Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

mereu am tot vazut parerile astea contradictorii,si fiind ca nu ma pricep sa-mi dau cu parerea concret, am fost curios care e realitatea.

 

 

deci pana la urma, pt mersul stradal, toata vrajeala asta cu gume de pista pe strada, e un mit,nu?

Gume de pista pt mine inseamna toata gama de la Supercorsa (SC1/SC2/SC3/SP) D211/D212 de la Dunlop...etc


Ma insel?


Eu stiu ca astea sunt mono-compound (nu sunt dual compound, cum sunt Pilot Power 2CT, Sportsmart, Rosso Corsa II, Power Pure, etc)

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Asa,enerveaza-l un pic si pe Denis acuma! :crack:

 

Denis nu este ca tine, sa se enervez din orice fleac. E un om cu bun simt...si rabdare :) (Care, daca am gresit,sunt sigur ca ma va corecta :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Gresit

Dezvolta si tu,nu-mi da cu parul in cap si ma lasa asa:)

 

Supercorsa SC urile,nu sunt mono-compound? stiu ca gama difera de la SC1 la SC3 in functie de cat de moi/tari sunt (cum sunt la D211 GP Racer soft, endurance, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop-urile sunt bi-component

Supercorsa sunt si ele dual compound. La inceput se lansase doar pe guma de 200. Nu stiu daca acum le fac dual compound si pe celelalte dimensiuni.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati relaxi ca SC-urile se incalzesc foarte tare si pe strada.

D212 si D211GP se incalzesc mai putin decat ar trebui pentru ca au carcasa foarte rigida.

Eu pana acum nu am intalnit pe cineva care sa fi cazut din cauza aderentei scazute cand afara e cald si uscat, cu gume street legal cu compozitie de curse (nivel amatori). Am auzit insa de multi natarai care merg cu anvelopele astea umflate mult prea tare si unii au mai si cazut. Insa nu vor sa asculte si sa umfle gumele la presiunea indicata de producatorul de anvelope. Ma rog, problema lor.

Se mai cade si pe frig cu anvelopele astea - cunosc cateva cazuri.

Pe scurt - sunt cele mai bune cand e cald afara si e uscat. Cand ploua sau e frig devin periculoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, correct 100%. Pierdem din discutie faptul ca D212 nu cumpara nimeni exclusiv pt strada, cei care le cumpara realizeaza ca pot avea un cauciuc bun la un pret mic, adica second, dar in ROSBK nu se merge cu alte marci mai pamantene. Si oricum, nu cred ca nimeni din RO nu a recomandat vreodata cuiva sa-si cumpere cauciucuri D212( sau 211) noi pt mers stradal. Cite supersporturi vedeti pe strada atunci cind e frig? Foarte putine. Marea majoritate a utilizatorilor merg pe vreme normala, de la 15grd in sus. Ca exista si ceiilalti? E alegerea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

deci care sunt single compound? doar alea strict pt pista? (track only)? (si nu ma refer la slickuri aici).

 

si care-s versiunile stradale de la.........sa zicem Supercorsa, sau de la Dunlop? (ma refer care-s versiunile de strada de la gumele alea, gen din tre SC1/2/3/SP)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci care sunt single compound? doar alea strict pt pista? (track only)? (si nu ma refer la slickuri aici).

 

si care-s versiunile stradale de la.........sa zicem Supercorsa, sau de la Dunlop? (ma refer care-s versiunile de strada de la gumele alea, gen din tre SC1/2/3/SP)

 

adriane.. e asa greu "prietene" sa intri pe site-urile producatorilor sa citesti singur?

 

dual sau triple compound nu are legatura cu functia cauciucului

 

versiunile stradale? toate cauciucurile aduse in discutie pe aici sunt stradale, poti merge pe strada legal cu ele cat timp au DOT ,defapt E4 inscriptionat

post-36094-0-90254200-1387015361_thumb.png

 

din graficul asta doar cu KR-urile nu ai voie legal pe strada

de la Sportsmart in stanga nu-i mai intereseaza cum se comporta cauciucul pe frig si ploaie

la 10-15 grade sau/si ploaie un Roadsmart are mai multa aderenta decat Sportsmart sau D-urile

 

astia care-ti vand cauciucuri SH n-o sa-ti spuna niciodata asta, pentru ca nu au testat sau pur si simplu vor sa vanda copturile

 

can ti-oi lua urmatoarea mobra fa si tu un efort si pune gume NOI, sport sau sport-touring si o sa intelegi imediat cum sta treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

bec:

 

pai are oarecum legatura si dual sau triple compound legatura cu functia lui.... in functie daca-i de touring sau sport, difera procentajul din compozitia sa (de pe margini,mijloc etc), cat de 'stiff' e cauciucul (la deformari,de ex cand e pus pe un tourer mai greu,cum e VFR 1200, RT1200, etc)..

 

De ex Dunlop Roadsmart II, pe mijloc are un compound care rezista mai mult la uzura, fata de ''shoulders''' (margini) unde e mai moale,pt a asigura o aderenta mai buna cand esti aplecat.

 

Imi imaginez ca o guma hyper-sport nu e necesar sa fie dualcompound,ca accentul pica pe grip si nu pe longevitate.


De asta ma gandeam ca exista corelatie intre faptul ca un cauciuc e compus din 2-3 compund,distribuiti intr-un anume fel,functie de targetul acelui cauciuc..

 

pai tocmai de aia postez, ca vreau macar pe fata sa-mi iau in primavara o guma noua. M-am orientat chiar fix pe Dunlop, pe SportSmart. (e best of both worlds ca sa zic asa).E foarte misto pe uscat, iar pe ploaie n-o sa bata vreun record,dar e mult mai decent decat supercorse si D211/212 uri...

 

Spatele mi-l toaca prea rapid,indiferent de stilul de mers. Ultima vreme am mers chiar potolit (si nu in sensul ca am mers incet incet, ci n-am bruscat deloc motorul ca sa rupa aderenta) si tot toaca guma spate destul de rapid. Pe spate in continuare o sa prefer un SH in mintile lui (nu o coptura din 1900 toamna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bec:

 

pai are oarecum legatura si dual sau triple compound legatura cu functia lui.... in functie daca-i de touring sau sport, difera procentajul din compozitia sa (de pe margini,mijloc etc), cat de 'stiff' e cauciucul (la deformari,de ex cand e pus pe un tourer mai greu,cum e VFR 1200, RT1200, etc)..

nu....lucruri diferite.

post-36094-0-74344600-1387052785_thumb.jpg

 

ca fapt divers continental are o tehnologie de vulcanizare care modifica gradual calitatea cauciucului , cauciuc mono-comp dar cu diferite propietati in functie de aplecare

din pacate cauciucurile lor nu sunt stralucite

 

Spatele mi-l toaca prea rapid,indiferent de stilul de mers. Ultima vreme am mers chiar potolit (si nu in sensul ca am mers incet incet, ci n-am bruscat deloc motorul ca sa rupa aderenta) si tot toaca guma spate destul de rapid. Pe spate in continuare o sa prefer un SH in mintile lui (nu o coptura din 1900 toamna)

 

toata smecheria e sa pui ambele gume noi pe mobra , am mai scris asta de zeci de ori, nu iesi mult mai ieftin cu gume sh , cauciucurile se deterioreaza foarte putin in prima jumatate a vietii , pe sfarsit se accelereaza foarte mult uzura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata smecheria e sa pui ambele gume noi pe mobra , am mai scris asta de zeci de ori, nu iesi mult mai ieftin cu gume sh , cauciucurile se deterioreaza foarte putin in prima jumatate a vietii , pe sfarsit se accelereaza foarte mult uzura

 

Corect.

 

Pe linga asta, un alt aspect important in schimbarea ambelor cauciucuri cu unele de la acelasi producator si nivel de grip, fie ele de pista sau pentru strada, se face pentru a diminua/anula diferenta de grip.

 

La o pereche diferita ( uzura, model, vechime ), cauciucul mai vechi/uzat v-a ceda primul intr-o situatie de aderenta scazuta ( sa spunem pe strada ) iar, in cazul ununi mers sportiv pe circuit sau pe strada, cel mai nou/bun v-a marii presiunea pusa pe celalalt.

 

Am vazut o multime de incidente, datorate acestor combinatii de cauciucuri sh, care au avut consecinte extrem de serioase si care puteau fi foarte usor evitate.

 

O alta parere generala este ca spatele se poate pierde numai pe acceleratie ceea ce este fals. Spatele se poate pierde si pe frinare fata si pe curba.

 

pai tocmai de aia postez, ca vreau macar pe fata sa-mi iau in primavara o guma noua. M-am orientat chiar fix pe Dunlop, pe SportSmart. (e best of both worlds ca sa zic asa).E foarte misto pe uscat, iar pe ploaie n-o sa bata vreun record,dar e mult mai decent decat supercorse si D211/212 uri...

 

Spatele mi-l toaca prea rapid,indiferent de stilul de mers. Ultima vreme am mers chiar potolit (si nu in sensul ca am mers incet incet, ci n-am bruscat deloc motorul ca sa rupa aderenta) si tot toaca guma spate destul de rapid. Pe spate in continuare o sa prefer un SH in mintile lui (nu o coptura din 1900 toamna)

 

 

Cu cit diferenta de aderenta intre cele doua cauciucuri este mai mare, cu atit creste exponential si pericolul ca cel mai neaderent sa fuga. Cel mai bine este sa avem pe mobre pneuri omogene, cu acelasi nivel de aderenta, sa nu apara dezechilibre, atit pe curbe cit si pe rece/umed/ploaie.
p.s. In cazul tau as pune pe motoreta un set de stradale si m-as bucura de ele o grama de km in conditii de siguranta

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o data va spun, nu am apucat sa testez decat vreo 2000km, dar anvelopa SportSmart nu e chiar asa Sfantul Graal al cauciucurilor. Se incalzeste greu, se deformeaza foarte greu (daca nu puneti presiune mica sunteti pasibili de accident la primele curbe!), odata incalzit insa lucreaza bine.

 

Eu nu cred ca voi mai folosi SportSmart dupa cauciucul asta, trec inapoi la D211GPRacer.

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Niko: pt uz stradal, SportSmart e superior lui D211 GP Racer. Si e logic sa pui presiune mica, pt ca-i anvelopa cu NTEC.

 

Dar na, tu , racer impatimit si posesor de ZX10R-blana-n-linie-dreapta , sunt sigur ca e mai potrivit D211GP pt tine.....numa' vezi sa nu-l patratesti de la atata mers.....in linie dreapta :|

 

Eu macar sunt sincer cu mine si stiu ca RoadSmart II sau Angel GT ar fi ideal pt mine (chiar si pt acele situatii cand vreau sa ma dau sportiv, n-o sa ajung, pe strada, la limita unui RoadSmart2 etc...pt ca n-o sa ma dau in acel stil pe strada...)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti scuzati-ma ca ma bag si eu .Deci pentru mers pe strada recomandati DUNLOP SPORT TOURING - SPORTMAX ROADSMART II ? Am un yamaha yzf r6 si as vrea sa-l incaltz cu o pereche din gama Dunlop:D

 

Nu sunt tocmai cele mai potrivite gume pt R6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde ai inteles ca ti-as recomanda gume de curse (slickuri sau cu compozitie slick) - alea nici nu sunt street legal

 

Dunlop D211 GP racer - sunt gume de strada

Sportsmart - gume de strada

Qualifier 2 - gume de strada

Qualifier - gume de strada

 

Roadsmart sunt cauciucuri pentru motociclete mai grele si pt R6 care e o motocicleta usoara nu asigura acelasi nivel de aderenta.

 

Un set de D212 GP Pro costa cam 500 de euro. Daca ai vrea anvelopele astea, crezi ca ti le-ai permite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Nu stiu de unde ai inteles ca ti-as recomanda gume de curse (slickuri sau cu compozitie slick) - alea nici nu sunt street legal

 

Dunlop D211 GP racer - sunt gume de strada

Sportsmart - gume de strada

Qualifier 2 - gume de strada

Qualifier - gume de strada

 

Roadsmart sunt cauciucuri pentru motociclete mai grele si pt R6 care e o motocicleta usoara nu asigura acelasi nivel de aderenta.

 

Un set de D212 GP Pro costa cam 500 de euro. Daca ai vrea anvelopele astea, crezi ca ti le-ai permite?

Nu am inteles ca imi recomanzi gume de curse :D ,Doar am intrebat daca ce am spus eu ar fii indicat sa pun pe motorul meu mentiionad in al 2 -lea coment , ca nu merg pe circuit doar pe strada.Si multumesc pentru celalalte obtiuni de cauciucuri.

Editat de OnuAdrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Pentru R6 ala cele mai echilibrate gume ,de la Dunlop, sunt Qualifier 2.

 

SportSmart daca te dai mai sport, dar per total,cu Qualifier 2 nu ai cum sa dai gres... my 2c... (am avut Qualifier 2 si am fost f multumit).

 

@Cesar: RoadSmart II sunt mai rezistente la deformare pt ca-s gandite sa suporte si masa mai mare a mobrelor mai mari/grele (de touring/sport touring). Asta nu inseamna ca nu ofera aderenta pt R6.

Daca cineva are R6 si-l foloseste mai mult la touring/plimbare si doar 25 % la mers sportiv, ce i-ai recomanda? D212?....... Eu cred ca e ok Roadsmart 2... (parerea mea umila)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar am intrebat daca ce am spus eu ar fii indicat sa pun pe motorul meu mentiionad in al 2 -lea coment , ca nu merg pe circuit doar pe strada

 

Parerea mea - nu!

 

@Cesar: RoadSmart II sunt mai rezistente la deformare pt ca-s gandite sa suporte si masa mai mare a mobrelor mai mari/grele (de touring/sport touring). Asta nu inseamna ca nu ofera aderenta pt R6.

 

Daca cineva are R6 si-l foloseste mai mult la touring/plimbare si doar 25 % la mers sportiv, ce i-ai recomanda? D212?....... Eu cred ca e ok Roadsmart 2... (parerea mea umila)

Am mers cu toate gumele despre care am scris si cred ca stiu despre ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...