ggobi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 G classe: sau asa: interesant ca asta nu trebuie chiar asa mult modificata: si ....n-am cuvinte rezon sa descriu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 XT600 '91-'94 cu niste modificari: * radiator de ulei * rezervor Acerbis ceva mai mare fata de cel standard * codita intarita ca are prostul obicei sa se rupa daca exagerezi cu bagajele Cu asta m-as duce si daca ar fi vorba de asfalt, asfalt si ceva off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 si ....n-am cuvinte rezon sa descriu: Pune-i si un ghidon cross. Sa aiba capetele orientate mai inspre fata. Te va ajuta pe bolovanii si noroaiele pe care obisnuiesti sa o bagi. Cu suspensia spate ce faci? Ar trebui lungita cursa cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 sv-ul asta a fost facut praf sau de ce l-ai ''tunat''? nu puteai sa cumperi o alta mobra care eventual sa fie gandita cu acest gen de suspensii si valente de off? parerea mea ca mai mult ai stricat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 as pleca cu iju 56, eventual cu atas comod, placut, in zona de est gasesti piese absolut oriunde desi nu pre e nevoie ca nu se strica, si cel mai important lucru - merge aproape cu orice soi de carburant. Inghite benzina de la 75 in sus, daca e pornit pe benzina poate sa continue pe gaz sau pe amextec cu motorina, etc in principiu orice arde. In cazul prezentei atasului nu mai comentez avantajele toata treaba e sa nu te grabesti - 60 cu atas si 90km/h solo croaziera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Eu as pleca pe un GPZ 500 fabricat in 2010 cu aceleasi tehnologii, materiale si pcoreduri, ca atunci cand era in floare, in anii 90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 locul 2: 800GS,cu dezavantaj fata de prima ca e binisor mai grea si mai complicata. De unu' ca asta zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_st Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Acu' ceva timp am gasit un site interesant: http://www.horizonsunlimited.com/forwood/index.shtml Doi pensionari au plecat in jurul lumii, de mai multe ori, pe un Harley-Davidson. "By August 2009 the motorcycle's original engine required substantial repair after completing 540,080km's...." Pentru harti, poze, povesti si nr de kilometrii facuti -> vedeti site-ul. Un alt site, alti 2 nebuni (mai cunoscuti): Ewan McGregor, Charley Boorman http://longwayround.com/index.htm Motocicleta: BMW GS R1200s Deci, in ordinea km parcursi: 1. Harley-Davidson ElectraGlide 2. BMW GS R1200s Totusi, cred ca motocicleta pe care o ai e cea mai buna de mers in jurul lumii, atat timp cat te hotarasti sa o faci! Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 23, 2010 Autor Share Postat Decembrie 23, 2010 Totusi, cred ca motocicleta pe care o ai e cea mai buna de mers in jurul lumii, atat timp cat te hotarasti sa o faci! Haidi breh! Pai am zis la inceput sa visati, orice e permis in topicul asta! Nu metafore si cugetari. PS: vezi ca ai scris in avatar "ki" cu kanji vechi. Caracterul nou nu are decat un "x" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Ce motocicleta ati folosi pentru un tur in jurul lumii ? Da' tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Ce motocicleta ati folosi pentru un tur in jurul lumii ? Deci, fara restrictii. Orice mobra merge,orice accesorii, orice gadget. Ideal ar fi sa argumentati. Multi vor veni (ca prim argument) cu mobra personala pentru ca ei o cunosc insa nu este interzis sa visati. Asa ca bagati mare! PS: scuzati albastrul cod DN PPS: pentru a fi 100% corect trebuie sa spun ca luni, pe ninsoare am vazut un Transalp urcand podul de la Boskoop Goldwing. Macar o fac cu stil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Da' tu? Gata, am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 23, 2010 Autor Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) Da' tu? /index.php?...t&p=2704577 LE : acuma am vazut postul. LLE : cel mai mult inclin spre Liberator. O tura in stil. In mare stil. Editat Decembrie 23, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 S-a mai discutat de cel putin doua ori subiectul. Prima data parca acum vreo 3-4 ani. Exista cel putin un topic foarte stufos si plin de postari interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 LLE : cel mai mult inclin spre Liberator. O tura in stil. In mare stil. Daca mi-as dori acest gen de mobra, ar fi una ca asta Dar, pentru un tur prin lume, totusi cred ca un motor enduro-touring e ceva mai potrivit. Sunt tari unde nu prea exista drumuri, iar cu un chopper e mai greu. Nu zic ca nu se poate, dar te chinui, mai ales daca are cadru fix si furca gandita pentru strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 23, 2010 Autor Share Postat Decembrie 23, 2010 Apai lasa ca nu bag mai mult de 60 la ora. Daca am plecat in jurul lumii sigur nu ma grabesc. Ar fi misto sa poti sa te opresti in locuri unde sa-ti castigi banul de mers mai departe.Speli un vas, duci o vaca la pasune, donezi sperma etc. Insa nu ma vad facand asa ceva acum Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 eu as pleca pe mobra din dotare. yamaha TDM prima generatie. simpla si robusta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Vad ca tendinta generala este clara spre enduro... ceea ce intr-un fel este normal. Dar cred ca nu capacitatile pur enduro si fiabilitatea (discutabila de la caz la caz) sunt chiar totul la o calatorie in jurul lumii. Nu cred ca o astfel de calatorie se face numai pe drumuri gen Mongolia, Siberia & co, ca si cum "lumea civilizata" este evitata din start. Bineinteles, depinde ce trasee alegi sa faci; n-as pleca cu o motocicleta de strada ca este clar ca vei fi nevoit sa alegi si drumuri mai proaste sau nepavate. Dar eu as da o mare importanta si confortului si sigurantei. Eu vad ideal un enduro-touring gen 990 Adv, 1200GS sau chiar 1200 Tenere. N-as pleca cu un monocilindru... As prefera clar cardan, nimeni n-a pomenit de ABS (ca si cum ai merge numai pe noroaie&co) si stim bine ca si o cazatura banala poate cauza daune; obligatoriu niste cutii de aluminiu care sa fie si incapatoare, sa-ti ofere un minim de siguranta si pt. furt, sa poti agata de ele o canistra si alte chestii; e clar ca la o asa calatorie ai nevoie si de multe bagaje. Sunt zone unde probabil trebuie sa cari si ceva apa dupa tine... Ca si alte dotari, evident crashbar, scut motor, eventual niste proiectoare. De trusa de scule, ceva piese de rezerva, trusa medicala se subintelege. In final, evident dupa gustul si priotitatile mele, 1200GS ar fi optiunea. Nu cred ca ADV pt. ca "porcul din el" nu ma atrage prea tare iar inaltimea lui mi se pare ca ma limiteaza. Cu siguranta insa NU as pleca singur; 2-3 mi se pare ideal. Singur mi se pare tare trist si chair putin periculos. Cel mai rau la o astfel de calatorie, in acele parti unde civilizatia este in urma si implicit si riscurile mai mari, ma sperie ideea ca as putea avea nevoie de asisitenta medicala urgenta si n-as avea de unde s-o primesc sau ar dura extrem de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Imi permit o parere (practica): as alege un motor rezonabil la greutate proprie, monocilindru sau bi, cu cat mai putina electronica pe el(pentru ca atunci cand pica ceva - si pica de la o busitura, o benzina proasta, niste apa multa, nisip, etc - una e sa repari/cureti un fir desprins, o membrana de carburator, etc. decat sa schimbi ECU, senzori de inclinare, injectia, etc. de la electronica). Plus ca e vb si de costuri. Cat de mult iubesc KTM 990 ADV S, as pleca insa cu un AfricaTwin, un XTZ660 sau un F650GS. In ordinea asta a preferintelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Nu cred ca o astfel de calatorie se face numai pe drumuri gen Mongolia, Siberia & co, ca si cum "lumea civilizata" este evitata din start. Eu vad ideal un enduro-touring gen 990 Adv, 1200GS sau chiar 1200 Tenere. N-as pleca cu un monocilindru... Nu vreau sa te contrazic. Fiecare are ideile lui. Dar, motivul pentru care eu as opta pentru o motocicleta cat mai usoara, in speta un monocilindru, este chiar drumul necunoscut. Am pornit de la ideea ca o astfel de calatorie tocmai, nu presupune doar drumurile asfaltate ale lumii civilizate. Daca vorbim de o calatorie a lumii trebuie sa ne gandim si la Africa, Asia cu ale ei "stan-uri" si cate altele or mai fi. Daca pe un drum frumos asfaltat pot merge relax cu un 120 la ora calare pe un monocilindru, pe drumuri fara asfalt, dupa o ploaie mai serioasa, cu o motocicleta grea te descurci mai greu. Hai sa-ti dau si un exemplu. Uite aici un "Magadan freeway" intr-unul din momentele proaste Si cred ca exemple mai sunt multe. Gandeste-te la Africa... Iar la faza cu siguranta si confortul iti dau perfecta dreptate, dar asta nu inseamna ca un monocilindru nu a auzit de asa ceva. GS-urile 650 au abs, X-challengeul are optional si daca nu ma insel si noua Tenere 660 o sa vina de anul asta optional cu abs. Singura pe care as mai lua-o in calcul dar din pacate n-are abs e drz-ul 400. Iar la confort, un parbriz si o sa after-market au rezolvat problema. Acum, eu am calculat asa. Ce as alege cand trebuie sa ridic, sa mut sau orice alta manevra pe loc? O motocicleta ca xchallenge care are vreo 140 de kile la gol sau un 1200 care are 200 si un pic? Iar aici mai trebuie sa pui si kilele in plus adunate de la bagaje si restul. Cum am mai spus, nu toate drumurile sunt cu asfalt si nici toate situatiile usoare. Eu la asta m-as gandi daca as pleca intr-o asemenea calatorie. Iar la faza cu gentile eu am zis mereu asa. Daca am cazut si am rupt o stupida de prindere am ramas cu geanta in brate. Nici nu mai zic daca impactul e destul de mare incat sa indoaie geanta. Asa, cu niste textile, ai scos ata si acul si le-ai carpit pe loc. Intr-adevar, ramane problema sigurantei care cred ca ar putea fi rezolvata cu niste plase d-alea anti-furt. Pana acum eu m-am descurcat cu textile destul de bine, dar este adevarat ca n-am facut inconjurul lumii nici macar cu avionul, asa ca n-am de unde sa stiu cum este cu adevarat mai bine. Asta este opinia mea care in mod cert nu reflecta adevarul absolut. Mesaj completat Si inca o chestie, nici eu n-as pleca singur. E prea plictiseala. In 2 mi se pare ideal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 650 gs de la bmw s-ar descurca gigea într-o treabă de asta. consum mic, e ușoară, e comodă și motorul e fără moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Aprilia Pegaso for the win! Mesaj completat Ontopic si fara gluma: mie un F800GS imi pare o alegere potrivita. Doar din vazute/auzite, pentru ca n-am avut oportunitatea sa o incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Nu as pleca in jurul lumi pe un motor prea greu, nici macar ST1200, asta daca in tura respectiva ar fi inclusa din start Siberia si Mongolia. In zona civilizata te descurci cu orice motor chiar daca este mai mic sau mono, dar pe noroaie sau bolovani foarte greu sa razbati cu ceva greu peste 160-180 kg. Mai ales daca mergi singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Nu vreau sa te contrazic. Fiecare are ideile lui. In urma cu ceva timp, probabil dupa ce am spus ca esti cam "mahalagioaica", mi-ai dat un PM in care spuneai ca nu dai doi bani pe parerile mele, ca eu fac pe cunoscatorul dar ca de fapt nu ma pricep etc. si sa nu ma mai bag in seama cu tine. Si am inteles ca nu sunt singurul caruia dai astfel de mesaje... eu ti-am respectat dorinta dar raman consecvent parerii mele. Tu... te-ai razgandit? Ca nu mi-ai dat PM sa ma anunti... Mesaj completat Nu as pleca in jurul lumi pe un motor prea greu, nici macar ST1200, asta daca in tura respectiva ar fi inclusa din start Siberia si Mongolia. In zona civilizata te descurci cu orice motor chiar daca este mai mic sau mono, dar pe noroaie sau bolovani foarte greu sa razbati cu ceva greu peste 160-180 kg. Mai ales daca mergi singur. Bogdane, cred ca sunt mai multe feluri si mai multe trasee pt. a face "turul lumii", nu neparat in cele mai grele conditii din Siberia sau Mongolia. Si sunt convins ca mai conteaza si ce stii sa faci cu motocicleta si sa-ti stii limtele, unde sa te aventurezi sau nu. O motocicleta mica cred ca nu este prea confortabila pt. asa ceva, cel putin asta e parerea mea; in plus, incarcat cu multe bagaje, un motor mic isi cam atinge repede limitele. Nu trebuie sa vorbim neaparat in extreme, ori Siberia&co ori numai strada, cred ca exista si calea de compromis. Si am zis ca oricum ca n-as pleca singur. Editat Decembrie 28, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 In urma cu ceva timp, probabil dupa ce am spus ca esti cam "mahalagioaica", mi-ai dat un PM in care spuneai ca nu dai doi bani pe parerile mele, ca eu fac pe cunoscatorul dar ca de fapt nu ma pricep etc. si sa nu ma mai bag in seama cu tine. Si am inteles ca nu sunt singurul caruia dai astfel de mesaje... eu ti-am respectat dorinta dar raman consecvent parerii mele. Tu... te-ai razgandit? Ca nu mi-ai dat PM sa ma anunti... Imi trecusera nervii si am zis sa nu fiu ranchiunos fata de tine. Mai sunt cativa cu care am avut discutii in trecut dar acum suntem ok. In acelasi timp este adevarat ca sunt unii cu care momentan nu mai vreau sa am in niciun fel de a face. Poate o sa-mi treaca nervii si fata de astia, habar n-am. Dar, ai dreptate! O vorba e vorba si trebuie respectata. Scuza-ma ca te-am deranjat. Promit sa n-o mai fac! Numai bine! ---------------------- Scuze celorlalti pentru off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.