redplanet Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 (editat) Am vizitat Memorialul Durerii de la Sighet si intr-un colt de inchisoare am gasit aceasta motoreta. Am pozat-o cat si fisa de langa ea. Mai stiti ceva despre ea??? Editat Septembrie 29, 2006 de redplanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 Nu. Nu stiam ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 Stiti ceva despre ea??? PAi nu scrie pe foaia aia de langa ea destul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 Foarte interesant.Ce capacitate o fi avut?Pacat ca au facut numai una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 Teoretic e prototip, unicat. Superb oricum. Cum faceau ei inainte fara CAD/CAE/CAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minidv Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 forte tare ....beton motocicleta ...eu prima oara am zis ca este nemteasca si uite ca au existat romani care au fost capabili sa faca ceva....oare or mai fi in ziua de astazi inginerii de atunci ?? oare de ce nu suntem capabili sa facem si noi romanii un motor ,altul decat Mobra ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 pentru ca nu avem voie. si nu, nu stiam ca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 Eu zic ca seamna f mult cu un IFA din '55 de 350... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 Extraordinar!!!Cred ca multi nici nu realizeaza ce inseamna proiectarea si constructia unui astfel de vehicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 e cam mare lucru sa se faca la noi o dracie d-asta deci bravo lor pacat ca ne limitam mult prea mult in a face diverse lucruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berto Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 moamaaaa ce scula.Lasand gluma la o parte,bravo popor roman,nici la pushkarie nu stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 e un motor in 4 timpi!!!!!!!!!!! 8000 RPM in '54 e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 am vazut-o si io live, cred ca mai am si poza facuta cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 In mod sigur poiectul mai exista. Este o motocicleta super si are performante inca in actualitate. Pacat ca nu exista oameni cu initiativa si ceva bani. Cu banii de un Mertan poti sa o pui de o fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djidji_duru Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 tin minte ca acum cativa ani a fost un reportaj la televizor cu unul dintre participantii la proiect... si detalia toate dificultatile tehnice si succesul pe care l-au avut... comparativ cu alte motociclete... construite de rusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 moamaaaa ce scula.Lasand gluma la o parte,bravo popor roman,nici la pushkarie nu stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 da, si eu am vizitat din nou inchisoarea acum 2 saptamani si am revazut-o... trebuie specificat ca era inchisoare poliica, in care intrau toate categoriile de oameni, de la politicieni, la artisti si mecanici. echipa care a construit motocicleta avea si cativa mecanici foarte buni. o sa pun poze cand le iau, ca sunt la un prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 Zicea cineva ca seamana cu IFA. Pana la urma toate inventiile si mai ales inovatiile sunt suma a ceea ce ai vazut in trecut si a ramas in subconstient+ceea ce vrei sa faci. Si mai e o teorie perfect adevarata: sa cauti ideile vechi care nu au putut fi puse in practica din cauza ca tehnologia nu permitea asa ceva in acea perioada...........si iata cum de seamana motoretele intre ele si masinile intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 (editat) De remarcat este si viteza in care s-a finalizat proiectul...doar 1 an.altora le ia 1 an pentru o mica modificare la o motocicleta oarecare. Bravo lor !!! Editat Septembrie 30, 2006 de remijaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 Mai mult ca sigur ca lucrau sub o presiune imensa din partea supraveghetorilor si d-aia s-a facut repede. Capatanosi avem o gramada dar banii si probabil si lipsa de interes face ca sa fim dezinteresati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 Ca sa intelegem ca pana si in lagar motocicleta a simbolizat dorinta de libertate... moooaaamaaa ce "poietic" am fost... Am si eu niste poze cu ea, facute anul trecut prin mai. Ry. P.S.: da, stiam ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 Cred ca trebuie salvata cat mai curand cat mai ramane ceva din ea.M-am uitat la pozele de mai sus,cele in detali.Are niste finisaje deosebite.Ar fi pacat sa dispara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 Terminati-va cu IFA, nu are nici o treaba, IFA e 2T. Dupa razboi s-au pierdut in mare parte colectivele care lucrau la fabricile de aviatie IAR, SET, ICAR, Reghin s.a. Aia au proiecat motoare de avion cu >7 cilindri in stea ... E un proiect foarte interesant iar 8000rpm este o mare performanta care dovedeste grija in proiectare si calitatea meterialelor folosite. Dupa cum arata pare a fi o motocicleta reusita, si simplu de ingrijit, acces liber in zonele sensibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 Pacat ca a ajuns in halul asta. |E facuta de la zero.Cred ca a fost groaznic de greu sa faci fiecare piesa.Nu e cum e scuterul Vespa, facut din piese de avion,aranjate sa iasa un scuter.Ma mir ca au facut-o asa bine ca a lucra sub presiune e foarte greu.Daca sta unu langa tine si te bombane la cap innebunesti si iti vine sa dai cu sculele de pamant (eu simt pe pielea mea aproape zilnic) .e de ajuns si doar sa se uite unu la tine, sa fie bagator de seama si tot te deranjaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 si niste poze facute anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.