Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 594
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

orice i-ai face o sa se vada urat si va rugini... pentru ca e cromata

 

 

e timpul pentru un krakraprovic :)

M-am gandit si eu la asta, dar.............parca imi e tarsa. Am avut un Leo Vince ( ok nu este the best, dar e OK ) si pot spune ca dupa 10min de mers eram imbalsamat de "benzina" + ca motocicletei mai ales dupa 6000-6500 ii cam lipseau b.o.i.i. de acasa(in opinia mea), fata de versiunea stock, chestie de care mi-am dat seama dupa ce am vandut LEO VINCE.

Asa trebuie toba+powercommander ca sa fiu 100% corect, dar sunt prea multi bani aruncati aiurea, de banii astia te plimbi DESTUL.

 

Sudura in argon cu sarma de inox. E tot ce poti face. Va rezista cel putin cat sudura originala daca nu mai mult.

Am notat. Saptamana viitoare caut un atelier. Stiu ca este un atelier undeva pe langa bulevardul expozitiei, care monteaza racorduri flexibile pt masini, mesteresc baietii acolo tobe, galerii etc etc. Acolo cred ca voi incerca prima oara.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Sudura in argon cu sarma de inox. E tot ce poti face. Va rezista cel putin cat sudura originala daca nu mai mult.

 

 

ca sa sudezi bine acolo trebuie sa cureti cromu ala cel putin 1 cm pe ambele parti .. o sa arate ca un kwr .. daca nu cureti iar o sa arate ca un kwr

 

eu as face claim la BMW, acolo ai un defect de productie/design, sudura aia originala este prea groasa pentru materialul dat si supune la stres termic teava

Asa trebuie toba+powercommander ca sa fiu 100% corect, dar sunt prea multi bani aruncati aiurea, de banii astia te plimbi DESTUL.

 

 

exact !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as face claim la BMW, acolo ai un defect de productie/design, sudura aia originala este prea groasa pentru materialul dat si supune la stres termic teava

Nu ai cu cine, si pt ce. Pierzi timp aiurea.

Singura solutie in opinia mea este sa iti iei o motocicleta BMW din afara tarii daca nu chiar de la mama ei de acasa. Ai TVA mai mic decat in RO, sigur, alta calitate fata de o motocicleta pentru RO. Asa faci o plimbare, ii faci si rodajul cu ocazia asta si te alegi si cu ceva de calitate ( macar in Germania sa fie bune ).

Nu cumparati BMW de la noi pt ca exista sansa sa dati de un produs cu hibe. Hibe nu neaparat mari, desi pot fi si erori nasoale( cutie cardan alea alea ) dar uite aici cu toba asta,,,,,,,,,,dupa 10min de mers trb sa te schimbi ca mirosi urat, un rahatel mic, strica tot. Iar acest incovenient il resimte cel mai tare pasagera care sta fix deasupra tobei.

Toba asta nu are 36.000km cat are motocicleta , cred ca are maxim 20.000km, pentru ca am rulat destul de mult si cu LEO VINCE.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

tu crezi ca exista linii de productie diferite pentru europa de est? eu sunt sigur ca ai avut tu ghinion

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca sunt linii de productie diferite, dar in urma CTC-ului e posibil sa se faca niste "clase" si cele mai proaste sa mearga in europa de est.

A avut fratele meu o masina noua care avea niste defecte "remediate" in fabrica cu benzi dublu adezive (mocheta), a sichimbat-o pe garantie.

Era clar ca cei din fabrica stiau, ca altfel nu puenau dublu adeziva acolo, mocheta care a venit pe garantie era mai inalta cu 1cm. Masina noua, deci...

Si am mai auzit exemple, asa ca e posibil calitatea a doua sa ajunga la noi, cei carora dupa dacia si mobra, orice masina/motor ar trebui sa ni se para super bun.

 

Plus ca sunt anumite modele de masini (de motociclete nu stiu), produse in mai multe tari, de regula masinile care ajung in ro sunt facute in tarile mai putin dezvoltate.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu "mitul" liniilor de productie, sau produselor de calitatea 2-a.

 

1) Esa (garantie)

2) Cutie (garantie) ( ambreiaj 100% OK, deci nu a fost vina mea )

3) Cric central ( asta are o scuza sa zicem ca l-am folosit tot timpul )

4) Senzor de carburant ( 900lei)

5) Grup spate ( doar 6100lei )

6) Toba

 

Toate piesele astea au cazut in conditiile in care motocicleta a fost NOUA, si intretinuta cu varf si indesat din TOATE punctele de vedere, necazuta, tinuta in garaj. Exact asa cum si tu ai grija de motocicleta ta, daca esti pasionat. Iar motocicleta abia are 36.000km, nu a fost rulata zi de zi, am mai avut alte motociclete de "treaba" .

 

 

 

Repet la Yamaha ( tot noua ) i-am schimbat 2 becuri pe faza scurta , kitul de lant, anvelopele, placutele ..........si cam atat. In conditiile in care am facut cu ea 35.000km "grei" in 18luni ( nu in 3ani si jumatate - 4 , cum este in cazul BMW_ului )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linii de productie diferite sigur nu sunt, dar o selectie a pieselor se poate face relativ usor. Cele de la mijlocul tolerantei pt Germania & friends, iar cele de la marginea tolerantei pt fraieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu Radu de la http://www.sudura-aluminiu.ro/

Eu la el imi trimit toti clientii pentru care nu am coturi aferente tobelor ce le comercializez.

Si mie imi pare fier cromat, dar mai bine ii ceri lui parerea si vezi ce iti recomanda.

Personal, as incerca sa o schimb pe garantie.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=DijZld80YjM Mie imi place asta asa.





S-a rezolvat toba, nu se vede asa de rau, cel putin numai duhneste a benzina.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

In legatura cu "mitul" liniilor de productie, sau produselor de calitatea 2-a.

 

1) Esa (garantie)

2) Cutie (garantie) ( ambreiaj 100% OK, deci nu a fost vina mea )

3) Cric central ( asta are o scuza sa zicem ca l-am folosit tot timpul )

4) Senzor de carburant ( 900lei)

5) Grup spate ( doar 6100lei )

6) Toba

 

Toate piesele astea au cazut in conditiile in care motocicleta a fost NOUA, si intretinuta cu varf si indesat din TOATE punctele de vedere, necazuta, tinuta in garaj. Exact asa cum si tu ai grija de motocicleta ta, daca esti pasionat. Iar motocicleta abia are 36.000km, nu a fost rulata zi de zi, am mai avut alte motociclete de "treaba" .

 

 

 

Repet la Yamaha ( tot noua ) i-am schimbat 2 becuri pe faza scurta , kitul de lant, anvelopele, placutele ..........si cam atat. In conditiile in care am facut cu ea 35.000km "grei" in 18luni ( nu in 3ani si jumatate - 4 , cum este in cazul BMW_ului )

fa-ma si pe mine sa inteleg, taoate cele enumerate de tine mai sus au cazut in in 35.000 de km la BMW-ul tau luat de nou ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off... cand aud posesorii de BMW cu povesti de genul " linii de productie diferite", "calitatea a II-a pt Europa de est", imi vine sa zambesc. Unul nu poate admite ca atata poate BMW in materie de motociclete... ca mai au mult, mult pana sa ajunga la nivelul japonezilor. Valabil, de fapt, pentru orice marca europeana sau americana. Cine a spus ca dumnezeul motocicletelor este japonez, mare adevar a grait!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off... cand aud posesorii de BMW cu povesti de genul " linii de productie diferite", "calitatea a II-a pt Europa de est", imi vine sa zambesc. Unul nu poate admite ca atata poate BMW in materie de motociclete... ca mai au mult, mult pana sa ajunga la nivelul japonezilor. Valabil, de fapt, pentru orice marca europeana sau americana. Cine a spus ca dumnezeul motocicletelor este japonez, mare adevar a grait!

unii dintre posesorii de BMW au mai fost si in fabrica de la Berlin..... si intr un fel mai mascat aceasta inf a fost confirmata

 

da asa e cand vezi japonia doar pe harta........

 

ps unii posesori de BMW au donat si niste apa pentru JAPONIA care ti a facut motocicleta de sub poponeata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Duracell, ianakim iti pomenea ceva de femeia ca-ti mai pleaca si cu cardu..are dreptate, stii ca sunt curve de care te-ndragostesti, le dai tot ce ai, le iubesti ca prostu' si ele pe linga ca-ti rezolva toti prietenii pleaca lasandu-te si cu datorii..cred c-ai dat de curva motocicletelor, zdreanta rau..

Daca generalizezi e ca si cum ai spune ca toate femeile-s curve, uitand ca si maica-ta este femeie.. :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linii de productie diferite sigur nu sunt, dar o selectie se face.

Cele de la mijlocul tolerantei pt Germania & friends, iar cele de la marginea tolerantei pt lumea a treia.

 

:10:

 

Gura pacatosului... adevar graieste!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Lista e mult mai lunga...

Exeptie fac Germania & realy friends !

 

soleilsourire.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

chiar ma gandeam unde o sa se mute discutia aia BMW vs. restu lumii,intai era pe topicul BMW istilor,apoi la DL-uri, acu s-a mutat aici:)))


Lasati fratilor sa moara topicul asta, sau cel putin sa-l readuca la viata doar BigFoot, cand / daca i se mai fu.te ceva la motor (speram ca nu va fi cazul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unii dintre posesorii de BMW au mai fost si in fabrica de la Berlin..... si intr un fel mai mascat aceasta inf a fost confirmata

 

da asa e cand vezi japonia doar pe harta........

lamati

ps unii posesori de BMW au donat si niste apa pentru JAPONIA care ti a facut motocicleta de sub poponeata

Oooo.. scuze maestre!!!! Iarta-ma... am gresit.. m-am legat de Regina... Mama, ce va mai inflamati cand formuleaza cineva o opinie nu tocmai ortodoxa despre biimvurile voastre.

In alta ordine de idei: 1. am vazut eu Japonia doar pe harta (probabil mata ai crescut acolo), dar am o bucatica din ea sub poponeata ;); 2. au donat si ei ce au putut.. doar nu crezi ca au nevoie japonezii de "regine" ???? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, poate nu ai fost atent:

1. Inca de la inceput, in esenta, pe acest topic este vorba despre BMW si restul lumii...

2. Pe un forum... un topic continua sau nu in functie de interesul majoritatii.

3. Cu o singura recomandare: Argumentele sa fie inaintea speculatiilor.

Respectiv: Educatia vs mahala!

 

chevalsoleil.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati fratilor sa moara topicul asta, sau cel putin sa-l readuca la viata doar BigFoot, cand / daca i se mai fu.te ceva la motor (speram ca nu va fi cazul).

:))))))))))))))))))))))))))))))

 

Maximum_trolling64.gif

 

Adrian, poate nu ai fost atent:

1. Inca de la inceput, in esenta, pe acest topic este vorba despre BMW si restul lumii...

2. Pe un forum... un topic continua sau nu in functie de interesul majoritatii.

3. Cu o singura recomandare: Argumentele sa fie inaintea speculatiilor.

Respectiv: Educatia vs mahala!

 

chevalsoleil.gif

din nou

:)))))))))))))))))))))))))))))

 

a fost vorba de la inceput de unu' care si-a facut un piedestal (pt. un motor care vad ca se cam strica), dupa care s-a urcat si el pe piedestal, linga motorul care se cam strica.

toate 'stourile de pe topic exista pt. ca Duracell a implorat sa le primeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ce poate fi mai interesant pentru tzatzele posesoare de moto...

decat chestia cu "capra vecinuluii"... varianta .ro si... click !

"Argumentul" lor: Un BMW este aprioric... "lung prilej de vorbe si de ipoteze"... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...