Sari la conținut

Postări Recomandate

Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. :)

 

Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212.

 

avand in vedere ca majoritatea nu stiu mai departe de Sculeni, ni s-a parut plauzibila varianta ta :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inteleg dar din moment ce mergi la Adancata intrebi strict de slick-uri, parerea mea. Eu intrebam de gume pentru strada, pentru acele 10 minute cand imi pierd mintea si am nevoie de ceva care sa imi ofere contactul maxim cu planeta. :D

 

Momentan nu dispun de un buget sa imi prepar o motocicleta pentru pista si sa ma plimb toata ziua pe la Adancata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg dar din moment ce mergi la Adancata intrebi strict de slick-uri, parerea mea. Eu intrebam de gume pentru strada, pentru acele 10 minute cand imi pierd mintea si am nevoie de ceva care sa imi ofere contactul maxim cu planeta. :D

 

Momentan nu dispun de un buget sa imi prepar o motocicleta pentru pista si sa ma plimb toata ziua pe la Adancata.

 

Poti incerca intai la TG Secuiesc, am inteles ca-i foarte misto, si chiar mai indicat la inceput (atat dpdv financiar cat si ca skill/obisnuinta). Sunt baieti in Iasi care au mers acolo.

 

In rest, la noi sa ai grija mai mare la balegar, nisip si carute, ca dpdv al gumelor, te poti da pe strada si cu Pilot Road 4, daca stii sa te dai,si nu sunt ironic... N-ajungi pe strada in judet la noi sa spui ca atingi 'limitele' cauciucurilor..

 

succes si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca intai la TG Secuiesc, am inteles ca-i foarte misto, si chiar mai indicat la inceput (atat dpdv financiar cat si ca skill/obisnuinta). Sunt baieti in Iasi care au mers acolo.

 

In rest, la noi sa ai grija mai mare la balegar, nisip si carute, ca dpdv al gumelor, te poti da pe strada si cu Pilot Road 4, daca stii sa te dai,si nu sunt ironic... N-ajungi pe strada in judet la noi sa spui ca atingi 'limitele' cauciucurilor..

 

succes si asfalt uscat

 

Eu iti dau perfecta dreptate dar aici e factorul psihologic. Tu cum te-ai simti cu niste gume top si cum te-ai simti cu niste SH-uri vechi de 3-4 ani? Vara e lunga. As vrea sa merg la TG Secuiesc ca e mai tehnic din cate am inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. :)

 

Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212.

Pai si eu eram ironic, pentru 'cele mai aderente gume' sunt necesare cand nu te face niciunu' cu biclicleta si stii ca daca esti incaltat cu ce nu trebuie cazi sau nu poti tine pasul.

Altfel, iti trebuie o guma moale si aderenta pe fata si una medie pe spate.

De aia gumele de curse se folosesc cu incalzitoare pentr a intra in temperatura si a nu pierde timpul sa le incalzesti. Te dai destul de tare pe strada ca sa incalzesti astfel de gume?

Toti ti-au recomandat gume bune si foarte bune. Eu zic ca poti merge si cu ceva mai ieftin de atat.

Eu personal ma dau cu D211 si imi ajunge, strada si circuit. Nu mi-as lua ceva mai bun decat daca asa avea bani sa ma dau 3 zile pe Adancata si as vrea sa trag la timp si cursa.

 

E foarte bine ca vrei sa investesti in cauciucuri, dar nu lua de curse daca tu abia incerci un circuit si te dai in rest normal pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu eram ironic, pentru 'cele mai aderente gume' sunt necesare cand nu te face niciunu' cu biclicleta si stii ca daca esti incaltat cu ce nu trebuie cazi sau nu poti tine pasul.

Altfel, iti trebuie o guma moale si aderenta pe fata si una medie pe spate.

De aia gumele de curse se folosesc cu incalzitoare pentr a intra in temperatura si a nu pierde timpul sa le incalzesti. Te dai destul de tare pe strada ca sa incalzesti astfel de gume?

Toti ti-au recomandat gume bune si foarte bune. Eu zic ca poti merge si cu ceva mai ieftin de atat.

Eu personal ma dau cu D211 si imi ajunge, strada si circuit. Nu mi-as lua ceva mai bun decat daca asa avea bani sa ma dau 3 zile pe Adancata si as vrea sa trag la timp si cursa.

 

E foarte bine ca vrei sa investesti in cauciucuri, dar nu lua de curse daca tu abia incerci un circuit si te dai in rest normal pe strada.

 

Pai pana la urma merg pe D211 sau D212. Presiunea scazuta in guma spate banuiesc ca ajuta cauciucul sa se incalzeasca mai repede, corect?

 

Din cate vad si Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 e super in ceea ce priveste aderenta. Stie cineva cum se incalzeste?

Editat de yoosined
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pana la urma merg pe D211 sau D212. Presiunea scazuta in guma spate banuiesc ca ajuta cauciucul sa se incalzeasca mai repede, corect?

 

Din cate vad si Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 e super in ceea ce priveste aderenta. Stie cineva cum se incalzeste?

Cauciucurile Dunlop cu carcasa NTEC, mai rigida, se deformeaza mai greu. In felul asta se pune presiune mica pentru a fi mai deformabil, din deformatii se incalzeste. Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9.

La cauciucurile fara carcasa rigida presiunile sunt altele.

 

Nu stiu nimic de Pirelli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile Dunlop cu carcasa NTEC, mai rigida, se deformeaza mai greu. In felul asta se pune presiune mica pentru a fi mai deformabil, din deformatii se incalzeste. Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9.

La cauciucurile fara carcasa rigida presiunile sunt altele.

 

Nu stiu nimic de Pirelli.

 

Merci mult. Ai vreoun site ceva de unde le comanzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau perfecta dreptate dar aici e factorul psihologic. Tu cum te-ai simti cu niste gume top si cum te-ai simti cu niste SH-uri vechi de 3-4 ani? Vara e lunga. As vrea sa merg la TG Secuiesc ca e mai tehnic din cate am inteles.

 

eu as fi realist si nu mi-as pune viata doar in cauciucuri.... E periculos sa-ti iei cele mai scumpe/smechere/aderente gume in ideea ca "sunt top" si ca poti face orice, ca vorba aia...au aderenta....

 

N-ai cum sa te dai bine pe drumurile din judetul nostru fara sa-ti pui viata in pericol (si nu de la gume, gumele sunt ultimele pe lista)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal cred ca la limita cauciucurilor ajungi de fiecare data cand iti intoarce unul in fata din scurt

in momentul ala cu cat mai aderente, cu atat mai bine

 

acum, daca vad ca nu e chiar post de trolaj, poate ar trebui in primul rand sa-ti setezi suspensia cum trebuie daca n-ai facut-o deja, e mai importanta aia decat cauciucul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi aduc aminte cind am fost eu prima prima data la circuit mare, la Serres. Am plecat din Buc cu 4 anvelope noi noute, 2 spate si 2 fata, Metz toate. Se prognoza ca ne dam 5 zile, si am zis sa am multe, sa nu se termine. Erau si bani pe atunci. 600 euro nu era o suma asa de mare. Acuma. numai cind ma gindesc la un 200 euro un spate nou, ma ia ameteala. Pt incepatori, anvelopele aderente sint indicate. Cu cit esti mai avansat, riscul de a gresi este mai mic. Incepatorii bruscheaza mai mult comenzile si anvelopele aderente le mai atenueaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal cred ca la limita cauciucurilor ajungi de fiecare data cand iti intoarce unul in fata din scurt

in momentul ala cu cat mai aderente, cu atat mai bine

 

acum, daca vad ca nu e chiar post de trolaj, poate ar trebui in primul rand sa-ti setezi suspensia cum trebuie daca n-ai facut-o deja, e mai importanta aia decat cauciucul

 

 

depinde cat de incalzite sunt, depinde cum e pe jos, depinde de multi factori... Si ca sa eviti sa te bazezi strict pe cauciucuri la franare, e bine sa ai si o anumita conduita la condus si sa stii sa anticipezi anumite scenarii, riscuri etc...

 

+1 la suspensie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunile sint recomandate de producator undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate. Pe fata ai la fel ca la celelalte marci, modele, 2.1-2.2 la rece.

 

 

Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9.

 

Baieti , daca se poate sa explicati cum sta treaba cu presiunea in pneuri la mers pe strada.

Valorile date de voi cred ca se preteaza la mers pe circuit , in nici un caz pe strada. cel putin asa cred eu. Imi aduc aminte cand am cumparat mobra ( era statuta de 1 an si ceva ) si am facut un mic test de drum era sa iasa nasol. Presiunea era in jur de 1 pe ambele roti. Dupa ce am umflat rotile se putea merge cu ea.

Acum de ex am 2.5 pe spate , pe fata nu-mi amintesc .

Iar producatorul zice asa

 

Available size
  • 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR FRONT
    180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR REAR
    120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR FRONT
    180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR REAR
Pirelli de exemplu zice una, pe bascula scrie alta ,...Cum e pana la urma ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@finu: cand ziceau de presiune 1.1-1.2-1.3, JAGI si the mentalist se refereau la modelele de anvelopele de la Dunlop care utilizeaza tehnologia NTEC, nu la orice anvelope :)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci goGo pt explicatii. Putem vorbi noi aici pe 1000 de pagini, insa observ ca multi citesc pe sarite. "Presiunile sint recomandate de PRODUCATOR, adica DUNLOP, undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Baieti , daca se poate sa explicati cum sta treaba cu presiunea in pneuri la mers pe strada.

Valorile date de voi cred ca se preteaza la mers pe circuit , in nici un caz pe strada. cel putin asa cred eu. Imi aduc aminte cand am cumparat mobra ( era statuta de 1 an si ceva ) si am facut un mic test de drum era sa iasa nasol. Presiunea era in jur de 1 pe ambele roti. Dupa ce am umflat rotile se putea merge cu ea.

Acum de ex am 2.5 pe spate , pe fata nu-mi amintesc .

Iar producatorul zice asa

 

Available size
  • 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR FRONT
    180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR REAR
    120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR FRONT
    180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR REAR
Pirelli de exemplu zice una, pe bascula scrie alta ,...Cum e pana la urma ?

Era vorba de anvelopa Dunlop GPRacer 211, cu carcasa rigida. Pentru alte anvelope se folosesc gen 2.1-2.3 pe fata si 2.3-2.5 pe spate. Eu pana sa am anvelope NTEC mergeam cu 2.5 pe spate,dar eu am 120kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a explicat mie un importator dunlop (nu dau nume)

 

acolo unde recomanda producatorul e un mic *

 

*for track use only. Pentru strada se mai adauga presiune pentru ca pneul nu se incinge la fel de tare. Cu cat se incinge pneul, presiunea in el creste.

 

in aceleasi manuale mai apare o presiune *HOT after track run! Astea sunt destul de mari chiar si la NTEC >1.6 spatele, undeva la 2.5 fata. Astea sunt presiunile pneului in conditiile lui optime de rulare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212.

 

Pe strada ai putea sa ai probleme cu D212 care e o guma destul de pretentioasa. Nu ca n-ar fi extrem de performanta dar sunt anumite conditii in care nu e cea mai potrivita.

Cand e rece nu prea ai aderenta.

Cand e ud, aderenta e la limita pericolului.

Inca ceva legat de uzura - sunt foarte sensibile la temperaturi asa ca va fi nevoie sa alegi compozitia corecta pt strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pe strada ai putea sa ai probleme cu D212 care e o guma destul de pretentioasa. Nu ca n-ar fi extrem de performanta dar sunt anumite conditii in care nu e cea mai potrivita.

Cand e rece nu prea ai aderenta.

Cand e ud, aderenta e la limita pericolului.

Inca ceva legat de uzura - sunt foarte sensibile la temperaturi asa ca va fi nevoie sa alegi compozitia corecta pt strada.

Salut Cesar,

 

In teorie (cel putin) am gândit ca pe ploaie oricum nu ies, iar cand e frig nu m-aș da tare. M-am gândit la D212 din cauza presiunii scăzute din anvelope, gândindu-ma ca se încălzesc mai usor fiind pata de contact mai mare. Ca si compoziție ce parere ai de un soft fata , medium spate?

Acum ma uitam ca D211 are un preț mai bun si nu cred ca un newbie ca mine va simți diferențele fata de D212. Cand am precizat ca vreau un cauciuc aderent ma refeream la un cauciuc care sa imi permită greșeli precum too much Brake sau too much gas😂, si nicidecum la niste cauciucuri care sa imi permită sa ma dau cu cotul in asfalt pe strada. 😂

 

Mulțumesc tuturor pentru răspunsurile pozitive.

 

PS : legat de setările suspensiei...credeți-ma, mi se pare chirurgie aceasta Operațiune. 😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...