Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

Salut tuturor .

 

Nu am prea multe de spus/aratat doar cateva linkuri primite de la un prieten ; insa sunt mirat ca nimeni nu a deschis un subiect pe tema asta inca .

 

 

si cateva poze

 

Din ceea ce spune japonezul ala in film eu am inteles ca are 1200 cc nu stiu cati cai dar porbabil pe undeva pe la 100 si 4 cilindrii .

 

Cam atat deocamndat astept cu interes ce mai stiti si voi .

Editat de Belbody
corectie link-uri - pozele nu sunt.. :|
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 538
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

motoare V4 pentru biciclete enduro touring... mama frate astia o dau din ce in ce mai mult in SF-uri...

 

cele mai bune mobre la capitulul asta sunt F800gs si triumful asta nou .... restu sunt bani aruncati pe fereastra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic totusi ca VFR-ul s-a dovedit in timp un tourer extraordinar. Motorul ala V4 are numai laude, d-aia probabil Honda a marsat pe arhitectura asta. E mult mai rafinat ca un V2 si pentru un enduro-touring mi se pare f potrivit. Pentru patria noastra mi se pare foarte potrivit. Sunt gusturi si gusturi. Daca as avea banii, i-as da pe asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Get the best of all bikes. Arhitectura de GS1200 dar fara partea buna (si dupa aia se supara cand le zici ca e gs1200 wannabe), motorul de la vfr (care e genial pe un vfr dar asta pentru ca vfr e alta mobra) forma unui transalp / varadero nou (care se pupa pe ce stie sa faca transalpul dar nu pe ditamai animala).

 

Stick to what you know best. Daca deja ai doua modele, unu mic si unu mare si ai si piata pentru ele nu inteleg de ce sa te duci peste unii care deja o fac bine de atata vreme. E faina mobra, arata bine... but will it fly?

 

Adevarul e ca trebuie sa sune mult prea bine V4 de 1200 pe asa o namila.. Sunetul de gs12 ... imbunatatit. Daaamn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce il comparati cu R1200GS? Poate cu R1200R... e alta mancare de peste!!

 

Nu, nu e GS wannabe. Nu, nu are treaba cu offroadul, nici macar usor. Nu, nu are treaba cu touringul sportiv. Nu, nu are treaba cu touringu de lux. Are treaba doar cu commuting si touring ocazional. Si aspectul de Moto-SUV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce il comparati cu R1200GS? Poate cu R1200R... e alta mancare de peste!!

 

Nu, nu e GS wannabe. Nu, nu are treaba cu offroadul, nici macar usor. Nu, nu are treaba cu touringul sportiv. Nu, nu are treaba cu touringu de lux. Are treaba doar cu commuting si touring ocazional. Si aspectul de Moto-SUV.

 

Pai in primul rand are carene spre deosebire de R. Poate ceva mai multe decat GS dar clar mai aproape decat de R. Are si scut la motor. Sau ar vrea sa aiba. Mai are aparatoare de jeg, praf si noroi la jambele fata ca GS-ul, ba chiar si crash bar-urile sunt bar-uri ca la GS nu pad-uri ca la R. Ca sa nu mai vorbim de ciocul de sub far si de proiectoare.

 

Nu are treaba cu offroadul cum nici GS-ul nu se omoara decat daca ai peste 1.90 si 140 de kile sa o tii in offroad. Chiar si GS-ul este folosit in proportie foarte mare ca moto-suv si nu ca adventure bike. Commuter bike nu poate fi ca nu treci cu crashbarurile si cutiile laterale printre benzi decat daca esti satanist. Dupa aspect nu e chiar cea mai confortabila mobra la drumuri scurte prin aglomerari.

 

Oricum momentan e doar un concept si poate e doar menita sa deschida drumul catre noile generatii de transalp si varadero. Sau poate chiar vreun Africa Twin revival?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit undeva despre asta, e un articol pe MCN.

Se pare ca va fi un fel de noua Africa Twin cu motor de VFR.. si se pare ca e chiar adevarat.

 

De ce are roata de 17 pe fata?

Cati dintre marii adventure-tourerii comentatori de aici au mers pe noua Transalp cu roata pe fata de 19 si stiu sa faca diferenta dintre 19 si 21..?

Cati dintre marii adv-toureri merg cu ele pe offroad ... cand de fapt ei isi baga mobra in camera sau in receptia oamenilor cand se duc la pensiuni in grecia..

Lasati-ma sa vomit.

 

Imi place ca toti comentacii anti-concept sunt posesori de benve.

 

Transalp cand a fost lansata in 1987.. n-a placut nimanui si saraca se tot vinde si fabrica de vreo 23 de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit undeva despre asta, e un articol pe MCN.

Se pare ca va fi un fel de noua Africa Twin cu motor de VFR.. si se pare ca e chiar adevarat.

 

De ce are roata de 17 pe fata?

Cati dintre marii adventure-tourerii comentatori de aici au mers pe noua Transalp cu roata pe fata de 19 si stiu sa faca diferenta dintre 19 si 21..?

Cati dintre marii adv-toureri merg cu ele pe offroad ... cand de fapt ei isi baga mobra in camera sau in receptia oamenilor cand se duc la pensiuni in grecia..

Lasati-ma sa vomit.

 

Imi place ca toti comentacii anti-concept sunt posesori de benve.

 

Transalp cand a fost lansata in 1987.. n-a placut nimanui si saraca se tot vinde si fabrica de vreo 23 de ani.

GS-ul de 30 de ani si place tuturor, inca de pe atunci ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit undeva despre asta, e un articol pe MCN.

Se pare ca va fi un fel de noua Africa Twin cu motor de VFR.. si se pare ca e chiar adevarat.

 

De ce are roata de 17 pe fata?

Cati dintre marii adventure-tourerii comentatori de aici au mers pe noua Transalp cu roata pe fata de 19 si stiu sa faca diferenta dintre 19 si 21..?

Cati dintre marii adv-toureri merg cu ele pe offroad ... cand de fapt ei isi baga mobra in camera sau in receptia oamenilor cand se duc la pensiuni in grecia..

Lasati-ma sa vomit.

 

Imi place ca toti comentacii anti-concept sunt posesori de benve.

 

Transalp cand a fost lansata in 1987.. n-a placut nimanui si saraca se tot vinde si fabrica de vreo 23 de ani.

Asta a fost gratuita. Sincer acu, e un VFR cu pozitie dreapta, motor subtunat si aspect de bolovan urat. Fugly, actually. Nu cumva ii lipseste VVTul de la VFR? Prefer un viffer de 800, la s-h cu putini km, din reprezentante honda de la nemti.

 

Crossrunner e ca un SUV din ala ieftin, care e doar o masina oarecare de clasa low-end cu suspensii alungite si caroserie inalta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerile sunt impartite. Mie imi place.

Nu inteleg de ce sare lumea la comparatii cu GS cu F cu X cu Y mai stiu eu ce modele de la benve pe care eu personal le gasesc urate in draci..

 

Tot ce spui tu anti pot sa spun eu pro. ;)

Mie imi place honda VFR, imi place motorizarea.. dar nu-mi place genul, cum stai pe ea, scaritele, semighidoanele. Pt unul ca mine e un vis implinit, un VFR cu tinuta de moto adventure..

 

Eu sunt convins ca va avea succes modelul, si va spun sincer ca daca as avea bani as cumpara asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare mie sau aici se discuta despre doua mobre diferite? ;)

 

in ce priveste crossruner-ul uite, iti spun eu o chestie contra pe care nu prea vad cum o poti combate: mi se par idioate mobrele care au bascula monobrat insa la care tot trebuie sa demontezi toba ca sa poti scoate roata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un Goldwing functional. Vine perfect in intampinarea conceptiei de touring. Pana acum, motocicletele touring erau fie supersport adaptate pt touring, fie choppere adaptate pt touring (Goldwing). Iar pt touring, cu cat mai multi cilindrii, cu atat mai bine. Touring inseamna distante imense parcurse pe asfalt impecabil (de ex. Europa de Vest, America de Nord), asfalt spart ( de ex. Europa de Est, URSS) si, ocazional, macadam (de ex. restul lumii). Atentie: touring, nu adventure! Pt adventure raman monocilindrele sau, maxim, bicilindrele. Cea mai comoda pozitie pe o motoreta pt timpi mari de condus nu este nici cea de supersport nici cea de chopper, ci cea de enduro. Asa ca, pt touring, motocicleta trebuie sa-ti ofere o pozitie comoda, cilindri cat mai multi (lipsa vibratii, liniaritate, consum de combustibil si ulei mic) si suspensii cat de cat lungi. iar arhitecura in V este mult mai compacta decat cea in linie (transversal sau longitudinal) sau decat cea boxer. Sunt sigur ca acest concept (Honda Crosstourer) va prinde si vor urma motociclete touring V6, V8 de peste 2000 cc. La pariu ;)

Mesaj completat

 

 

mi se pare mie sau aici se discuta despre doua mobre diferite? ;)

 

in ce priveste crossruner-ul uite, iti spun eu o chestie contra pe care nu prea vad cum o poti combate: mi se par idioate mobrele care au bascula monobrat insa la care tot trebuie sa demontezi toba ca sa poti scoate roata spate.

 

 

Oricum nu esti la formula 1 sa schimbi rapid roata. Oricum dai telefon la tractari sau service. Oricum bascula monobrat este o idiotenie in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate off-roaderele veritabile 4x4 au de la 4 cilindri-n sus. Cuplu mai bun se scoate lungind cursa pistonului. Monocilindrele balbaie rau sub 3000 de ture, cuplul livrat in ture joase e totusi obtinut "fortand" motorul. E drept ca un motor monociclindru e mult mai usor si dimensiunile lui sunt reduse, dar cam asta-i singurul avantaj. Pt. o motocicleta adventure (cu care sa faci sute de kilometri pe diverse suprafete intr-o zi), acest lucru poate deveni obositor. Un V4 e mult mai rafinat si potrivit pt drumuri lungi.

Chiar in place monstrul de la Honda. Macar si-au dat seama ca au gresit tactica cu Varadero punandu-i roti turnate.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplu mai bun se scoate lungind cursa pistonului. Monocilindrele balbaie rau sub 3000 de ture, cuplul livrat in ture joase e totusi obtinut "fortand" motorul.

 

Cursa lunga la piston inseamna turatii mici si, implicit, putere mica. Monocilindrele balbaie la turatii joase dar, totusi se invart. Un multicilindru se opreste imediat daca e pus sa traga subturat. Il pacalesti din ambreiaj dar rupe aderenta. Viteze mici (ca in offroad) - un singur cilindru; viteze mari (ca in touring) - cati mai multi cilindrii. Restul sunt compromisuri. (adica bi sau tricilindre)

Masinile 4x4 au multi cilindrii pt o putere cat mai mare la un volum al motorului cat mai mic. Au rezolvat problema ruperii aderentei prin adaugarea la cutia de viteza a reductorului (greul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...