Sari la conținut

Postări Recomandate

Luigi, eu nu vreau sa ma contrazic, insa parerea mea este diferita: cu cauciucurile si franele nu te joci. Ce pot sa iti spun, dupa 2 seturi de Michelin PR3, 1 set PR4, 2 seturi PR4 GT, este faptul ca aceasta marca de cauciucuri este, indiscutabil, ceea ce trebuie dpdv al sigurantei si duratei de viata. Nu zic ca sunt ieftine, insa la echilibrare in 50% din cazuri nici nu au cerut plumb, iar senzatia de siguranta este imbatabila. Compar aici cu Bridgestone (echipare de nou  la zzr1400, gtr 1400 si k1600) si Dunlop (am trecut si prin gradina lor). La Michelin, pina a aparut varianta GT, scoteam cam 13000 cu un set de gume. Varianta GT, pentru touring-uri grele, a crescut kilometrii parcursi la gtr spre 16000, cu precizarea foarte importanta ca pneul si-a pastrat forma relativ corecta. Vezi ca gtr-ul mananca pneurile destul de tare, nu imi dau seama de ce, dar se patrateau mult mai repede decat la k1600. Cu PR4 GT am acum 17000 parcursi la bmw, mai tin minim 3000 (nu ma refer numai la semnele de uzura), iar forma de ou e inca prezenta, calea de rulare nu s-a patratit decat foarte putin. Mi-am comandat Road 5 GT, insa nu mai apuc sa povestesc impresii, ca am vandut vineri motocicleta. Din ce citesc, se pare ca tin mai putin decat PR4 GT. Iar preturi de Michelin Pilot Road mult mai mici gasesti pe anvelope moto.eu, eu cumpar de la ei de peste 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Adevărat, frânele și gumele reprezinta poate 90% dintr-o motocicletă.

Cum am și spus, am luat Mitas după ce am citit foarte multe review uri excelente și chiar am devenit curios. 

Mie imi place să experimentez și lucruri noi, în toate domeniile. 

Nu banii au fost criteriul, ci efectiv curiozitatea. 

Singura întrebare rămâne durata de viață față de Michelin, restul, conform celor citite, sunt convins că sunt ok. 

Bridgestone sunt niște porcarii, am încercat și la BMW. Dunlop nu am avut. Metzeler iarăși, slabe. 

Referitor la deformarea lor, presiunea în pneuri este un factor extrem de important, mai ales în cazul motocicletelor grele, dar pe care mulți îl desconsidera, nu țin sau verifică presiunea regulat etc.

Nu este cazul tău, mai ales că ești foarte tipicar și ai grijă de mobre. 

Eu nu aveam senzorul presiune pe față, probabil fostul proprietar nu a mai dat 200 euro pe un senzor nou, lucru pe care nu l-am făcut nici eu. 

Mi-am luat în schimb un sistem aftermarket Bluetooth FoBo Bike 2, care este însă peste cel OEM, prin faptul că indica în subdiviziuni presiunea plus temperatura aerului în pneuri, plus niște valori de referință pe care le calculează în funcție de temperatură etc. 

Rămâne de văzut experiența cu gumele și GTR ul. 

 

PS: ce mobră vrei să-ți iei în continuare? 

 

Screenshot_20200510_081409_my.com.salutica.fobobike2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedem ce aduce 2021 dupa tavalugul euro 5.

Momentan nu am ce sa iau, dupa k1600, standardele sunt foarte sus. Poate succesorul, daca o mai exista asa ceva.

Vad ca japonezii, cu exceptia goldwing, au renuntat la aceasta clasa. Nu pun la socoteala fjr, ca incalzesc aceeasi ciorba de 20 de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, l.u.v a spus:

 

Cum am și spus, am luat Mitas după ce am citit foarte multe review uri excelente 

 

 

Ai observat vreodata cum lucruri ieftine, ale unor producatori obscuri au review-uri mai bune decat produse considerate "top" de la producatori consacrati?

Eu am sesizat asta la absolut orice: echipamente moto, de munte, si in tot ce-mi cumpar in zona de hobby. Explicatia este simpla.

Cei care cumpara avand PRETUL ca prim criteriu de selectie, sunt interesati sa faca o afacere buna, adica sa dea cat mai putin pe un produs functional, ei insisi nefiind foarte pregatiti la nivel teoretic. Gen " E ieftin? E cauciuc? E rotund? Se invarte? E foaaaarte bun, dom'le! 5 stele, gata!"

Cei care sunt documentati, pretentiosi, aleg produsul  strict dupa performanta aplicata la nevoile lor, sunt mai in tema cu domeniul respectiv, si prin prisma experientei pot sa-si dea seama daca produsul respectiv livreaza performanta asa cum pretinde pe hartie si cum ar trebui. Fiind foarte documentati si foarte critici, pot identifica minusurile si sunt mult mai zgarciti cu review-urile si ratingurile de 5 stele.

La cauciucurile tale eu ma tem ca nu vor livra consistent pe toata durata de viata, si ca vei observa o scadere mare in performanta cu mult inainte de a fi ajuns la finalul vietii din cauza uzurii. E doar o presupunere, totusi. Poti sa revii tu aici cu un review cand va fi sa le termini. 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit undeva mai sus "mitas sport +"

Am avut sportforce + pe motor cand l am achizitionat, anvelopele noi dot19, le am aruncat. 

Am pus power rs de la michelin. 

E vorba de supersoport la mine.

Cum ulterior s a precizat, ca xx% e reprezentat de anvelope.. am preferat un -1200lei la michelin decat cateva mii de € pe carene si mai stiu eu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@TETEA., știu ce spui și în mare ai dreptate. Eu mă uit la review uri atât pe Youtube (inclusiv comentarii), cât și pe forumuri. Și  m-am uitat inclusiv la review uri făcute de unii care se pricep la echipamente și motoare. 

Cum spuneam, tocmai curiozitatea după cele citite m-a făcut să le achiziționez. O să revin și cu impresii, rămâne de văzut în timp dacă voi fi mulțumit de ele sau nu. 

Ce am uitat să precizez, mergând la United Motors să le montez, am discutat cu Sorin (Mași) despre ele. Care mi-a confirmat că sunt gume foarte ok pentru stradă. Pe circuit evident că nu au performanțele celor de top, dar a și subliniat, este vorba strict despre mersul pe circuit.

 

Acum 1 oră, Cristian C. a spus:

 

E vorba de supersoport la mine.

Cum ulterior s a precizat, ca xx% e reprezentat de anvelope.. am preferat un -1200lei la michelin decat cateva mii de € pe carene si mai stiu eu ce.

Știu.

Am și subliniat mai sus, este vizibil că suntem o națiune talentată, observ asta pe la toate terasele și întâlnirile, care mustesc de piloți înnăscuți.

Plus că ne ajuta și drumurile, capabile de a scoate tot din performanțele motocicletelor.

 

Este firesc să avem în vocabular doar miare, Arai, Alpinestars și Michelin. 😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie chiar mi-a placut răspunsul tău.

Pe mine m-a interesat siguranța, în primul rând în primul sezon cu o noua motocicleta. 

Cei care lucrează cu anvelope moto și service-ul unde merg m-au facut sa aleg un brand cunoscut, cu care nu aș putea da greș in ce mi-am propus. Așa am ajuns la "consacratul brand". Mitas mi s-a spus că fac/faceau ceva anvelope decente de off-road, cu cele de strada încercandu-și norocul, dovada și stocurile ramase.

Nu mai sunt adeptul anvelopelor noi și ieftine indeferent de brand, nu mai sunt adeptul lui pilot power 2 ct. Dar concepțiile astea sunt ale mele. Fiecare își cauta ce-i permite bugetul sau în funcție de interese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Fără să insinuez nimic, dar nu ai permis moto de mult timp, nu? Și nici experiență, din descrierea ta. 

De curiozitate, ce lucruri ți-ai propus, te dai pe circuit? 

Iar băieții din service-ul ăla care îți spuneau despre Mitas sunt amuzanți, Touring Force este o anvelopă lansată la EICMA în 2018, despre care stocuri rămase discutăm? 🤭

https://www.mitas-moto.com/en/media--and--events/press--room/mitas--to--showcase--touring--force--sport--touring--tire--at--eicma--exhibition

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 916lei iti poti lua Michelin Pilot Power, Pilot Power 2CT si la 1000 de lei chiar Pilot Power 3. Intrebare e, la aceiasi bani, Mitas-urile or fi mai bune ca astea?

Bine,daca sunt niste cauciucuri touring care tin 15,000km atunci intr-adevar singurul concurent este Pilot Road, care este un cauciuc mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, the mentalist a spus:

Bine,daca sunt niste cauciucuri touring care tin 15,000km atunci intr-adevar singurul concurent este Pilot Road, care este un cauciuc mai scump

Foarte corectă precizarea, datorită greutății și distribuției maselor, pentru GTR se pretează gume ranforsat, GT. Iar aici diferența de preț este semnificativă, dacă ăsta este criteriul despre care se discută. 

Nu știu pe celelalte segmente. 

Încă o chestie referitor la specificația deosebită la GTR1400, manualul cere 2.9 și pe față și pe spate!  Și se simte imediat pe față dacă are mai puțin, am mers la început cu 2.7 și abia trăgeam de ghidon! 

Eu unul nu știu alt motor care să ceară presiune atât de mare pe față. Chiar și elefantul de LT, care are cu 80 kg mai mult, cere 2.5! 

Probabil alta distribuție a maselor, motorul amplasat mai în față etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hayabusa. Tot 2.9-2.9. Dar merg pe curbe cam cu 2.5-2.5 si pe drum drept (autostrada) cu 2.6-2.7.

Daca ajunge fata mai jos de 2.5 se simte 'nămoloasă' si la mine.

La 2.9-2.9 mi se pare prea ascutita, parca 'cade' in viraj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 7 minute, the mentalist a spus:

. Dar merg pe curbe cam cu 2.5-2.5 si pe drum drept (autostrada) cu 2.6-2.7.

Pai și ce faci, te oprești și faci presiune în funcție de drum? 

De ce nu mergi cu ceva intermediar, 2.6 / 2.6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiu ca plec spre munte, in benzinarie la plecare fac presiunea. La fel, daca stiu ca plec la mare pe autostrada iar fac presiunea inainte. M-am obisnuit sa verific mereu.

Oricum, nu e ca si cum daca ma prind ceva viraje cu presiune mai mare in ziua respectiva,gata, ma tavalesc. Ma adaptez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce verific înainte de plecare:

- nivel ulei

- frâne

- presiune pneuri

- suspensii

- stare generală

În permanență am în buzunarul pantalonilor un manometru mic, digital, nici nu-l simt.

Fața are 2,25, spatele 2,5 solo (foarte rar prind) și 2,8 cu pasager. Asta la rece, că la cald spatele sare la 3,2, mai ales vara. Într-un concediu de 5000 km o singură dată a fost nevoie de o completare pe spate (probabil o fi fost prea frig seara).

Pană o singură dată, la mine în zonă, un ditamai cuiul luat pe o cărare de lângă sat. Pus șnur, nu a pierdut aer ulterior. Cauciucul a mai rulat câteva mii de km, era un Tourance clasic, a luat cuiul fix între crampoane. Ce nu mi-a plăcut la ele: microfisuri între crampoane, pe ambele roți (fapt constatat și de alți prieteni). Next au fost mult mai bune, am trecut prin cel de pe spate în vreo 18-19k km, era aproape opincă, fața mai duce lejer vreo 7k, zic eu. Pe spate i-am pus Scorpion trail 2 pentru beamveu, meid in jermani, sunt curios cum o fi, i-am montat unui prieten pe Vstrom și omul e încântat, a trecut de la Anakee 2. Observ marginile și chiar se înclină bine (e aici pe forum, dacă vede, poate confirma).

Fabio tot m-a bătut la cap să pun Scorpion. Nu cred că am să regret.

În fine, pe Er5 am avut Michelin Pilot street, cel mai slab din gamă, pe ploaie era ok, pe uscat chiar peste așteptări (având în vedere prețul). Ăla nu a văzut offroad, că nu mă pasiona pe atunci și nici mobra nu știa ce-i aia. Nici acum nu mă omor cu spălatul de după, așa că am ales gume preponderent stradale, care ocazional văd și forestiere sau noroaie (când n-am încotro, dar nu-i amuzant cu două persoane plus bagaje). 

Un set de gume pentru Vstrom ajung cca 11 mil. Nu-s ieftine, dar le prefer în loc să-mi pară rău.

Btw, voi cum procedați cu reciclarea gumelor vechi? Dacă le scot la poartă, cei cu gunoiul nu le ridică. Uneori le mai dau prietenilor să-și facă jardiniere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scorpion Trail 2 am și eu acum pe Multistrada cu 17k într-un an și as putea sa le mai țin 2000 și ceva, maxim. Fata și mai mult. Foarte, foarte bune anvelopele! Le voi schimba curând tot cu același model. 

Mai am un amic cu Vstrom, a avut tot Trail 2 și acum și-a luat alt set. Și el este la fel de mulțumit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mi-am pus pe Hornetul meu PR4. Se incalzesc relativ repede si au aderenta mult mai buna fata de Pilot Power pe care le-am avut inainte. Pe ud, nisip...au un + din partea mea.  Le-am luat anul acesta de la motoemotion. Le-am comandat, m-au sunat sa imi zica DOTul la ce aveau pe stoc, a doua mi-au sosit in BV fara batai de cap si emotii ca imi iau teapa cu DOTul sau alte probleme cu livrarea. Gumele vechi le las la vulcanizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le schimb acasă, mi-am confecționat dispozitiv pentru dejantare + montaj, nu merg la vulcanizare și nici nu le pot duce, că fac ăia figuri. Mi-au zis unii să le dau foc, le-am zis că nu m-a dus mintea așa departe. Unii gândesc degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Lucian_M a spus:

Eu le schimb acasă, mi-am confecționat dispozitiv pentru dejantare + montaj, nu merg la vulcanizare și nici nu le pot duce, că fac ăia figuri. Mi-au zis unii să le dau foc, le-am zis că nu m-a dus mintea așa departe. Unii gândesc degeaba.

Ciudat. Deseul de cauciuc are valoare, iar vulcanizarile oricum au anvelope uzate de la ce au schimbat. Eu schimb uleiul singur, iar cel vechi il duc la ce service imi iese in cale si mi-l iau fara probleme, cu tot cu filtru de ulei vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un BMW de 1200 cu greutatea de 230kg aproximativ și cu masa totala de 450kg oare ar fi mai bune GT-uri? Am înțeles ca astea ar fi recomandate la peste 250kg 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, CipRo a spus:

Ciudat. Deseul de cauciuc are valoare, iar vulcanizarile oricum au anvelope uzate de la ce au schimbat. Eu schimb uleiul singur, iar cel vechi il duc la ce service imi iese in cale si mi-l iau fara probleme, cu tot cu filtru de ulei vechi.

Vorbesc în zonă, dacă le acceptă, scap de-un portbagaj.

Uleiul îl păstrez în bidoane, am în proiect o sobă pe ulei uzat. Petrom parcă are zonă de reciclare, dacă nu mă înșel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In CIVul motocicletei scrie ce caracteristici trebuie sa aiba anvelopele montate pe motocicleta, printre care si indicele de sarcina. Indicele de sarcina are legatura cu masa max.autorizata a motocicletei. Denumirea comerciala a anvelopei care contine GT nu cred ca descrie indicele de sarcina, dar daca GT inseamna destinatia ei pt o motocicleta mai grea, acest lucru trebuie sa se reflecte in indicele de sarcina inscris pe ea. Zic si eu..

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Eu le schimb acasă, mi-am confecționat dispozitiv pentru dejantare + montaj, nu merg la vulcanizare și nici nu le pot duce, că fac ăia figuri. Mi-au zis unii să le dau foc, le-am zis că nu m-a dus mintea așa departe. Unii gândesc degeaba.

Atunci iti mai ramane asta :

20200510_184646.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, CipRo a spus:

Atunci iti mai ramane asta :

20200510_184646.jpg

Fix alea mai lipsesc prin curte... :D S-a gospodarit madam cu diverse, nu-i mai fac mobilier din cauciuc.

Gata, nu mai fac offtopic . Cu toate ca despre cauciucuri e vorba. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...