Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Și gumi, da. Dar cele mai bune prețuri le-am găsit pe Cauciucuridirect.Ro (nu iau în calcul pe ăla cu taraba anvelopemoto.eu, din motivul explicat mai sus) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Diferențele de preț sunt destul de mici +-20lei. Deși la motoemotion.ro arată reduceri de peste 40%. As vrea sa știu care din ele e mai serios sa nu am probleme cu livrarea și cu dot cât mai recent. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai se tot scrie, tu nu citesti?

Mie imi place direct.ro, altuia Gumi, altul de ala cu taraba. Fiecare ia de unde a avut experiente placute, nu le-a incercat nimeni pe toate.

Pana la urma iei un cauciuc, nu un submarin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu-s motociclist adevărat, dar experiența mea a fost cât se poate de pozitivă cu anvelopemoto. Băieții dau și bonusuri, din ce am observat în ultimii doi ani. Nu le țin partea, n-am beneficii din asta, până acum am făcut maxim 8 comenzi la ei, totul bine.

DOT-uri recente la tot ce am comandat. Ultimul cauciuc, model pentru beamveu, era pe stoc cu DOT de un an și ceva. Mi-au zis să aștept o săptămână, să vină unul din 2020. S-au ținut de cuvânt, cauciuc  dot 0420, meid in jermani. Comanda făcută prin martie.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat de-a lungul timpului de la Victor (anvelopemoto.eu) multe cauciucuri si am recomandat si luat si pentru prieteni. Nicio plangere.

Acum am pus un set Michelin Power 3, ambele cauciucuri DOT 2020 la cel mai bun pret de pe piata.

15 ani de clienti multumiti ar trebui totusi sa spuna ceva...pe vremea aia dadeai comanda si venea cu masina la tine si ti le dadeadin portbagaj. Deh, inceputuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Deh, de o vreme încoace dau și gherle. Vezi și review uri pe google. 

Pe vremuri ți le aducea în portbagaj, acum dumnealui se straduia din răsputeri să mă convingă ca am janta strâmbă și nu bătea cauciucul, deși îl probam în fața lui, pe instrumentul lui de echilibrat, și se vedea clar bătaia din gumă!

Încercarea asta de prosteală pe față m-a și deranjat, altfel aș fi trecut peste faptul că a durat cam 2-3 luni schimbarea anvelopei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, iulianserban a spus:

kenedmoto, de ce te-ai oprit la PR4? Gasesti si Road 5, urmatoarea versiune care cica e mai buna. 

 

Ma gândeam ca nu se justifica diferența de preț. PR4 am văzut ca sunt foarte lăudate, de Road 5 nu am prea văzut păreri. Diferența de preț e in jur de 150 lei, nu e așa de mare. Dacă zici ca sunt mai bune o sa iau Road 5. M-a mai documentez. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut PR 4, dar și Road 5, încă le am pe Monster. Cu 5 am mers un sezon și chiar sunt bune, foarte bune. Inclusiv pe ploaie, rezista și destul de mult. Am amici care le-au montat și au fost mulțumiți. Diferența mare intre ele nu prea este, dar dacă mă întrebi pe mine eu unul as da cei 150 r în plus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Încercați Mitas Sport + și Touring Force. 

Citiți rewiew uri despre ele, sunt niște gume foarte lăudate. 

Eu am luat de curiozitate un set Touring Force pentru GTR1400, prețul este aproape la jumătate față de mult lăudatele Michelin PR5. Nu am mers mult, câteva sute de km, dar prima impresie este foarte bună! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cauciucuridirect.ro

Le aduc direct din Germania. 

120/70/17 cu 190/55/17

* Michelin Road 5GT =1585 ron

* Mitas Touring Force=916 ron  

Primele impresii? Mobra rulează lin și frumos, fără zgomote parazite, aderența foarte bună în mers și frânare (atât cât le-am încercat prin giratoriile și drumurile din București, în condițiile de acum). Sunt curios de cât țin ca și număr de kilometri. 

Overall, gume care până acum par a fi senzaționale și se comportă identic ca toate cele premium. 

Dar na, nu scrie Michelin pe ele, la noi văd grămezi care nu știu pe care parte să se urce pe motor, dar știu numai de PR5 și alte fițe. 

 

PS: vezi o simulare de coș, Pr4 GT / Pr5GT / Touring Force pe dimensiunile de mai sus. Ca idee, doar guma spate ma costa cât tot setul Mitas! 😂

 

 

 

Screenshot_20200510_071140_com.android.chrome.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi, eu nu vreau sa ma contrazic, insa parerea mea este diferita: cu cauciucurile si franele nu te joci. Ce pot sa iti spun, dupa 2 seturi de Michelin PR3, 1 set PR4, 2 seturi PR4 GT, este faptul ca aceasta marca de cauciucuri este, indiscutabil, ceea ce trebuie dpdv al sigurantei si duratei de viata. Nu zic ca sunt ieftine, insa la echilibrare in 50% din cazuri nici nu au cerut plumb, iar senzatia de siguranta este imbatabila. Compar aici cu Bridgestone (echipare de nou  la zzr1400, gtr 1400 si k1600) si Dunlop (am trecut si prin gradina lor). La Michelin, pina a aparut varianta GT, scoteam cam 13000 cu un set de gume. Varianta GT, pentru touring-uri grele, a crescut kilometrii parcursi la gtr spre 16000, cu precizarea foarte importanta ca pneul si-a pastrat forma relativ corecta. Vezi ca gtr-ul mananca pneurile destul de tare, nu imi dau seama de ce, dar se patrateau mult mai repede decat la k1600. Cu PR4 GT am acum 17000 parcursi la bmw, mai tin minim 3000 (nu ma refer numai la semnele de uzura), iar forma de ou e inca prezenta, calea de rulare nu s-a patratit decat foarte putin. Mi-am comandat Road 5 GT, insa nu mai apuc sa povestesc impresii, ca am vandut vineri motocicleta. Din ce citesc, se pare ca tin mai putin decat PR4 GT. Iar preturi de Michelin Pilot Road mult mai mici gasesti pe anvelope moto.eu, eu cumpar de la ei de peste 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adevărat, frânele și gumele reprezinta poate 90% dintr-o motocicletă.

Cum am și spus, am luat Mitas după ce am citit foarte multe review uri excelente și chiar am devenit curios. 

Mie imi place să experimentez și lucruri noi, în toate domeniile. 

Nu banii au fost criteriul, ci efectiv curiozitatea. 

Singura întrebare rămâne durata de viață față de Michelin, restul, conform celor citite, sunt convins că sunt ok. 

Bridgestone sunt niște porcarii, am încercat și la BMW. Dunlop nu am avut. Metzeler iarăși, slabe. 

Referitor la deformarea lor, presiunea în pneuri este un factor extrem de important, mai ales în cazul motocicletelor grele, dar pe care mulți îl desconsidera, nu țin sau verifică presiunea regulat etc.

Nu este cazul tău, mai ales că ești foarte tipicar și ai grijă de mobre. 

Eu nu aveam senzorul presiune pe față, probabil fostul proprietar nu a mai dat 200 euro pe un senzor nou, lucru pe care nu l-am făcut nici eu. 

Mi-am luat în schimb un sistem aftermarket Bluetooth FoBo Bike 2, care este însă peste cel OEM, prin faptul că indica în subdiviziuni presiunea plus temperatura aerului în pneuri, plus niște valori de referință pe care le calculează în funcție de temperatură etc. 

Rămâne de văzut experiența cu gumele și GTR ul. 

 

PS: ce mobră vrei să-ți iei în continuare? 

 

Screenshot_20200510_081409_my.com.salutica.fobobike2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedem ce aduce 2021 dupa tavalugul euro 5.

Momentan nu am ce sa iau, dupa k1600, standardele sunt foarte sus. Poate succesorul, daca o mai exista asa ceva.

Vad ca japonezii, cu exceptia goldwing, au renuntat la aceasta clasa. Nu pun la socoteala fjr, ca incalzesc aceeasi ciorba de 20 de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, l.u.v a spus:

 

Cum am și spus, am luat Mitas după ce am citit foarte multe review uri excelente 

 

 

Ai observat vreodata cum lucruri ieftine, ale unor producatori obscuri au review-uri mai bune decat produse considerate "top" de la producatori consacrati?

Eu am sesizat asta la absolut orice: echipamente moto, de munte, si in tot ce-mi cumpar in zona de hobby. Explicatia este simpla.

Cei care cumpara avand PRETUL ca prim criteriu de selectie, sunt interesati sa faca o afacere buna, adica sa dea cat mai putin pe un produs functional, ei insisi nefiind foarte pregatiti la nivel teoretic. Gen " E ieftin? E cauciuc? E rotund? Se invarte? E foaaaarte bun, dom'le! 5 stele, gata!"

Cei care sunt documentati, pretentiosi, aleg produsul  strict dupa performanta aplicata la nevoile lor, sunt mai in tema cu domeniul respectiv, si prin prisma experientei pot sa-si dea seama daca produsul respectiv livreaza performanta asa cum pretinde pe hartie si cum ar trebui. Fiind foarte documentati si foarte critici, pot identifica minusurile si sunt mult mai zgarciti cu review-urile si ratingurile de 5 stele.

La cauciucurile tale eu ma tem ca nu vor livra consistent pe toata durata de viata, si ca vei observa o scadere mare in performanta cu mult inainte de a fi ajuns la finalul vietii din cauza uzurii. E doar o presupunere, totusi. Poti sa revii tu aici cu un review cand va fi sa le termini. 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit undeva mai sus "mitas sport +"

Am avut sportforce + pe motor cand l am achizitionat, anvelopele noi dot19, le am aruncat. 

Am pus power rs de la michelin. 

E vorba de supersoport la mine.

Cum ulterior s a precizat, ca xx% e reprezentat de anvelope.. am preferat un -1200lei la michelin decat cateva mii de € pe carene si mai stiu eu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@TETEA., știu ce spui și în mare ai dreptate. Eu mă uit la review uri atât pe Youtube (inclusiv comentarii), cât și pe forumuri. Și  m-am uitat inclusiv la review uri făcute de unii care se pricep la echipamente și motoare. 

Cum spuneam, tocmai curiozitatea după cele citite m-a făcut să le achiziționez. O să revin și cu impresii, rămâne de văzut în timp dacă voi fi mulțumit de ele sau nu. 

Ce am uitat să precizez, mergând la United Motors să le montez, am discutat cu Sorin (Mași) despre ele. Care mi-a confirmat că sunt gume foarte ok pentru stradă. Pe circuit evident că nu au performanțele celor de top, dar a și subliniat, este vorba strict despre mersul pe circuit.

 

Acum 1 oră, Cristian C. a spus:

 

E vorba de supersoport la mine.

Cum ulterior s a precizat, ca xx% e reprezentat de anvelope.. am preferat un -1200lei la michelin decat cateva mii de € pe carene si mai stiu eu ce.

Știu.

Am și subliniat mai sus, este vizibil că suntem o națiune talentată, observ asta pe la toate terasele și întâlnirile, care mustesc de piloți înnăscuți.

Plus că ne ajuta și drumurile, capabile de a scoate tot din performanțele motocicletelor.

 

Este firesc să avem în vocabular doar miare, Arai, Alpinestars și Michelin. 😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie chiar mi-a placut răspunsul tău.

Pe mine m-a interesat siguranța, în primul rând în primul sezon cu o noua motocicleta. 

Cei care lucrează cu anvelope moto și service-ul unde merg m-au facut sa aleg un brand cunoscut, cu care nu aș putea da greș in ce mi-am propus. Așa am ajuns la "consacratul brand". Mitas mi s-a spus că fac/faceau ceva anvelope decente de off-road, cu cele de strada încercandu-și norocul, dovada și stocurile ramase.

Nu mai sunt adeptul anvelopelor noi și ieftine indeferent de brand, nu mai sunt adeptul lui pilot power 2 ct. Dar concepțiile astea sunt ale mele. Fiecare își cauta ce-i permite bugetul sau în funcție de interese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Fără să insinuez nimic, dar nu ai permis moto de mult timp, nu? Și nici experiență, din descrierea ta. 

De curiozitate, ce lucruri ți-ai propus, te dai pe circuit? 

Iar băieții din service-ul ăla care îți spuneau despre Mitas sunt amuzanți, Touring Force este o anvelopă lansată la EICMA în 2018, despre care stocuri rămase discutăm? 🤭

https://www.mitas-moto.com/en/media--and--events/press--room/mitas--to--showcase--touring--force--sport--touring--tire--at--eicma--exhibition

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...