the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Pentru Copou sau Adancata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 si diferenta intre PR2 si PR4? De pe site de la Michelin: Pilot Road 2 Pilot Road 4 Diferență la sculputra cauciucului. PR4 (și PR3) sunt ceva mai sculptate pentru o mai bună evacuare a apei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Sculeni ! ) » Post actualizat in 07 Jun 2016 11:30d212 gp pro legal, kr106/108 ilegal Si ce presiune recomanzi pentru d212? Ca am mai citit pe aici pe forum de niste presiuni foarte mici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Cauciucuri omologate : Pirelli Diablo Supercorsa SC Dunlop D 212 Michelin Power Cup Bridgestone R 10 Metzeler Racetek K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Presiunile sint recomandate de producator undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate. Pe fata ai la fel ca la celelalte marci, modele, 2.1-2.2 la rece. Daca vrei pe Sculeni, ia-ti ori Supercorsa SC1, ori BT R10 mediu.Au aderenta mai buna la temp mai mici. Uita de Power Cup, sint la coada. Editat Iunie 7, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Cam orice model de top la fabricanții consacrați: Metzeler Racetec RR, Bridgestone BATTLAX RS10 sau BATTLAX BT-003 RS, Dunlop D212 GP Pro, Pirelli Diablo Supercorsa SP... Preferință personală pentru Pirelli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 cand nu o sa mai gasesti topicul ,cauta reply`urile in rubrica "Service si intretinere curenta ->CAUCIUCURI -Totul despre" ,o sa fie mutat acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Presiunile sint recomandate de producator undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate. Pe fata ai la fel ca la celelalte marci, modele, 2.1-2.2 la rece. Daca vrei pe Sculeni, ia-ti ori Supercorsa SC1, ori BT R10 mediu.Au aderenta mai buna la temp mai mici. Uita de Power Cup, sint la coada. JAGI sper ca nu confunda Sculeni cu vreun circuit, e doar o portiune de drum unde baietii ii mai dau blana, ocazional, in afara orasului )) (pe langa Iasi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Pun pariu ca o se te faca unu cu motor mai mic si cu Michelin Pilot Power de 5 ani pe el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Pun pariu ca o se te faca unu cu motor mai mic si cu Michelin Pilot Power de 5 ani pe el! pe viraje, noroc ca nu sunt multe din astea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212. Poate nu ar trebui sa ma bag in seama pentru ca ai specificat "CELE MAI ADERENTE" insa daca tii un pic si la bani, nu cred ca se justifica diferenta de pret intre D211 si D212, pentru ceea ce faci pe strada. Editat Iunie 7, 2016 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 stRADu voi avea in vedere si D211. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212. avand in vedere ca majoritatea nu stiu mai departe de Sculeni, ni s-a parut plauzibila varianta ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Inteleg dar din moment ce mergi la Adancata intrebi strict de slick-uri, parerea mea. Eu intrebam de gume pentru strada, pentru acele 10 minute cand imi pierd mintea si am nevoie de ceva care sa imi ofere contactul maxim cu planeta. Momentan nu dispun de un buget sa imi prepar o motocicleta pentru pista si sa ma plimb toata ziua pe la Adancata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Inteleg dar din moment ce mergi la Adancata intrebi strict de slick-uri, parerea mea. Eu intrebam de gume pentru strada, pentru acele 10 minute cand imi pierd mintea si am nevoie de ceva care sa imi ofere contactul maxim cu planeta. Momentan nu dispun de un buget sa imi prepar o motocicleta pentru pista si sa ma plimb toata ziua pe la Adancata. Poti incerca intai la TG Secuiesc, am inteles ca-i foarte misto, si chiar mai indicat la inceput (atat dpdv financiar cat si ca skill/obisnuinta). Sunt baieti in Iasi care au mers acolo. In rest, la noi sa ai grija mai mare la balegar, nisip si carute, ca dpdv al gumelor, te poti da pe strada si cu Pilot Road 4, daca stii sa te dai,si nu sunt ironic... N-ajungi pe strada in judet la noi sa spui ca atingi 'limitele' cauciucurilor.. succes si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Poti incerca intai la TG Secuiesc, am inteles ca-i foarte misto, si chiar mai indicat la inceput (atat dpdv financiar cat si ca skill/obisnuinta). Sunt baieti in Iasi care au mers acolo. In rest, la noi sa ai grija mai mare la balegar, nisip si carute, ca dpdv al gumelor, te poti da pe strada si cu Pilot Road 4, daca stii sa te dai,si nu sunt ironic... N-ajungi pe strada in judet la noi sa spui ca atingi 'limitele' cauciucurilor.. succes si asfalt uscat Eu iti dau perfecta dreptate dar aici e factorul psihologic. Tu cum te-ai simti cu niste gume top si cum te-ai simti cu niste SH-uri vechi de 3-4 ani? Vara e lunga. As vrea sa merg la TG Secuiesc ca e mai tehnic din cate am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212. Pai si eu eram ironic, pentru 'cele mai aderente gume' sunt necesare cand nu te face niciunu' cu biclicleta si stii ca daca esti incaltat cu ce nu trebuie cazi sau nu poti tine pasul. Altfel, iti trebuie o guma moale si aderenta pe fata si una medie pe spate. De aia gumele de curse se folosesc cu incalzitoare pentr a intra in temperatura si a nu pierde timpul sa le incalzesti. Te dai destul de tare pe strada ca sa incalzesti astfel de gume? Toti ti-au recomandat gume bune si foarte bune. Eu zic ca poti merge si cu ceva mai ieftin de atat. Eu personal ma dau cu D211 si imi ajunge, strada si circuit. Nu mi-as lua ceva mai bun decat daca asa avea bani sa ma dau 3 zile pe Adancata si as vrea sa trag la timp si cursa. E foarte bine ca vrei sa investesti in cauciucuri, dar nu lua de curse daca tu abia incerci un circuit si te dai in rest normal pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Pai si eu eram ironic, pentru 'cele mai aderente gume' sunt necesare cand nu te face niciunu' cu biclicleta si stii ca daca esti incaltat cu ce nu trebuie cazi sau nu poti tine pasul. Altfel, iti trebuie o guma moale si aderenta pe fata si una medie pe spate. De aia gumele de curse se folosesc cu incalzitoare pentr a intra in temperatura si a nu pierde timpul sa le incalzesti. Te dai destul de tare pe strada ca sa incalzesti astfel de gume? Toti ti-au recomandat gume bune si foarte bune. Eu zic ca poti merge si cu ceva mai ieftin de atat. Eu personal ma dau cu D211 si imi ajunge, strada si circuit. Nu mi-as lua ceva mai bun decat daca asa avea bani sa ma dau 3 zile pe Adancata si as vrea sa trag la timp si cursa. E foarte bine ca vrei sa investesti in cauciucuri, dar nu lua de curse daca tu abia incerci un circuit si te dai in rest normal pe strada. Pai pana la urma merg pe D211 sau D212. Presiunea scazuta in guma spate banuiesc ca ajuta cauciucul sa se incalzeasca mai repede, corect? Din cate vad si Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 e super in ceea ce priveste aderenta. Stie cineva cum se incalzeste? Editat Iunie 7, 2016 de yoosined Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Pai pana la urma merg pe D211 sau D212. Presiunea scazuta in guma spate banuiesc ca ajuta cauciucul sa se incalzeasca mai repede, corect? Din cate vad si Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 e super in ceea ce priveste aderenta. Stie cineva cum se incalzeste? Cauciucurile Dunlop cu carcasa NTEC, mai rigida, se deformeaza mai greu. In felul asta se pune presiune mica pentru a fi mai deformabil, din deformatii se incalzeste. Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9. La cauciucurile fara carcasa rigida presiunile sunt altele. Nu stiu nimic de Pirelli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Cauciucurile Dunlop cu carcasa NTEC, mai rigida, se deformeaza mai greu. In felul asta se pune presiune mica pentru a fi mai deformabil, din deformatii se incalzeste. Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9. La cauciucurile fara carcasa rigida presiunile sunt altele. Nu stiu nimic de Pirelli. Merci mult. Ai vreoun site ceva de unde le comanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Merci mult. Ai vreoun site ceva de unde le comanzi? Da,site-ul oficial Dunlop, daca erai din Bucuresti era simplu, le puneai la Cesar. Asa cred ca le poti comanda si ti le trimite: http://www.fcp.ro/173-anvelope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Da,site-ul oficial Dunlop, daca erai din Bucuresti era simplu, le puneai la Cesar. Asa cred ca le poti comanda si ti le trimite: http://www.fcp.ro/173-anvelope Multumesc frumos! Asfalt uscat si multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Multumesc frumos! Asfalt uscat si multi km! Si tie!Sa specifici DOT2016, ca smecherii aia iti mai dau si 2015 daca nu specifici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) haha , da da! ) E bine de stiut! )) Editat Iunie 7, 2016 de yoosined Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.