR, adica DUNLOP, undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Baieti , daca se poate sa explicati cum sta treaba cu presiunea in pneuri la mers pe strada. Valorile date de voi cred ca se preteaza la mers pe circuit , in nici un caz pe strada. cel putin asa cred eu. Imi aduc aminte cand am cumparat mobra ( era statuta de 1 an si ceva ) si am facut un mic test de drum era sa iasa nasol. Presiunea era in jur de 1 pe ambele roti. Dupa ce am umflat rotile se putea merge cu ea. Acum de ex am 2.5 pe spate , pe fata nu-mi amintesc . Iar producatorul zice asa Available size Discover more 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR FRONT 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR REAR 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR FRONT 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR REAR Pirelli de exemplu zice una, pe bascula scrie alta ,...Cum e pana la urma ? Era vorba de anvelopa Dunlop GPRacer 211, cu carcasa rigida. Pentru alte anvelope se folosesc gen 2.1-2.3 pe fata si 2.3-2.5 pe spate. Eu pana sa am anvelope NTEC mergeam cu 2.5 pe spate,dar eu am 120kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Acum e limpede. multam de lamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 mi-a explicat mie un importator dunlop (nu dau nume) acolo unde recomanda producatorul e un mic * *for track use only. Pentru strada se mai adauga presiune pentru ca pneul nu se incinge la fel de tare. Cu cat se incinge pneul, presiunea in el creste. in aceleasi manuale mai apare o presiune *HOT after track run! Astea sunt destul de mari chiar si la NTEC >1.6 spatele, undeva la 2.5 fata. Astea sunt presiunile pneului in conditiile lui optime de rulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212. Pe strada ai putea sa ai probleme cu D212 care e o guma destul de pretentioasa. Nu ca n-ar fi extrem de performanta dar sunt anumite conditii in care nu e cea mai potrivita. Cand e rece nu prea ai aderenta. Cand e ud, aderenta e la limita pericolului. Inca ceva legat de uzura - sunt foarte sensibile la temperaturi asa ca va fi nevoie sa alegi compozitia corecta pt strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Pirelli Diablo Supercorsa am eu, si desi au un dot destul de vechi, vei ramane surprins cum se comporta si cum se incalzesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Pe strada ai putea sa ai probleme cu D212 care e o guma destul de pretentioasa. Nu ca n-ar fi extrem de performanta dar sunt anumite conditii in care nu e cea mai potrivita. Cand e rece nu prea ai aderenta. Cand e ud, aderenta e la limita pericolului. Inca ceva legat de uzura - sunt foarte sensibile la temperaturi asa ca va fi nevoie sa alegi compozitia corecta pt strada. Salut Cesar, In teorie (cel putin) am gândit ca pe ploaie oricum nu ies, iar cand e frig nu m-aș da tare. M-am gândit la D212 din cauza presiunii scăzute din anvelope, gândindu-ma ca se încălzesc mai usor fiind pata de contact mai mare. Ca si compoziție ce parere ai de un soft fata , medium spate? Acum ma uitam ca D211 are un preț mai bun si nu cred ca un newbie ca mine va simți diferențele fata de D212. Cand am precizat ca vreau un cauciuc aderent ma refeream la un cauciuc care sa imi permită greșeli precum too much Brake sau too much gas, si nicidecum la niste cauciucuri care sa imi permită sa ma dau cu cotul in asfalt pe strada. Mulțumesc tuturor pentru răspunsurile pozitive. PS : legat de setările suspensiei...credeți-ma, mi se pare chirurgie aceasta Operațiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.