Budd Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Si pentru ca tot a venit iarna iar fanii BMW s-au retras in sfarsit in casa (nu toti,am vazut eu un K1200S ieri seara pe A10) am zis sa aflam raspunsul la intrebarea care macina specia umana de mii de ani : Ce motocicleta ati folosi pentru un tur in jurul lumii ? Deci, fara restrictii. Orice mobra merge,orice accesorii, orice gadget. Ideal ar fi sa argumentati. Multi vor veni (ca prim argument) cu mobra personala pentru ca ei o cunosc insa nu este interzis sa visati. Asa ca bagati mare! PS: scuzati albastrul cod DN PPS: pentru a fi 100% corect trebuie sa spun ca luni, pe ninsoare am vazut un Transalp urcand podul de la Boskoop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 ai tzinut tu sa deschizi cutia pandorei... zic ca nu mai departe de pagina 3 incep astia sa se balacareasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Iti spun eu ce as lua.. si n-am cum sa fiu decat subiectiv, pentru ca e aiurea sa vorbesc ceva despre ce nu cunosc. Visul meu ca motociclist nu este sa ma dau reising, sa ma inclin cu genunchiul pe curbe, sau sa sar dealuri cu motocross-ul, nu, este sa ma urc pe mototcicleta si sa merg cat vad cu ochii, sa nu ma mai opresc.. Pur si simplu imi place sa merg pe moto... sa tot merg. (nu zic ca nu-mi place sportul cu motor sau ca as zice nu la un genunchi pe jos, sau un jump pe o trambulina, astea deja-s delicatese, vorbesc de basic need) Asa, ce mobra as lua eu, evident un Transalp. Si daca s-ar putea chiar transalpul pe care il detin eu acum, in forma care e, la care as adauga cutii de aluminiu (sau nu neaparat, nu mi se pare must) si un crashbar. Tot ce cedeaza naspa pe la transalp e electronica (cdi + releu regulator) si eu am deja aftermarket de la ignitech, despre care pot spune ca sunt facute.. zdaroivaia adica bulletproof. Dai un ban, da face - si nu, nu lucrez la ignitech, le fac reclama pentru ca ii admir. Motorul il stiu pe derost, orice ar crapa din maruntisuri pot sa repar. Distributia e OK, daca nu-l forjez n-are ce sa crape. Mi-as lua cu mine cabluri (de acc si de ambreiaj) de rezerva, camere fata/spate si scule de facut pana pe drum, petice, etc. Imi cunosc prea bine motocicleta ca sa nu stiu ce duce si ce nu duce. Dintre alte modele, ma gandeam si la un africa twin, dar totusi .. fara suparare, la 65 de kile ale mele, nu exista sa faca ceva africana ce nu face si TA, poate doar sa fie mai grea.. si sa consume mai mult. As inclina si pe un Transalp modelul nou, doar ca e pe injectie. Desi nu pare solida, este, am mers, stiu cum e. Simplu fapt ca au facut rabat la a pune 2 bujii pe cilindru si au pus numai una ma face sa ma gandesc daca japonejii nu au facut rabat si la alte cele.. prin motor. E destul de ieftina.. Deci, raman tot la baba mea.. Cabluri de rezerva, scule, de rezolvat pene de cauciuc, ulei de completat - benzina si la drum!!! Next! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Cred ca cea mai buna motocicleta cu care sa faci turul lumii este aia pe care o ai. Sau, daca vorbim de cazul ideal, aia care te unge pe tine pe inima. In cazul meu, m-as vedea calarind un Stratoliner. Poate voi credeti ca numai cu un Enduro se poate dar uite ca merge si cu Harley: /index.php?...=572301&hl= Bani sa avem, ceva timp liber si un pic de curaj. Va doresc tuturor calatorii cat mai lungi si cat mai placute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Daca-s pleca in jurul lumii, m-as uita prima data la statistici, ce marca e cea mai fiabila pentru necesitatile mele. Dupa aia m-as uita la ce model si ce an e cel mai fiabil din gama aia. Trebuie sa aiba intervale de service cat mai mari, sa nu trebuiasca sa ii ungi lantul la fiecare 300 km. Pana acum numa una mi se inscrie in ce vreu de la o mobra: WARN: 2000% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Logic ar si un enduro care sa poata duce si ceva bagaj. Cred ca important e ca modelul sa fie unul fiabil, popular si in tari sarace dar si dezvoltate ... adica cred ca in oricare tara ca (de exemplu) Argentina, Franta, India sau Rusia poti repara (de exemplu) o Honda Dominator mai usor decat un GS1200 ... si nu neaparat fiabilitatea poate fi un motiv de abandon, cat si un accident minor sau probleme de securitate ... adica o domnisoara sexy are mai multe sanse sa fie violata decat una care nu e prea ... Bine, cu resurse financiare nelimitate si un atelier mobil montat intr-un camion poti da o tura si cu FirstBike Editat Decembrie 22, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Daca ar fi sa plec singur din experientele avute pana acum cred ca un XT660Z, un motor mai micut, dar care sa poata cara bagaje fara prea multe greutati. Cu 2 persoane sau cu inca un motor alaturi de mine a-si alege KTM 950/990 ADV sau BMW F800GS . Spun cu 2 pers. pt ca singurul dezavantaj ce vad este greutatea motorului cu bagaje in zone urate unde cazi de mai mult de 10 ori pe cativa km sau cade mobra in asa fel incat singur nu prea ai ce face, in situatii din astea deja ai nevoie de ajutor la ridicarea mobrei. Ride Safe! Editat Decembrie 22, 2010 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulanov Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 am vazut mai de mult intr-un post: nu mai astepta, pleaca cu motorul care-l ai! sigur poate sa te duca, posibil cu mici "shicane". ideea in sine de a parcurge si cunoaste atatea civilizatii, tari si mai ales obiceiuri locale te va face sa treci usor peste eventualele defectiuni ale motorului. eu asa simt. deci motorul cel mai bun e cel care il ai! Astfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Daca ar fi sa plec singur din experientele avute pana acum cred ca un XT660Z, un motor mai micut, dar care sa poata cara bagaje fara prea multe greutati. Cu 2 persoane sau cu inca un motor alaturi de mine a-si alege KTM 950/990 ADV sau BMW F800GS . Spun cu 2 pers. pt ca singurul dezavantaj ce vad este greutatea motorului cu bagaje in zone urate unde cazi de mai mult de 10 ori pe cativa km sau cade mobra in asa fel incat singur nu prea ai ce face, in situatii din astea deja ai nevoie de ajutor la ridicarea mobrei. Ride Safe! Si eu as merge tot pe un XT660Z daca ar fi de un tur de genul. Electrica ar putea ridica probleme, dar macar nu mi-as face griji pentru locurile in care cifra octanica a benzinei e mica. In rest din ce am vazut motocicleta e destul de buna. De mers in doi...nu stiu....e greu sa pici singur, dar in tandem?(sa nu aud ca daca mergi in jurul lumii nu o sa pici - poate doar daca faci un tur asfaltat al lumii si atunci iti iei pasagera si un GS de 1200 ca sa mearga si in locurile in care asfaltul e mai rau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Si eu as opta, dc as avea posibilitatea pt un F 800 gs...mi se pare cea mai buna combinatie intre strada si offroad, pe o persoana sau 2, bagaje... Ca si piese nu cred sa fie ceva deosebit...fiecare motocicleta are hibele ei cunoscute si pt ele cand pleci la un drum lung te pregatesti si te astepti la ele ca o data si o data sa se intample Si f650 GS dakarul de bun pt asa ceva dar puctul lui slab e puterea motorului...mai bine zis lipsa ei peste o anumita viteza(de altfel specifica tuturor motocicletelor din clasa ei gen Transalp, Tenere, Dominator, Pegaso etc...). In rest are tot ce ai nevoie plus ca nu te oboseste (dintre toate cate le-am condus pana acuma, in afara de cele gen RT&company, pozitia de condus pt sute de km mi se pare cea mai buna si mai comoda) Parca cele peste acesta categorie sunt deja prea mari...deja uzine pe 2 roti si lucrurile se complica...poate 990 Adv ar fi o alegere buna Si asa nu e un post pro bmw, nu zic ca AfricaTwin, Supertenere sau 990 Adv de la KTM nu e bun, din contra...am avut honda , dar parca pe mine ma atrage si mi s-ar "mula" mai bine un F 800 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 22, 2010 Autor Share Postat Decembrie 22, 2010 My short list (in orice ordine): R100GS/PD XT600/660 HD WLA Liberator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Am sa raspund si eu cu o imagine. Daca ar fi sa vad lumea, nu as vrea s-o fac pe autostrazi ci pe drumuri secundare. Asa ca pentru mine un monocilindru usor e tot ce trebuie. Fara genti din aluminiu sau altele. De fapt, ceea ce se vede in imagine este exact ceea ce mi-as dori pentru o asemenea calatorie. Asta ar fi daca as pleca singur. Cu pasager se schimba discutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Ramane F 650 GS Dakar, da? Nu e motor pe lume pe care sa stai mai bine la drum lung... Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Ramane F 650 GS Dakar, da? Nu e motor pe lume pe care sa stai mai bine la drum lung... Petru Pai si atunci de ce-l vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Pai si atunci de ce-l vinzi? Ca sa-si ia BMW Dakar 2004. Ca sa fiu on the topic, cea mai buna motocicleta de facut turul lumii este XTZ 660. Iar cu pasager: Yamaha Tenere 1991-1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Din prea putina experienta, nu pot sa pun degetul pe un anumit model capabil sa inconjoare globul, dar vazui vreo doua preparate de scandal la un supus al reginei Angliei: - Suzuki DR650 - BMW F650GS (2004) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Ca sa fiu on the topic, cea mai buna motocicleta de facut turul lumii este XTZ 660. Modelul vechi sau nou? Asta noua arata tare dragut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 tx660 tenere ... chiar si varianta veche e un model care poate candida, dar noul tenere mi se pare cea mai perfecta ... www.youtube.com/watch?v=aAHWnGr03jY&feature=related pt. mai multe bagaje si pasager KTM 990adventure, pacat ca, consuma cam mult si la o asemenea drumetie conteaza f mult consumul. www.youtube.com/watch?v=uOszNLKQ83w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) "turul lumii" se poate face pe mai multe rute. Deci : 1. "Scandal" , probabil /index.php?...t&p=2704698 , poate ceva Tenere, Africatwin, dar preparate 2. "Normal" , probabil un KTM 990 sau un GS 3. "Soft" , probabil orice moto Editat Decembrie 22, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 G 650 X- Challenge modificat a la Colebatch ar fi si la mine pe locul 1 in top,in cazul in care as merge fara pasager. Nasol ca trebuie usor 2000E dati pe modificari(semicadru spate din otel,rezervor auxiliar,sa custom,amortizor spate,faruri fiind modificari obligatorii),plus ca nu e o moto tocmai ieftina la achizitie. La avantaje: greutate mica,simplitate constructiva,consum mic spre foarte mic. locul 2: 800GS,cu dezavantaj fata de prima ca e binisor mai grea si mai complicata. locul 3: SV650 Adv , cica-i gata pana-n primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) locul 3: SV650 Adv , cica-i gata pana-n primavara Asteptam cu interes proiectul dus pana la capat Si daca tot o faci, poate facem si un test pe aici prin vecini. Hai, ca am creionat deja traseul Editat Decembrie 22, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Modelul vechi sau nou? Asta noua arata tare dragut Asta nou este XT660Z. Eu am spus XTZ660. De fapt a fost o alta "duma" de-a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 De fapt a fost o alta "duma" de-a mea. Doar ca noi am mirosit-o si n-am pus botul Ce, te asteptai sa sarim de c.u.r si sa chitaim ca nu, bmwu' e cea mai tare? Fanatici fanatici, dar nici chiar asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.