Bigfoot Postat Mai 19, 2013 Autor Share Postat Mai 19, 2013 (editat) eu as face claim la BMW, acolo ai un defect de productie/design, sudura aia originala este prea groasa pentru materialul dat si supune la stres termic teava Nu ai cu cine, si pt ce. Pierzi timp aiurea. Singura solutie in opinia mea este sa iti iei o motocicleta BMW din afara tarii daca nu chiar de la mama ei de acasa. Ai TVA mai mic decat in RO, sigur, alta calitate fata de o motocicleta pentru RO. Asa faci o plimbare, ii faci si rodajul cu ocazia asta si te alegi si cu ceva de calitate ( macar in Germania sa fie bune ). Nu cumparati BMW de la noi pt ca exista sansa sa dati de un produs cu hibe. Hibe nu neaparat mari, desi pot fi si erori nasoale( cutie cardan alea alea ) dar uite aici cu toba asta,,,,,,,,,,dupa 10min de mers trb sa te schimbi ca mirosi urat, un rahatel mic, strica tot. Iar acest incovenient il resimte cel mai tare pasagera care sta fix deasupra tobei. Toba asta nu are 36.000km cat are motocicleta , cred ca are maxim 20.000km, pentru ca am rulat destul de mult si cu LEO VINCE. Editat Mai 19, 2013 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 tu crezi ca exista linii de productie diferite pentru europa de est? eu sunt sigur ca ai avut tu ghinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 (editat) Nu cred ca sunt linii de productie diferite, dar in urma CTC-ului e posibil sa se faca niste "clase" si cele mai proaste sa mearga in europa de est. A avut fratele meu o masina noua care avea niste defecte "remediate" in fabrica cu benzi dublu adezive (mocheta), a sichimbat-o pe garantie. Era clar ca cei din fabrica stiau, ca altfel nu puenau dublu adeziva acolo, mocheta care a venit pe garantie era mai inalta cu 1cm. Masina noua, deci... Si am mai auzit exemple, asa ca e posibil calitatea a doua sa ajunga la noi, cei carora dupa dacia si mobra, orice masina/motor ar trebui sa ni se para super bun. Plus ca sunt anumite modele de masini (de motociclete nu stiu), produse in mai multe tari, de regula masinile care ajung in ro sunt facute in tarile mai putin dezvoltate. Editat Mai 19, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 19, 2013 Autor Share Postat Mai 19, 2013 In legatura cu "mitul" liniilor de productie, sau produselor de calitatea 2-a. 1) Esa (garantie) 2) Cutie (garantie) ( ambreiaj 100% OK, deci nu a fost vina mea ) 3) Cric central ( asta are o scuza sa zicem ca l-am folosit tot timpul ) 4) Senzor de carburant ( 900lei) 5) Grup spate ( doar 6100lei ) 6) Toba Toate piesele astea au cazut in conditiile in care motocicleta a fost NOUA, si intretinuta cu varf si indesat din TOATE punctele de vedere, necazuta, tinuta in garaj. Exact asa cum si tu ai grija de motocicleta ta, daca esti pasionat. Iar motocicleta abia are 36.000km, nu a fost rulata zi de zi, am mai avut alte motociclete de "treaba" . Repet la Yamaha ( tot noua ) i-am schimbat 2 becuri pe faza scurta , kitul de lant, anvelopele, placutele ..........si cam atat. In conditiile in care am facut cu ea 35.000km "grei" in 18luni ( nu in 3ani si jumatate - 4 , cum este in cazul BMW_ului ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Linii de productie diferite sigur nu sunt, dar o selectie a pieselor se poate face relativ usor. Cele de la mijlocul tolerantei pt Germania & friends, iar cele de la marginea tolerantei pt fraieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 (editat) Ia legatura cu Radu de la http://www.sudura-aluminiu.ro/ Eu la el imi trimit toti clientii pentru care nu am coturi aferente tobelor ce le comercializez. Si mie imi pare fier cromat, dar mai bine ii ceri lui parerea si vezi ce iti recomanda. Personal, as incerca sa o schimb pe garantie. Editat Mai 19, 2013 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 asta cu mirositu' a benzina sa mor de o-nteleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 28, 2013 Autor Share Postat Mai 28, 2013 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=DijZld80YjM Mie imi place asta asa. S-a rezolvat toba, nu se vede asa de rau, cel putin numai duhneste a benzina. Editat Mai 28, 2013 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 In legatura cu "mitul" liniilor de productie, sau produselor de calitatea 2-a. 1) Esa (garantie) 2) Cutie (garantie) ( ambreiaj 100% OK, deci nu a fost vina mea ) 3) Cric central ( asta are o scuza sa zicem ca l-am folosit tot timpul ) 4) Senzor de carburant ( 900lei) 5) Grup spate ( doar 6100lei ) 6) Toba Toate piesele astea au cazut in conditiile in care motocicleta a fost NOUA, si intretinuta cu varf si indesat din TOATE punctele de vedere, necazuta, tinuta in garaj. Exact asa cum si tu ai grija de motocicleta ta, daca esti pasionat. Iar motocicleta abia are 36.000km, nu a fost rulata zi de zi, am mai avut alte motociclete de "treaba" . Repet la Yamaha ( tot noua ) i-am schimbat 2 becuri pe faza scurta , kitul de lant, anvelopele, placutele ..........si cam atat. In conditiile in care am facut cu ea 35.000km "grei" in 18luni ( nu in 3ani si jumatate - 4 , cum este in cazul BMW_ului ) fa-ma si pe mine sa inteleg, taoate cele enumerate de tine mai sus au cazut in in 35.000 de km la BMW-ul tau luat de nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Off... cand aud posesorii de BMW cu povesti de genul " linii de productie diferite", "calitatea a II-a pt Europa de est", imi vine sa zambesc. Unul nu poate admite ca atata poate BMW in materie de motociclete... ca mai au mult, mult pana sa ajunga la nivelul japonezilor. Valabil, de fapt, pentru orice marca europeana sau americana. Cine a spus ca dumnezeul motocicletelor este japonez, mare adevar a grait! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Off... cand aud posesorii de BMW cu povesti de genul " linii de productie diferite", "calitatea a II-a pt Europa de est", imi vine sa zambesc. Unul nu poate admite ca atata poate BMW in materie de motociclete... ca mai au mult, mult pana sa ajunga la nivelul japonezilor. Valabil, de fapt, pentru orice marca europeana sau americana. Cine a spus ca dumnezeul motocicletelor este japonez, mare adevar a grait! unii dintre posesorii de BMW au mai fost si in fabrica de la Berlin..... si intr un fel mai mascat aceasta inf a fost confirmata da asa e cand vezi japonia doar pe harta........ ps unii posesori de BMW au donat si niste apa pentru JAPONIA care ti a facut motocicleta de sub poponeata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 15, 2013 Admin Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Duracell, ianakim iti pomenea ceva de femeia ca-ti mai pleaca si cu cardu..are dreptate, stii ca sunt curve de care te-ndragostesti, le dai tot ce ai, le iubesti ca prostu' si ele pe linga ca-ti rezolva toti prietenii pleaca lasandu-te si cu datorii..cred c-ai dat de curva motocicletelor, zdreanta rau.. Daca generalizezi e ca si cum ai spune ca toate femeile-s curve, uitand ca si maica-ta este femeie.. Editat Decembrie 15, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 luv man lui duracell i s ar potrivi manusa modelul asta daca ar fi PE LANT cardanul nu e pentro o moto de mers pe o roata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Linii de productie diferite sigur nu sunt, dar o selectie se face. Cele de la mijlocul tolerantei pt Germania & friends, iar cele de la marginea tolerantei pt lumea a treia. Gura pacatosului... adevar graieste! Editat Decembrie 15, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Gura pacatosului... adevar graieste! Cu mentiunea ca in lumea a treia intra si SUA si Canada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 ...Lista e mult mai lunga... Exeptie fac Germania & realy friends ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 chiar ma gandeam unde o sa se mute discutia aia BMW vs. restu lumii,intai era pe topicul BMW istilor,apoi la DL-uri, acu s-a mutat aici:))) Lasati fratilor sa moara topicul asta, sau cel putin sa-l readuca la viata doar BigFoot, cand / daca i se mai fu.te ceva la motor (speram ca nu va fi cazul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 unii dintre posesorii de BMW au mai fost si in fabrica de la Berlin..... si intr un fel mai mascat aceasta inf a fost confirmata da asa e cand vezi japonia doar pe harta........ lamati ps unii posesori de BMW au donat si niste apa pentru JAPONIA care ti a facut motocicleta de sub poponeata Oooo.. scuze maestre!!!! Iarta-ma... am gresit.. m-am legat de Regina... Mama, ce va mai inflamati cand formuleaza cineva o opinie nu tocmai ortodoxa despre biimvurile voastre. In alta ordine de idei: 1. am vazut eu Japonia doar pe harta (probabil mata ai crescut acolo), dar am o bucatica din ea sub poponeata ; 2. au donat si ei ce au putut.. doar nu crezi ca au nevoie japonezii de "regine" ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Adrian, poate nu ai fost atent: 1. Inca de la inceput, in esenta, pe acest topic este vorba despre BMW si restul lumii... 2. Pe un forum... un topic continua sau nu in functie de interesul majoritatii. 3. Cu o singura recomandare: Argumentele sa fie inaintea speculatiilor. Respectiv: Educatia vs mahala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Lasati fratilor sa moara topicul asta, sau cel putin sa-l readuca la viata doar BigFoot, cand / daca i se mai fu.te ceva la motor (speram ca nu va fi cazul). ))))))))))))))))))))))))))))) Adrian, poate nu ai fost atent: 1. Inca de la inceput, in esenta, pe acest topic este vorba despre BMW si restul lumii... 2. Pe un forum... un topic continua sau nu in functie de interesul majoritatii. 3. Cu o singura recomandare: Argumentele sa fie inaintea speculatiilor. Respectiv: Educatia vs mahala! din nou )))))))))))))))))))))))))))) a fost vorba de la inceput de unu' care si-a facut un piedestal (pt. un motor care vad ca se cam strica), dupa care s-a urcat si el pe piedestal, linga motorul care se cam strica. toate 'stourile de pe topic exista pt. ca Duracell a implorat sa le primeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 ...ce poate fi mai interesant pentru tzatzele posesoare de moto... decat chestia cu "capra vecinuluii"... varianta .ro si... click ! "Argumentul" lor: Un BMW este aprioric... "lung prilej de vorbe si de ipoteze"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 15, 2013 Autor Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) fa-ma si pe mine sa inteleg, taoate cele enumerate de tine mai sus au cazut in in 35.000 de km la BMW-ul tau luat de nou ? Tot ce ai enumerat in postul tau a cazut. Ghionion sau nu, nu stiu ........... nu stiu daca poate fi o regula pt BMW-uri. Acum ideea este ca eu am folosit motocicleta asta 2ani chiar 3 ani zi de zi, dupa zicala: ride it like you stole it! De fel nu sunt un tip gentil cand vine vorba de comenziile unui vehicul masina sau motocicleta, ingrijesc vehiculul mult peste standardele recomandate, dar cand vine vorbda de distractie daca am conditiii ii dau fara resentimente. Dupa cum spune Ianachim si LUV .......... asta e ........... si maine daca ar fi sa-mi iau alta motocicleta noua pentru asfalt, tot R 1200 R mi-as lua, din considerentele enumerate in mai multe posturi d-ale mele pe acest topic. Probabil mi-as pune un grup spate de GSA pe R 1200 R ca sa aiba un raspuns mai de SM la acc, sau la iesirea din viraje. Nu consider ca daca ai PEGASO 650 inseamna ca mergi linistit la touring, iar daca ai V4 TUONO o rupi pe 1 roata toata ziua si polizezi scarite, chestia asta tine de PILOT nu de motocicleta. Achim are dreptate poate daca ar exista R 1200 R cu transmisie finala pe lant si eventual un ambreiaj multidisc in baie de ulei, poate ar fi fost mai fiabil sub mana mea. ))))))))))))))))))))))))))))) din nou )))))))))))))))))))))))))))) a fost vorba de la inceput de unu' care si-a facut un piedestal (pt. un motor care vad ca se cam strica), dupa care s-a urcat si el pe piedestal, linga motorul care se cam strica. toate 'stourile de pe topic exista pt. ca Duracell a implorat sa le primeasca. Citeste cu atentie si rabdare daca ai, vei intelege mai bine despre ce e vb...................piedestalul ala si-l merita indiferent de " bug-uri" sau de pretul acestor "bug-uri"............ iti trebuie timp si multi km pe aceasta motocicleta si inlcusiv pe alte motociclete ca sa poti ajunge la concluzia asta. Referitor la stouri............ din partea mea fiecare poate sa spuna fiecarea ce vrea....... who give's a fuck? atata timp cat sunt subiectivisme, adica atata timp cat nu vin din partea posesorilor de BMW R 1200 R care pot sa aibe o parere avizata despre aceasta motocicleta...... nu test rideri de weekend. Off... cand aud posesorii de BMW cu povesti de genul " linii de productie diferite", "calitatea a II-a pt Europa de est", imi vine sa zambesc. Unul nu poate admite ca atata poate BMW in materie de motociclete... ca mai au mult, mult pana sa ajunga la nivelul japonezilor. Valabil, de fapt, pentru orice marca europeana sau americana. Cine a spus ca dumnezeul motocicletelor este japonez, mare adevar a grait! Fanatism japonez. Si japonezii fac chestii bune ......... da nici chiar asa. Lexus LS - BMW seria7 da se pot compara Honda XLV 700 - BMW F 800 GS ..................... mnu prea au ce discuta una cu cealalta. Se vede clar diferenta ca de la cer la pamant............in geometrie in masa in centrul de greutate, in caracteristica motorului.......... n-are nici o sansa XLV 700........nici " tunata" n-ar avea ce discuta cu 800 GS. Respect si pt japonezi dar si pentru teutoni. Comparatiile facute sunt in cunostiinta de cauza. .............. nu m-am apucat sa compar 1200 crosstourer cu r 1200 gs pt ca nu stiu cum merge crosstourer. Editat Decembrie 15, 2013 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Apai cum le spui mata bobocule... mai rar cineva! Auzi vorba... potriveala, pilotul si motoreta... Clonck, tronck... cutia praff si clopotzeii linka... linkkka... ...Pai azi... mai ales pe plaiuri dambovitene... nici dracu' nu te trage de maneca daca joci baschet imbracat in frac sau te duci la opera in trening! Democratie, fratzicule... Cine, ce treaba are?!!... Ce, eu cand eram tanar nu rupeam cardanu' pe o roata?! Evident ar fi fost mai indicat un lanz de Jawa.... da' de... eu eram Preduracell. Atitudinea conteaza. Parol! Editat Decembrie 15, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 ktm990R 2012 16000km ... ultima belea - telescop central sub 2 ani ... 3000 euro "noroc" cu garantia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.