yzulyka Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Mno,acum am inteles.La cluj caucioacele nou se pun in beci la invechit si se scot dupa minim 5 ani cand poti pune poliozorul/pila pe ele si nu mai reusesti sa le uzezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Si daca, intre timp ai vandut motorul pentru care era destinat cauciucul de masina "maturat", il pui la masina din dotare. No asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 subiectul anvelopelor nu va muri niciodata pt unii conteaza s para grase si sa nu se toceasca, sa patineze la franare pt unii conteaza sa te tina lipit de asfalt si sa ai aderanta maxima pe viraje si la franare - ceea ce este si corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 singurele cauciucuri cu are am mers blana pe ploaie torentiala masinile erau oprite pe margine,pot spune ca asta era menirea lor(sa tina pe ploaie,aruncau apa extraordinar de bine) ,pentru uscat si temperaturi ridicate erau panarame totale alunecau de nu se putea merge cu ele michelin pilot sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Mno,acum am inteles.La cluj caucioacele nou se pun in beci la invechit si se scot dupa minim 5 ani cand poti pune poliozorul/pila pe ele si nu mai reusesti sa le uzezi Mai mult decat atat si dupa ce se fac slick-uri luam brisca si le taiem alte creste, ca Anthony Hopkins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Se incalzesc foarte repede .Se infig excelent .Tehnologie de curse dar "road legal" . Dupa 3000 km nu sunt semne evidente de uzura Odata ma prins ploaia si desi mergeam in modul "avarie" ,motocicleta dansa toata de curiozitate, in poza de la profil ce gume aveai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Orice guma e buna pentru FZ6, acum depinde de stilul tau de mers si cum vrei sa-l folosesti. Daca mergi mult pe autostrazi, prin Europa, alege unul mai tare ca si compound pentru spate impreuna cu ceva mai moale pentru fata, daca e pentru oras si iesiri ocazionale la mare, la munte poti alege Michelin 2CT fara probleme, nu ca sunt bune, sunt foarte bune. DOT-ul sa nu fie mai vechi de 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Eu acum am pe al meu combinatia Pilot road 2 spate cu pilot power 2ct pe fata,in 2012 am schimbat fata inainte avand pirelli dragon supercorsa. cu vechea confiiguratie o singura data era sa pierd si fata si spatele asta la mers agresiv, si atunci am si zis ca ma adun de pe jos,da am reusit sa ridic motoru la timp. in rest cu pr2 si pp2ct am mers si pe furtuna fara nici macar o problema, pt mers cat de cat normal e buna combinatia asta,se poate merge si mai agresiv. Am un prieten cu V-strom de 1000 si crede-ma ca nu conteaza ce cauciucuri e incaltata motocicleta da tot merge ffff agresiv,intr-un timp avea enduro-touring fata si touring spate si nu avea nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 http://www.michelinmotorcycle.com/pubs/fitment2012.pdf Uitati-va in pdf-ul celor de la Michelin, explica exact componenta cauciucurilor, recomandarile unde si cum se folosesc. Pagina 5/56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 de curiozitate, in poza de la profil ce gume aveai? Quali 2 fara probleme sau surprize neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Mai mult decat atat si dupa ce se fac slick-uri luam brisca si le taiem alte creste, ca Anthony Hopkins World's fastest Indian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Mai mult decat atat si dupa ce se fac slick-uri luam brisca si le taiem alte creste, ca Anthony Hopkins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 o tija de titan in picior costa mai mult decat un set de gume noi Da, dar p-aia o deconteaza asigurarea, ca d-aia platesti CAS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Bun de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 q2 sau qualifier 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 In ce tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 q2 sau qualifier 2? Modelul Sportmax Qualifier face parte din gama sport de anvelope Dunlop. Pret/performanta imbatabil. Performante pe uscat dar si pe ud. Timp de incalzire scurt Anvelopa de fata este derivata din modelele de curse si asigura viraje rapide, cat si o suprafata de contact marita la un unghi mare de inclinare. Anvelopa de spate este contruita din 3 polimeri ce aduc cauciucului o aderenta superioara si asigura incalzire rapida in conditii uscate sau ude. astea le am luat eu. or fi bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Daca ti-ai luat Qualifier simplu ala care e cel mai ieftin,ceva cauciucuri ramase - model care banuiesc ca nu se mai produce, atunci nu ai facut decat sa-ti iei niste cauciucuri noi dar mediocre ca performanta. E cel mai ieftin inca in oferta celor care aduc cauciucuri, cam 200E perechea. Acum nu e atat de rau sa nu poti merge cu el, am mers vreo 2 sezoane si mi se parea ok, dar apoi am avut Qualifier RR si asta era muuuult mai bun, am mers si cu alea vreo 2 ani, apoi am luat GPRacer. Odata ce o iei in sus ca nivel de aderenta nu prea iti mai vine sa retrogradezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Daca ti-ai luat Qualifier simplu ala care e cel mai ieftin,ceva cauciucuri ramase - model care banuiesc ca nu se mai produce, atunci nu ai facut decat sa-ti iei niste cauciucuri noi dar mediocre ca performanta. E cel mai ieftin inca in oferta celor care aduc cauciucuri, cam 200E perechea. Acum nu e atat de rau sa nu poti merge cu el, am mers vreo 2 sezoane si mi se parea ok, dar apoi am avut Qualifier RR si asta era muuuult mai bun, am mers si cu alea vreo 2 ani, apoi am luat GPRacer. Odata ce o iei in sus ca nivel de aderenta nu prea iti mai vine sa retrogradezi. pai sunt fabricate la jumatatea lui 2012. de cand spuneai ca nu s-e mai produc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 am o nelamurire si o sa fiu succint: qualifier 2 sau altceva mai touring e suficient? scop: INCREDERE in franare si in aplecarea mobrei pe vreme uscata. ceilalti factori cum ar fi durata de viata si sau performatele pe ud sunt in acest moment pe plan secund. mentionez ca sunt la prima pereche de cauciucuri noi de achizitionat iar decizia e grea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 am o nelamurire si o sa fiu succint: qualifier 2 sau altceva mai touring e suficient? scop: INCREDERE in franare si in aplecarea mobrei pe vreme uscata. ceilalti factori cum ar fi durata de viata si sau performatele pe ud sunt in acest moment pe plan secund. mentionez ca sunt la prima pereche de cauciucuri noi de achizitionat iar decizia e grea... in cazul asta inceaca D211 am avut pe spate de nou anu trecut. m-a tinut cam 7-8000Km. nu mai mult. am avut o iesire pe pista, si vreo 250Km pe autostrada in Italia, mers sportiv. cand m-am oprit de la mers pe autostrada, uzura era vizibila. in schimb nu am avut ocazia in care sa ma plang de aderenta pe uscat sau franare. apoi am luat GPRacer. Odata ce o iei in sus ca nivel de aderenta nu prea iti mai vine sa retrogradezi. exact aceiasi chestie am constatat-o si eu. odata ajuns la alea moi, nu te mai trage inima sa retrogradezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Da, dar p-aia o deconteaza asigurarea, ca d-aia platesti CAS... Pai daca te dai de terra cu motorul din vina ta si iti rupi piciorul, din cate stiu eu ti se face dosar penal pentru vatamare din culpa si m-as mira sa iti acopere asigurarile tijele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) q2 sau qualifier 2? Aceeasi dilema am avut-o si eu, dupa mai multe cautari am inteles ca QII se refera la Qualifier II si Q2 (folosit prin USA) la Sportmax SportSmart. Intre cele 2 exista diferente atat de pret cat si tehnologie. SportSmart se doreste a acoperi "bresa" dintre QII si D211, o guma de strada cu veleitati sportive (sesiuni pe pista). Un lucru foarte important care mie mi-a atras atentia in mod special, este singura guma (de strada) la care se mentioneaza in mod explicit ca poate fi folosita cu presiuni mai mici decat cele recomandate de producatorii motocicletelor, fara ca balonul sa sufere deformari si fara sa se supra-incalzeasca (tehnologie NTEC). Mie unul mi-au placut foarte mult, cu 1.9 spate/2.1 fata am simtit aportul de aderenta fara ca dinamica sa aiba de suferit iar profilul "neascutit" conferind un feedback liniar la aplecarea pe curbe. In plus, te anunta progresiv cand te apropii de zona periculoasa, nu stiu sa explic... cu mult inainte da a incepe sa piarda aderenta propriu-zis scot niste sunete specifice, un fel de vajait... Editat Martie 7, 2013 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 pai sunt fabricate la jumatatea lui 2012. de cand spuneai ca nu s-e mai produc? M-am uitat pe site-uri in gama Dunlop si am vazut ca nu mai apar. Daca tu zici ca sunt 2012 asa sa fie. Daca e intradevar proaspat din 2012 nu are cum sa fie chiar rau, dar din nou, depinde cu ce comparam. Cel mai bine e cand esti constient cu ce esti incaltat si sa mergi ca atare. Tocmai vin de la plimbare cu Pilot Road 2, asfalt rece, dar fara exagerari nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.