Vizitator _Raul_ Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) A fost odata ca niciodata http://www.motocicli...__1#entry793281 Dupa 3 ani frumosi impreuna (si aproape unul abandonata in garaj) am realizat ca asemenea cifre (cu piston original) duc uneori si la ce se intamola astazi in fata garajului meu Editat August 5, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Reparatii capitale la doar 24000 km dupa ce ai luat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 (editat) Da. Fiindca motocicleta asta, cu mine, nu prea a vazut asfalt mult la viata ei. A facut doua ture off-road ale Gorjului si Clujului, de cate o saptamana fiecare, a participat, in regim de competitie, la Raliul Olteniei si EnduRoMania, a fost in organizarea TransCarpatic (Satu Mare - Mangalia), a batut mii de km on dar mai ales off-road in Caras-Severin, Timis si Hunedoara iar in ultimul ei an de folosinta a schimbat, cam la fiecare 1000-1500 de km, un set de gume, unul de placute si un schimb de ulei (off-road, gentlemen), in conditiile in care ea avea 155 + 30 kg (lichide) greutate. Monocilindru, 22 de ani vechime si 75000 de km cu piston original. Editat August 6, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Bre, nezdravan de om ce esti! Nu stiu ce naiba cauti la serviciul ala al tau... Ma, tu ar trebui sa scrii povesti si alte asemenea, nu rapoarte. Acu' am citit povestirea de cind ti-ai luat mobra si ... nu stiu de unde le scoti, dar tare m-am dixtrat ) Spor la treburi si REPROFILESTE-TE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Bravo, coane ! Deci am avut dreptate cind iti spuneam in 2007 ca e o mobra de care te atasezi usor si pe termen lung. Pozele sint de senzatie, nu mai trebuie nici o descriere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 (editat) @lupu sui & @fuchsia Thank you, thank you, thank you, you`re far too kind . Bravo, coane ! Deci am avut dreptate cind iti spuneam in 2007 ca e o mobra de care te atasezi usor si pe termen lung. Lucrez de aproape o luna la ea, asa ca am destule ponturi bune. De-abia astept sa imi dai un telefon sa imi spui ca vrei sa ne apucam de a ta. Sunt fericit ca am gasit, aproape de mine, cel mai misto sablor/vopsitor in camp electrostatic, cel mai misto reconditionator de jante si cel mai misto reparator de carene. Ma bucur ca apar din ce in ce mai multi profesionisti in bransa, in zona aceasta a tarii. Si, cel mai important, foarte accesibili. La fel de important - ma bucur ca sunt intr-o perioada ok cu banii, ca altfel mai statea si acum sub prelata, in garaj. Ceea ce nu ar fi fost deloc fair play fata de ea . Poate o sa ma apuc de o evidenta a cheltuielilor, poate nu. Daca o voi face, va fi mai ales dintr-o curiozitate statistica si pentru a sti restul la ce se inhama ca bani la o reconditionare totala. O chestie banala, dar ca sa va faceti o idee: 1000 de km cu masina in oras numai in ultimele doua saptamani. Deplasari exclusiv pentru reparatii, cumparaturi, plati, etc. Cu alte cuvinte - esti biker, iti iei diesel mic . Luna trecuta nu am facut calculele motorinei, dar cred ca tot pe acolo. Pe de alta parte - cam stiam la cat ma duce cheltuiala, fiindca din cauza asta a si stat atata timp degeaba. Asa ca, acum, sumele astea sunt cam detaliu. Sunt doar linistit ca am de unde sa le achit. Stay tuned, ma frends . Editat August 6, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 bv Raul. spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Prima poza, Mangalia? Mai ai acum inca un abonat la topic. Tot posesor de mono, dar mai italian asa Spor la treaba si... la bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Prima poza, Mangalia? Mai ai acum inca un abonat la topic. Tot posesor de mono, dar mai italian asa Spor la treaba si... la bani! Da, in port la Mangalia este prima poza. Ajunsesem cu Transcarpaticul acolo (Satu Mare - Mangalia, 7 zile off-road, o experienta deosebita). Multumesc de urari ! Ieri am luat bascula de la vopsit. Mai am doar cadrul si rotile si incep lucrul la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) Da, in port la Mangalia este prima poza. Ajunsesem cu Transcarpaticul acolo (Satu Mare - Mangalia, 7 zile off-road, o experienta deosebita). Multumesc de urari ! Ieri am luat bascula de la vopsit. Mai am doar cadrul si rotile si incep lucrul la montaj. Prima tura de spite arata bestial Abia astept sa vad rotile gata. Si cu permisiunea ta mai pun o poza Editat August 13, 2011 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) Prima tura de spite arata bestial. Abia astept sa vad rotile gata. Multumesc de veste, Cristi! Sa vezi cum astept eu.... Ieri am petrecut toata ziua la garaj. Am montat cutia filtrului de aer, cutia de scule, cutia bateriei, ceva electrica si plasticele care compun, sa zic asa, aripa spate. 3 ore mi-au luat numai tampoanele de protectie din cauciuc ce se lipesc pe cadru. Sa vezi cum aratau cercurile si butucii dupa sablare, Cristi ! Cred ca maine/poimaine le si termina de vopsit Giz si ii dau de lucru lui Sorin cu intregitul rotilor . Acum ma pornesc si eu pe baza de "morning coffe" si usor-usor ma pun iar in miscare spre garaj . Later edit: Dupa ce am intors-o pe toate partile, am ajuns la concluzia ca astazi o sa fac marea mutare. Compul pleaca la garaj pentru... nici eu nu am habar cate zile/saptamani. Am zeci, chiar sute de poze facute pe parcursul demontarii si am nevoie sa le tot rasfoiesc de fiecare data cand montez ceva. Cum zilele acestea o sa montez din nou cablajele, este evident ca ar fi mai bine sa il am acolo. See you from the garage, folks ! Editat August 14, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Abia aștept să văd un report demn de ADV Rider!Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 mai bag si o poza de la demontare si cum arat acuma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 (editat) IN DIRECT de la garaj... Cateva poze de ieri, de cand o pregateam pentru stickerire: Si una de acum maxim 1 ora (sau ceva de genul ) cand ma bucuram ca i-am pus telescoapele si jugurile sus . Nu am timp foarte mult la dispozitie (muncesc la ea dupa orele de program, aproape in fiecare seara) iar computerul fiind la garaj, mai greu cu postatul. Voi recupera la sfarsit, fiti siguri. In cel mai rau caz va fi un topic de iarna stufos, desi eu adun materialul cu speranta unui site tematic. Numai bine tuturor ! Editat August 24, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Spor la treaba si felicitari! am si eu in cap asa ceva ptr DR-ul meu..neaparat sa faci un site/topic pe tema asta si sa pui toate acele sute de poze asteptam cu mare interes si cu o bere la colt eu zic ca e importanta si partea financiara + operatiile/piesele facute/shimbate/reconditionate ptr noi, viitorii reconditionatori pasionati iremediabili de batranelele noastre potente si cu personalitate! si ptr tine, ca sa stii daca o sa mai refaci vreodata operatia sau daca o sa iei 2,3 bucati de algocalmine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 salut, felicitari pt. ceea ce faci pt. mobra aia, poti sa-mi spui te rog unde e facuta a 5-a poza si in ce luna /? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 (editat) salut, felicitari pt. ceea ce faci pt. mobra aia, poti sa-mi spui te rog unde e facuta a 5-a poza si in ce luna /? Multumesc frumos de urari ! Daca despre poza asta m-ai intrebat , pe Transalpina, in 24.10.2009. Compul este acasa mai nou. Astazi : * Am reconditionat cablajele (curatat, desfacut banda izolatoare veche, inlocuita cu banda noua) si le-am pus pe cadru. * Am transformat in piese de lego tot bordul (acum, plasticele din el miros a sapun si sunt probabil deja uscate in baie) * Am asamblat si montat scaritele pasagerului. Numai operatia asta mi-a luat mai bine de 40 de minute, fiindca nu mai stiam sigur in ce pozitie veneau niste chibitzuri de piese. * Ca sa fie treaba treaba, dupa ce ieri le-am pus pe motocicleta, astazi am demontat telescoapele si jugurile, ca sa duc din nou la polish jugul inferior. Era el polishat, dar amatoriceste si nu imi placea 100%. Am zis ca daca tot sunt cu ea bucati si bag atatia bani si timp, sa nu las loc de compromisuri. Asa ca maine incep sa merg din vulcanizare (de fita) in vulcanizare, in incercarea de a gasi un expert in polish de aluminiu. * Patania zilei ramane spalatul cutiei de ulei. Fiindca am depistat eu putin span de aluminiu prin ea (de la sablare) am mers la vecinii mei de la spalatoria auto de peste drum. I-am tras doua spalari cu spuma activa si presiune la interior + una cu motorina la garaj, sa nu prinda rugina. Prea tare sa incerci sa nu scapi cutia in timp ce meseriasul baga in ea apa la nu stiu cate atmosfere presiune. LATER EDIT: La polishatul piesei nu s-a bagat nici un "profesionist" in domeniu. Cu sfaturi si ceva ajutor de la prieteni, aproape am dus la capat sarcina. Am lucrat cam 4-5 ore si, daca nu trebuia sa merg la workshop-ul de stickere , in inca o ora as fi terminat-o. Probabil ca daca as fi lucrat in domeniu nici eu nu m-as fi bagat la polishatul jugului. Revenind - nu am cuvinte despre cat de misto vor fi stickerele si ce treaba faina a facut deja la conceperea lor Mircea. Pozele nu reflecta nici 20 % din intalnirea noastra, dar asa... for old times` sake . Editat August 26, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 27, 2011 Admin Share Postat August 27, 2011 Bravo domnule! Foarte frumos, mai ales ca te si pricepi. Relizezi cum va arata mobra la sfarsit, nu? Sunt convins ca nu ai s-o vinzi ever.. Succes in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Bravo domnule! Foarte frumos, mai ales ca te si pricepi. Relizezi cum va arata mobra la sfarsit, nu? Sunt convins ca nu ai s-o vinzi ever.. Succes in continuare. Salut Luigi! Multumesc de urari! Priecepere? Hmm, depinde. Nu sunt genul mecanicului de echipa de rally-raid, dar cred ca un minim de simt tehnic, laolalta cu multa pasiune, rabdare si motivatie pot suplini serios. Plus "factorul bani" ca sa citez dintr-un film favorit . Si conjuctura favorabila. Neaparat. Asteptata de mine mai bine de 1 an jumatate, timp in care motocicleta a stat mai mult in garaj, plangandu-si trecutul glorios. Da, in mare am idee cum va arata motocicleta. In mintea mea este bine conturata de mai multi ani, dar de-abia astept sa o vad live. Plus ca am mai adaugat eu niste modificari destul de serioase, gen alt parbriz inalt, alte tobe, etc. Realizezi ca tu esti pe lista achizitiilor de cel putin 2 ani , nu ? Asa se intampla cand cunosti cea mai ok sursa de xenoane, dar tot amani reparatia capitala din diverse cauze. In functie de cum reusesc sa modific (in bine) mecanismul de inclinatie a farurilor depinde daca comand 1 sau 2 xenoane. Acesta este unul din defectele gasite de mine la motocicleta asta - daca reglez bine blocul optic pe faza scurta, atunci pe lunga bate la etajul 2 si viceversa. Sau poate nu am insistat eu suficient cu reglajele. Ramane de vazut . Ne auzim. --- 2011 AUGUST 29 update --- Am plecat de aici si, dupa ce am consumat ore bune, zeci de crampeie mici de smirghel si suficient curent electric (bormasina si o turatie de periuta de dinti), am ajuns aici: Primul meu polish, facut cu unelte rudimentare. Cum a fost la sfarsit, dupa epuizarea a doua dupa-amieze full? Ca in viata. Fericit ca esti mai destept decat necunoscatorul de dinainte. Un pic ironic ca experienta asta te-a costat, ca in atatea dati, mult prea muuulte injuraturi. Ieri am primit rotile de la Sorin aka Grosvater (prietenul lui @cstelia; publicitate pe fata, ca sa stiti la cine sa apelati). Nu am decat o singura remarca - o-pe-re de ar-taaa. Exact cum mi le-am dorit. As putea spune chiar "cum mi le-am visat" dupa cati "experti" in domeniu am intalnit in anii astia de bikereala. Astazi ele sunt la abtibildar, pentru stickerele de talon, dar promit sa pun poze cu ele maine sau poimaine. Eu inca nu pot sa cred cum au iesit dupa reconditionare. Nu vad in minte decat data fabricatiei stantata pe ele care spune, citez " DOT 1 88". Carevasazica ianuarie 1988. Dupa sablare Dupa vopsirea electrostatica Dar sa vedeti cum arata spitele dupa reconditionare + intreg ansamblul . Editat August 29, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Salut hombre, am dat de topic si vreau sa te felicit ca-i faci ce merita. A mea tocmai s-a intors dintr-o tura de 5 mii km prin alpi cu pasager si bagaje fara nici o emotie. La iarna o mai coafez si eu drept pentru care am sa te stresez in continuare cu telefonu'. Spor la munci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) Salut hombre, am dat de topic si vreau sa te felicit ca-i faci ce merita. A mea tocmai s-a intors dintr-o tura de 5 mii km prin alpi cu pasager si bagaje fara nici o emotie. La iarna o mai coafez si eu drept pentru care am sa te stresez in continuare cu telefonu'. Spor la munci! Felicitari pentru iesire ! Bine zis "ii fac ce merita". Din punctul meu de vedere, da, merita ! ". In schimb, daca ai fi vazut fetele celor cativa apropiati carora le-am aratat lista cheltuielilor.... E lunga bine si deloc ieftina la scor. Toate piesele/subansamblele sunt noi, reconditionate sau schimbate cu sh-uri in stare f. buna/impecabila, via Ebay. Cand am ajuns ieri pe la omul care imi face stickerele, sa vezi câtai snopu` trona la el pe masa . Astept zilele astea sa imi iasa plasticele de la matuit ca sa lipim stickerele pe ele. Rotile sunt gata definitiv, cu tot cu rim-uri pe ele. O sa fac niste poze azi-maine, vad cand si cum am timp si aparatul cu mine la garaj. Astept benzile de cauciuc pentru protectia spitelor si plasticele de talon pentru montatul gumelor, ca sa termin cat mai repede capitolul asta. Editat Septembrie 7, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Ma, faina treaba faci. Respect. Asa restaurare temeinica nu prea vezi pe la noi Dar ma intreb cum o sa te lase inima sa o bagi iar pe unde e facuta ea sa merga, dupa ce o s-o termini si o sa arate cum n-a aratat nici cand a fatat-o maica-sa. Oricum, spor la munca in continuare si sa nu uiti sa ne tii la curent cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) Ma, faina treaba faci. Respect. Asa restaurare temeinica nu prea vezi pe la noi Dar ma intreb cum o sa te lase inima sa o bagi iar pe unde e facuta ea sa merga, dupa ce o s-o termini si o sa arate cum n-a aratat nici cand a fatat-o maica-sa. Oricum, spor la munca in continuare si sa nu uiti sa ne tii la curent cu poze. Cand citesc postul tau si ma pregatesc sa iti scriu raspunsul parca revad discutia cu o persoana foarte apropiata careia ii explicam motivele restaurarii. In vara anului trecut, cand am decis sa nu o mai folosesc fiindca riscul era deja mult prea mare, motocicleta mea era cam asa: * CADRUL (si majoritatea pieselor vopsite) - rugina din cauza vechimii, zgarieturilor din off-road sau acidului de baterie. Clar, sablate si revopsite toate ansamblele metalice. Operatiune indeplinita deja. Cost aprox. 1200 ron. Il recomand pe Giz din TM ("gizpowdercoating" pe google). Piesele au fost introduse in decanol, sablate si apoi vopsite. Multumit de munca si caracterul omului. * CRASH-BAR-urile - indoite pana la inutilizare. Fier vechi sau reconditionare. O sa mai vad. Inclin spre inlocuirea cu unele facute de prietenii de la Heavy Duties. * CRIC CENTRAL - crunt de indoit de la pietrele si butucii ce au lovit sub motocicleta, pe aterizare, cu telescopul comprimat. Reconditionare, sablare, revopsire. * GHIDON - usor indoit. Schimbat deja cu unul de Tenere mai nou de la @Alex_xt, sablat si revopsit. Nu mai stiu cat am dat pe el. Intre 50 si 75 lei. * MANSOANE. Incalzite, dar cu cablaje rupte din manson. Ingroasa gunoiul orasului la ora asta. De schimbat cu alte manere incalzite. * PLASTICE PROTECTII MAINI. Zgariate. Am cumparat altele sh in stare f. buna de pe Ebay. Nu mai stiu cat cu tot cu transport. 20 E? Pe acolo. * FRANE - Pistoane cu zero presiune. Cumparat kit-uri de reparatie (2). Deloc ieftine. Undeva la 20 E/buc. Urmeaza munca de chinez batran. - Furtune mult prea vechi. Luna asta trebuie sa iau un kit Hel de la un service din TM cu preturi f. ok. Parca undeva intre 150 si 200 lei. Nu mai stiu. - Placute - de off--road si uzate. Voi lua unele noi. EBC sau Ferodo. As prefera ceva mai bun, gen Brembo, etc, dar inca nu am gasit sursa ok. Mai caut. Intre 250 si 400 lei, depinde de marca si model. - Etrieri si pistoane pline de namol si oxid. De curatat. Trebuie sa mai cumpar ceva alcool tehnic, din astea... Este un topic pe tenereclub.ro cu procedura si necesarul, scris de Bogdan Domosciuc, pe care o sa il folosesc pt. inspiratie. - Mai trebuie sa cumpar lichidul de frana si, o chestie deloc ieftina dar care mie mi-a fost f.f. utila cand am folosit-o de la altii, un pistol de aerisit frane - 40 si ceva, 50 de Euro. Prefer pistolul metodei traditionale. Mult mai eficent/performant. Parerea mea. - Maneta noua, cabluri de curatat si uns, toate subansamblele metalice deja vopsite (exceptie etrierii), cumparate deja suruburi de aerisire noi si capacele de cauciuc pt. ele. * REZERVOR - Indoituri si rugina fara numar si descriere. Reconditionare totala. Am vrut profesionisti in tinichigerie si vopsire, i-am platit. 550 ron - indreptat, pregatit, vopsit impecabil, etc. Materiale si munca lor. * PLASTICE - Cu urme de la trecerea timpului, zgariate sau rupte, din off-road. Cumparat alta carena fata si aripa fata de pe Ebay. Ambele ca noi. Undeva la 50 E cu transport. Am revopsit toate plasticele. M-au costat aprox. 400 lei materialele. Manopera nu o platesc. Zilele astea sunt la slefuit pentru pus stickere si urmeaza lacuitul. * STICKERE - Nu mai vroiam motocicleta in culorile originale. Va fi o replica rally-raid din anii in care participa cu echipa italiana Belgarda la Paris - Dakar. S-a muncit mult la stickere fiindca multe dintre brand-uri nu mai exista si fiindca diversele linii, forme, etc, nu existau nicaieri in format vectorial. Experienta si seriozitate lui Mircea ex- Grafoprint, dupa cum il stim in TM, si-a spus cuvantul in domeniul acesta. * ROTILE - Spitele si piulitele au fost demontate, puse fiecare in bormasina, trase la smirghel, curatate in acid si zincate. Munca de super detaliu si stres maxim a fost la curatarea piulitelor. Butucii si jantele au fost vopsite negru mat. Am schimbat rulmentii (am pus cei mai buni de la SKF, undeva la 15 lei buc. x 4) si simeringurile (3 lei x 2). S-a remontat totul si am pus rimstripes-uri alb-rosii pe fondul negru. Demontarea spitelor, reconditionarea maniacala, remontarea si echilibrarea rotilor au fost munca lui Sorin aka Grosvater din TM, pe care il puteti contacta prin intermediul lui @cstelia. A costat 50 Euro, dar omul a spus clar ca am fost ultimul ce a prins oferta asta. Cam atat pentru acum. Trebuie sa fug. Voi mai reveni probabil maine sau pe seara cu detalii, poze, etc. P.s. - Motocicleta nu va mai vedea prea des altceva decat asfaltul. Va fi o motocicleta de mers la lucru (rar de tot), plimbari de ars gazul la fita prin oras sau plimbari lejere in w-e cu prietena/prietenii. Si-a facut treaba mult peste asteptarile si posibilitatile ei. Acum a venit vremea doar sa defileze . Va fi inlocuita de o unealta dedicata si mult mai capabila in off-road. Un 400 & co, pe acolo. Editat Septembrie 7, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 A dat norocul in mobra asta de a dat peste un om cu pasiune maniacala ca tine Din nou, abia astept sa vad rezultatul final - si poze pe parcurs. Iar cand o fi gata, pentru momentele cand nu mergi cu ea, ai putea sa vorbesti cu un dealer local Yamaha unde s-o expui, macar temporar. Motoreta asta a facut istorie pentru Yamaha si n-ar fi rau sa isi mai clateasca si altii ochii cu munca ta... Parerea mea. PS: placute Brembo la un pret decent gasesti aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 * GHIDON - usor indoit. Schimbat deja cu unul de Tenere mai nou de la @Alex_xt, sablat si revopsit. Nu mai stiu cat am dat pe el. Intre 50 si 75 lei. ~40 lei, din cate tin minte - Furtune mult prea vechi. Luna asta trebuie sa iau un kit Hel de la un service din TM cu preturi f. ok. Parca undeva intre 150 si 200 lei. Nu mai stiu. - Placute - de off--road si uzate. Voi lua unele noi. EBC sau Ferodo. As prefera ceva mai bun, gen Brembo, etc, dar inca nu am gasit sursa ok. Mai caut. Intre 250 si 400 lei, depinde de marca si model. Eu stiam de 100 lei furtunul, indiferent de lungime, la Thunderbikes. Sa-mi zici si mie cand aflii exact cum ii cu ele, ca vreau sa-l schimb si eu pe ala de spate saptamanile urmatoare. Placute am folosit doar Ferodo Platinum si sunt multumit de ele. La al meu sunt ~130 lei fata-spate (la Ciclop). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.