Sari la conținut

Postări Recomandate

Va rog lasati topicul liber pentru discutii cu si despre CAUCIUCURI.

 

Stie cineva care este regimul de presiune optim pentru Bridgestone S20 si Sportsmart2?

Mai am o intrebare: Dupa prima intrare pe Amckart cand, desi am mers foarte incet, am incins bine de tot pneul (s-a inchis la culoare, au aparut semnele de uzura caracteristice). Dupa aceasta experienta mi-a scazut foarte mult presiunea (sub 1 bar). NU am pana. E normala aceasta scadere brusca de presiune? Toata iarna in garaj nu a scazut mai deloc...

zici ca esti ruda cu adrian...

 

nu exista presiunea miraculoasa valabila pe toate motocicletele si pentru toti motociclistii, pe S20(SA ZICEM) pornesti de la 2.0bar fata si 2.2 spatele si vezi tu de acolo,

daca mergi pe autostrada, la mare de ex cresti presiunea in roata spate , un 2.4 sa zicem.. daca tot se topeste spatele o mai cresti cate 0.2 bar pana nu se mai topeste

 

cand mergi pe Amc scazi ambele roti cate un pic pana ai un cauciuc ca in poza lu' Cesar de pe pagina 72, acolo trebuie sa ajungi, sa nu-l topesti grav dar sa fie incalzit bine si curat

daca apar "turturi" o cresti presiunea

 

S20 oricum iti ofera ~80 % din aderenta la temperatura foarte joasa, daca-l supraincalzesti o sa ai aderenta mai putina si distrugi cauciucul repede si inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca m-am facut bine inteles. Presiunea era OK pt Amckart. Dupa ce m-am intors de la Amckart si cauciucul s-a racit, am pierdut f mult din presiune. Neavand pana, intreb care ar fi motivul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca m-am facut bine inteles. Presiunea era OK pt Amckart. Dupa ce m-am intors de la Amckart si cauciucul s-a racit, am pierdut f mult din presiune. Neavand pana, intreb care ar fi motivul...

cine stie, poate s-a dejantat un pic, poate ai prins un cui... eu n-am patit asa ceva,

ai schimbat si valvele cand ai pus gume noi? ai valve de aluminiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello!! cei doi Adrieni, de ce nu iesiti voi la o bere? :) Aici se discuta doar despre cauciucuri, fara analize psihologice, ca sunt off topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic, pt Adri(e)an: Sa stii ca ti-ai facut un autoportret prin descrierea opozantului. Mai complet de atit , nu se putea.

 

On topic: fiecare merge cu ce vrea. Degeaba ne varsam experientele pe aici.

 

Nu puneti botul la ce spun vinzatorii, cei ce traiesc din comert, e o regula elementara, valabila in toate domeniile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Off topic, pt Adri(e)an: Sa stii ca ti-ai facut un autoportret prin descrierea opozantului. Mai complet de atit , nu se putea.

 

tu judeci din prisma contrelor care le-am mai avut pe forum, cu tine, de-a lungul timpului, nu judeci din prisma discutiei de pe pagina asta,unde infectul ala ma ''apostrofeaza'' gratis :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus marti seara Sportsmart 2, joi am schimbat si lantul si am pus pinioane -1+1. Azi am iesit la o plimbare de test.

Prima impresie despre ele, sunt ascutite, in forma de V. Se apleaca usor.

Se incalzesc destul de repede, dar nu rup aderenta nici reci, la 15 grade cat au fost azi in conditiile in care motocicleta e mai vioaie cu noile pinioane, ridica roata fata pe accelerare in treapta 1. Cu frana n-am insistat prea tare ca incepusera cateva picaturi si era ud asfaltul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cititi topicul cu accidentul lui Adrian, s-a intimplat ceea ce to repet ca papagalul de ani de zile: ce faci cind iti iese brusc masina(sau orice alt obstacol ) brusc, neanuntat si te surprinde? Frinezi maxim, si daca nu ai cauciuc foarte aderent pe fatza , risti sa ajungi la spital cu probleme grave, sau si mai nasol. Sanatatea nu are un pret stabilit. Cu masina, cu sau fara cauciucuri moi, doar indoim fierul la un accident la 60km/h, la moto, ajungi cu capul sub rotile masinilor, sau direct in stilpi, copaci. Strada e plina de surprize, zi de zi, cine inca nu a patit-o, are toate sansele s-o comita(100% din vina altora) fiindca s-a bucurat la 100euro/sezon, costul suplimentar al unui caiciuc fata performant. Ma bucur ca mai sint si oameni care au descoperit apa calda, ca Niko, norocul lui ca se invirte intr-o lume care are habar cu ce se maninca sportul asta.

 

PS: Nu aduceti vorba de ABS, una e sa dai 100euro in plus pe un Supercorsa SC1 si alta e sa-ti cumperi mobra cu ABS, mai ales daca motoreta ta valoreaza maxim 2000euro, si 5-6-7000euro e un vis pt urmatorii 20 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tot intreb cum pot sa mearga unii cu cramponate pe strada si nu mor cand pe forum scrie de cauciucurile touring ca sunt moarte sigura…



accidentul […] ce faci cind iti iese brusc masina […] Strada e plina de surprize […] sportul

 

ce treaba are sportul cu strada?

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tot intreb cum pot sa mearga unii cu cramponate pe strada si nu mor cand pe forum scrie de cauciucurile touring ca sunt moarte sigura…

 

 

ce treaba are sportul cu strada?

 

Intreaba-te! Unii au noroc, altii nu. Sport nu inseamna numai competitii. Am si specificat, 50-60km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cer un sfat celor mai experimentati in legatura cu o problema. Am un Honda Cbr 600f din 2001 si de curand am schimbat cauciucul pe spate (dunlop din 2003) cu unul folosit dar in state buna tot dunlop din 2012 ( am uploadat si poza cu el, l-am luat de la un user de pe forum de aici, nu dau nume sa nu-i fac reclama proasta. ) Eu m-am dat singur cu el si nu am semnalat nici o problema, dar astazi am mers mai mult pe curbe si cu pasager (prietena mea, care este o persoana destul de obiectiva) care mi-a spus ca are senzatia in momentul cand eram in curba si ieseam din curba ca spatele aluneca/derapeaza in directia opusa a curbei si in raport cu roata din fata. Cauciucul de pe fata este din 2010 dar nu este uzat, mi s-a spus ca mai duce un sezon, doua, linistit.

post-80170-0-02169300-1398016715_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cer un sfat celor mai experimentati in legatura cu o problema. Am un Honda Cbr 600f din 2001 si de curand am schimbat cauciucul pe spate (dunlop din 2003) cu unul folosit dar in state buna tot dunlop din 2012 ( am uploadat si poza cu el, l-am luat de la un user de pe forum de aici, nu dau nume sa nu-i fac reclama proasta. ) Eu m-am dat singur cu el si nu am semnalat nici o problema, dar astazi am mers mai mult pe curbe si cu pasager (prietena mea, care este o persoana destul de obiectiva) care mi-a spus ca are senzatia in momentul cand eram in curba si ieseam din curba ca spatele aluneca/derapeaza in directia opusa a curbei si in raport cu roata din fata. Cauciucul de pe fata este din 2010 dar nu este uzat, mi s-a spus ca mai duce un sezon, doua, linistit.

Esti 100% inconstient daca poti merge cu prietena pasagern cu asemenea cauciucuri. Pun pariu ca o frina mai tare pe fatza o sa va puna pe jos instant. Stiu, tie nu to se poate intimpla, esti nemuritor, numai fraierii au parte de ghinion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ei bine, nu vreau sa intru in detalii cu tine pentru ca nu are rost

 

pentru restul....am o vorba

 

......profesionistii au proiectat titanicul......... arca un amator.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Motocicleta mea e echipată cu Michelin Pilot Road 3.

Cred că sunt foarte populare şi/sau cunoscute în rândurile motoriştilor.

Problema e cu presiunea din pneuri ... am auzit multe variante ...

Din ce ştiu eu, varianta oficială e 2,4 faţă şi 2,8 fără pasager şi 2,9 cu pasager pe spate.

Am auzit şi varianta de 2,2 şi mai puţin şi mai mult ...

Acum folosesc 2,3 pe faţă şi 2,5 pe spate.

Opinii ? Păreri ? Linkuri ?

Asfalt uscat !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc aceeasi presiune ca si tine, poate uneori cu una-doua liniute mai putin.

 

Constructorii de motociclete tind sa recomande o presiune mai scazuta, in felul acesta pneurile preiau mai mult din munca suspensiilor, menajandu-le.

Pe de alta parte producatorii pneurilor recomanda presiuni ceva mai mari, pentru o viata mai lunga a pneului (uzura mai mica si mai uniforma).

 

Compromisul il afli singur prin incercari in functie de tipul motocicletei (o sa vina racerii acum sa-ti zica cum baga ei 0,5 atmosfere in slicurile lor), regimul de mers, incarcarea cu pasager si bagaje, si tipul de drum pe care te dai preponderent.

Succesuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai scris probabil sub sa presiunea pt mobra ta.presiunea se face in functie de nr de persoane si bagaje si infunctie de motocicleta.sunt mobre cum e bmw k1100lt pe care se pune un singur tip de cauciuc pt ca e foarte grea.vezi ce specificatii ai tu la a ta si daca se potrivesc cauciucurile.verifica presiunea la 2 saptamini la aceeasi vulcanizare.intreaba pe cineva care are senzori de presiune la roata la care vulcanizare se potrivesc valorile pt ca jumate din vulcanizari au compresmetru defect .

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce specificatii are, adica, vechime, cit e uscat este, ce compozitie este: SP, SC1, SC2, SC3 . In general, anvelopele din categoria amintita de tine, cit sint inca neuscate, au aderenta buna pe ud. Procentual, cit de dai pe ploaie? Eu nu cred ca exista rideri care cauta cu orice pret ploaia. Mai toti, cind dau de ud, o lasa usor. Pt ploaie, exita Pirelli Wet, o alegere excelenta si pt uscat. Ca fapt divers, in Bucuresti m-a prins ploaie de vara, motoreta mea era pe slick-uri, am mers cu 60km/h, la un moment dat, am si testa sa vad daca mai e vreo urma de frina, si culmea, tinea frina. Auzisem si de altii care au facut Ploiesti-Comarnic pe ploaie incaltati cu slick-uri, dar cu 60/h.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit MP Road 2 pe motocicleta veche (Yamaha MT-03) si pe cea "noua" Suzuki GSX 750 F cu presiunea 2,5 fata / spate. Merg destul de des cu pasager, nu am veleitati sportive si presiunea asta mi se pare ideala. Sunt cauciucuri bune de touring, am facut cu cea veche 15.000 de km si mai tineau un pic ... am ajuns aproape de margine cu ele. Cu asta noua 1.000 de km deocamdata, sper sa ma tina ca si celalalt set.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta mea e echipată cu Michelin Pilot Road 3.

Cred că sunt foarte populare şi/sau cunoscute în rândurile motoriştilor.

Problema e cu presiunea din pneuri ... am auzit multe variante ...

Din ce ştiu eu, varianta oficială e 2,4 faţă şi 2,8 fără pasager şi 2,9 cu pasager pe spate.

Am auzit şi varianta de 2,2 şi mai puţin şi mai mult ...

Acum folosesc 2,3 pe faţă şi 2,5 pe spate.

Opinii ? Păreri ? Linkuri ?

Asfalt uscat !

Am mers cateva zile cu 2,5 si 2,9. Era prea rigida, se incalzeau mai greu cauciucurile si cateodata fugea spatele. Acum merg cu 2,3 si 2,5 si este mult mai bine. Nu merg aproape niciodata cu pasager.

Editat de teiu29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...