Cesar Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Ce gluma! Cand naiba a fost guma aia spate 13 milioane? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Ce gluma! Cand naiba a fost guma aia spate 13 milioane? )) Asa sunt intotdeauna reducerile la noi. Am cumparat un produs acum vreo 7-8 ani cu 1200 de lei, acum e 1400 de lei si pe site spune ca e redus de la 2300 lei. Pe bune, toti au impresia ca discuta numai cu imbecili trepanati. Pe de alta parte gumele par a fi laudate de cei ce le-au testat. » Post actualizat in 30 Sep 2016 12:12 P.S. Ar veni 1143lei setul la S21, ceea ce nu e rau daca e mai bun decat SportSmart II. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Apropo de sportsmart 2, producătorul recomandă o anumită presiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 (editat) A avut cineva Metzeler M7 RR? Cati km duc in conditii de strada? Am eu pe FZS1000. au cam 14000 km, facuti in doua sezoane. spatele e gata, nu ies atele dar trebe schimbat. cel mai tare le-a mancat autostrada, dupa 2000 km de autostrada facuti tare, ca sa ajung mai repede unde vreiam, se vedea deja dunga pe mijloc. daca le iei pentru o zona preponderent virajata merita, se comporta bine pe curbe si pe carosabil ud. sau macar cand faci km multi pe autostrada sa nu-i dai demaraje in scurt si viteza peste 200 constant. uitasem, cu cauciucul fata se mai poate face un sezon, macar 6-7000 km. » Post actualizat in 01 Oct 2016 16:24 acum imi dau seama ca am gresit. de 14000 km am motocicleta. vreo 2000 km am facut cu cauciucurile cu care a venit. deci am facut cu M7 doar vreo 12000 km, din care cam jumate facuti in regim de turing, anul asta am mers lejer, din motive de accidentare si recuperare. scuze pentru greseala. Editat Octombrie 1, 2016 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Am eu pe FZS1000. au cam 14000 km, facuti in doua sezoane. spatele e gata, nu ies atele dar trebe schimbat. cel mai tare le-a mancat autostrada, dupa 2000 km de autostrada facuti tare, ca sa ajung mai repede unde vreiam, se vedea deja dunga pe mijloc. daca le iei pentru o zona preponderent virajata merita, se comporta bine pe curbe si pe carosabil ud. sau macar cand faci km multi pe autostrada sa nu-i dai demaraje in scurt si viteza peste 200 constant. uitasem, cu cauciucul fata se mai poate face un sezon, macar 6-7000 km. » Post actualizat in 01 Oct 2016 16:24 acum imi dau seama ca am gresit. de 14000 km am motocicleta. vreo 2000 km am facut cu cauciucurile cu care a venit. deci am facut cu M7 doar vreo 12000 km, din care cam jumate facuti in regim de turing, anul asta am mers lejer, din motive de accidentare si recuperare. scuze pentru greseala. Mersi ptr feedback, eu abia jumate am facut cu ele...deci ma mai tin. Imi plac pe ploaie cum se comporta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 (editat) cu placere. da, pe ploaie se comporta bine. as mai cumpara un set, am de ales intre M7 si Roadtec01. a folosit cineva Metzeler Roadtec01 pe miar? ideal ar fi sa fi mers cineva si pe M7 si pe Roadtec01 ca sa poata face comparatia intre ele. Editat Octombrie 2, 2016 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 cu placere. da, pe ploaie se comporta bine. as mai cumpara un set, am de ales intre M7 si Roadtec01. a folosit cineva Metzeler Roadtec01 pe miar? ideal ar fi sa fi mers cineva si pe M7 si pe Roadtec01 ca sa poata face comparatia intre ele. Intamplarea face ca am mers sezonul asta cu ambele anvelope. Cu M7 pe al meu Z750 de la inceputul sezonului (nu stiu exact cati km am facut ..oricum peste 5000) si cu Roadtec01 (doar spatele) pe un zx10 2014 vreo 2000km. Acum nu stiu ce sa zic, nu sunt un expert al anvelopelor deci este foarte probabil ca parerea mea sa nu fie neaparat obiectiva. Intrucat anterior am avut M5 si mi-au placut, am ales M7. Per total multumit de alegere, insa desi este dual compound mi se pare ca spatele inca se uzeaza destul de repede si preconizez ca fata duce lejer doua gume spate. Roadtec-ul 01 m-a surprins placut. Feedback destul de bun, nici o emotie. Singurele locuri unde mi-au alunecat ambele a fost prin Veliko (dar acolo cred ca aluneca orice anvelopa). Nu am mai mers cu anvelope sport touring pana acum si am fost surprins destul de placut. Inca nu sunt convins si nu stiu daca as alege un set sport touring decat pentru motociclete grele si daca as face peste 20.000 km intr-un an. Si probabil si atunci as opta pentru o anvelopa fata mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 multumesc. probabil ca o sa raman la M7 sau poate o sa fac cum zici, sa incerc Roadtec01 pe spate si M7 pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Eu pun mereu azot in ele, Aproximativ 80%azot de fapt.... mai einstein,ai uitat ca aerul contine de fapt cam 70-75% azot? adica ti-ai pus...aer in avelope ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Am tot lăudat Sportsmart 2 și pe bună dreptate. Am făcut vreo 8k km pe un GSR și s-au comportat ireproșabil. Apoi am vândut motorul și nu îmi păreau a fi încă foarte uzate. Acum am puse aceleași anvelope pe k1200r sport, numai că după 5500km făcuți cu ele în aproape 3 luni am observat că sunt mult, mult mai uzate, atât fața cât mai ales spatele într-un timp parcă prea scurt. În plus, - anvelopa față prezintă și niște crăpături destul de lungi în interiorul canalelor și doar acolo. - anvelopa spate are și o dungă de vreo 10 cm lățime cu uzură parcă și mai pronunțată chiar pe mijloc și de-a lungul întregii căi de rulare. ...am pus "și" pentru că astea sunt pe lângă uzura de-a întregul pe care o prezintă ambele anvelope. Nu am mers doar "drept", ba chiar am căutat cât mai multe curbe unde am tras ceva mai tare. Nu trag pe linie dreaptă ca maimuța. Presiunea folosită a fost intre 2.1-2.3 fața si 2.4-2.7 spatele în funcție de traseu/ cu sau fără pasageră. Acum, chiar atât de puțin să ducă Dunlop-ul sportsmart 2 pe un motor de 250kg (100+ eu ) și cu puterea aferentă incomparabilă cu gsr-ul...!?! Ok, ele mai duc, dar să arate așa până în 6k km...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 GSR600 comparat cu K1200? Pai la ce diferenta de cuplu, power este intre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Ce imi recomandati pentru un incepator? Am un GSR600 (120/70-17 & 180/55-17). Ma intereseaza sa fie ok pentru franare de urgenta si pe ploaie. Bugetul e de ~1500 RON+-. Din cate am citit as merge pe Michelin Pilot Road 4. Ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Dunlop Roadsmart 3, Pirelli Angel GT, Metzeler Roadtec 01 - ceva din clasa asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Voi nu vedeti ce s-a scris mai sus? GSR-ul nu mananca gumele asa tare, pune ceva mai moale ca sa prinzi incredere. Bugetul pe care il ai e arhisuficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Am tot lăudat Sportsmart 2 și pe bună dreptate. Am făcut vreo 8k km pe un GSR și s-au comportat ireproșabil. Apoi am vândut motorul și nu îmi păreau a fi încă foarte uzate. ................. Acum, chiar atât de puțin să ducă Dunlop-ul sportsmart 2 pe un motor de 250kg (100+ eu ) și cu puterea aferentă incomparabilă cu gsr-ul...!?! Ok, ele mai duc, dar să arate așa până în 6k km...? Ai sa fii surprins ce nivel de aderenta pot avea aceste gume dedicate motocicletelor grele (touring, sport-touring). Momentan se pare ca sunt cele mai evoluate anvelope din acest segment iar longevitatea este una excelenta. » Post actualizat in 31 Oct 2016 08:50 Ce imi recomandati pentru un incepator? Am un GSR600 (120/70-17 & 180/55-17). Ma intereseaza sa fie ok pentru franare de urgenta si pe ploaie. Bugetul e de ~1500 RON+-. Din cate am citit as merge pe Michelin Pilot Road 4. Ce spuneti? Dunlop Sportsmart 2. Michelin nu, sub nici o forma. Mult laudatele PR4, sunt niste ebonite sinistre cu care cazi fara sa-ti dai seama pt ca sunt supramarketate. Acum doua zile am primit o motocicleta trantita pe motiv ca riderul si-a supraevaluat anvelopele dpdv al aderentei la temperaturi de 10-15 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Voi nu vedeti ce s-a scris mai sus? GSR-ul nu mananca gumele asa tare, pune ceva mai moale ca sa prinzi incredere. Bugetul pe care il ai e arhisuficient Avand in vedere ca sunt incepator, n-am motocicleta nici de 2 luni, ma uit la anvelope ca mâţa-n calendar. Habar nu am care sunt moi, care sunt tari, care sunt de circuit sau care sunt de strada si cu atat mai mult care sunt potrivite pentru mine Editat Octombrie 31, 2016 de andrei24p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Ai toata iarna la dispozitie sa descoperi si sa te documentezi. Din punctul meu de vedere, marja de eroare este destul de mare la inceput si ai nevoie de ceva care sa-ti ierte greselile. Mai departe vezi tu in ce regim mergi cu motoreta, la ce drumetii, durabilitate cost, pe masura ce trece timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Avand in vedere ca sunt incepator, n-am motocicleta nici de 2 luni, ma uit la anvelope ca mâţa-n calendar. Habar nu am care sunt moi, care sunt tari, care sunt de circuit sau care sunt de strada si cu atat mai mult care sunt potrivite pentru mine Orice anvelopa din gama sport este in regula (sortate in ordinea crescatoare a pretului, aproximativ): - Dunlop Qualifier 2 - Michelin Pilot Power - Pirelli Diablo Rosso 2 - Metzeler M5 - Michelin Pilot Power 3 - Dunlop Sportsmart 2 - Bridgestone S20 Evita anvelope touring (ex. Michelin Pilot Road sau Dunlop Roadsmart) pentru o motocicleta ca si GSR, acelea sunt potrivite pentru motociclete de touring, adica mult mai grele decat un naked de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Evita anvelope touring (ex. Michelin Pilot Road sau Dunlop Roadsmart) pentru o motocicleta ca si GSR, acelea sunt potrivite pentru motociclete de touring, adica mult mai grele decat un naked de 600. ?????? De unde le scoateti pe-astea mai nene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Are dreptate. Cu mentiunea ca exista modele de anvelope touring atat pentru motociclete usoare cat si pentru motociclete grele. Producatorii au coduri dedicate pentru anvelopele touring cu carcasa mai flexibila, pentru motociclete usoare. De exemplu SP inseamna Single Ply Editat Octombrie 31, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Observatia asta face toata diferenta, nu vad unde e adevarul in a spune cu certitudine "evita anvelope touring pe gsr". A spune ca toate anvelopele touring sunt proiectate pentru motociclete de 300+ kg este la fel cum a spune ca toate anvelopele "sport" sunt slickuri de curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Sa nu devenim extremisti... zic si eu Ca idee, coelgul nu a dat un sfat gresit si nu merita polemica decat daca ne plictismi de moarte. Sunt niste dezavantaje clare daca pui gume rigide, tari pe o motocicleta sportiva sau derivata dintr-o sportiva cum e GSR. Un set de gume touring este in general mai scump decat un set de gume sport bune. Nivelul de aderenta nu este superior cu anvelopele touring. Probabil lumea se gandeste la anduranta dar nu ia in considerare faptul ca anvelopele isi pierd performantele grav prin invechire. Eu unul n-as pune gume de toruing pe o motociclea ca GSR600, ca sa le schimb dupa 4 ani/20.000 de km pentru ca, dupa 2 ani n-as vrea sa risc o tranta pe motiv de calicie Daca insa se parcurg, sa zicem, 10.000 km pe an, in regim plimbare/admirat peisajul, merg foarte bine niste anvelope touring SP. Editat Octombrie 31, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Eu unul n-as pune gume de toruing pe o motociclea ca GSR600, ca sa le schimb dupa 4 ani/20.000 de km pentru ca, dupa 2 ani n-as vrea sa risc o tranta pe motiv de calicie Daca insa se parcurg, sa zicem, 10.000 km pe an, in regim plimbare/admirat peisajul, merg foarte bine niste anvelope touring SP. da, bine mah, in tara cu sindromu dacia 1300 (sindromu andurantzaaaaa)... bine ca incerci sa le explici unora care fac 3-4 mii pe an ca nu au nevoie de gume touring .. BV !!! nu te-ai plictisit sa tot explici si sa nu inteleaga nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.