C210288A Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Eu mergeam cu 2.5 fata si tot 2.5 spate. Nu am avut niciodata problema pe viraje sau linie dreapta! Fiecare merge cu presiuna care o considera ok si care face moto sa se comporte bine! Si eu tot la fel, merge ok GPZ-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Salut un sfat ce ar trebui sa aleg intre Dunlop Qualifier , Dunlop Qualifier 2 si Bridgestone BT016 pentru CBR 1000 (model 2007) Nu merg pe circuit (inca) dar merg destul de tare (cel putin asa cred eu) Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 salut. pai daca mergi "destul de tare " , ia-l pe cel mai scump (care cred eu e si cel mai bun ) . eu tocmai mi-am luat dunlop qualifier , mi-as fi luat qualifier 2 , dar pentru iesirile mele doar in weekend, si mers mai mosnegeste, chiar nu aveam nevoie . bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Eu dintre Dunlop Sportsmart si Michelin Pilot Power 3 l-am ales pe ultimul pentru ca abia a aparut pe piata . Despre Sportsmart am auzit numai cuvinte de lauda. Oricare din cele doua de mai sus ai alege nu cred ca o sa fii nemultumit. Editat Martie 29, 2013 de ady_clau2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Daca se poate ma intereseaza numai din cele trei modele enumerate. Qualifier am avut pe un cbr 919 si a fost destul de ok nu stiu cum este qualifier 2 (din ce am citit nu ar fi diferenta mare fata de qualifier 1 decat poate la pret). Bt015 am acum si este excelent deci m-ar interesa si pareri despre BT016 care probabil este mai slab decat 015 Am o oferta buna de pret pentru cele trei enumerate de mine si din aceasta cauza sunt interesat doar de ele. Multumesc! Editat Martie 29, 2013 de yoz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Daca se poate ma intereseaza numai din cele trei modele enumerate. Qualifier am avut pe un cbr 919 si a fost destul de ok nu stiu cum este qualifier 2 (din ce am citit nu ar fi diferenta mare fata de qualifier 1 decat poate la pret). Bt015 am acum si este excelent deci m-ar interesa si pareri despre BT016 care probabil este mai slab decat 015 Am o oferta buna de pret pentru cele trei enumerate de mine si din aceasta cauza sunt interesat doar de ele. Multumesc! nu confunda qualifier cu qualifier rr (ce ai avut probabil pe 919) si nici qualifier 2 cu sportsmart (denumit q2 in state). recomand sportsmart pentru mers (si mai agresiv) pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 nu confunda qualifier cu qualifier rr (ce ai avut probabil pe 919) si nici qualifier 2 cu sportsmart (denumit q2 in state). recomand sportsmart pentru mers (si mai agresiv) pe strada Anul trecut am vandut 919-le si am avut qualifier normal nu rr si a fost ok rr din cate stiu nici nu se mai gaseste cel putin la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Daca vrei cele mai bune cauciucuri ia ti Metzeler racetec interact K1,K2 SAU K3 sau Pirreli supercorsa SP.Cele mai bune pana acum.(testele o demonstreaza si le am probat si eu cu un plus pt pirelli pt ca se incalzesc forte repede) La cald zici ca au lipici pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Eu dintre Dunlop Sportsmart si Michelin Pilot Power 3 l-am ales pe ultimul pentru ca abia a aparut pe piata . Despre Sportsmart am auzit numai cuvinte de lauda. Oricare din cele doua de mai sus ai alege nu cred ca o sa fii nemultumit. de acord cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Salut un sfat ce ar trebui sa aleg intre Dunlop Qualifier , Dunlop Qualifier 2 si Bridgestone BT016 pentru CBR 1000 (model 2007) Nu merg pe circuit (inca) dar merg destul de tare (cel putin asa cred eu) Multumesc ! Mergi pe Qualifier 2 daca esti constrans doar de astea 3 modele. Bt-016 e o guma slaba si nu mai zice ca Bt-015 e o guma buna mai ales daca zici ca mergi tare sau destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Daca vrei cele mai bune cauciucuri ia ti Metzeler racetec interact K1,K2 SAU K3 sau Pirreli supercorsa SP.Cele mai bune pana acum.(testele o demonstreaza si le am probat si eu cu un plus pt pirelli pt ca se incalzesc forte repede) La cald zici ca au lipici pe ele Dar Dunlop GP Racer? nu ai testat? Ia-le in calcul si pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Mergi pe Qualifier 2 daca esti constrans doar de astea 3 modele. Bt-016 e o guma slaba si nu mai zice ca Bt-015 e o guma buna mai ales daca zici ca mergi tare sau destul de tare. Si eu zic la fel. Qualifier simplu am avut 2 seturi si imi fugea fundul pe acceleratie si se mai ducea si taras la frane puternice. Am avut si Qualifer RR care a fost muuult mai bun dar nu se mai gaseste (se pare ca Sportsmart este urmasul lui Qualifier RR dar are si tehnologie Ntec). Despre Qualifier 2 am citit review-uri bune si se pare ca este mult imbuantatit fata de Qualifier simplu. Si zic totusi ca nu trebuie sa te limitezi doar la aceste 3 modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 baieti, imi puteti da si mie ceva detalii despre Pirelli Dragon Supercorsa? am cumparat o janta spate si neamtu mi-a spus. este cauciuc pe ea, te costa 18euro sa ma duc sa o dejantez, sau iti trimit janta cu tot cu cauciuc si te costa tot cam atat pretul la transport. normal ca am ales sa primesc si guma. doar ca nu stiu ce fel de guma e? imi poate da si mie cineva cateva pareri despre ea. pt ce fel de mers e rocomandata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Am avut eu Dragon Supercorsa PRO SC2 si e lipici pe vreme calda si uscata. Pe asfalt umed aluneca destul de tare. SC2 e ceva mai tare decat SC1. Oricare compozitie ar fi, e un cauciuc foarte aderent. Daca nu e foarte vechi si mai are "carne" eu zic ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) "baieti, imi puteti da si mie ceva detalii despre Pirelli Dragon Supercorsa?" daca nu e uscat, imbatrinit , ai sanse sa intri si tu in lumea buna (pe usa din dos deoarece ai facut-o neintentionat) a cauciucurilor. Incet, incet, progresezi. Editat Martie 30, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Ms. Deci sa fie de bine.nu stiu inca ce dot are, dar sper sa fie bun. Carne are. Neamţu zicea ceva de cateva ieşiri pe pistă. care-i diferenta intre SC1 de SC2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 SC-1 e soft si SC-2 e medium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 aha. am sa vad eu cum se comporta. eventual il voi folosi pe post de cauciuc touring. (cand fac bucurestiul sau iesiri la drum lung) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Touring? parca neamtul a zis ceva de pista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Touring? parca neamtul a zis ceva de pista... ia reciteste inca odata ce am scris. daca nu-ti iese, incearca de mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Si eu zic la fel. Qualifier simplu am avut 2 seturi si imi fugea fundul pe acceleratie si se mai ducea si taras la frane puternice. :O Nu-mi spune ca franezi cu spatele!! Nu-mi zi ca ti se ducea taras fata ca ar fi prea gogonata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 A testat cineva noile pilot power 3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Am montat sambata un set. Astept si eu pareri. Probabil niste cauciucuri decente pentru strada. Decupajul este destul de consistent, deci nu sunt foarte performante pe uscat, probabil mai prietenoase pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) am eu de sambata pneurile astea pe motor. Sambata dimineata era ud/mazga pe jos dar nu am avut nici un fel de problema, nici cu ele reci. Se incalzisera deja cat de cat cand am ajuns acasa (6 km de mers super-prudent. Duminica am facut vreo 300 de km cu ele. sunt foarte moi (inclusiv partea centrala din spate) si mi se pare ca se incalzesc f repede in regim de mers normal, nu forja. La cat de moi sunt sa vedem cat o sa tina... Ce mai pot sa spun e ca are un grip foarte bun pe curbe, in sensul ca e foarte liniara aplecarea, fata de alte gume patratite E diferenta imensa fata de ce aveam inainte, Conti Sportattack dot 2008 Am montat sambata un set. Astept si eu pareri. Probabil niste cauciucuri decente pentru strada. Decupajul este destul de consistent, deci nu sunt foarte performante pe uscat, probabil mai prietenoase pe ud. pe mijloc si ultimii 2 cm lateral din pneu sunt slick Editat Aprilie 1, 2013 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) A testat cineva noile pilot power 3 ? Am incaltat si eu pe mai multi cu astfel de anvelope, feedback-urile abia acum ar trebuie sa apara...de testat, le-am testat duminica vreo 150 km pe strada, pe un Kawa ZX10R si ce pot sa spun e ca, se comporta mult mai bine decat 2CT, de altfel, acestea tin sa inlocuiasca modelul Power PURE...sunt mai aderente, mai manevrabile si am observat o usurinta in schimbarea inclinatiei de pe o parte pe alta, se face mai rapid, probabil datorita formei...acum sigur, parerile sunt subiective... daca te intereseaza sa cumperi...am seturi la promotie : http://www.motoemotion.ro/anvelope-moto-la-promotie/ 120/70-17 (58W) cu 180/55-17 (73W)- pret/ set 1196 lei 120/70-17 (58W) cu 190/50-17 (73W)- pret/ set 1225 lei Transport inclus ! Si cei de la revzilla au un filmulet cu o prezentare: Editat Aprilie 1, 2013 de emypavel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.