Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Așa este.

Motivul pentru care nu am mai luat și acum este faptul ca le-au scumpit la scurtă vreme și pentru 300 RON în plus am zis să încerc și Dunlop.

Oricum sunt mai ieftine și acum, raport calitate preț foarte bun pentru niște gume excelente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Eu nu am o problema să-mi asum.

Cum nu am nici să fac încercări și pe urmă să îmi spun părerea.

Mă distrează însă cei care spun nonșalant "domle, să vezi ce bine stă Michelin pe ploaie".

Pai cum pana mea îți dai seama, că nu știi nici pe ce parte se urcă pe motor?

Verdicte din astea pot da piloții care fac teste pe circuit, nu unul sau altul pe stradă.

Mamăă, l-a prins pe el ploaia și dă verdicte!

Și pe ploaie ei merg numai vertical.

După 18 ani pe diverse mobre și câteva sute de mii de km eu nu-mi dau seama de diferența dintre o gumă gen Mitas sau Dunlop.

Pentru că nu m-am riscat să-mi fac praf mobra, echipamentul sau pe mine lăsându-mă pe viraje cât mai mult când plouă.

Sau să fac teste și măsurători, că ăla frânează cu jumătate de metru mai mult sau mai puțin.

Or fi și piloți incognito printre noi care fac asta, dar eu recunosc că nu o fac.

Nu zic că nu eest diferență, e clar că prețul în plus nu este dat numai pe brand. 

Cel mai probabil calitatea se reflectă în durata de viață a gumei decât în comportament.

În ale mele nu a intrat plumb mult, nu au voblat, am mers cât se poate de bine cu ele.

Și cine mă cunoaște știe că nu merg nici încet, dar nici nu-mi pun viața aiurea în pericol.

 

1 oră în urmă, WotRU2Me a spus:

Unde le-ati vazut asa ieftine? Pare ca au cam aliniat preturile.

Da, le-au scumpit.

Eu dădusem acum 3 ani ~740 ron/set. Anul următor nu le-am mai găsit sub 1200, cam așa sunt și acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Trebuie sa incalt Transalp-ul si cum nu am gasit Bridgestone de care doream , mi-au cazut ochii pe Metzler Tourance.

 

Singura mea experienta a fost cu Metzler 888 pe Goldwing si a fost un dezastru. Cate mii de km si  le-am aruncat la gunoi 🤦‍♂️.

 

Acuma am zis sa nu dau cu pietre. Daca nu le-a iesit la Touring (cred ca era prea greu Goldwing-ul pentru ele) asta nu inseamna ca nu fac anvelope bune.

 

Asadar: sunteti pe aici careva cu ceva experienta cu aceste anvelope? In principiu se va merge cel mai mult pe asfalt, si poate ceva enduro soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

In ultimii 6 ani am folosit doar Metzeler Tourance pe G650 Sertao...am facut peste 40 de mii de km. Personal am fost si sunt foarte multumit. Se comporta bine si pe ud desi nu am avut ghinionul sa prind deseori ploaie in turele mele. Se poate merge si pe drumuri forestiere, ma rog, cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit Metzeler Tourance (varianta asta: https://www.metzeler.com/en-ww/products/tyres/tourance, nu vreuna din variantele next) pe un VStrom 650. M-au tinut un pic peste 20k km (parca vreo 22k daca imi amintesc bine). Pe uscat am dat cu scaritele de asfalt, pe ud nu m-au speriat - nici eu nu mergeam prea agresiv.

Ba chiar prima mea tura de offroad (traseele din Apuseni de la https://www.carpathian2wheelsguide.com/) de vreo saptamana a fost cu acel VStrom cu anvelopele astea. A fost uscat si am luat o singura tranta pe iarba :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut două seturi pe V-strom, nu prea am ce le reproșa. Mulți spun că sunt învechite ca design și concepție, dar la capitolele anduranță și aderență au fost ok. O mică problemă observată de mine (nu doar la seturile mele), apar fisuri mari între blocurile din spate (între crampoane). Am mers pe forestiere, se comportă conform specificațiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit la F650gs-ul meu Tourance-uri (si ocazional pe spate Enduro3 Sahara) pana acum un an-doi.

Si nu mai revin pe Metzeler niciodata.

 

Acum 3 ani mi-am luat un set nou, DOT proaspat, comandate aici in Germania (deci sanse mici sa fi fost contrafacute). Dupa mai putin de un an aveam niste fisuri pe lateralele cauciucurilor de bagai monede in ele. Fisuri pe langa crampoane am mai vazut, dar in nici un caz sa apara asa curand si asa mari. Cand ma uit mai atent la ele, observ si ca sunt Made in China, spre deosebire de toate alea anterioare care erau Made in Germany.

Am cautat putin pe net si se pare ca Metzeler nu mai face in Europa decat cauciucurile cele mai de top, racing, etc.

 

Asa ca din partea mea i-am penalizat, daca nu-s capabili sa mentina standardele de calitate cand isi muta productia la chinezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mitas E-08 montat in aprilie, sub 1000 km facuti. Dot 3421. 

Eu zic ca e defect de fabricatie, dar sa vedem ce zice Victor de la anvelopemoto. 
 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Pandy a spus:

Mitas E-08 montat in aprilie, sub 1000 km facuti. Dot 3421. 

Eu zic ca e defect de fabricatie, dar sa vedem ce zice Victor de la anvelopemoto. 
 

 

IMG_6803.MOV 115 MB · 3 downloads  

 

Ai mers cu presiune scazuta?

Este dubios cum s-a crapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gumele is astea.

Avon Storm 3D X-M 110/80 ZR18 TL (58W) Roata fata (scrie pe ea FRONT)

Avon Storm 3D X-M 150/70 ZR17 TL (69W) Roata spate (scrie pe ea REAR)

Is luate de pe cauciucurimoto.ro unde arata ca is compatibile pt motorul in cauza.

Problema. E anvelopa fata montata corect?

Roata fata are sagetile care arata directia de mers puse in sens opus: inspre spate pe partea stanga a gumei, iar pe dreapta inspre fata. Pozele arata cum e montata guma acuma.

Ma gandesc ca poate roata merge pusa in ambele sensuri in fct de cum vine roata spate? Desi acolo e clara treaba, ca are sageata doar pe o parte. Sau merge guma de pe fata pusa in ambele sensuri in functie de modelul motocicletei? Plm, nu inteleg nimic.

Motorul e 1997 Suzuki VX800

 

Pareri?

thumbnail (1).jpg

thumbnail.jpg

vx 800 rear.jpg

vx 800 front.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Krimh a spus:

 

Roata fata are sagetile care arata directia de mers puse in sens opus: inspre spate pe partea stanga a gumei, iar pe dreapta inspre fata.

thumbnail (1).jpg

thumbnail.jpg

 

 

sa-mi fwut una, de asta inca n-am vazut!!

din cate stiu eu, alea care pot fi montate oricum, NU au sageata cu sens de rotatie,

sau la masini mai scrie pe ele inside si outside

 

dar asa ceva, cu doua sageti in sensuri opuse inca nu am vazut

PS. am mai vazut seturi de anvelope cu crestaturile (adica V-urile) sa fie invers la roata fata vs roata spate, dar cu sageti orientate invers inca nu :)

 

deci, habar nu am ce sa-ti zic....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 28.03.2022 la 14:41, l.u.v a spus:

Eu nu am o problema să-mi asum.

Cum nu am nici să fac încercări și pe urmă să îmi spun părerea.

Mă distrează însă cei care spun nonșalant "domle, să vezi ce bine stă Michelin pe ploaie".

Pai cum pana mea îți dai seama, că nu știi nici pe ce parte se urcă pe motor?

Verdicte din astea pot da piloții care fac teste pe circuit, nu unul sau altul pe stradă.

Mamăă, l-a prins pe el ploaia și dă verdicte!

Și pe ploaie ei merg numai vertical.

După 18 ani pe diverse mobre și câteva sute de mii de km eu nu-mi dau seama de diferența dintre o gumă gen Mitas sau Dunlop.

Pentru că nu m-am riscat să-mi fac praf mobra, echipamentul sau pe mine lăsându-mă pe viraje cât mai mult când plouă.

Sau să fac teste și măsurători, că ăla frânează cu jumătate de metru mai mult sau mai puțin.

Or fi și piloți incognito printre noi care fac asta, dar eu recunosc că nu o fac.

Nu zic că nu eest diferență, e clar că prețul în plus nu este dat numai pe brand. 

Cel mai probabil calitatea se reflectă în durata de viață a gumei decât în comportament.

În ale mele nu a intrat plumb mult, nu au voblat, am mers cât se poate de bine cu ele.

Și cine mă cunoaște știe că nu merg nici încet, dar nici nu-mi pun viața aiurea în pericol.

 

Da, le-au scumpit.

Eu dădusem acum 3 ani ~740 ron/set. Anul următor nu le-am mai găsit sub 1200, cam așa sunt și acum.

 

Luigi, sunt si nu prea de acord cu tine.

O sa comentez strict din perspectiva unui motor big trail, al meu adica, Crosstourer 1200 DCT si ceva mobre testate inclusiv acum cateva zile.

Mitas-ul de pe 1290 SAS sta intr-adevar f bine pe curbe, pe vreme ideala (25 -30 de grade, uscat, asfalt grunjos) pentru ce ma asteptam eu de la o marca de buget.

Pirelli Scorpion Trail pe care toata lumea le lauda pana la cer si inapoi mi-a derapat spatele pe 2 mobre cu ele (pe uscat + temperaturi si sosele ideale) - pe Crosstourerul meu si pe o baby Strada de 950. Derapaje serioase, cu mobra inclinata in curba, nu glume + nu fortam. Dpmdv, opinci.

Michelin Pilot Road am avut pe mai multe mobre, mai multe configuratii. 3, 4, Trail, etc.

Stau pe curbe ca lipiciul si pe ploaie nu am avut emotii cu ele.

Pe forumurile de KTM SAS lumea zice ca Mitas rupe aderenta pe ud.

 

Ca sa trag o linie - nu m-am uitat niciodata la bani cand a venit vorba de gume si frane + nu m-a interesat niciodata cati km duc, fiindca stilul meu de condus nu tine cu longevitatea gumelor.

Din experienta mea + la stilul meu de mers, motoare big trail acum (si un VFR 750 si 1100 RT in trecut) Michelin au avut cea mai buna aderenta.

Mitas, Heidenau sunt, dpmdv, gume cu un R&D care mai au pana sa ajunga la nivelul Michelin. Strict parerea mea.

 

 

Dau 7-8-900 de lei pe un set de buget/clasa de mijloc ca sa testez pielea/motorul/banii mei sau dau 12-1300 si iau din prima gume care stiu ca se comporta exemplar in orice conditii?

Dpmdv alegerea este mega simpla, din cauza asta prefer Michelin. Cand o sa laude mai multi (a caror parere conteaza pt mine) alt model de anvelope, o sa mai vad.

Mie Michelin PR Trail nu mi-a acvaplanat o fractiune de secunda in 4 ore de torenti/cod portocaliu, in care am mers pe autostrada de la 50kmh (asa mergeam toti, inclusiv masinile, fiindca nu mai vedea nimeni nimic) pana la 150 unde s-a putut. Mobra care duce 220 maxim, stiu si eu ca 150 nu e o viteza oau.

Si daca cu gumele astea nu m-am imprastiat si nu am avut nici o emotie, plus ca le-am dat linistit capat cu behemoth-ul meu, cat de mare sa fie tentatia de a incerca altceva? Am facut-o in trecut si am sfarsit prin a injura.

 

Nu am luat alte branduri ca erau mai ieftine ci fiindca imi trebuiau gume noi si/sau nu aveam chef sa astept dupa PR-uri.

Avantaj la niste gume ce se vand bine este si faptul ca riscul sa iei old stock-uri este destul de mic.

 

Ma rog, asta e o discutie ca si aia despre uleiuri.

Cate bordeie, atatea obiceie.

Eu zic ca discutia despre anvelope trebuie facuta mai degraba in legatura stransa cu modelul de motocicleta, nu exclusiv pe marca si modelul de guma.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Krimh

 

Nu am avut niciodata Avon ( poate pentru ca numele Avon pe mine ma duce cu gandul la o crema de maini sau sapun, nicidecum la un cauciuc de calitate ) dar daca se respecta principiul de la celelalte branduri de a avea desenul opus fata/spate, atunci fata nu este montata corect.

Daca era vorba de o motoreta de performanta si cauciucurile de asemeni, poate avea sens sa te agiti. Dar la motoreta aia si stilul de mers la care te predispune , nu prea conteaza. Pune presiunea corecta ( ar fi comedie sa fie ceva neclar si pe acolo) si mult spor la adunat km.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
3 minutes ago, l.u.v said:

Se pare că da.

Răspunsul îl găsești pe site la Avon care - apropos - fabrică niște gume excelente.

Vezi faq: https://www.avontyres.com/en-gb/tyre-care/motorcycle-tyres/

 

Colegu, daca te uiti mai atent pe acel site , o sa vezi tone de poze cu anvelope montate si sunt exact invers decat la colegul de aici.

Deci nu , nu este corect!

gh28401.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...