vgv21 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Toti mergem cu viteza pe 2 roti, dupa cum ne doare in p..a de restul cand suntem pe 4. Sincer, de cate ori v-ati uitat in oglinda de pe usa decat asa, cand era oricum prea tarziu? N-am niciun merit ca nu am facut accident in 15 ani, unul grav! Se putea intampla de prea multe ori... Sa gasim vreo vina acum motociclistului ca avea viteza... sau soferitei ca nu stiu ce nu a facut... e tarziu! Dumnezeu sa-l odihneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 ca de obicei pe forumul asta, la un accident se impart userii in cele doua tabere: aia care zic ca viteza motoristului era prea mare, aia care incep sa injure conservari. si nimeni nu convinge pe nimeni ca are dreptate. in cazul asta mie mi se pare ca a fost nepasarea (=lipsa de asigurare) a soferitei + viteza probabil prea mare a motociclistului. sincer nu nepasarea soferilor mi se pare cel mai periculos lucru, cred ca de aia poti sa te pazesti intr-o anumita masura, si se intampla peste tot in lume, ci agresivitatea in trafic a tuturor de pe drumurile noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Are, dar sanctiunea pt. vina lui (depasirea vitezei) este o amenda contraventionala, nu moartea. :| Da?atunci sa mergi si tu cu 150 prin oras ca doar in afara sa iei o amenda contraventionala nu are ce sa se intample?A,are cineva numarul de telefon al mortului?Sa-i zicem si lui sa nu se ingrijoreze ca ia doar o AMENDA CONTRAVENTIONALA! Unii din voi nu va auziti?Eu personal i-as da soferitei de asemenea DOAR o amenda contraventionala,pentru ca pana la urma ce a facut?DOAR nu a acordat prioritate sau nu s-a asigurat,asa ca merita doar o amenda si permisul suspendat o luna.De fapt bikerul s-a omorat singur pentru ca a gresit bulevardul cu pista de incercare. Dovezi?Lasa-ti masina deoparte,care a fost atinsa de cei de la descarcerare,uitati-va la motor in ce hal e..PACHET!80-90 pe naiba.mai pune si un costum full si faptul ca a murit si ce iese?O viteza muuult prea mare PT ORAS!Pacat de el dar totusi...de fiecare data cand tragi de maneta de acceleratie stii ce inseamna,adrenalina si riscuri.pe care trebuie sa ti le asumi.Si sansele de supravietuire cresc mult atunci cand stii UNDE si CAND sa tragi de gaz.ceea ce evident ca motociclistul nu a stiut.Si a platit pentru asta,cu mult mai mult decat AMENDA CONTRAVENTIONALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b77cox2003 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Nu va mai certati degeaba, in Bucuresti 80% din soferite vorbesc la mobil in timp ce conduc ,mare minune daca nu si asta in momentul accidentului. Personal i-mi vine sa le opresc si sa le dau cu capul de volan......dar e contrar legilor Dupa cum arata masina( stalp si plafon indoite) a fost si ceva viteza acolo,dar putea fi foarte bine si 40-50,daca nu a franat motociclistul...... Faptul e consumat.... ca motociclist trebuie sa ai tu grija de tine si sa conduci preventiv,altfel ti-o iei pe coaja,cateodata iremediabil R.I.P. si condoleante familiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) IAR FEMEII ...copii motociclisti.... Ca bine zici! R.I.P. baiatului ;) Editat Noiembrie 12, 2010 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 ....Viteza motoretei mult prea mare pt. oras. Intoarceri , schimbari de directie , soferi bauti, ...si alte chesti facute de parteneri la trafic care duc la accidentari de toate felurile. Am eu o solutie simpla Scuter. Cine vrea goneta sa mearga la Serees cel mai aproape loc in care sa te dai tare in siguranta, Cine vrea moto sport sa mearga cu ia elegant !!! Ps. Studiez de ceva timp accidentele in general (doar moto) si principaelel motive al acc. nasoale sint : Viteza. depasirea. Cauciucul fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Si acum toti cei ce si-au cumparat permisul, fuga la colt. Femeile sunt principala sursa de ciubuc a politistilor de la examinari. Stati lin, nici noi nu suntem foarte departe... Fiecare accident stupid nu reprezinta altceva decat reflexia actiunilor noastre in oglinda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominna CBR Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 E greu pentru cei ce raman . . . R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 poate ca motociclistul nu mergea chiar legal insa nici mult peste limita de viteza nu avea. Peugeot-ul 20x nu exceleaza la trainicia tablei. in plus a si fost decupat nitel de baietii de la descarcerari asa ca deformarea masinii nu-i chiar atat de relevanta. de asemeni in reportaje se spune ca rider-ul a pierdut mult sange. asta putea foarte bine sa se intample daca in dinamica accidentului i-a fost sectionata o artera din zona gatului. ma indoiesc ca poarta cineva neckbrace in oras. partea cu "aproape decapitat" poate foarte bine sa fie bullshit de crescut audienta. Odihneasca-se in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Inca unul.....nu se mai termina o data.....pacat si trist....fara cuvinte...sa i fie tarana usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 ;) Odihneasca-se in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) masina aia arata asa pt ca a fot taiata de pompieri in de retardati !!! (retardati=aia care spun ca avea viteza) normal ca motociclistul a fost vinovat ca nu avea 2 casti de protectie si chiar daca avea 2 nu erau de firma + ca mergea cu 53538km/h !!! toate alea le stiti voi , exact ca babele alea ,sa va fie rusine ! care e faza , daca ai 50 esti mai in siguranta? cat putea sa aibe pe acolo ? 200 ? 300 ? 400 ? , poate ca avea si el 70 -80 , care e problema ? ca nici la 80 nici la 30 nu il vedea , asta e clar !!! merg de 2 ani jumate , nu am vazut 3 motociclisti sa mearga "legal" !! ipocritilor ! *pacat de el Editat Noiembrie 12, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Odihneasca-se in pace! Am vazut motorul Cb1000R negru. Zic, dupa cum arata, moto ca avea peste 150 km/h la impact. Moto avea furca rupta, discurile de frina indoite, lipseau bucati din janta fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 masina aia arata asa pt ca a fot taiata de pompieri in plm de retardati !!! (retardati=aia care spun ca avea viteza) chiar crezi ca e cazul de m**e cui citeste pe un topic de accidente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmiui Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Dumnezeu sa-l odihneasca.putere familiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Masin a Peugeot 206 cu prag indoit din impact, bord deplasat, etc. si mult singe pe parbriz, horor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Dumnezeu sa-l ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Pacat ca nu a supravietuit impactului, ar fi intzeles ca nu se merge cu viteza in oras. Ceilalti care citesc forumul, oricum nu baga nimic la cap. Regula e simpla, inveti din proprie experientza. Toata experientza mea legata de mersul stradal pe moto e cistigata din evenimentele in care am fost implicat. Pot sa spun ca pina acum am fost norocos, ca si altii. Si pe circuit se intimpla accidente grave dar se moare foarte rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crispi Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 care e faza , daca ai 50 esti mai in siguranta? cat putea sa aibe pe acolo ? 200 ? 300 ? 400 ? , poate ca avea si el 70 -80 , care e problema ? ca nici la 80 nici la 30 nu il vedea , asta e clar !!! merg de 2 ani jumate , nu am vazut 3 motociclisti sa mearga "legal" !! ipocritilor ! *pacat de el trist dar adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Ganditi-va ca sunt gandite sa se deformeze la impact si tabla e destul de subtire (nu se mai fac masini ca pe vremuri... Stiu ce spun, ca am avut Masinile moderne sint gindite sa se deformeze la impact CU EXCEPTIA CUSTII DE SUPRAVIETUIRE, adica habitaclul ocupat de pasageri, intre montantii usilor din fata si cele din spate si evident traversele de deasupra si dedesubtul usilor - pragurile; suplimentar, in usi sint prevazute bare antiintruziune, exact pentru limitarea ranirii ocupantilor masinii in accidente de genul celui de fata. Pentru deformarea custii de supravietuire in lateral e necesara o energie destul de mare, sau aplicata punctual, de un stilp sau o motocicleta; testele EURO NCAP de lovire laterala cu un stilp se fac pentru viteza de 29km/h si rezultatele sint cam cum arata si godinul ala de 206. Deci am putea presupune ca nefericitul motociclist a lovit cu o viteza de minim 30km/h. De la ce viteza si distanta a frinat ca sa aiba minim 30 la impact, expertii jucdiciari ar mai putea sa stie. Dumnezeu sa-l odihneasca pe om. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 @FLEX, nu-i chiar asa. la lovirea laterala cu un stalp vorbim de o masina de peste o tona care se muleaza pe stalp care nu sufera deformari, nu de o motocicleta de 200kg. singurul punct comun e suprafata (mica) de impact. prin urmare motocicleta a avut viteza ceva mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 RIP mai Bobi.... Nu am crezut ca asa ne luam rămas bun ! Dumnezeu Sa Te Odihneasca in pace ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Pentru conformitate http://www.euroncap.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bursuc Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 la revedere mai bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) @FLEX, nu-i chiar asa. la lovirea laterala cu un stalp vorbim de o masina de peste o tona care se muleaza pe stalp care nu sufera deformari, nu de o motocicleta de 200kg. singurul punct comun e suprafata (mica) de impact. prin urmare motocicleta a avut viteza ceva mai mare. Corect, cheste de impuls. Scuzati discutia un pic prea tehnica, dar e tot ce ne mai ramine celor ce nu l-am cunoscut pe Bob. Putere familiei si prietenilor. Editat Noiembrie 12, 2010 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.