Sari la conținut

Roti Groase Vs Roti Subtiri La Clasa 125 Cmc


Roti groase versus roti subtiri  

566 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

gume subtiri = suprafata mai mica de contact => mai putin stres asupra motorului, deci randament mai bun

gume groase = o stabilitate mai buna a motocicletei in curbe

 

eu am un cbr 125 si cateodata chiar imi doresc sa imi fi luat un motor cu gume mai groase deoarece am cazut o data din cauza lor( cand traversam o linie de tramvai mi sa prins roata din spate intre 2 pietre dinalea si mi-a alunecat spatele ) nu schimb cauciucurile la cbr pentru ca el sasa e lenes saracul, daca ii bag si o guma mai lata pe spate, o sa traga si mai greu. Dar tot prefer cbr-ul meu fata de alte motoare din cauza fiabilitatii si a manevrabilitatii sale

Editat de roolrevolv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 141
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

am votat pentru roti groase,eu unu ma simt mai in siguranta pe roti groase :crack:

 

da de ce nu iti pui senile ca sa te simti si mai in siguranta?

parerea mea e ca cei care au cazut cu roti subtiri nu stiu sa mearga sau si-au supraestimat motoretele.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine cunoaste putina fizica si a auzit de rezistenta la inaintare stie cum sta treaba in functie de putere.......pt restul totul se reduce la aspect

 

Credeti-ma ca ar fi pus Honda pe CBR de 125 roti mai groase.....de ar mai fi avut ceva cai care sa le impinga si pe alea.....asa ii "bicicleta" dupa cum zic unii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am un scuter chinezesc de 110 cc cu o guma pe spate meschin de ingusta , dar roti pe 16. E mai ingusta decit alea de scutere , se vede clar. Hai sa ne gindim asa , daca la un scuter de 49 cc se pune o guma mult mai groasa decit la unu' de 110 cc , unde-i smecheria ? Adica nu inteleg de ce sa nu-i pun la al meu una la fel , sau mai groasa ? Se duce motorul ? Nu cred. Nu se mai manevreaza ? Pai scuterul in cazul asta cum ia viraje? Nu stiu ce sa zic. Cred ca au pus gumele alea de timpiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un scuter chinezesc de 110 cc cu o guma pe spate meschin de ingusta , dar roti pe 16. E mai ingusta decit alea de scutere , se vede clar. Hai sa ne gindim asa , daca la un scuter de 49 cc se pune o guma mult mai groasa decit la unu' de 110 cc , unde-i smecheria ? Adica nu inteleg de ce sa nu-i pun la al meu una la fel , sau mai groasa ? Se duce motorul ? Nu cred. Nu se mai manevreaza ? Pai scuterul in cazul asta cum ia viraje? Nu stiu ce sa zic. Cred ca au pus gumele alea de timpiti.

Am vaut si eu exemplare dinastea,de ce sa faca un cauciuc mai gros cand poa sa faca 2 subtiri,cam asta cred ca e gandirea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

:burnout: am si eu o intrebare plz!:crack: ce marime de cauciuc imi intra pe fata la un honda cbr de 125 ca sa ii scot mountain-bike ala care il are :wave: :crack:) plz:)

 

nu stiu daca ar trebui sa umbli la cauciucul de pe fata...am auzit ca se schimba nu stiu ce centru de greutate daca ii bagi alta dimensiune....dar ma rog nu stiu sigur, asta e doar din auzite...

Editat de roolrevolv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca ar trebui sa umbli la cauciucul de pe fata...am auzit ca se schimba nu stiu ce centru de greutate daca ii bagi alta dimensiune....dar ma rog nu stiu sigur, asta e doar din auzite...

 

Good point! Sa nu schimbi marimea dar tipul poti! Pui de uscat, de ploaie, de aderenta! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

e chestie de look ca na 125 e doar o tranzitie catre ceva mai mare si atunci e normal sa vrei sa arate ca un 600 nu ca un 125, de aici vine si faza cu cauciucu spate. La unii insa nu le prea pasa cum arata si ce zic altii, il lasa asa si asteapta motoru mai mare cu 160-180 din standard. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Mah...oameni buni...toate raspunsurile de aici sunt niste pareri personale care nu cred ca au o valoare mai mare decat alegerea facuta de niste oameni autorizati de la diversi producatori.Daca i-au pus roti subtiri inseamna ca ele sunt cele mai bune pt. scopul pt. care a fost facut motorul respectiv si la fel si daca sunt groase.

corect

 

eu am cauciuc de 180 pe spate

si merge f bine, cu ea + manevrabilitate in curbe f mare

iti plac manelele, nu?

adidasi albi si pumnul strans, iata un criteriu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

daca pui cauciuc mai lat decat scrie in talon automat o sa ti-l stranga janta, eu la ala de 150 am reusit sa ii dau perfect capat la asta de 160 nu am mai putut, si m-am lasat mai tare, chiar pana la limita de aderenta, se vede cum a fost forjat cauciucu in poza pe care am atasat-o...oricum m-am dat si pe un cbr, si la denivelari sau gropi se simte aiurea rau, deci pt drumurile noastre in special o guma mai lata e sfanta

post-4898-1219800299_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui cauciuc mai lat decat scrie in talon automat o sa ti-l stranga janta, eu la ala de 150 am reusit sa ii dau perfect capat la asta de 160 nu am mai putut, si m-am lasat mai tare, chiar pana la limita de aderenta, se vede cum a fost forjat cauciucu in poza pe care am atasat-o...oricum m-am dat si pe un cbr, si la denivelari sau gropi se simte aiurea rau, deci pt drumurile noastre in special o guma mai lata e sfanta

Daca in loc de 150/60 pui 160/55 nu o sa fie asa strans pe janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

am o cbr-ica de 125 cu gume de 110 fata si 130 spate...inca nu stiu cum sa comporta cu gumele astea pe drum ca permis o sa am numa intr-o saptamana dar sigur nu le duc pana la capat......de asta zic ca teoretic trebuie sa pui gume cum scrie in carte maxim cu 1 numar mai mare.....eu au in carte 80 fata si 100 spate....dar arata mai bn asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
stie cineva daca incape 150/70 pe nsr? eu am acum 150/60 dar ma gandesc ca s-ar putea sa stea cam strans daca pun 150/70 :rusinica:

ia-ti dracu cauciuc nou, nu va mai prostiti cu sh-uri ca la aceeasi bani ajungeti si va puneti si pielea in joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puneti mana si luati-va pneurile cu dimensiunile specificate de fabricant........ altfel stricati toata ciclistica mobrei. :rusinica:

ati vazut in competitii pneuri mai late de 130-140 pe un 125? eu nu. le montau ei mai groase daca era cazul... asa pt un motor de capacitatea asta e arhisuficient un 130/140 spate si 110 fata.

cumparati stifturi de coji second hand mai late in locul celor potrivite, noi si de buna calitate......... doh!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puneti mana si luati-va pneurile cu dimensiunile specificate de fabricant........ altfel stricati toata ciclistica mobrei. :(

ati vazut in competitii pneuri mai late de 130-140 pe un 125? eu nu. le montau ei mai groase daca era cazul... asa pt un motor de capacitatea asta e arhisuficient un 130/140 spate si 110 fata.

cumparati stifturi de coji second hand mai late in locul celor potrivite, noi si de buna calitate......... doh!

dar din vreme ce mi-a venit CBR-ica cu gume asa late (130 spate si 110 fata) n-am de gand sa le schimb...chiar daca is cu 30 mai late decat cele specificate de fabricant in afara de faptul ca nu le pot inclina la capat nu observ nicio diferenta fata de alta cu gume normale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Groase,am mers ieri pe griblura si imi tragea motoru in toate directiile,mai mult de 40 nu mergeam.Eu am obiceiul sa ma car in weekend mult inafar orasului,si nu se stie cand ai o surpriza dinasta,mai ales la drumurile de la noi.Deci in situatia asta ,roti cat ma groase. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...