Sari la conținut

Transalp Vs F 650?


Pelerinul
 Share

Postări Recomandate

Multumesc tuturor pentru amabilitatea de a raspunde postului meu si da a ma ajuta implicit sa fac o alegere.

Care va fi HONDA TRANSALP.

In cazul in care soarta nu-mi va aduce inainte o Honda dupa gustul meu, si in schimb imi va oferi un BMW, poate voi merge pe varianta F 650. Vom vedea.

 

Inca odata multumesc pentru sfaturi si polemici.

 

Asfalt uscat tuturor!

 

Pace voua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Nu conteaza alegerea,amandoua sant foarte bune.Transalp-ul meu trece in curand suta dee mii.Suspensia spate originala...

F650 GSD cu 15 mii si spatele a bubuit.Ohlins-ul face banii

Consum la Dakar mult mai bun

Protectie la vant mai buna la TA

Consumabile mai ieftine la TA

Off road(mai serios asa) TA este aleasa.Crash-bars mai bune la TA

Ghidonul s-a strambat la Dakar la prima cazatura.Scump sa-l schimbi.

Pinion mai mic la Dakar(fata) si multe se schimba altfel o sa para cam puturoasa

Valoare de revindere mai buna la BMW(foarte important in opinia mea)

Amandoua necesita schimbarea bateriei cu tip AGM.Acidul se varsa usor.

Trecere prin apa mare-Dakar-ul e mai bun

Cred ca poti arunca cu banul sau ce gasesti mai repede si usor

Succes

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

salutare ! pot sa va mai deranjez si eu cu o intrebare? vreau un motor de F-650, rulat bineinteles si CU ACTE(factura de la cel care il cumpar)

Abia acum am citit topicul asta

Cum o sa puna DARK-RIDER-82 motorul ala pe Nipru, tehnic vorbind, eu nu reusesc sa-mi dau seama, ca Niprul e pe cardan

Si care persoana fizica da factura???

Nu fac bascalie, doar intreb... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

A venit momentul sa reinvie provocarea.

Honda Transalp 2008 vs. BMW F650GS 2008.

 

Ambele restilizate, primul cu capacitate cilindrica marita, al doilea cu un cilindru in plus, amandoua injectate si amandoua orientate mai spre strada, din pacate.

 

Care e mai inspirat?

 

Pentru treburi serioase a aparut BMW 800 GS care ar fi fost frumos sa se lupte cu sora mai mare a transalpului, africana, dar asta e deja alta discutie.

 

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/bikes/end...650gs_data.html

http://www.honda-bikes.ro/interior.php?hl1...at=7&id=77#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mai sanchez, tu ai vazut cum arata BMW-ul nou?

si cum arata hondita aia care parca e o bananica pentru fetite?

 

cum poti sa faci comparatie?

si modelul 2008 de 650gs are de fapt motor de 800 cc

 

ce e mama cu honda aia, vai, saraca, si-au batut joc de ea. sa stea frumos in oras in fata la mac pe magheru. BMW-ul te invita sa intri cu el in noroaie si sa te duci pe campii.

 

pfuiii

 

auzi la el, honda

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, am citit cu interes topicul fiindca sunt direct interesat.

Mie TA-ul mi-a facut o mare surpriza. La cat e de vaca ma asteptam sa se preteze la asfalt si la maxim un drum forestier fara cratere prea mari. Am fost surprins insa cand bagandu-l prin padure, fara drum tasat, ba chiar prin noroi afanat, crengi de copac, frunze afanate... si-a facut treaba si m-a adus acasa.

E adevarat, nu e usor sa-l tii cand se baga prin mocirla (e greu baiatul, desi e puternic), dar daca ai un pic de vointa tii pasul cu bazaitoarele de cross. La asfalt.. exemplar. I-am dat 190 km/h si mi-a fost frica sa-i dau mai mult. Putere incpe sa aiba imediat dupa 1700-2000 de ture, iar cand ajunge la 5000 iti vine sa-l pupi pe ambreiaj pentru ceea ce stie sa faca.

Si eu am avut EXACT aceeasi dilema, sa iau TA600 sau BMW-F650. Nu regret nicio secunda ca am luat Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai sanchez, tu ai vazut cum arata BMW-ul nou?

si cum arata hondita aia care parca e o bananica pentru fetite?

 

cum poti sa faci comparatie?

si modelul 2008 de 650gs are de fapt motor de 800 cc

 

ce e mama cu honda aia, vai, saraca, si-au batut joc de ea. sa stea frumos in oras in fata la mac pe magheru. BMW-ul te invita sa intri cu el in noroaie si sa te duci pe campii.

 

pfuiii

 

auzi la el, honda

 

 

clar noul BMW bate la fund honditza. pe F650 gs este motorul de pe F800 daor ca e mai economic :crack: si mai lipsit de vlaga probabil. oricum trage bine. BMW e inclinat serios catre offrodeala. TA-ul nou e cam urat , parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

salut. si eu sunt viitor incepator. am 1,79 si 85 kg.

optiunile sunt Transalp si F650 GS

ambele dupa 2000

ambele max 40.000 km

buget max 4000 euro

avantaj GS = ABS (Transalpul nu are ABS decat la modele mai noi care sunt implicit mai scumpe)

avantaj GS = e BMW => poti gasi piese pentru orice model din orice an.

avantaj Transalp = modelul de dupa 2000 mi se pare mai frumos si

avantaj Transalp = e mai ieftin raportat la numarul de km facuti.

 

Care sa fie? Care are mai multe probleme? Care se strica mai repede?

De unde sa le iau? Doici sau RO? (am inteles ca Italia nu e o optiune pentru ca aia de acolo nu le protejeaza deloc).

sincer sa fiu ABS-ul ala imi sta pe creier.

am citit la topicuri si la posturi de am capul plin.

 

Asta va fi ultima cerere de ajutor. Daca nici asa nu ma hotarasc atunci fie dau cu banu fie o iau pr prima care ma farmeca si gata!

 

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele sunt aproape la fel daca scoti din discutie motorul. Vibratii putine, protectie la vant medie, aceeasi putere, aceeasi viteza maxima teoretica, cam la fel de confortabile.

 

Diferenta o faci insa la motor. Mono pe injectie vs. V2 pe carburi. BMWu' are o explozie de putere peste 3000rpm (similar unei masini cu motor diesel cand intre turbina), in timp ce Honda trage total linear. La bavareza, carburatia e maintenance-free. La japoneza, mai sincronizezi carburi, mai te joci cu amestecul la altitudini mari. GSu' mananca 3-4%, in timp ce n-am vazut Transalpu' care sa ia mai putin de 4.5-5%.

 

Si, pe langa asta, mai sunt chestii de ergonomicitate si subiectivisme. De exemplu, nu mi-au placut franele la TA, sunt total lipsite de feedback. La fel si cutia pe care nu o simti (si gaseam greu cu 47 in picior pedala). BMWu' are cutie de tractor in schimb, cloncane la schimbat de zici ca se rupe, mai ales daca incerci sa o faci in viteza. Inca o chestie in plus pentru BMW sunt posibilitatile de "customizare". Ai un intreg catalog TT si WL, in timp ce pentru Honda TT inseamna cativa itemi. Si BMWu' isi tine mai bine scorul din ce am observat.

 

Multa bafta, dar nu te lua numai dupa mine. Mai citeste si thread-urile dedicate pentru ca fiecare-si lauda marca preferata. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru feedback (am citit destul de mult dar inca unu care sa dea asa niste indicatii pentru incepator ... mai rar).

 

Ambele sunt aproape la fel daca scoti din discutie motorul. Vibratii putine, protectie la vant medie, aceeasi putere, aceeasi viteza maxima teoretica, cam la fel de confortabile.

 

Diferenta o faci insa la motor. Mono pe injectie vs. V2 pe carburi. BMWu' are o explozie de putere peste 3000rpm (similar unei masini cu motor diesel cand intre turbina), in timp ce Honda trage total linear. La bavareza, carburatia e maintenance-free. La japoneza, mai sincronizezi carburi, mai te joci cu amestecul la altitudini mari. GSu' mananca 3-4%, in timp ce n-am vazut Transalpu' care sa ia mai putin de 4.5-5%.

 

De aici vine un + la biemveu: nu sunt un meseriash in ale motoarelor asa ca faza cu sincronizat carburatoarele ... trage bine catre limba chineza pentru mine.

Consumul e iarasi un plus.

Tin sa mentionez ca nu ma vad carand pasager si bagaje grele (cel mult laptopul cand ma duc la munca).

Turele de offroad o sa fie mai mult "prin jurul casei" ca sa ma descarc nervos si mersul la tara (unde nu e drum asfaltat).

 

Si, pe langa asta, mai sunt chestii de ergonomicitate si subiectivisme. De exemplu, nu mi-au placut franele la TA, sunt total lipsite de feedback. La fel si cutia pe care nu o simti (si gaseam greu cu 47 in picior pedala). BMWu' are cutie de tractor in schimb, cloncane la schimbat de zici ca se rupe, mai ales daca incerci sa o faci in viteza. Inca o chestie in plus pentru BMW sunt posibilitatile de "customizare". Ai un intreg catalog TT si WL, in timp ce pentru Honda TT inseamna cativa itemi. Si BMWu' isi tine mai bine scorul din ce am observat.

 

+ biemveu: cutia - presupun ca pentru un incepator e mai ok sa "simta" cand se schimba vitezele (pana invata ce si cum), decat sa le "ghiceasca".

customizarea ... conteaza din punctul de vedere al accesoriilor antitrozneala (mai bine pun crashbaruri decat sa bulesc carenele - care la biemveu zice lumea ca sunt destul de elastice), si al gentilor de agatat pe mobra.

 

Mersi. Feedbackul tau a fost mortal.

Oricum aveam eu asa o idee de genul: biemveu-i biemveu.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

I-am dat 190 km/h si mi-a fost frica sa-i dau mai mult. Putere incpe sa aiba imediat dupa 1700-2000 de ture, iar cand ajunge la 5000 iti vine sa-l pupi pe ambreiaj

 

 

 

daca nu te superi al tau transalp are turbo :D , :) sau meri cu metanol in el.unde mere el 190 km/h cand el are 174,6 viteza maxima :D .dai clic pe linc.si totusi ai turbo...... :)

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...a_xl600v_97.htm

Editat de cs-marius-b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am citit si eu cateva comentarii, nu intru sa postez decat daca am ceva de spus, asa ca:

1. pt noile modele BMW exista si 650 si 800 gs (ambele au acelasi motor, difera la alte chestii, vizitati site-ul BMW)

2. nu exista comparatie intre BMW 650 gs monocilindru si Transalpt 650 V, sunt din alte lumi - Transalpul castiga detasat. Desi pe teste pare ca BMW-ul castiga pa demaraj si manevrabilitate , sincer, dupa ce le-am testat, nu prea cred (Motoarele pe injectie nu mai au acelai zvanc). BMW-ul este o alegere a oamenilor scunzi pt inceput, atata tot

3. Dupa cum arata 800 gs, cred ca ar putea fi o concurenta, dar nu si la bani (avantaj mare Transalp)

4. Avantaj Transalp, este faptul ca se coporta f bine pe touring, dar si pe offroad gen Transalpina (facut, si la acceasi viteza cu un Dakar de la BMW, nu vreau sa stiu cum ii era fundul, ca venise tot din Buc).

 

Prin urmare, va rog reconsiderati opinia pt BMW 650 gs, el este doar de oras si offroad-uri mici daca vreti sa aveti confort cat de cat. Transalpul e mai greu si mai inalt dar mult mai confortabil si performant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator CristiBoroi

Pana la urma topicul asta m-a facut sa ma hotarasc sa-mi iau Transalp. Nu mai ramane decat sa gasesc ceva decent la maxim 2000 Euro. Chiar daca mi se pare cam maricica pentru un incepator, este motorul cu cele mai bune review-uri din cate am citit si credeti-ma, de aproape un an tot citesc despre Transalp, F650, Tenere, Pegaso, KLE.....

Singurul regret pe care il am este ca nu am avut ocazia sa ma urc pe nici una dintre acestea.

Am vazut pe saitul alfamotors.ro niste TA-uri superbe si cred ca am sa aleg unul de acolo. Abia astept sa fac niste mii de km. cu ea ca sa pot sa-mi dau si eu cu parerea in mod pertinent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea pricep eu cum compari tu un F650 cu un Transalp. Practic, F650GSul nu poate fi comapart direct decat cu Dominatorul de la Honda; nicidecum cu Transaplul. La capitolul toruing, si Domi-ul si F650ul lasa mult de dorit, cu mentiunea ca BMWul este ceva mai confortabil. Transalpul le bate pe amandoua la capitolul plimbari lungi si elasticitate a cutiei de viteze.

 

Ca manevrabilitate, cuplu si raspuns, Domiul bate F650 care bate Transaplul. Iar nu pot intelege cum vrei tu sa compari Transalp cu Pegaso, Tenere sau F650 cand concurenta directa a celor trei modele e NX650 Dominator, nicidecum XL650V Transalp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Nu prea pricep eu cum compari tu un F650 cu un Transalp. Practic, F650GSul nu poate fi comapart direct decat cu Dominatorul de la Honda; nicidecum cu Transaplul. La capitolul toruing, si Domi-ul si F650ul lasa mult de dorit, cu mentiunea ca BMWul este ceva mai confortabil. Transalpul le bate pe amandoua la capitolul plimbari lungi si elasticitate a cutiei de viteze.

 

Ca manevrabilitate, cuplu si raspuns, Domiul bate F650 care bate Transaplul. Iar nu pot intelege cum vrei tu sa compari Transalp cu Pegaso, Tenere sau F650 cand concurenta directa a celor trei modele e NX650 Dominator, nicidecum XL650V Transalp.

 

Nu am comparat modelele intre ele, sau daca vrei le-am comparat doar pentru mine, ca un profan, ca sa pot sa-mi fac o idee de ansamblu si sa ma hotarasc ce sa-mi cumpar. Nu sariti pe mine, ca de aia am si spus ca astept sa fac niste mii de km ca sa pot sa-mi dau cu parerea in mod pertinent despre ce si cum cu TA. Spre deosebire de altii care de cand s-au nascut stiau exact ce tip de motor isi vor cumpara, si de ce ACEL tip de motor si nu altul, si in ce categorie se incadreaza fiecare, eu a trebuit sa ma documentez de pe net...

Simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa, ca n-am nimic cu tine :wacko: Mi se parea un pic cuidat modul in care e pusa problema si cum e exclus din comparatii fix competitorul direct al F650ului. Dar presupun ca exista gusturi si preferinte, nu? :(

 

Uite, sa nu zici ca sunt baiat rau: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-183198.html - ieftinel pentru un TA, grija mare sa nu fie cu probleme, poate ai totusi bafta cu el :blink:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...