cmd Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) cum ai reusit sa afirmi ca supercorsele nu sunt legale pentru strada ? Editat Iunie 22, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Ceva care sa faca 80% din ce face D211 la 50% din bani ar fi o realizare. Pai tocmai, de aia Pilot Power care face pe la 80% din ce face D211 si e la jumatate din pret sunt anvelope inca bune! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 cum ai reusit sa afirmi ca supercorsele nu sunt legale pentru strada ? Eu asa am inteles ca nu toate supercorsele sunt legale pe strada.Ma rog, nu conteaza ...Gumele si uleiul starnesc discutii ,este clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Si asa am ajuns din nou la aceeasi confruntare puerila ca acum 2 ani. Confruntarea este doar o perceptie cauzata de alegerea de pozitionare. Fie ca iti place sau nu iti place, motociclistii s-au bazat intotdeauna pe impartasirea informatiei. Incapatanarea, de care dai si tu dovada, nu duce la progres ci te pune pe acea pozitie puerila despre care vorbesti. Daca citesti cu atentie, ai sa vezi ca, puteam la fel de bine sa spun R10 sau Supercorsa in loc de D211. Am vorbit intotdeauna despre clasa de anvelope din care face parte acest cauciuc. De ce nu am spus D212? Esti pregatit sa selectezi informatia sau preferi contre bazate pe orgoliu? Vrei sa ai dreptate? E ok - ne ghidam dupa sloganul "orice facem este bine" si ramanem la nivelul anului 2000 cand a aparut PP Sa revenim putin la radacinile acestei sectiuni, unde esentialul este impartasirea experientei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Sa revenim putin la radacinile acestei sectiuni, unde esentialul este impartasirea experientei. Experianta mea cu PP a fost una ok. Pe Bandit am avut intotdeauna GRIP f bun si pe uscat si pe ud si pe jeg,(scaritele erau tocite bine la varfuri, si nu e mobra prea sportiva), m-au tinut 17.000 km si cand le-am schimbat mai mergeau cam 3.000 pe putin, ceea ce e ceva Pe VTR se papa mai repede, na.. V2, 1000 cc, mers ceva mai "smuls", acelasi GRIP bun...singurul lunecus care era sa se termine in high-side a fost intr-un giratoriu la intrarea in Sibiu, dar acolo am prins o dara de smoala topita de canicula cu roata spate. Am facut o tura de ~ 10.000 km cu Banditul prin Europa, am vrut sa pun niste gume mai touring, asa ca am pus Roadsmart.... am fost multumit de ele per total, cu cateva precizari: - un slide nasol de spate intr-o curba pe ud - le-am "topit" pe margini, pe un drum virajat de 120+km cu asfalt ceva mai rugos prin Scotia...probabil trebuia sa fac o pauza la un moment dat sa se mai raceasca gumele, dar nu ma gandeam ca se incalzesc in halul ala...mai ales ca afara erau pana in 20 grade C - feedbackul si senzatia de aderenta erau CLAR sub PP cu care eram obisnuit, nu ma bagam in curbe sau frane cu acelasi tupeu cum ma bagam cu PP-urile, nu-mi dadeau aceeasi senzatie... - dupa tura asta trecusera unpic de 50% ca uzura, deci cam tot ca PP-urile... neajunsurile de mai sus sunt de inteles atunci cand te gandesti ca Roadsmart e o guma mai mult de TOURING, nu SPORT sau nici macar SPORT-TOURING... Pretul la Roadsmart si PP e acelasi... D-aia zic, daca vrei o guma overall OK, adica cu care sa te dai si mai sport-ish (nu ca pe circuit, dar nici ca cu R1200GS), care e ok si pe ud si asfalt mai jegos, care sa te tine un numar decent de km si sa dai o suma decenta pe ele, eu recomand PP, pt ca am avut o experienta BUNA cu ele... Si ma doare-n plua ca pe ele scrie Michelin....n-as cumpara nimic din gama noua de touring/sport-touring de la Michelin, PR3 si PR4 sunt over-rated si over-priced si e plin netul cu poze cu ele decojite la jumtatea vietii....in schimb PP e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Cu ce presiune ai mers in Roadsmart? (1 sau 2 ?) Editat Iunie 22, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Eu nu stiu, parca nu as avea incredere sa merg cu o mobra de strada cu gume gen D211 pe ploaie/vreme rece, indiferent ca-i in oras sau nu.. Si ca sa lamurim, prin mobra de strada ma refer la orice naked/semicarenat de la 600cc in sus + SS + Superbike... Ma refer primavara (luna Martie,inceput Aprilie, cand inca e f rece dimineata, gen cand mergi la munca,sau seara, cand revii) + toamna tarziu, acelasi scenariu... Si nu ma luati cu "pai nu mergi pe ploaie, ca doar nu esti prost", ma refer la ploaie care te prinde pe drum (deci mers de nevoie).. Cand imi amintesc cu ce gioarse mergeam pe prima mobra, VTR 1000, prin 2009, cu gumele cu care o luasem (cred ca erau alea cele mai ieftine de la Pirelli, Diablo simple) stau si ma intreb cum dracu nu am cazut cu ea din cauza gumelor... Ulterior am inceput sa mai invat despre gume,dar ca si in cazul multora , banii erau o problema si ma vedeam fortat sa merg pe gume SH (erau cativa baieti pe forum care chiar aveau ceva gume decente SH)... Si pentru ca nu mi-e rusine sa scriu cand sunt prost sau cand am fost prost, voi impartasi 2 faze (poate invata si altii), cu riscul ca pe viitor, cand ma voi certa cu un forumist, sa-mi arunce 'noroiul' asta in fata (asa cum s-a intamplat de multe ori cu accidentele sau alte faze) Martie 2013, cand sa iau mobra de la iernat, era dimineata, ora 8-9,destul de rece afara, o las sa se incalzeasca, etc. Pe spate aveam un Supercorsa SC (nu mai stiu de care exact). Si cum plec eu de pe loc asa, pe marginea drumului era un fel de pietris super fin, granulat, fix gen boabe de orez.... In momentul in care m-am pus in miscare, roata spate s-a incarcat cu granulele alea de nisip/pietris, si dupa 20-25 metri parcursi,cand deja eram pe mijlocul benzii mele, cred ca am deschiz gazul 2-3 milimetri, gentil (ca stiam ca-i rece afara si gumele sunt reci), si ma trezesc cum se roteste motoru sub mine (a fugit spatele) si poc in fund jos.... cu o privire interzisa.. Vina era a mea, guma era o gioarsa SH, si desi nu accelerasem decat foarte finut, intelesesem ulterior ce s-a intamplat Prin August 2010 parca, in vremea cand aveam al doilea VTR, iarasi, hai sa-mi iau niste gume SH, si pe spate ce pun? Faimosul D211, 'dat pe pista', insa din prostia inegalabila de care am dat dovada, nu l-am curatat de ciucurii aia si am pus si dimensiune necorespunzatoare (200/5517, cand mobra merge cu 180/55). Daca puneam 190/55 era decent, dar 200/55 am cam sarit calul... Intr-o curba am intrat prea tare , si in loc sa franez, am aplecat-o mult mai tare, pana in punctul in care am pierdut aderenta spate si s-a dus (ne-am dus) taras in camp, oprindu-ma intr-un stalp eu ... Prin 2012, aveam un SV 650N (2003), vara afara, super cald afara, prima iesire in pantaloni scurti si tricou (era duminica). Pe un drum pustiu, la o trecere de pietoni (pustie si ea), pisc frana, si se blocheaza fata (evident, datorita gioarsei de pe fata, nici nu mai stiu ce guma aveam pe fata atunci).. Poc jos, julit genunchi stang, cot stang, glezna stanga Dupa toate pataniile astea, mi-am dat seama ca nu mai merge gluma cu gioarse SH, si in 2014, primavara, mi-am luat gume noi, Pirelli Angel ST (si datorita pretului) si datorita faptului ca faceam multi km cu prietena in spate, ceea ce nu-mi permitea sa ma dau 'sportiv', si ajunsesem sa merg chiar pensionar.. (de aia am si decis sa pun sport-touring pe RSV) Indiferent de brand/model, e bine sa se mearga cu cauciucuri cat mai noi, in stare cat mai buna si cat mai corespunzatoare modelului de motocicleta detinut dar mai ales stilului de calarit. Este bine sa potrivesti gumele cu motorul si cu stilul de mers, si-atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) roadsmart 1 fata ~ 2.2 (+/- 0.1) spate ~2.4 (+/- 0.1) 2 insi + coburi plastic, topcase si tankbag. temperatura exterioara varia mult in 200 km treceam de la 25-28 grade la 10-15 grade Editat Iunie 22, 2016 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 RS1 nu au fost gume prea stralucite nici ca profil nici compozitie. Asta a fost si motivul pentru care a aparut destul de repede RS2. Ceva mai bune dar nu stralucite. Au nimerit-o cu RS3 care merg bine si la rece si la cald. Un amic cu VFR800 le-a testat pe Amkart pt ca nu s-a putut abtine si se comporta net superior fata de ebonitele anterioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 (editat) Nu vreau sa evidentiez nimic. Doar m-a prins ploaia torentiala in drum spre casa acum 30 min si ma plictiseam prin balti cand am vazut in fata un melc si-am zis sa nu-l omor. Si apoi mai in fata inca un melc. E plin de melci pe ploaie Editat Iunie 24, 2016 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Daniel Mihai Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 (editat) Salutare! Anul acesta in luna Martie mi-am achizitionat un set nou de Cauciucuri Pilot Power ( Pirelli) , am parcurs circa 6000 de km si cred ca s-a uzat in totalitate ... este normal? Cati km rezista un astfel de cauciuc , ce recomandati in schimb ? Dim: 160/55 R17 (spate) cel de fata mai tine circa 2000 km. Multumesc! Editat Iunie 25, 2016 de Geamanu Daniel Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Pirelli Pilot Power? Astea nu era Michelin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Inca este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 E ca si cum ai zice Alfa Romeo Clio. Sau Lamborghini 459 Italia. ot: da, probabil ti s-au tocit. Tu stii cum mergi. Gasesti topicuri despre cauciucuri pe forumul asta sa-ti pui si in cap. Filtrezi putin informatia si alegi ceva potrivit stilului tau de mers click AICI si cauta ce ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Nu vreau sa evidentiez nimic. Doar m-a prins ploaia torentiala in drum spre casa acum 30 min si ma plictiseam prin balti cand am vazut in fata un melc si-am zis sa nu-l omor. Si apoi mai in fata inca un melc. E plin de melci pe ploaie faci si tu un stoppie ca fetita de la 40 la ora si asta e argumentul suprem ca lumea sa puna D211 pe ploaie, in loc de Pirelli Rain ) De ce n-ai sange in coite sa-i dai 80-90 si sa strangi frana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 faci si tu un stoppie ca fetita de la 40 la ora si asta e argumentul suprem ca lumea sa puna D211 pe ploaie, in loc de Pirelli Rain ) De ce n-ai sange in coite sa-i dai 80-90 si sa strangi frana atunci De ce nu faci tu ministopie la 20km/h, pe asfalt ud, cu cauciucul pe care-l ai acum pe motocicleta? Sau, macar la 5km/h. Vezi ce simplu e s-o dai la intors? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 De ce nu faci tu ministopie la 20km/h, pe asfalt ud, cu cauciucul pe care-l ai acum pe motocicleta? Sau, macar la 5km/h. Vezi ce simplu e s-o dai la intors? am un K60 Scout pe o Africa Twin din 89, de 200+ kg Dar ti inteleg interventia avand in vedere afinitatea ta pt circuit,D211, motoare sport, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayer Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Se poate o recomandare ptr. un Z750? Mers normal, cateva sprinturi acolo si un pic de munte. Si sa nu calc melcii daca se poate. Buget pana in 1500 ron. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Metzeler M7RR, pe strada pe uscat greu le poti aduce la limita aderentei, sunt ok si pe ud. Sunt dual compound, deci destul de ok si ca durabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayer Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 tot lauda superbec s20. zilele trecute am inteles de ce. faci stopi cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Am si eu nevoie de un sfat. Ce cauciucuri sa imi iau la motoreta - honda cbr 600 rr. Cred ca in momentul de fata am pe ea Michelin Pilot Power 2CT, dot 2014 fata, dot 2012 spatele. Am fost mulțumit de ele. Precizez ca nu am veleități de pilot de curse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayer Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 In momentul de fata pe z750 am metzeler sportec m3, am simtit de cateva ori ca pierd aderenta pe spate fara sa dau tare in frana. Am sa merg pe recomandarea de mai sus, M7RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 In momentul de fata pe z750 am metzeler sportec m3, am simtit de cateva ori ca pierd aderenta pe spate fara sa dau tare in frana. Am sa merg pe recomandarea de mai sus, M7RR. Frana spate... aceasta zona crepusculara a motociclismului!? De ce ai vrea sa "dai tare" in frana spate??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayer Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Sunt novice, am o teama de fata. Prefer sa simt ca pierd aderenta pe spate decat sa ma infig cu fata. Tot am impresia ca ma dau de'a berbeleacu daca nu franez asa cu spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.