Cesar Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Nu stiu cat de mult se pricepe la anvelope cel ce a scris acele postari. Parerea mea e ca... nu prea se pricepe. E de fapt eterna problema a opiniei de internet care trebuie luata cu precautie. O guma fata D211 rezista cu brio peste 12.000 de km iar spatele endurance, daca nu este folosit in regim de autostrada, minim 6000. In medie, rezista intre 8 si 10.000 daca e umflat corect. In regim de circuit, incalzitoarele sunt recomandate pentru toate gumele dedicate. Anvelope care sa adune praf ... asta e o chestie care m-a facut sa zambesc. In sfarsit... un set de D211 nu este peste 350 de euro. P.S. poti sa iei cu maxim de scepticism si postarea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 E de fapt eterna problema a opiniei de internet care trebuie luata cu precautie. Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 ^ Mda.. Din nou internet. D211 sunt gume de strada si oricine si le-a pus pe sportiva, nu mai vrea sa auda de altceva. Sunt gume la care te convertesti fara sa vrei, indiferent de ce ai avut inainte. Un set pe strada tine in medie cam 10K km la mers taricel (pe miar cred ca tine spatele un pic mai putin). Pot fi folosite si la trackday-uri. Cicluri de incalzire? nelimitate Cu sarmele iesite tin cam la fel ca atunci cand sunt noi. Am distrus foarte multe seturi. si sunt 13-14mil nu 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Valah ,postul meu de atunci daca-mi aduc bine aminte era despre d212 gp pro si era un raspuns la intrebarea lui MIHAI85 de aceea am scris si pretul acela 400-450e . Posted 08 February 2016 - 12:35 AM Salut, ma intereseaza sa imi pun un set dunlop d212. Ele fiind orientate pentru pista dar legale si pe sosea doream sa aflu ceva pareri de la cineva care le-a folosit pe strada. Se incalzesc greu, cum se comporta? " Editat Iunie 21, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Scrieti fratilor cu subiect si predicat si precizati clar la ce va referiti. Nu mai amestecati borcanele pentru ca e foarte usor sa inducem lumea in eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Cesar nu a fost cu suparare ,stai linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Si eu sunt in tabara de D211 or bust. Pentru ca : - se incalzesc foarte rapid. - ciclurile de incalzire sunt relevante daca mergi MEGA tare. iar pentru noi muritorii de rand nu prea e cazul. - cand ma prinde ploaia merg cu ele tot destul de taricel ca pe uscat si nu am avut surprize. doar o data cand am bruscat comenzile din neatentie. - fosta D211 endurance spate m-a tinut 9k km de mers si pe circuit si pe strada si inca mai era nitel pana se consuma. singurul motiv pentru care am schimbat-o e ca am pitici pe creier - cand te obisnuiesti cu nivelul de incredere pe care ti-o da anvelopa asta nu vei mai vrea altceva. - ca si pret mi se par excelente. adica un set de D211 e pe la 1300 lei, iar un Michelin 2CT e cam 1100 lei. Iar 2CT-ul ala e mult mai slabut. Deci, pentru cei 200 de lei primesti muuuult mai multa calitate per leu cheltuit. Imo. Dar, asta e parerea mea si nu e valabila la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Cesar nu a fost cu suparare ,stai linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Dunlop, Pirelli si Bridgestone fac gume net superioare celor de la Michelin. Daca imi dai cateva detalii despre stilul tau de mers, am sa incerc o recomandare. ok. astept sa-mi recomanzi ce sti tu ca m-ar prinde cel mai bine. Despre stilul de mers pot sa spun: nu fac naveta la serviciu cu motorul; dar mai merg cu el prin oras; fac ture de maxim o zi; de obicei 3-5 ore (100-300 km), mai rar de o zi intreaga; merg in cea mai mare parte cu 4000-10000 rpm, viteza de croaziera in afara localitatii pe undeva pe la 130-140 km/h, cu sprinturi pana la 200 km/h. in curbe cu vizibilitate incerc sa le iau mai tare, dar nu sa ating cu genunchiul soseaua. fac cam 7000-10.000 km intr-un sezon. din febr-martie pana in noiembrie. NU merg pe pista deloc. As vrea sa ma tina cauciucurile cat mai mult, normal , am inteles ca cele sport se duc dupa maxim 7000 km.?! merg singur pe motor, fara pasager. am 65 kg, 180 m. Editat Iunie 21, 2016 de DanMotoCiuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 dunlop sportsmart 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Cel mai bine sa alegi gume sport pt F4i, insa depinde la ce folosesti motocicleta, de exemplu colegii ce vin la lucru cu moto, iar intr-un an abia daca ies de cateva ori din oras, prefera anvelopele sport-touring precum PR4, insa daca iesi la ture mai lungi sau iti place sa te dai mai tare pe viraje peste weekend, alege anvelope sport. PS. pe topic-ul asta in afara de Michelin sux si D211 rulz nu auzi altceva Cred ca mai bine isi faceau colegii experti un topic special pt cei ce se dau pe circuit. o recomandare de gume sport pt f4i? (tinand cont ca nu merg deloc pe circuit, ci fac ture de weekend, de 200-600 km)..si cam cati km tin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 dunlop sportsmart 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) o recomandare de gume sport pt f4i? (tinand cont ca nu merg deloc pe circuit, ci fac ture de weekend, de 200-600 km)..si cam cati km tin? Dpmdv cam astea ar fi optiunile (in ordinea crescatoare a pretului): - Pilot Power - Qualifier 2 - Sportec M5 - Pilot Power 2CT - S20 Evo - Rosso 2 - Sportsmart 2 - Pilot Power 3 Dintre cele enumerate mai sus Sportsmart 2 are cele mai bune review-uri recente. O alternativa buna la un pret decent ar fi Pilot Power pe fata si Pilot Power 2CT pe spate. Legat de durabilitate, nu stiu cati km rezista Sportsmart 2, insa Pilot Power (2CT cu atat mai mult) ar trebui sa tina mai multi km decat Qualifier 1/2. Observ ca ti-au mai raspuns si alti colegi: /index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/?p=4188418 Nu te-ai decis inca ce anvelope sa alegi? » Post actualizat in 21 Jun 2016 11:56 dunlop sportsmart 2 deja vu Editat Iunie 21, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 @Vallah, sa compari(sa oferi ca alternativa) PP 2CT cu SportSmart2, in conditiile in care 2CT este un cauciuc cu tehnologie de acum15 ani...... ......Cand cifrele arata ca un Front D211 tine 12k km, deci SportSmart 2-ul fiind clasat imediat sub dar cu better mileage probabil obtii un 15-17k - cat va mai trebuie si mai mult de la un cauciuc? Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring, dar vine urmatoarea intrebare. Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun"Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 am inteles ca cele sport se duc dupa maxim 7000 km.?! Nu e chiar asa. Spatele meu de d211 m-a tinut 9000km+ si mai aveam cam 1-2mm pana la marker. Mers pe circuit, ture, mers la munca, tot ce se putea. Un Sportsmart2 o sa tina si mai mult de atat. Si asta e anvelopa spate. O sa te tina mult si bine pe F4i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 @Vallah, sa compari(sa oferi ca alternativa) PP 2CT cu SportSmart2, in conditiile in care 2CT este un cauciuc cu tehnologie de acum15 ani...... ...... Cand cifrele arata ca un Front D211 tine 12k km, deci SportSmart 2-ul fiind clasat imediat sub dar cu better mileage probabil obtii un 15-17k - cat va mai trebuie si mai mult de la un cauciuc? Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring, dar vine urmatoarea intrebare. Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun" Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie. Parerea mea E inca relevant atata timp cat costa jumatate din pret, guma fata tine bine iar 95% din motociclisti nu folosesc mai mult decat stie Pilot Power! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) @Vallah, sa compari(sa oferi ca alternativa) PP 2CT cu SportSmart2, in conditiile in care 2CT este un cauciuc cu tehnologie de acum15 ani Pilot Power a fost lansat in 2004, iar 2CT in 2006. Consider ca inca isi fac treaba foarte bine. » Post actualizat in 21 Jun 2016 14:00 Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring Seria Pilot Power este din gama Sport, atat modelul mono-compound cat si dual-compound (diferenta la 2CT este ca pe centrul anvelopei de foloseste un compus mai dur, pe laterale acelasi compus ca si la PP) » Post actualizat in 21 Jun 2016 14:03 Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun" Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie. Hai sa nu exageram.. Asta mai bine o spui celor ce se dau cu gume DOT 2006 insa cu uzura minima pentru ca asa i-a spus samsarul ca inca sunt bune anvelopele, sau cocalarilor cu R1 care au pe fata Diablo Supersport si pe spate Angel GT cu strips de 3-4 cm (am vazut recent minunea) Btw, in afara de respectivul motorist cu R1, in aceeasi locatie am vazut mai multe sportive, din care toate in afara de unul singur aveau Pilot Power. » Post actualizat in 21 Jun 2016 14:04 Eu nu reusesc sa imi dau seama de ce nu fac toti producatorii numai cauciucuri de circuit, sa ia tot romanul numa' d-alea. Gen, sa fie acolo!! Asta tot incerc si eu sa subliniez, pe topicul curent se recomanda numai anvelope potrivite pt circuit sau mers foarte tare pe strada. Pe orice site ce comercializeaza anvelope, de exemplu, sunt peste 100 de modele diferite inainte de D211 (sortate dupa pret), oare chiar toate sunt de nimic? Oare chiar te supui unor riscuri inimaginabile daca te dai fara D211? Hai sa fim seriosi.. Editat Iunie 21, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Asa cum unii nu inteleg cu adevarat termenul "sport", altii nu inteleg conceptul de "touring". Acestia din urma isi imagineaza ca touring se face cu R6 pana la Snagov, uneori cu pasager, ambii in pantaloni scurti si maieu. Troaca mea cu pasager echipat si bagaje sare bine de 400kg. Urmeaza sa plec spre Grecia, autostrada multa. Sa pun D211? Daca sare iepurele, mingea, etc? Editat Iunie 21, 2016 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Urmeaza sa plec spre Grecia, autostrada multa. Sa pun D211? Absolut! Numai sa iei cu tine vreo 2-3 seturi in plus, nu de alta insa dupa ce trece de ultima faza aderenta, cea a sarmelor (dupa cum se explica mai sus), ma indoiesc ca mai ai cu ce sa te intorci din excursie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Asta tot incerc si eu sa subliniez, pe topicul curent se recomanda numai anvelope potrivite pt circuit sau mers foarte tare pe strada. Eu te-am intrebat de ce recomanzi un cauciuc vechi de 12 ani cand cele de generatie noua au cicluri si grip de 3 ori mai bun la aceeasi categorie si sunt doar foarte putin mai scumpe ? Eu nu reusesc sa imi dau seama de ce nu fac toti producatorii numai cauciucuri de circuit, sa ia tot romanul numa' d-alea. Gen, sa fie acolo!! Pentru ca unii merg si pe strada si au nevoie de cauciucuri de strada ? Asa cum unii nu inteleg cu adevarat termenul "sport", altii nu inteleg conceptul de "touring". Acestia din urma isi imagineaza ca touring se face cu R6 pana la Snagov, uneori cu pasager, ambii in pantaloni scurti si maieu. Troaca mea cu pasager echipat si bagaje sare bine de 400kg. Urmeaza sa plec spre Grecia, autostrada multa. Sa pun D211? Cauciucurile de touring sunt pentru motoretele de touring de tipul "versys cu ABS" ..... nu pentru "sportiva/naked vaca grea de 220 kile veche de 15 ani si fara furca servisata" asta apropo de inteles concepte. N-a zis nimeni sa pui d211 pe 1200GS. Cand ai "sportiva/naked vaca grea de 220kile veche de 15 ani si fara furca servista" macar pune-ti dumnezeului o guma care te poate tine cand ai nevoie de-o frana. Pilot Power a fost lansat in 2004, iar 2CT in 2006. Consider ca inca isi fac treaba foarte bine. Fara sa fiu rau, dar asta este laitmotivul motociclismului din Romania. Una din 15 furci e servisata... ca doar oricum nu te dai tare sa-i folosesti toata cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Adica, ok, ok, recomandam cauciucuri de touring, dar vine urmatoarea intrebare. Si daca in touringul ala pe care il faci tu asa, iti sare-n fata iedul, mingea, copilul si ai nevoie de o frana adevarata, ce faci? .. iar o dam pe aici cu "era un baiat bun" Eu sa recomand 2CT in 2016 consider ca ma majesc pe maini de sangele vreunul baiat pe care ulterior l-a suprins vreo situatie. Observ ca lumea o arde in trollaj ieftin dar subiectul e cam grav si o parere precum a colegului pe care l-am citat, e luata pe nedrept, la misto. Diferenta despre guma aia de acum 15 ani si gume performante nu doresc nimanui sa o experimenteze la modul extrem. Exemplu e simplu si vazut cu ochii mei: la o frana serioasa din cauza unui obstacol oarecare, cu orice PP sau aceeasi clasa de anvelopa esti pe jos pentru ca aluneca roata fata. Sau, te duci in parapet, in rapa, pe contrasens pentru ca intra ABS-ul si motocicleta nu se opreste. pe de alta parte, cu anvelopele din clasa D211, daca ai frane bune, te poti da peste cap la cat de buna este aderenta pe asfalt curat, nu pe circuit. Cine spune ca nu se da tare sa ia in considerare un scenariu de acest tip si sa-si puna problema singur daca are incredere intr-o anvelopa fata de tip lemn. Nu am recomandat niciodata gume performante in ideea de mers tare pe strada ci in ideea de a avea sanse cat ma mari de a iesi dintr-un pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Fara sa fiu rau, dar asta este laitmotivul motociclismului din Romania. Una din 15 furci e servisata... ca doar oricum nu te dai tare sa-i folosesti toata cursa Horneta mea este in stare perfecta de functionare, totul verificat si pus la punct inainte de fiecare sezon. Uite ca tocmai am venit dintr-o tura de wekeend in care am facut 950 km, cu Pilot Power. Cand o sa imi iau sportiva de 1000cc (n.a niciodata) o sa folosesc alte anvelope, evident. » Post actualizat in 21 Jun 2016 14:31 Nu am recomandat niciodata gume performante in ideea de mers tare pe strada ci in ideea de a avea sanse cat ma mari de a iesi dintr-un pericol. Am impresia ca JAGI are drepturi de autor la recomandarile respective » Post actualizat in 21 Jun 2016 14:32 In regula, am inteles. D211 pentru toata lumea, doar ca sa fim siguri. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Cauciucurile de touring sunt pentru motoretele de touring de tipul "versys cu ABS" ..... nu pentru "sportiva/naked vaca grea de 220 kile veche de 15 ani si fara furca servisata" Deci sa inteleg ca la vaca grea cu furca neservisata pun cauciuc de pista direct, nu? Explica te rog, fa o recomandare utila poate cuiva, nu mai debita contradictii si truisme. Cauciuc pentru sport-tourer greu, ca sa nu calc iepurasul. Vreau sa fac stoppie cu un ST1300. Ce sa iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Deci sa inteleg ca la vaca grea cu furca neservisata pun cauciuc de pista direct, nu? Explica te rog, fa o recomandare utila poate cuiva, nu mai debita contradictii si truisme. Cauciuc pentru sport-tourer greu, ca sa nu calc iepurasul. Vreau sa fac stoppie cu un ST1300. Ce sa iau? S-a zis mai sus. Sorry dar la mistouri nu raspund pentru ca nu consider ca ideea de accident si cazurile nefericite sunt de luat la misto. Dar poti observa un lucru. E ciudat cum doar circuitarii care ar putea sa-si vada de treaba lor linistiti in lumea lor, recomanda mereu "previn-o, previno! chiar si daca e un pic overkill, tot e bine sa previi" iar stradalii ii iau la misto Asta e, pe mine nu ma deranjeaza, eu unul nu m-am varsat in 10 ani niciodata pe strada. Celor carora le-am facut capul calendar pana acum, sunt in siguranta si ei cu cel putin 1-2 faze salvate datorita gumelor. Eu sunt multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Horneta mea este in stare perfecta de functionare, totul verificat si pus la punct inainte de fiecare sezon. Uite ca tocmai am venit dintr-o tura de wekeend in care am facut 950 km, cu Pilot Power. Cand o sa imi iau sportiva de 1000cc (n.a niciodata) o sa folosesc alte anvelope, evident. » Post actualizat in 21 Jun 2016 14:31 Daca tu crezi ca exista diferente asa mari intre un Hornet si o sportiva de 1000cc, pe strada, dpdv al pericolului, te inseli amarnic... Daca ai compara un DR650 incaltat cu MItas C-02, cu Hornetul, da, as zice ca-s diferite.... Insa tu vad ca ai niste perceptii eronate despre motociclete in general... LE: vad ca se tot vorbeste de ani de zile de cauciucuri si tot felul de experti recomanda tot felul de gume.. Nu vorbeste nimeni de niste cursuri, de experienta celor de la ghidon, de felul in care conduc, etc.. Sunt unii care poate cred ca daca vor cumpara niste gume recomandate de Cesar sau JAGI , automat le vor da un fel de aura de invicinbili, indiferent ca ei sunt pilaf la motociclism sportiv/de viteza (si nu numai) Orice subansamblu al motocicletei te ajuta pana intr-un punct, nu te poti baza doar pe el sa te scoata din ca.cat.. Valabil si pt gume,si pt ABS, si pt 'riding modes' si pt orice.... Daca unii ar invata/exersa mai mult pe motocicleta si si-ar cunoaste mai bine atat limitele lor cat si ale motocicletei, ar fi mai putine accidente.. O persoana echilibrata cu ceva talent va scoate mai mult dintr-un Pilot Road 4 sau o guma din asta touring,desconsiderata de racerii forumisti, decat un teribilist incaltate cu cele mai aderente/recomandate gume (vorbim de mers stradal, fie el si mai 'sportiv', nu de mers pe pista).. Editat Iunie 21, 2016 de the insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.