superbec Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 astea-s preturile la mine, cam scumpe 120/70- 112euro 180/55- 164E 190/55- 172E poate le incerc la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 pretul e comparativ cu Sportsmartul actual si cu Pilot Power 3, ceea ce e de laudat. Pentru ca am citit topicul de la inceput (deh e vineri) (de fapt primele 15 pagini pana ati dat-o in legea frecarii uscate) am gasit un filmulet oficial de la Michelin legat de vechea disputa '2.5/2.9 sau nu' http://www.youtube.com/watch?v=30lEZkD0J8M ca sa fie acoperiti legal, probabil ca n-or sa recomande acelasi lucru si pentru mers pe strada, insa binenteles efectul va fi acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 ................sportsmart 1 nu-s deloc impresionante la capitolul asta. Nici eu nu sunt deloc impresionat de sportsmart1. Ma asteptam mai mult de la cauciucul asta, am crezut ca inlocuieste Qualifier RR care a fost un cauciuc bun. Dar cu toata tehnologia NTEC si alte bla bla-uri mie mi se pare chiar periculos la rece, merg cu 1,3-1,4 si pe strada, doar-doar sa se deformeze si sa prind incredere in el. Pe circuit s-a comportat bine, l-am incalzit mereu 2 ture. Dar pe strada nu mi se pare deloc de laudat. De exemplu mi se pare un cauciuc de strada mult mai prost decat Michelin Pilot Power/2ct. De la anul revin la GP Racer 211 si strada si circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Salut am si eu o intrebare daca stie cineva sa-mi spuna si mie daca sunt bune cauciucurile astea PIRELLI RACING STREET - DIABLO ROSSO CORSA - 18055-17 (73W) as vrea sa cumpar o pereche .. si nu prea am gasit detalii despre ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Salutare tuturor, Rog sa fiu iertat daca s-a mai discutat pe vre-un topic. Vreau sa schimb anvelopa fata si vreau sa aleg intre Michelin si Bridgestone. Ma intereseaza foarte mult sa am aderenta maxima pe orice vreme, nu numai pe asfalt uscat. Si mai ales pe viraje... Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 La ce modele te-ai gandit? Intre BT016 si Pilot power.Aleg power ul de la Michelin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Ai comparat seria 3 cu A6. Pentru initiator: daca vrei sa ai aderenta maxima pe viraje , schimbi ambele gume. Daca ai o ebonita patrata pe spate , degeaba pui fata noua , tot o buturuga o sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 La ce modele te-ai gandit? Intre BT016 si Pilot power.Aleg power ul de la Michelin BT016 nu se mai fabrica de vre-o 2 ani, oricum era mai bun decat pilot power (subiectiv) Bridgestone S20 daca te dai repejor, pe cbf vei merge 8-10k km cu un "spate" Cauciucurile se schimba oricum pereche, degeaba ai aderenta pe fata daca spatele fuge cand ti-e lumea mai draga. Michelin sunt cu ~20% mai scumpe fara un motiv anume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 cum spune disabled_cata gumele se incalzesc in acelasi timp nu stiu daca are o mare importanta firma, noi suntem obisnuiti sa punem ce scrie manualul dar eu cred ca honda suporta si altceva mai ieftin si la fel de bun sau poate mai bun , eu am avut michelin pilot sport care imi dadeau voie sa ma joc spre deosebire de bridgestone care sunt foarte bune dar mai mult pentru turing ,cand le-am schimbat am sunat pe cel care ma ajutase nu stiam ce se intampla in viraje se apleca singura , din cauza bugetului acum am metzeler m 4 care sunt foarte bune am luat anul trecut de black friday 370 lei dot 2009 nou fata de michelin care era undeva la 600 -650 lei bucata, din cate am auzit eu se face michelin la brasov e adevarat ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Nu stiam ca Bt016 nu se mai fabrica.Eu am cumparat motorul incaltat cu BT016,care nu mi-au dat un feeling foarte bun.Deh a fost si la inceput O chestie imi amintesc,nu am pierdut aderenta la roata spate pe demaraj cu BT-ul.Fata blocata la 35-40 si nu am cazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Cartea utilajului meu recomanda Michelin Pilot Road sau Bridgestone BT57 si nu stiu la care sa ma decid pentru ca diferenta de pret intre ele nu este semnificativa (intre Road 3 si BT57). Aveti o alta recomandare pentru HONDA CBF 600? Pe spate am un Pirelli relativ nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrinceanu Andrei Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu stiu ca normal e sa ai pereche pe motocicleta , nu x pe fata si y pe spate . Tu nu te incalti intr-un picior cu un pantof si in celalalt picior cu alt pantof , unul poate avea talpa mai inalta decat celalalt etc . Iar daca vrei : "aderenta maxima pe orice vreme, nu numai pe asfalt uscat" iti recomand michelin pilot road 3 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Am avut ambele marci. Recomand Dunlop, muult mai calitative. Sportmax, d212, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Cartea utilajului meu recomanda Michelin Pilot Road sau Bridgestone BT57 si nu stiu la care sa ma decid pentru ca diferenta de pret intre ele nu este semnificativa (intre Road 3 si BT57). Aveti o alta recomandare pentru HONDA CBF 600? Pe spate am un Pirelli relativ nou. de cand s-a scris cartea aia au aparut cel putin 2 generatii mai noi de cauciucuri... Am avut ambele marci. Recomand Dunlop, muult mai calitative. Sportmax, d212, etc. eu recomand lamborghini diablo...sportmax sunt praf pe ploaie/temp scazute daca nu ati mers pe o gama cat de cat larga de cauciucuri ati putea sa va abtineti de la recomandari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 de cand s-a scris cartea aia au aparut cel putin 2 generatii mai noi de cauciucuri... Corect, dar Pilot 3 si BT57 sunt generatii actuale. V-am provocat la o discutie referitoare la cauciucuri bune care le-ati folosit si de care ati fost multumti sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Bridgestone Batlax R10...mi s-a parut foarte foarte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Corect, dar Pilot 3 si BT57 sunt generatii actuale. V-am provocat la o discutie referitoare la cauciucuri bune care le-ati folosit si de care ati fost multumti sau nu. actuale in america de nord poate sau vin din fabrica pe anumite modele...oricum sunt cele mai slabe touringuri radiale de la bridgestone in europa sunt astea http://moto.bridgestone.eu/motorcycle-tyres/riding-styles/sport/ faci ce vrei. ce ti-a scris tie fabricantu, ce scrie in biblie sau te documentezi singur eu iti garantez ca S20 sunt geniale pentru ce vrei tu , daca vrei mai mult trebuie sa schimbi motocicleta. sunt foarte bune pe motociclete de 2 ori mai puternice pilot road3 nu-s rele dar daca chiar mergi tare o sa le topesti imediat + au profil plat de touring Bridgestone Batlax R10...mi s-a parut foarte foarte bun R10 pe CBF...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 eu iti garantez ca S20 sunt geniale pentru ce vrei tu , daca vrei mai mult trebuie sa schimbi motocicleta. Tind sa merg spre propunerea ta, numai ca m-am lovit de 5 profile: F, FE, FJ, FF si FG. Ce sa aleg? Aprofundeaza propunerea, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 daca tot ai pirelii pe spate pune un rosso corsa pe fata. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kadar20 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Salutare, am vazut pe cineva mai devreme care a deschis subiectul despre cauciucuri. Acum va intreb si eu pe voi astia mai batrani cu ce sa imi incalt si eu mobra (RS125 powervalve)? Ceva recomandat pentru a invata virajele, ceva pentru un incepator mai bine zis. Din cate am auzit gumele mai moi sunt indicate incepatorilor...voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) Tind sa merg spre propunerea ta, numai ca m-am lovit de 5 profile: F, FE, FJ, FF si FG. Ce sa aleg? Aprofundeaza propunerea, te rog. F vine de la Front FE FJ FF = vin din fabrica pe anumite modele moto FG e pentru GT-uri, mobre grele peste 240 kile, busa, zx14 k12 etc ia ce-i mai ieftin inafara de FG Editat Decembrie 11, 2013 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 si eu sunt posesor de CBF si recomand orice cauciuc de renume dar sa fie nou, pt CBF merge orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kadar20 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Salutare, am vazut pe cineva mai devreme care a deschis subiectul despre cauciucuri. Acum va intreb si eu pe voi astia mai batrani cu ce sa imi incalt si eu mobra (RS125 powervalve)? Ceva recomandat pentru a invata virajele, ceva pentru un incepator mai bine zis. Din cate am auzit gumele mai moi sunt indicate incepatorilor...voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 ideal ar fi sa ai gume cu dot (de-acum) 2014. alea care is trecute in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Din cate am auzit gumele mai moi sunt indicate incepatorilor...voi ce ziceti? Gumele mai noi is cele mai indicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.