anapurna Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Buna, Se merita diferenta de pret intre Michelin Power Road 2 CT si Michelin Power Road 4 CT. Exista diferenta la uzura, comportare pe asfalt intre cele 2 tipuri de gume? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Pilot Road sau Pilot Power? Presupun ca Pilot Road. Ambele (PR2 si PR4) sunt 2CT (dual compound). Editat Iunie 7, 2016 de Diddi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 nu compara Pilot Road cu Pilot Power! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 reformulez atunci, pentru touring care din ele se recoamanda? si care este diferenta intre pilot road si pilot power? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 pt touring Pilot Road pt sport Pilot Power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 si diferenta intre PR2 si PR4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burla.daniel92 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salut. Eu am Pilot Road 4 pe CBF 500 si sunt foarte multumit. Despre uzura nu stiu ce sa iti spun pentru le-am montat de vreo 1000km. In rest nu am observat vreun dezavantaj nici la temperaturi scazute si nici la ploaie. Stiu pe cineva care a facut aproximativ 10000 km cu ele si nu erau foarte uzate pe mijloc gen sa fie aplatizate din cauza ca astea au o compozitie 2CT. Adica pe mijlc este mai dura tocmai pentru a nu face acea uzura, iar pe flancuri mai moale. Eu ma gandesc ca un cauziuc de asta il schimbi mai degraba atunci cand imbatraneste si nu pentru o uzura accentuata bine inteles daca se foloseste normal. La ei am gasit cel mai bun pret prin luna februarie cand le-am cumparat eu. http://www.motoemotion.ro/anvelope-moto-in-set-la-reducere/ Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salut. Eu am Pilot Road 4 pe CBF 500 si sunt foarte multumit. Despre uzura nu stiu ce sa iti spun pentru le-am montat de vreo 1000km. In rest nu am observat vreun dezavantaj nici la temperaturi scazute si nici la ploaie. Stiu pe cineva care a facut aproximativ 10000 km cu ele si nu erau foarte uzate pe mijloc gen sa fie aplatizate din cauza ca astea au o compozitie 2CT. Adica pe mijlc este mai dura tocmai pentru a nu face acea uzura, iar pe flancuri mai moale. Eu ma gandesc ca un cauziuc de asta il schimbi mai degraba atunci cand imbatraneste si nu pentru o uzura accentuata bine inteles daca se foloseste normal. La ei am gasit cel mai bun pret prin luna februarie cand le-am cumparat eu. http://www.motoemotion.ro/anvelope-moto-in-set-la-reducere/ Bafta!! multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salutare tuturor, Se da una bucata motor de 1000 cmc si se cauta pentru el cele mai bune cauciucuri din punct de vedere al aderentei. Nu trebuie sa fie bune pe ud, si nici nu trebuie sa tina mult...trebuie doar sa fie lipite de asfalt. Stiu ca mai sunt topicuri de genul asta dar in toate se cauta echilibrul intre aderenta/durabilitate, iar pe mine ma intereseaza strict aderenta pe uscat. Multumesc, O zi frumoasa tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) recomand Michelin Pilot Road 4. Am momentan pe hornet de 600 si este blana. pe ploaie poti sa tii motoreta in curba in sarcina fara sa dea semne de instabilitate. pe uscat este foarte aderent. am derapat de cateva ori in curba, in putere si poate fi tinuta usor, e previzibil cauciucul, nu te surprinde, doar placut fata franze pana la blocare. am franat violent de cateva ori pana a intrat 'abs-u', bine ca din 99 nu are asa ceva, oricum data dozezi frana bine te salveaza bine. si scartaie fain:) consider ca Michelinurile sunt cele mai sigure cauciucuri pe piata pentru piata de motorete de strada. si pe transalp am avut anakee 3 si sunt in acceasi situatie cu PR4. te joci cu motoreta. eu unu ma simt foarte sigur cu michelinurile...si nu fac reclama ) Editat Iunie 7, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 d212 gp pro legal, kr106/108 ilegal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_virusd Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Sau Pirelli Diablo Supercorsa de la competitori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Pentru Copou sau Adancata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 si diferenta intre PR2 si PR4? De pe site de la Michelin: Pilot Road 2 Pilot Road 4 Diferență la sculputra cauciucului. PR4 (și PR3) sunt ceva mai sculptate pentru o mai bună evacuare a apei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Sculeni ! ) » Post actualizat in 07 Jun 2016 11:30d212 gp pro legal, kr106/108 ilegal Si ce presiune recomanzi pentru d212? Ca am mai citit pe aici pe forum de niste presiuni foarte mici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Cauciucuri omologate : Pirelli Diablo Supercorsa SC Dunlop D 212 Michelin Power Cup Bridgestone R 10 Metzeler Racetek K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Presiunile sint recomandate de producator undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate. Pe fata ai la fel ca la celelalte marci, modele, 2.1-2.2 la rece. Daca vrei pe Sculeni, ia-ti ori Supercorsa SC1, ori BT R10 mediu.Au aderenta mai buna la temp mai mici. Uita de Power Cup, sint la coada. Editat Iunie 7, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Cam orice model de top la fabricanții consacrați: Metzeler Racetec RR, Bridgestone BATTLAX RS10 sau BATTLAX BT-003 RS, Dunlop D212 GP Pro, Pirelli Diablo Supercorsa SP... Preferință personală pentru Pirelli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 cand nu o sa mai gasesti topicul ,cauta reply`urile in rubrica "Service si intretinere curenta ->CAUCIUCURI -Totul despre" ,o sa fie mutat acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Presiunile sint recomandate de producator undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate. Pe fata ai la fel ca la celelalte marci, modele, 2.1-2.2 la rece. Daca vrei pe Sculeni, ia-ti ori Supercorsa SC1, ori BT R10 mediu.Au aderenta mai buna la temp mai mici. Uita de Power Cup, sint la coada. JAGI sper ca nu confunda Sculeni cu vreun circuit, e doar o portiune de drum unde baietii ii mai dau blana, ocazional, in afara orasului )) (pe langa Iasi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Pun pariu ca o se te faca unu cu motor mai mic si cu Michelin Pilot Power de 5 ani pe el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Pun pariu ca o se te faca unu cu motor mai mic si cu Michelin Pilot Power de 5 ani pe el! pe viraje, noroc ca nu sunt multe din astea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212. Poate nu ar trebui sa ma bag in seama pentru ca ai specificat "CELE MAI ADERENTE" insa daca tii un pic si la bani, nu cred ca se justifica diferenta de pret intre D211 si D212, pentru ceea ce faci pe strada. Editat Iunie 7, 2016 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 stRADu voi avea in vedere si D211. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.