Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu vreau sa evidentiez nimic. Doar m-a prins ploaia torentiala in drum spre casa acum 30 min si ma plictiseam prin balti :bounce: cand am vazut in fata un melc si-am zis sa nu-l omor. Si apoi mai in fata inca un melc. E plin de melci pe ploaie

 

 

faci si tu un stoppie ca fetita de la 40 la ora si asta e argumentul suprem ca lumea sa puna D211 pe ploaie, in loc de Pirelli Rain :))

 

De ce n-ai sange in coite sa-i dai 80-90 si sa strangi frana atunci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

faci si tu un stoppie ca fetita de la 40 la ora si asta e argumentul suprem ca lumea sa puna D211 pe ploaie, in loc de Pirelli Rain :))

 

De ce n-ai sange in coite sa-i dai 80-90 si sa strangi frana atunci :)

De ce nu faci tu ministopie la 20km/h, pe asfalt ud, cu cauciucul pe care-l ai acum pe motocicleta? Sau, macar la 5km/h. Vezi ce simplu e s-o dai la intors?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu faci tu ministopie la 20km/h, pe asfalt ud, cu cauciucul pe care-l ai acum pe motocicleta? Sau, macar la 5km/h. Vezi ce simplu e s-o dai la intors?

 

am un K60 Scout pe o Africa Twin din 89, de 200+ kg :)

 

Dar ti inteleg interventia avand in vedere afinitatea ta pt circuit,D211, motoare sport, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate o recomandare ptr. un Z750? Mers normal, cateva sprinturi acolo si un pic de munte. Si sa nu calc melcii daca se poate.

Buget pana in 1500 ron.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un sfat. Ce cauciucuri sa imi iau la motoreta - honda cbr 600 rr. Cred ca in momentul de fata am pe ea Michelin Pilot Power 2CT, dot 2014 fata, dot 2012 spatele. Am fost mulțumit de ele. Precizez ca nu am veleități de pilot de curse :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul de fata pe z750 am metzeler sportec m3, am simtit de cateva ori ca pierd aderenta pe spate fara sa dau tare in frana. Am sa merg pe recomandarea de mai sus, M7RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul de fata pe z750 am metzeler sportec m3, am simtit de cateva ori ca pierd aderenta pe spate fara sa dau tare in frana. Am sa merg pe recomandarea de mai sus, M7RR.

 

Frana spate... aceasta zona crepusculara a motociclismului!?

 

De ce ai vrea sa "dai tare" in frana spate???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt novice, am o teama de fata. Prefer sa simt ca pierd aderenta pe spate decat sa ma infig cu fata. Tot am impresia ca ma dau de'a berbeleacu daca nu franez asa cu spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un sfat. Ce cauciucuri sa imi iau la motoreta - honda cbr 600 rr. Cred ca in momentul de fata am pe ea Michelin Pilot Power 2CT, dot 2014 fata, dot 2012 spatele. Am fost mulțumit de ele. Precizez ca nu am veleități de pilot de curse :)

 

 

D211

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt novice, am o teama de fata. Prefer sa simt ca pierd aderenta pe spate decat sa ma infig cu fata. Tot am impresia ca ma dau de'a berbeleacu daca nu franez asa cu spatele.

 

Exact asta am tot vrut sa spun de mai mult timp... ca ideea precum ca gumele ultra-performante (scumpe si cu viata scurta) NU sunt (neaparat) o necesitate pe strada, in special in cazul incepatorilor sau a motoarelor cu suspensiile varza. Ce diferenta sa faca o guma de top in cazul unei franari de urgenta sau altei situatii neprevazute... daca pilotului ii e frica de frana de fata si mai mult, abuzeaza de cea de spate sau nu are reflexele sa reactioneze in timp util la ceva neprevazut? Franarea de urgenta NU este cea mai buna solutie in cele mai multe cazuri de situatii neprevazute... dar asta e alta cutie a Pandorei pe care nu vreau sa o deschid, cel putin nu acum si nu aici.

 

Puneti-va fratilor orice gume decente, NOI... si invatati sa conduceti! Apoi invatati sa interpretati comportamentul gumelor, al motocicletei dar mai ales adaptarea la conditiile specifice cum ar fi calitatea asfaltului, complexitatea traseului, etc. si nu in ultimul rand, starea de spirit de moment. Eu unul am zile in care topesc efectiv gumele pe margini si zile in care nu deschid gazul decat 2 cm... Si nu mi-e rusine sa o recunosc!

 

Recent, am avut o discutie despre gumele Dunlop cu reprezentantii firmei la TT (Isle of Man) si ghiciti ce gume mi-au recomandat pentru varsta si (presupusa) experienta pe doua roti si motorul din dotare? Nu, nu D211...

 

post-11356-0-51951200-1467231412_thumb.jpg

 

 

 

P.S. (@bayer - imi cer scuze ca te-am citat pentru a evidentia un punct de vedere subiectiv)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent, am avut o discutie despre gumele Dunlop cu reprezentantii firmei la TT (Isle of Man) si ghiciti ce gume mi-au recomandat pentru varsta si (presupusa) experienta pe doua roti si motorul din dotare? Nu, nu D211...

 

D212? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roadsmart 3?

Baietii erau pe 'sales'?

Sunt f misto, m-am lasat pe ele binisor la viteze mici (40-60 km/h) si n-au schitat absolut nimic, incalzite doar de temperatura de afara. Cu vaca, care nu e chiar un monument de manevrabilitate :))

Eu sunt multumit de alegerea facuta cu Roadsmart 3, acum sa le vad cum se comporta si in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca s-a discutat despre dunlop sportmax gpr 300 dar foarte putin .

Oferta de la anvelopemoto.eu de 650 lei m-a impins sa le comand .

Eu am nevoie de 120/70/17 fata si 180/55/17 spate .

Legat de - for small displacement sport bikes, nu stiu cum sa o interpretez . Eu trebuie sa le pun pe triumph daytona 955i, greutate 200 kg , care circula 90% in oras .

Pe siteuri nu am gasit decat reviewuri de la moto pana in 500cmc .

Aveti vreo idee ? Are cineva pe moto asa ceva ?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumparati cauciucuri de la http://www.mynetmoto.com/

 

am primit azi o comanda, de la ei un cauciuc are 3 saptamani (2616) iar altul un an si jumatate (4714) si bineinteles ca ar costa mai mult returul decat cauciucul in sine.

Recomandare de la om patit: mergeti pe variante locale unde puteti refuza din start cauciucuri semi-coapte la pret de noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca presiunea ce o aveai la cauciucurile dinainte, considerand ca nu ti-ai luat acum prima mobra. Apoi poti sa mai scazi/cresti, sa vezi cum te simti cel mai bine.

 

In alta ordine de idei, acum vreo trei zile am vazut un individ plecand fericit pe un R1 pe care tocmai isi montase un cauciuc spate din... 1997!!! Ce dreaq sa mai zici... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca era 1997 si nu 2007? Nu ca 2007 e "proaspat", dar totusi,...

Cele din "secolul trecut" au dot din 3 cifre, fata de astea cu 4 cifre. Am avut si eu o pereche, la donatii, le-a luat cineva pt o comunista.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...