Junioruenjoyz Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Eu am Pilot Power 2CT - DOT March 2012. Le-am achizitionat anul trecut in Aprilie si am parcurs cu ele in jur de 14.000 km - mers lejer, dintre care in jur de 2500 (sau mai mult) trip prin balcani. Mergand foarte mult cu pasager guma spate s-a "patratit", in rest sunt ok si pe uscat si pe ploaie daca mergi rezonabil (nu rossi). Vara ai destul grip si pe curbe, se incalzesc destul de repede (termin programul la ora 18:00, si de la Honda Blvd Expozitiei pana la Arc sunt ok - vara). In vara asta planuiesc o alta plecare si o sa vina vremea sa le schimb...sau cel putin guma pe spate....dar daca ar fi sa imi iau un set nou mi-as luat tot 2CT...sau Pirelli DRC (despre care am citit ca nu sunt de lepadat). Spor si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 http://www.michelinmotorcycle.com/pubs/fitment2012.pdf Uitati-va in pdf-ul celor de la Michelin, explica exact componenta cauciucurilor, recomandarile unde si cum se folosesc. Pagina 5/56 Mai devreme am pus gama Michelin, uite si gama Dunlop: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/index.jsp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emp Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 daca ai suficienta RABDARE ca sa nu-i spun altfel poti face multe.eu de exemplu am facut o remorca de la zero si am reusit inmatricularea ei dar a fost si prima si ultima din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Eu am Pilot Power 2CT - DOT March 2012. Le-am achizitionat anul trecut in Aprilie si am parcurs cu ele in jur de 14.000 km - mers lejer, dintre care in jur de 2500 (sau mai mult) trip prin balcani. Mergand foarte mult cu pasager guma spate s-a "patratit", in rest sunt ok si pe uscat si pe ploaie daca mergi rezonabil (nu rossi). Vara ai destul grip si pe curbe, se incalzesc destul de repede (termin programul la ora 18:00, si de la Honda Blvd Expozitiei pana la Arc sunt ok - vara). In vara asta planuiesc o alta plecare si o sa vina vremea sa le schimb...sau cel putin guma pe spate....dar daca ar fi sa imi iau un set nou mi-as luat tot 2CT...sau Pirelli DRC (despre care am citit ca nu sunt de lepadat). Spor si asfalt uscat! 14mii km cu PP2CT?! Iti bati joc de ele, daca tot mergi cuminte si mai mult pe drumuri drepte mai potrivite ar fi un tip orientat spre touring. De ce nu incerci ROAD3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 pana la urma ce parere aveti despre noile Pilot Power 3? eu am inteles ca ar fi cam dure (cel putin spatele) / orientate mai mult spre longevitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 in cazul asta inceaca D211 am avut pe spate de nou anu trecut. m-a tinut cam 7-8000Km. nu mai mult. am avut o iesire pe pista, si vreo 250Km pe autostrada in Italia, mers sportiv. cand m-am oprit de la mers pe autostrada, uzura era vizibila. in schimb nu am avut ocazia in care sa ma plang de aderenta pe uscat sau franare. exact aceiasi chestie am constatat-o si eu. odata ajuns la alea moi, nu te mai trage inima sa retrogradezi. abia astept sa le pun si sper sa observ trecerea de la Dunlop D208RR la Gp Racer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Am si eu o mica problema! Pe F3 am ambele cauciucuri Pilot Power iar la cel de spate mi-a intrat un cui de 5, bun... am fost la o vulcanizare cu roata si le-am zis sa-mi puna un petec pe interior dar culmea ca iasa putin aer pe aceea gaura, ce ma sfatuiti sa-i mai fac sa nu mai iese aer? este pacat de cauciuc ca are uzura doar 10% Scuze ca am postat aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Am si eu o mica problema! Pe F3 am ambele cauciucuri Pilot Power iar la cel de spate mi-a intrat un cui de 5, bun... am fost la o vulcanizare cu roata si le-am zis sa-mi puna un petec pe interior dar culmea ca iasa putin aer pe aceea gaura, ce ma sfatuiti sa-i mai fac sa nu mai iese aer? este pacat de cauciuc ca are uzura doar 10% Scuze ca am postat aici... este un Spray cu o spuma special care il bagi in cauciuc si se infunda porul/gaura. nu stiu mai exact unde se gaseste si cat costa. cred ca pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 schimba cauciucul ,asta de sfatuim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Am cumparat spray dar nu am avut timp sa-l bag, am dat 19 roni pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 te joci cu siguranta ta cu mizeria aia de guma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Am cumparat spray dar nu am avut timp sa-l bag, am dat 19 roni pe el 1363630772772.jpg mai bine ia un kit de reparatie cu snur si rezolvi toata tigania in 5 minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 depinde ce stil de mers are pe F3. dar indicat intradevar ar fi sa-si schimbe gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Sprayul respectiv se foloseste in caz de urgenta daca faci pana in drum, iti umple cauciucul cu spuma ca inca sa te poti deplasa. Spray-ul nu-ti repara/infunda nici o gaura. E folositor pentru cei care nu au roata de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 salutare, Ma rog sa ma lamuriti intr-o chestiune. cat de mult se recomanda scaderea presiunii in pneuri pentru mersul mai sportiv (drumuri virajate, franari mai agresive, nu prin oras, nu pe pista...). Cat de mult afecteaza timpul de incalzire, perfomantele dinamice dar si durabilitatea pneului ? Pe GSR-ul meu se recomanda 36psi fata/spate (248 kPa) dar am vazut/citit ca se recomanda pentru mers mai sportiv scaderea pana la 230 kPa (34 psi). e OK sa variez presiunea pentru tipul de mers sau sa raman la 'ce specifica producatorul' ? Am postat aici din doua motive. 1. banuiesc ca e o chestie banala, pe care trebuia sa o stiu. 2. poate mai intereseaza si pe altii... Multumesc anticipat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 /index.php?/topic/670680-ce-presiune-sa-bag-in-pneuri/?hl=%2Bpresiune+%2Bpneuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 CLICK ME I'M A LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 salutare, Ma rog sa ma lamuriti intr-o chestiune. cat de mult se recomanda scaderea presiunii in pneuri pentru mersul mai sportiv (drumuri virajate, franari mai agresive, nu prin oras, nu pe pista...). Cat de mult afecteaza timpul de incalzire, perfomantele dinamice dar si durabilitatea pneului ? Pe GSR-ul meu se recomanda 36psi fata/spate (248 kPa) dar am vazut/citit ca se recomanda pentru mers mai sportiv scaderea pana la 230 kPa (34 psi). e OK sa variez presiunea pentru tipul de mers sau sa raman la 'ce specifica producatorul' ? Am postat aici din doua motive. 1. banuiesc ca e o chestie banala, pe care trebuia sa o stiu. 2. poate mai intereseaza si pe altii... Multumesc anticipat. Numai bine Referinta: 2.2 fata cu 2.0 spatele la rece. O singura exceptie la gumele ntec, adica Dunlop Gp Racer, GP Pro, GP, Sportsmart la care se merge cu 2.1-2.2 fata si spatele 1.4-1.5 pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 salut, nu am ntec, sambata imi vin Pilot Power 3 si vreau sa stiu cum sa le setez. mersi pentru link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 2.2 cu 2.0 si dupa aia mai vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 apreciez posturile care nu sunt 'la misto' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Dupa inca 2 sezoane si 2 set-uri de cauciucuri schimbate revin cu impresii. Pe Pilot Sport si Pirelli Dragon (carcase construite asemanator cu majoritatea cauciucurilor existente pe piata) am testat presiuni variind intre 1.9 (primavara sau toamna, singur pe moto) si 2.7 (vara, cu pasager). Sub 2.2 nu mi-a placut cum se comporta motocicleta: reactioneaza mai lent la schimbarile de directie, uzura pneului si consumul de benzina un pic mai ridicate. Am avut neplacerea sa dau intr-o groapa adanca si s-a deformat carcasa incat mi-a ajuns vopseaua cu care era scris numele de pe peretele lateral direct pe buza jantei... daca avea presiune 2.0 pe fatza sigur indoia janta. Am achizitionat recent o perche de Dunlop Sportsmart NTEC, carcasa vizibil mai rigida chiar si la pipait. Presiune 2.0 bar fata + spate, se comporta ca si cum as fi avut 2.4-2.5 pe cauciucurile vechi. Am ramas surprins cat de mare este efectul rigiditatii carcasei asupra presiunii. NTEC-ul este o tehnologie care se gaseste doar pe Dunlop, dar am vazut ca au scos si Michelin 2CT+ (compozitia de cauciuc tare se continua si sub partile laterale ale cauciucului pentru o rigiditate sporita), concluzionand ca presiunea se va adapta in functie de rigiditatea unui cauicuc modern. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Pe vremea asta, puine-i 2.0 fata si 1.9 spate. Cum se incalzeste creste-i usor presiunea pina la 2.1 cu 2.0 in plina vara. Daca mergi pe drept ( autostrada ) sau cu pasager mai adauga putin sa compensezi greutatea. Am citit mult despre cauciucurile astea si par foarte bune ( na ... inlocuiesc Power Pure care multi pling dupa ele ). Sa le plimbi cu placere. Vreau sa mai adaug ceva deoarece am observat ca esti din Ploiesti si banuiesc ca o sa `ataci` cu ele zonele virajate din imprejurimi. Pentru un randament cit mai bun a pneurilor ( feedback/confidenta, aderenta, longevitate ) trebuie neaparat sa-ti reglezi si suspensia corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 multumesc la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 FRATILOR NU MAI FURATI CURENT.Presiune e prevazuta de constructorul motocicletei nu al cauciucurilor si doar aia e cea buna si deobicei e 2.5 fata cu 2.9 spate.Cum sa mergi cu 2 sau sub 2?Pai danseaza motocicleta pe asfalt voi nu o simtiti cum fandeaza mai ales in viraje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.