Vizitator darcocbr Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Baieti, vreau si eu 2 anvelope pt scutere. Unul 120/12 iar celalalt 120/13. Nu le-as vrea noi, dar daca nu sunt sh iau si noi. Le iau de pe acum, sa fie in garaj pt cand da caldura.ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Salut, Ce cauciucuri recomandati pentru o Busa 2006?Cauciucurile vreau sa le cumpar noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Salut, Ce cauciucuri recomandati pentru o Busa 2006?Cauciucurile vreau sa le cumpar noi . Depinde de ce vrei sa faci cu moto,in ce conditii vrei s-o folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Vreau sa renunt la slikuri , imi plac dar tin prea putin si sunt scumpe asa ca ma bate gandul sa cumpar ceva intermediar cum ar fii Michelin Pilot power 3 pe care nu le-am avut si am auzit lucruri bune, am si mers cu ele dar prea putin sa realizez ceva.Ma intereseaza durata lor de viata si cat de lipicioase sunt.Daca nu am sa revin la 2ct,m3,m5 sau q3( pe care nu l-am avut ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Pilot power 3 am eu, de 1 an jumate. Ca si durata de viata, s-au pastrat nesperat de bine pana acum. Sunt bune pe naked de 600, dar eu merg destul de batraneste si ce se aplica la mine poate nu se aplica la altul. Au tinut foarte bine si la 3 zile de Adancata, clasa C. La rece (5-10 grade afara) sunt cam periculoase, dar pe ploaie sunt foarte ok. Eu o sa le schimb cu ceva mai aderent. Nu fac asa de mult touring si o sa merg (cel putin sper) mai des la pista la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Salut, a venit momentul sa schimb cauciucurile ( sau macar cel din spate) Am pe fata un Pirelli DIablo din 2012 ( dar care este cam 30% uzat, poate mai putin) si pe spate un Diablo Corsa (2007 impuscat )... Acuma ma gandeam sa iau un set nou fata spate ( 2ct, pp3, sau DR2) sau sa iau numai spatele indiferent de model si sa pastrez acel Diablo inca un sezon. Are ceva daca combin Pirelli cu Micheli, sau reprezinta un risc? Editat Decembrie 16, 2014 de givemefive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Absolut niciun risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Marele risc e sa iei un cauciuc fata care aluneca la o frinare mai puternica. Incearca un cauc soft pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 da-ne si un exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Am mai dat. Sint nspe exemple. Pirelli, Michelin, Metz, Bridgestone. Imi vine in minte cel mai usor Bridgestone BT R10 . Pirelli Supercorsa SC1, Metz K1. Mai e si Michelin de care a avut Denis SBZ, PowerSuersport parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) SPEED RATING MAX SPEED – MPH MAX SPEED – KPH J Type 62 -100 N Type 87 -140 Q Type 99 -160 S Type 112 -180 T Type 118 -190 U Type 124 -200 H Type 130 -210 V Type 149 -240 W Type 168 -270 Y Type 186 -300 Z Type Over 149 -Over 240 indicele de viteza nu are legatura cu compozitia cauciucului (cat de moale sau cat de aderent sau durabil e) acest indice se refera doar la viteza maxima de ....utilizare Editat Decembrie 17, 2014 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Jagi are dreptate dar asta numai in cazul in care vrei mai mult de la moto si nu doar o simpla plimbare,majoritatea papa cauciucu spate foarte repede cum este si in cazul meu, solutia fiind ceva mai tare pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 ...poi el despre fatza vorbea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Eu am avut un BT03, extraordinar cauciuc(pentru mersul meu).N-am avut nicio secunda vreo problema cu el, nici pe circuit, nici pe strada. Ce-i drept era nou-nout.De fapt, cred ca si acum se mai afla pe motocicleta, pe care, intre timp, am vandut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Eu ma gandeam sa pun un 2ct pe spate si sa pastrez diablo pe fata pentru sezonul 20015...daca le termin pe amandoua pana iarna viitoare si nu vand mobra, ii fac cadou un set nou As pune diablo rosso 2 doar ca sa arate cauciucurile la fel la tipar, dar nu stiu daca se justifica 1 mil si ceva in plus doar pt asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Eu zic sa te gandesti la aderenta. Dupa parerea mea, care era similara mai acum ceva ani, ma zgarceam si puneam cauciucuri care se uzau mai greu ca sa ma tina cat mai mult.Depinde si cum folosesti motoreta, dar daca mergi tare, fuck it, nu as risca sa ma zgarcesc la bani pentru 3000 km in plus dar cu un risc mare de "buf". Tu stii cel mai bine, dar daca vrei aderenta la mers mai tare, nu-ti lua ceva ce nu se preteaza pentru asta. » Post actualizat in 17 Dec 2014 10:56Si ca sa nu uitam de la ce-am plecat, pentru ca era vorba de cauciucul fata, trebuie sa mergi ca "nebunul" sa tocesti cauciucul fata atat de rau incat sa te gandesti ca nu tine multi km. Faţa tine destul de mult, oricum, deci, in cazul meu, decizia ar fi usoara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Pai din cate am inteles 2ct sau pp3 sunt cauciucuri foarte bune pentru un mers normal dar si agresiv pe strada. Un amic cu 2ct are vreo 7k km cu el si cam s-a patratit. Nu sunt foarte agresiv si nu cred ca o ating capacitatiile acestor cauciucuri. Partea de care ma tem eu este trecerea de la Diablo Corsa care il am momentan si este un cauciu foarte aderent (cu el am cumparat mobra si era la final de viata, dar care este si singurul cauciuc cu care am mers fiind incepator) la un cauciuc mai putin aderent. Nu stiu cum o sa se comporte sau cum o sa ma comport eu cu el Nu vreau sa ma zgarcesc la asa ceva, dar nici sa dau bani pe ceva al carui potential nu pot sa-l exploatez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Am mai zis si repet ca papagalul, o fata moale va mai acorda o sansa in plus sa frinati in caz va ia prin surprindere un obstacol. E chiar mai important pe strada decit la curse. Surprize pe strada apar mereu. Bine, o fata superaderenta nu va face invincibili, dar avind in vedere citi au mierlit-o .... Iar repet, sa nu se simta veteranii de pe touring-uri vizati, e sfat pt vitezane in special. Editat Decembrie 17, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Salutare tuturor, cei care au avut sau stiu D212 gp pro, sunt bune pt strada mers sportiv ?? reusesc sa se incalzeasca cad de cat repede sau necesita cativa zeci de km ?? si ma refer mai exact la varianta medium. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ce recomandati pt strada si touring Michelin PP sau Metzeler Sportec M5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ambele sunt bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Dar care e MAI bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Eu cand am cumpărat mobra avea fix m5'ul de care pomenesti. In fine. Multi mi au spus sa le schimb , eu incapatanat fiind, le am pastrat, fiind noi..ma rog, uzura maxim 15% . Si crede-ma, si au facut treaba minunat. Pp am avut pe 600 si la fel, mi au placut. Dar DOAR strada si touring..ma rog, accelerari, frane, curbe..cu un f4 in limita posibilităților. Dar metzeler mi-i s-a parut cu minim o clasa peste . E o parere personala, dar buna, zic eu. Rog si alti colegi sa-ti spuna o parere:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Multa lume recomanda PP dar am gasit M5 la pret bun si de aceea intreb Ca si rezistenta la uzura care ti a parut mai bun? » Post actualizat in 17 Dec 2014 21:04 Ce ti au recomandat sa pui in locul M5 lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Salutare tuturor, cei care au avut sau stiu D212 gp pro, sunt bune pt strada mers sportiv ?? reusesc sa se incalzeasca cad de cat repede sau necesita cativa zeci de km ?? si ma refer mai exact la varianta medium. Multumesc ! Mai degraba D211 GP Racer, ca functioneaza in temperaturi mai normale, de mers stradal. Sau Metzeler K3, K2. Dar care e MAI bun? PP3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.