Aleko Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 nu e mare chestie, sa ai o presa, un recipient de incalzit, cuptorul si congelatorul din casa. Din cate imi dau seama la montaj nici nu trebuie sa ingropi semeringul - adica nu trebuie exact scula specializata cu diametrul exterior ca semeringul.Eu am sculele si ii dam cep sa vedem care e treaba. In cazul cel mai probabil mai era ceva ulei sa barboteze in grup si nu s-au uzat sa fie bune de aruncat (vedem ce ne zice manualul) coroana si pinionul de atac. Iau alezajul rulmentului radial la verificat- sa nu se fi rotit de la lipsa ulei si verific axial shim-ul si rulmentul. Daca se dovedesc in ordine de ce sa bubuie grupul. Nu te mira daca ti se strica una alta pe la cutie si grup, pur si simplu se acumuleaza caldura de la mersul tau in limita de sus si astea nu sunt racite. Nu doar un "miar" ci si un GSXR 750 din '86 va opera mai in apele lui la 180-200 decat boxerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) E un user Marcel BV care sustine ca a facut 135.000km a schimbat simeringul si apoi dupa 10.000km a schimbat si grupul. Da..... nu stiu ce sa zic ......... depinde de noroc. Pe naiba Dumnezeu stie la mana a N-a sunt motociclete de acest gen, sau cate piese au fost schimbate de proprietarii X Y Z anteriori....... Irelevant in opinia mea. Arata-mi tu una NOUA cu un singur proprietar cu exact 700.000km ca sa nu imi mai permit sa fiu arogant si atunci mai discutam despre slaba pregatire .......................eu nu vad dc zici ca sunt arogant, poate realist sau rational ........ mai discutam asa. Bai, daca mergi incetisor cred si eu ca faci 400.000km cu o moto la mana N-a dar nu poti merge tot timpul ca la inmormantare ( asa mai bine mergi cu un chopper ). Daca mergi ca un cocosel cum zici tu hai o tine 100.000 dar 33.000............... Vorbesti mult si pe langa. Ideea e ca probabil ai avut ghinion. Da, sunt oameni cu mobre ce apropie milionul care (asta o sa fie un soc pentru tine) la un moment dat au fost noi. nu e mare chestie, sa ai o presa, un recipient de incalzit, cuptorul si congelatorul din casa. Din cate imi dau seama la montaj nici nu trebuie sa ingropi semeringul - adica nu trebuie exact scula specializata cu diametrul exterior ca semeringul.Eu am sculele si ii dam cep sa vedem care e treaba. In cazul cel mai probabil mai era ceva ulei sa barboteze in grup si nu s-au uzat sa fie bune de aruncat (vedem ce ne zice manualul) coroana si pinionul de atac. Iau alezajul rulmentului radial la verificat- sa nu se fi rotit de la lipsa ulei si verific axial shim-ul si rulmentul. Daca se dovedesc in ordine de ce sa bubuie grupul. Nu te mira daca ti se strica una alta pe la cutie si grup, pur si simplu se acumuleaza caldura de la mersul tau in limita de sus si astea nu sunt racite. Nu doar un "miar" ci si un GSXR 750 din '86 va opera mai in apele lui la 180-200 decat boxerul. N-are treaba cu mobra lui. Asta e grupul de 11XX nicidecum de 1200. Doua chestii diferite. Oricum ii trebuie un tragator de rulment. Simeringul se bate usor. Editat Septembrie 18, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Da, sunt oameni cu mobre ce apropie milionul care (asta o sa fie un soc pentru tine) la un moment dat au fost noi. BMW-uri din generatiile mai noi cu un milion de km ma indoiesc ca exista, sau daca sunt le numeri pe degetele de la o mana, foarte "atent" intretinute si max de promovate in stilul caracteristic BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 BMW-uri din generatiile mai noi cu un milion de km ma indoiesc ca exista Nici nu cred ca vor mai exista la seria 1200+. Dar totusi exista o raza de lumina, o speranta: unii schimba grupul cand doar semeringul e buba, cand se arde becul schimba farul, cand indicatorul de benzina e pe warning schimba rezervorul samd samd. In felul asta sasiul cu numarul respectiv duce lejer milionu'. Ma astept la bigfut chiar sa bata milionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Esti pricinos! Sa vedem cum va fi 1250. Abia-l astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 18, 2012 Autor Share Postat Septembrie 18, 2012 Esti pricinos! Sa vedem cum va fi 1250. Abia-l astept. @Aleko E diferit final drive-ul de la 1200, e mai greu de umblat, nu e chiar asa la indemana......mi-am bagat si eu nasul pe acolo. Mda ai dreptate nu sunt racite cum trebuie, se incing si la un moment dat cedeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Pai se vede cat de mult ti-ai bagat nasul. Bine, nu ca ai pricepe tu ceva, zic asa, ca chestie. Da bah,pentru tine o sa faca racire la cardan. Mare-i gradina lu' iisus asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 18, 2012 Autor Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Pai se vede cat de mult ti-ai bagat nasul. Bine, nu ca ai pricepe tu ceva, zic asa, ca chestie. Da bah,pentru tine o sa faca racire la cardan. Mare-i gradina lu' iisus asta. Cum zici tu mestere. Eu cu cine votez? Unele lucruri te depasesc.Dar daca tu vrei sa fi atotpreastiutor/mester......GO AHEAD. Pe mune nu ma int. Nu sta nimeni sa iti explice tie fenomene etc etc etc, in urma carora un material PROST cedeaza. Nu prea am auzit de FJR-uri cu probleme la cardan, de aceea dau vina si pe material. Editat Septembrie 18, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Musai sa vezi ironia intre titlul topicului si parerea lu bigfut despre mobra lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 18, 2012 Autor Share Postat Septembrie 18, 2012 Cam asta e parerea mea acum despre BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Cum zici tu mestere. Eu cu cine votez? Unele lucruri te depasesc.Dar daca tu vrei sa fi atotpreastiutor/mester......GO AHEAD. Pe mune nu ma int. Nu sta nimeni sa iti explice tie fenomene etc etc etc, in urma carora un material PROST cedeaza. Nu prea am auzit de FJR-uri cu probleme la cardan, de aceea dau vina si pe material. Ia-ti FJR. Mai fa o legenda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Adevarul este ca BMW a adoptat primul daca nu ma insel solutia cu suspendarea rotii si a cardanului pe o singura parte. Solutie indrazneata, dpmdv fara avantaje importante, dar cu probleme la solicitarea rulmentilor si a simeringurilor. La mai toate motocicletele pe cardan, acesta este indestructibil si este ultima piesa care cedeaza. Moda "pe o parte" la cardan a prins si multe alte motoare noi au adoptat ideea. Cel mai vechi , Stelvio nu pare sa aiba probleme, sa vedem celelalte. Editat Septembrie 18, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Am mai vazut cardane duse la Guzzi. Insa la BMW pana la seriile 11XX nu e nicio problema, ma rog aproape niciuna. Cardanul ala e mult mai usor iar R100GSPD e mobra care a facut Dakaru' plm. Asa ca bigfhoot, daca vrei mobra dovedita, zpune-le alor tai sa-ti ia un R100GSPD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 19, 2012 Admin Share Postat Septembrie 19, 2012 Te contrazic, exista si pe motorizari de 1200 cardan indestructibil.. 1200LT, care are acelasi cardan ca si 11xx dar pe motorizare de 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 1200LT, care are acelasi cardan ca si 11xx dar pe motorizare de 1200 Evident1) Motorizarea e 1172cc 1) ca nu. Filmuletul postat este chiar un grup de la un 1200LT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) Cam asta e parerea mea acum despre BMW Te-ai uitat la KTM 990 SMT ca inlocuitor pentru legenda? Are multiple avantaje (scapi de cardan) si fun factor din plin: Editat Septembrie 22, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Te-ai uitat la KTM 990 SMT ca inlocuitor pentru legenda? Are multiple avantaje (scapi de cardan) si fun factor din plin: S-ar mula si pe stilul de mers... la fel ca si Dorsoduro de 1200 sau Hypermotard... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Eu votez cu Multistrada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Te-ai uitat la KTM 990 SMT ca inlocuitor pentru legenda? Are multiple avantaje (scapi de cardan) si fun factor din plin: Mi-ai luat vorba din gura! E o motocicleta bestiala pe curbe,merge si la touring un pic,are si ABS. 115 cai si sub 200kg. M-as vedea pe una din asta! Singura "problema" ar fi consumul,cica ar fi undeva intre 8-10 l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Multistrada e mai aparte la design, urat nu e, dar ciudat este, in opinia mea. PPPffffffooooaaaaaa consum de 8 - 10 % ( e 3.0 ? ) frumos KTM-ul dar ............. consuma mult prea mult pentru o motocicleta, sau pentru nevoia mea. Boxerul(R1200R) ia intre 3,5 ( nu multi cred asta, daca mergi LEGAL pana la Campina si innapoi ) si 7%.......... Oare cat o consuma 990 V2 daca dai in ea? Editat Septembrie 24, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Boxerul(R1200R) ia intre 3,5 ( nu multi cred asta, daca mergi LEGAL pana la Campina si innapoi ) Io cred, dar doar inapoi, ca e mai la vale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Legat de ultima problem aparut la bigfoot: un prieten de al meu cu un VFR de 800 a patit la fel. adica s-a spart un rulment din roata spate. El a trebuit sa lasa acolo mobra. A cumparat rulmentii din Oradea( pt ca sunt 3bucati care costu mai mult decat rulmentii la BMW) si a monatat pe motor la prietenul care statea aprope de incident. Intr-adevar VFR -ul era din 2002 sau 2003 si cu 50000-6000 km la bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 8, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2012 Pun si eu un anunt, poate are cineva nevoie de el. /index.php?/topic/686628-grup-bmw-boxer-r1200/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Schimba si instalatia electrica.Si daca tot ai ajuns pana aici schimba si blocul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 8, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2012 Te bagi in seama aiurea Budd. Canta la alta masa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.