Jump to content

Recommended Posts

Daca stiu ca plec spre munte, in benzinarie la plecare fac presiunea. La fel, daca stiu ca plec la mare pe autostrada iar fac presiunea inainte. M-am obisnuit sa verific mereu.

Oricum, nu e ca si cum daca ma prind ceva viraje cu presiune mai mare in ziua respectiva,gata, ma tavalesc. Ma adaptez :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce verific înainte de plecare:

- nivel ulei

- frâne

- presiune pneuri

- suspensii

- stare generală

În permanență am în buzunarul pantalonilor un manometru mic, digital, nici nu-l simt.

Fața are 2,25, spatele 2,5 solo (foarte rar prind) și 2,8 cu pasager. Asta la rece, că la cald spatele sare la 3,2, mai ales vara. Într-un concediu de 5000 km o singură dată a fost nevoie de o completare pe spate (probabil o fi fost prea frig seara).

Pană o singură dată, la mine în zonă, un ditamai cuiul luat pe o cărare de lângă sat. Pus șnur, nu a pierdut aer ulterior. Cauciucul a mai rulat câteva mii de km, era un Tourance clasic, a luat cuiul fix între crampoane. Ce nu mi-a plăcut la ele: microfisuri între crampoane, pe ambele roți (fapt constatat și de alți prieteni). Next au fost mult mai bune, am trecut prin cel de pe spate în vreo 18-19k km, era aproape opincă, fața mai duce lejer vreo 7k, zic eu. Pe spate i-am pus Scorpion trail 2 pentru beamveu, meid in jermani, sunt curios cum o fi, i-am montat unui prieten pe Vstrom și omul e încântat, a trecut de la Anakee 2. Observ marginile și chiar se înclină bine (e aici pe forum, dacă vede, poate confirma).

Fabio tot m-a bătut la cap să pun Scorpion. Nu cred că am să regret.

În fine, pe Er5 am avut Michelin Pilot street, cel mai slab din gamă, pe ploaie era ok, pe uscat chiar peste așteptări (având în vedere prețul). Ăla nu a văzut offroad, că nu mă pasiona pe atunci și nici mobra nu știa ce-i aia. Nici acum nu mă omor cu spălatul de după, așa că am ales gume preponderent stradale, care ocazional văd și forestiere sau noroaie (când n-am încotro, dar nu-i amuzant cu două persoane plus bagaje). 

Un set de gume pentru Vstrom ajung cca 11 mil. Nu-s ieftine, dar le prefer în loc să-mi pară rău.

Btw, voi cum procedați cu reciclarea gumelor vechi? Dacă le scot la poartă, cei cu gunoiul nu le ridică. Uneori le mai dau prietenilor să-și facă jardiniere.

Link to post
Share on other sites

Scorpion Trail 2 am și eu acum pe Multistrada cu 17k într-un an și as putea sa le mai țin 2000 și ceva, maxim. Fata și mai mult. Foarte, foarte bune anvelopele! Le voi schimba curând tot cu același model. 

Mai am un amic cu Vstrom, a avut tot Trail 2 și acum și-a luat alt set. Și el este la fel de mulțumit. 

Link to post
Share on other sites

E mi-am pus pe Hornetul meu PR4. Se incalzesc relativ repede si au aderenta mult mai buna fata de Pilot Power pe care le-am avut inainte. Pe ud, nisip...au un + din partea mea.  Le-am luat anul acesta de la motoemotion. Le-am comandat, m-au sunat sa imi zica DOTul la ce aveau pe stoc, a doua mi-au sosit in BV fara batai de cap si emotii ca imi iau teapa cu DOTul sau alte probleme cu livrarea. Gumele vechi le las la vulcanizare.

Link to post
Share on other sites

Eu le schimb acasă, mi-am confecționat dispozitiv pentru dejantare + montaj, nu merg la vulcanizare și nici nu le pot duce, că fac ăia figuri. Mi-au zis unii să le dau foc, le-am zis că nu m-a dus mintea așa departe. Unii gândesc degeaba.

Link to post
Share on other sites
Acum 53 minute, Lucian_M a spus:

Eu le schimb acasă, mi-am confecționat dispozitiv pentru dejantare + montaj, nu merg la vulcanizare și nici nu le pot duce, că fac ăia figuri. Mi-au zis unii să le dau foc, le-am zis că nu m-a dus mintea așa departe. Unii gândesc degeaba.

Ciudat. Deseul de cauciuc are valoare, iar vulcanizarile oricum au anvelope uzate de la ce au schimbat. Eu schimb uleiul singur, iar cel vechi il duc la ce service imi iese in cale si mi-l iau fara probleme, cu tot cu filtru de ulei vechi.

Link to post
Share on other sites

Pentru un BMW de 1200 cu greutatea de 230kg aproximativ și cu masa totala de 450kg oare ar fi mai bune GT-uri? Am înțeles ca astea ar fi recomandate la peste 250kg 

Link to post
Share on other sites
Acum 20 minute, CipRo a spus:

Ciudat. Deseul de cauciuc are valoare, iar vulcanizarile oricum au anvelope uzate de la ce au schimbat. Eu schimb uleiul singur, iar cel vechi il duc la ce service imi iese in cale si mi-l iau fara probleme, cu tot cu filtru de ulei vechi.

Vorbesc în zonă, dacă le acceptă, scap de-un portbagaj.

Uleiul îl păstrez în bidoane, am în proiect o sobă pe ulei uzat. Petrom parcă are zonă de reciclare, dacă nu mă înșel.

Link to post
Share on other sites

In CIVul motocicletei scrie ce caracteristici trebuie sa aiba anvelopele montate pe motocicleta, printre care si indicele de sarcina. Indicele de sarcina are legatura cu masa max.autorizata a motocicletei. Denumirea comerciala a anvelopei care contine GT nu cred ca descrie indicele de sarcina, dar daca GT inseamna destinatia ei pt o motocicleta mai grea, acest lucru trebuie sa se reflecte in indicele de sarcina inscris pe ea. Zic si eu..

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Eu le schimb acasă, mi-am confecționat dispozitiv pentru dejantare + montaj, nu merg la vulcanizare și nici nu le pot duce, că fac ăia figuri. Mi-au zis unii să le dau foc, le-am zis că nu m-a dus mintea așa departe. Unii gândesc degeaba.

Atunci iti mai ramane asta :

20200510_184646.jpg

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, CipRo a spus:

Atunci iti mai ramane asta :

20200510_184646.jpg

Fix alea mai lipsesc prin curte... :D S-a gospodarit madam cu diverse, nu-i mai fac mobilier din cauciuc.

Gata, nu mai fac offtopic . Cu toate ca despre cauciucuri e vorba. :D

Link to post
Share on other sites
Acum 51 minute, kenedmoto a spus:

Asta scrie in carte. 

156F4E2A-08FB-49D2-9EA0-B630426AEF20.jpeg

58-236 kg, 73-365 kg, W-270 km/h. La fel am si eu pe Hornet. Ce scrie dupa W/....e alt tip de marcaj la care nu ma pricep.

Link to post
Share on other sites

Urmeaza sa schimb si eu gumele. Am avut sportsmart 2 care s-au comportat foarte bine. As merge pe sportsmart 2 max. Mk3 sau TT sunt semnificativ mai bune? Pana la urma nu-i o mare diferenta de pret, dar nu stiu cat de mari sunt diferentele intre ele.

O vulcanizare in Bucuresti unde mai gasesc si eu? Preferabil sector 1 sau 6.

Link to post
Share on other sites

Va salut,

As dori sa schimb anvelopele stock la un Versys 650 si as alege intre :

Pirelli Angel ST                  

Mitas Touring Force         

Michelin Road 5               

(diferenta de pret intre ele fiind de 200 lei in ordinea de mai sus ).

 

Care este experiența voastra cu aceste anvelope pe drumurile in orașe și drumuri naționale asfaltate sau autostrăzi ? Ma intereseaza aderenta pe asfalt ud sau uscat la temperaturi exterioare de peste 8 grade Celsius, precum si distanta parcursa cu ele in siguranta.

 

Multumesc.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Va salut,
As dori sa schimb anvelopele stock la un Versys 650 si as alege intre :
Pirelli Angel ST                  
Mitas Touring Force         
Michelin Road 5               
(diferenta de pret intre ele fiind de 200 lei in ordinea de mai sus ).
 
Care este experiența voastra cu aceste anvelope pe drumurile in orașe și drumuri naționale asfaltate sau autostrăzi ? Ma intereseaza aderenta pe asfalt ud sau uscat la temperaturi exterioare de peste 8 grade Celsius, precum si distanta parcursa cu ele in siguranta.
 
Multumesc.

Astăzi a sosit și perechea ( o eroare de expediere rezolvată prompt de vanzator).
După ce voi înregistra ceva km cu ele revin cu păreri.
Deocamdată așa arată Mitas Touring Force.
Aveți recomandări pt vulcanizări in sectorul 1 sau cât mai aproape de sect.1? IMG_0851.jpgIMG_0852.jpg
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Se apropie un nou schimb de anvelope. Pentru că am o motocicletă destul de mare și de grea (K1200r sport) am ales anvelopele sport touring in ultima vreme.

 

Sportsmart 2 excelente, dar s-au dus incredibil de repede pe motoreta mea. Pe un naked înainte au fost ireproșabile. Dar m-au făcut să trec la sport touring cum am spus mai sus.

 

Pirelli Angel GT au fost de asemenea absolut superbe. Pe final de viață (10k km) parcă începuseră să patineze un pic. Design superb. 

Au mers pe ploaie, pe uscat, la viteze mari. Bune rău.

 

Pilot Road 5, pfff, doar look-ul pentru cei care adoră un aspect sport are de suferit. În rest? Nu cred că am avut anvelope mai bune. Longevitate, aderență în orice condiții de stradă. Pe ud îți oferă efectiv încredere. Jos pălăria! 

 

Acum aș fi vrut să încerc Pirelli Angel GT 2, dar au câteva review-uri proaste pe revzilla lucru pe care nu l-am întâlnit la celelalte de mai sus.

Bine, sunt puține comentariile proaste, în rest numai de bine ca și versiunea precedentă de exemplu.

 

Deci, întrebarea este, folosește cineva acest Angel GT 2? Pe ce motor și care e feedback-ul?

 

 

 

Nimeni cu Angel GT 2....!?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Am luat de la Red Motors set Michelin Road 5, 120+180, la 1250 ron (transport gratuit) cu dot 2020.

Nu stiu de ce unii daca scrie in carte presune, fata-spate, puneti mai putin sau mai mult?

Nu este o afirmatie, este o inrebare. Chiar nu stiu si vreau sa aflu. Nu sunt retoric.

Edited by edward_zone
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, edward_zone a spus:

Am luat de la Red Motors set Michelin Road 5, 120+180, la 1250 ron (transport gratuit) cu dot 2020.

Nu stiu de ce unii daca scrie in carte presune, fata-spate, puneti mai putin sau mai mult?

Nu este o afirmatie, este o inrebare. Chiar nu stiu si vreau sa aflu. Nu sunt retoric.

 

 

Unde sunt fabricate?

Link to post
Share on other sites

Un amic are o problema de care eu personal, în 15 ani de moto, nu m-am bătut. 

Acum 4 ani a cumpărat un set de Metzler m7rr iar anul acesta un set de Metzler m9rr. Le-a montat mecanicul moto la un atelier specializat(dealer local Yokohama). Primul set pierdea aer la anvelopa fata, ca la balamuc. 1bar/5zile. Demontat, verificat, totul in regula. După aprox 500km a început sa nu mai piardă, decât insesizabil. Setul actual, montat de același mecanic în același loc. Pierd din nou aer ca la balamuc, de data asta ambele anvelope. 

Jante verificate, stare perfecta. Ce tine de montaj, verificat, reverificat. 

 

Aveti careva vreo idee de unde ar putea fi problema? 

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Presupun că a verificat valvele. Dacă are valve metalice, acestea au niște oringuri care nu etanșează bine, trebuiesc strânse mai bine piulițele de fixare. 

Link to post
Share on other sites

Cât o fi de greu să scufunde dorelul montator specializat roțile în apă și să vadă unde bulbucesc? :moron:

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...