The Mentalist Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Si daca acel GP Racer invocat de tine, e de fapt de compozitie soft, care merge ceva mai putini km, facem pariu ca tine mai bine decit Angel? Scuza-ma, dar vorbesti in totala necunostinta de cauza. Chiar si de compozitie medium, tot frineaza mai bine decit Angel. Faci confuzie cu GP 212GP PRO, care si acelea, daca-s soft, tin pe rece mai bine ca Angel, sau o gramada de ebonite stradale. Softul merge putini km, dar o interventie chirughicala, costa mult mai mult, chiar si o inmormintare, loc de veci, popa, sint extrem de scumpe. De cand am pus GPRaceru' , compozitie medie, nou 2013, pe fata l-am probat si imediat dupa ce am iesit din garaj si dupa ce s-a incalzit putin. Nu merge taras niciodata, te ridica in stoppie de cand e rece. Acum rece la mine inseamna +15 grade si soare, pentru ca nu ies cu motoreta in alte conditii, cand m-a mai prins noaptea in oras la temperaturi mici nu am facut teste... ..... Pentru mers zilnic pe strada, mare parte din timp cu cauciucurile reci e mai adecvat sportsmart sau gpracer? Intrebarea e pusa asa in ultima clipa, ca deja mi-am comandat sportsmart 2 si urmeaza sa le pun, dar macar sa ma lamuresc si eu daca am ales corect. Fac cam 5000km pe an. Daca m-ar tine 2 ani as fi multumit de longevitatea lor. Am mers pe acelasi rationament ca tine si am vrut sa trec la SportSmart. Pe mine GPRacer, compozitie endourance, m-a tinut un Serres (regim plimbare) si apoi dat pe strada pana pe la 7000km. Acum poate le-as toci mai repede...de aia am zis sa trec la SportSmart. Eu cred ca ai ales bine, cred ca au imbunatatit guma fata de SportSmart1, vezi discutia dinainte despre SportSmart vs Sportsmart2. Daca o sa ma tina banii o sa raman la GPRacer,daca nu, revin la SportSmart2 sau S20 ala nou sa vedem cum e. Oricum sezonul asta e posibil sa imi mai trebuiasca inca o guma spate si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Sportsmart2 nu a fost dezvoltat special pt KTM Superduke R 1290? Motoreta cu cuplu de 144 Nm si TC standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Sportsmart2 nu a fost dezvoltat special pt KTM Superduke R 1290? Motoreta cu cuplu de 144 Nm si TC standard. permite-mi sa ma indoiesc de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Va rog lasati topicul liber pentru discutii cu si despre CAUCIUCURI. Stie cineva care este regimul de presiune optim pentru Bridgestone S20 si Sportsmart2? Mai am o intrebare: Dupa prima intrare pe Amckart cand, desi am mers foarte incet, am incins bine de tot pneul (s-a inchis la culoare, au aparut semnele de uzura caracteristice). Dupa aceasta experienta mi-a scazut foarte mult presiunea (sub 1 bar). NU am pana. E normala aceasta scadere brusca de presiune? Toata iarna in garaj nu a scazut mai deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Va rog lasati topicul liber pentru discutii cu si despre CAUCIUCURI. Stie cineva care este regimul de presiune optim pentru Bridgestone S20 si Sportsmart2? Mai am o intrebare: Dupa prima intrare pe Amckart cand, desi am mers foarte incet, am incins bine de tot pneul (s-a inchis la culoare, au aparut semnele de uzura caracteristice). Dupa aceasta experienta mi-a scazut foarte mult presiunea (sub 1 bar). NU am pana. E normala aceasta scadere brusca de presiune? Toata iarna in garaj nu a scazut mai deloc... zici ca esti ruda cu adrian... nu exista presiunea miraculoasa valabila pe toate motocicletele si pentru toti motociclistii, pe S20(SA ZICEM) pornesti de la 2.0bar fata si 2.2 spatele si vezi tu de acolo, daca mergi pe autostrada, la mare de ex cresti presiunea in roata spate , un 2.4 sa zicem.. daca tot se topeste spatele o mai cresti cate 0.2 bar pana nu se mai topeste cand mergi pe Amc scazi ambele roti cate un pic pana ai un cauciuc ca in poza lu' Cesar de pe pagina 72, acolo trebuie sa ajungi, sa nu-l topesti grav dar sa fie incalzit bine si curat daca apar "turturi" o cresti presiunea S20 oricum iti ofera ~80 % din aderenta la temperatura foarte joasa, daca-l supraincalzesti o sa ai aderenta mai putina si distrugi cauciucul repede si inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Nu cred ca m-am facut bine inteles. Presiunea era OK pt Amckart. Dupa ce m-am intors de la Amckart si cauciucul s-a racit, am pierdut f mult din presiune. Neavand pana, intreb care ar fi motivul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Nu cred ca m-am facut bine inteles. Presiunea era OK pt Amckart. Dupa ce m-am intors de la Amckart si cauciucul s-a racit, am pierdut f mult din presiune. Neavand pana, intreb care ar fi motivul... cine stie, poate s-a dejantat un pic, poate ai prins un cui... eu n-am patit asa ceva, ai schimbat si valvele cand ai pus gume noi? ai valve de aluminiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Nu am schimbat valvele. Sincer, nu stiu din ce sunt, nu le-am dat importanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 hello!! cei doi Adrieni, de ce nu iesiti voi la o bere? Aici se discuta doar despre cauciucuri, fara analize psihologice, ca sunt off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Off topic, pt Adri(e)an: Sa stii ca ti-ai facut un autoportret prin descrierea opozantului. Mai complet de atit , nu se putea. On topic: fiecare merge cu ce vrea. Degeaba ne varsam experientele pe aici. Nu puneti botul la ce spun vinzatorii, cei ce traiesc din comert, e o regula elementara, valabila in toate domeniile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Off topic, pt Adri(e)an: Sa stii ca ti-ai facut un autoportret prin descrierea opozantului. Mai complet de atit , nu se putea. tu judeci din prisma contrelor care le-am mai avut pe forum, cu tine, de-a lungul timpului, nu judeci din prisma discutiei de pe pagina asta,unde infectul ala ma ''apostrofeaza'' gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Am pus marti seara Sportsmart 2, joi am schimbat si lantul si am pus pinioane -1+1. Azi am iesit la o plimbare de test. Prima impresie despre ele, sunt ascutite, in forma de V. Se apleaca usor. Se incalzesc destul de repede, dar nu rup aderenta nici reci, la 15 grade cat au fost azi in conditiile in care motocicleta e mai vioaie cu noile pinioane, ridica roata fata pe accelerare in treapta 1. Cu frana n-am insistat prea tare ca incepusera cateva picaturi si era ud asfaltul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Cititi topicul cu accidentul lui Adrian, s-a intimplat ceea ce to repet ca papagalul de ani de zile: ce faci cind iti iese brusc masina(sau orice alt obstacol ) brusc, neanuntat si te surprinde? Frinezi maxim, si daca nu ai cauciuc foarte aderent pe fatza , risti sa ajungi la spital cu probleme grave, sau si mai nasol. Sanatatea nu are un pret stabilit. Cu masina, cu sau fara cauciucuri moi, doar indoim fierul la un accident la 60km/h, la moto, ajungi cu capul sub rotile masinilor, sau direct in stilpi, copaci. Strada e plina de surprize, zi de zi, cine inca nu a patit-o, are toate sansele s-o comita(100% din vina altora) fiindca s-a bucurat la 100euro/sezon, costul suplimentar al unui caiciuc fata performant. Ma bucur ca mai sint si oameni care au descoperit apa calda, ca Niko, norocul lui ca se invirte intr-o lume care are habar cu ce se maninca sportul asta. PS: Nu aduceti vorba de ABS, una e sa dai 100euro in plus pe un Supercorsa SC1 si alta e sa-ti cumperi mobra cu ABS, mai ales daca motoreta ta valoreaza maxim 2000euro, si 5-6-7000euro e un vis pt urmatorii 20 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 (editat) ma tot intreb cum pot sa mearga unii cu cramponate pe strada si nu mor cand pe forum scrie de cauciucurile touring ca sunt moarte sigura… accidentul […] ce faci cind iti iese brusc masina […] Strada e plina de surprize […] sportul ce treaba are sportul cu strada? Editat Aprilie 19, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 ce treaba are sportul cu strada? adrianii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 ma tot intreb cum pot sa mearga unii cu cramponate pe strada si nu mor cand pe forum scrie de cauciucurile touring ca sunt moarte sigura… ce treaba are sportul cu strada? Intreaba-te! Unii au noroc, altii nu. Sport nu inseamna numai competitii. Am si specificat, 50-60km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Salut, cer un sfat celor mai experimentati in legatura cu o problema. Am un Honda Cbr 600f din 2001 si de curand am schimbat cauciucul pe spate (dunlop din 2003) cu unul folosit dar in state buna tot dunlop din 2012 ( am uploadat si poza cu el, l-am luat de la un user de pe forum de aici, nu dau nume sa nu-i fac reclama proasta. ) Eu m-am dat singur cu el si nu am semnalat nici o problema, dar astazi am mers mai mult pe curbe si cu pasager (prietena mea, care este o persoana destul de obiectiva) care mi-a spus ca are senzatia in momentul cand eram in curba si ieseam din curba ca spatele aluneca/derapeaza in directia opusa a curbei si in raport cu roata din fata. Cauciucul de pe fata este din 2010 dar nu este uzat, mi s-a spus ca mai duce un sezon, doua, linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lebada Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 100 lei? cam uzat parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 E de aruncat!!!nu are carne deloc pe mijloc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Salut, cer un sfat celor mai experimentati in legatura cu o problema. Am un Honda Cbr 600f din 2001 si de curand am schimbat cauciucul pe spate (dunlop din 2003) cu unul folosit dar in state buna tot dunlop din 2012 ( am uploadat si poza cu el, l-am luat de la un user de pe forum de aici, nu dau nume sa nu-i fac reclama proasta. ) Eu m-am dat singur cu el si nu am semnalat nici o problema, dar astazi am mers mai mult pe curbe si cu pasager (prietena mea, care este o persoana destul de obiectiva) care mi-a spus ca are senzatia in momentul cand eram in curba si ieseam din curba ca spatele aluneca/derapeaza in directia opusa a curbei si in raport cu roata din fata. Cauciucul de pe fata este din 2010 dar nu este uzat, mi s-a spus ca mai duce un sezon, doua, linistit. Esti 100% inconstient daca poti merge cu prietena pasagern cu asemenea cauciucuri. Pun pariu ca o frina mai tare pe fatza o sa va puna pe jos instant. Stiu, tie nu to se poate intimpla, esti nemuritor, numai fraierii au parte de ghinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 ... ei bine, nu vreau sa intru in detalii cu tine pentru ca nu are rost pentru restul....am o vorba ......profesionistii au proiectat titanicul......... arca un amator....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Care imi spuneti cum se comporta Diablo Supercorsa pe strada + ploaie? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian - VFR Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Motocicleta mea e echipată cu Michelin Pilot Road 3. Cred că sunt foarte populare şi/sau cunoscute în rândurile motoriştilor. Problema e cu presiunea din pneuri ... am auzit multe variante ... Din ce ştiu eu, varianta oficială e 2,4 faţă şi 2,8 fără pasager şi 2,9 cu pasager pe spate. Am auzit şi varianta de 2,2 şi mai puţin şi mai mult ... Acum folosesc 2,3 pe faţă şi 2,5 pe spate. Opinii ? Păreri ? Linkuri ? Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Folosesc aceeasi presiune ca si tine, poate uneori cu una-doua liniute mai putin. Constructorii de motociclete tind sa recomande o presiune mai scazuta, in felul acesta pneurile preiau mai mult din munca suspensiilor, menajandu-le. Pe de alta parte producatorii pneurilor recomanda presiuni ceva mai mari, pentru o viata mai lunga a pneului (uzura mai mica si mai uniforma). Compromisul il afli singur prin incercari in functie de tipul motocicletei (o sa vina racerii acum sa-ti zica cum baga ei 0,5 atmosfere in slicurile lor), regimul de mers, incarcarea cu pasager si bagaje, si tipul de drum pe care te dai preponderent. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Ai scris probabil sub sa presiunea pt mobra ta.presiunea se face in functie de nr de persoane si bagaje si infunctie de motocicleta.sunt mobre cum e bmw k1100lt pe care se pune un singur tip de cauciuc pt ca e foarte grea.vezi ce specificatii ai tu la a ta si daca se potrivesc cauciucurile.verifica presiunea la 2 saptamini la aceeasi vulcanizare.intreaba pe cineva care are senzori de presiune la roata la care vulcanizare se potrivesc valorile pt ca jumate din vulcanizari au compresmetru defect . Editat Mai 1, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.