Sari la conținut

Yamaha XT600Z Tenere 3AJ


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 236
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

P.s. - Motocicleta nu va mai vedea prea des altceva decat asfaltul. Va fi o motocicleta de mers la lucru (rar de tot), plimbari de ars gazul la fita prin oras sau plimbari lejere in w-e cu prietena/prietenii. Si-a facut treaba mult peste asteptarile si posibilitatile ei. Acum a venit vremea doar sa defileze :hug:. Va fi inlocuita de o unealta dedicata si mult mai capabila in off-road. Un 400 & co, pe acolo.

 

Hai ca de ultima oara cand am postat pe topicul tau, m-am apucat si eu de 'dezmembrat' un vf750f, care fiind doar model de strada si tot au fost de facut, desi multe subansamble erau in stare f buna (etrieri, jante, furca etc), altele mi-au dat batai de cap (carburatoare varza, improvizatii) si nu am ajuns inca la instalatia electrica si tinichigerie si lucrez deja de 2 sapt cand pot (motorul nu l-am mai dat jos, cadrul nu il duc inca la powder, poate data viitoare), nici nu pot sa imi inchipui ce munca a fost la tine. Iar ideea ar fi sa obtin exact ce ai zis si tu mai sus. Hai sa avem spor la munca! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Hai ca de ultima oara cand am postat pe topicul tau, m-am apucat si eu de 'dezmembrat' un vf750f, care fiind doar model de strada si tot au fost de facut, desi multe subansamble erau in stare f buna (etrieri, jante, furca etc), altele mi-au dat batai de cap (carburatoare varza, improvizatii) si nu am ajuns inca la instalatia electrica si tinichigerie si lucrez deja de 2 sapt cand pot (motorul nu l-am mai dat jos, cadrul nu il duc inca la powder, poate data viitoare), nici nu pot sa imi inchipui ce munca a fost la tine. Iar ideea ar fi sa obtin exact ce ai zis si tu mai sus. Hai sa avem spor la munca!

 

Inteerceeptoooruuul, hmmm :grinbandit:!

Motocicleta care nu m-a lasat sa dorm multe nopti. Cult.

Cand eram student in Bucuresti, era una visinie, de 1000 parca (multi ani de atunci), intr-un gang imediat langa Sala Dalles. De cate ori nu i-am dat tarcoale, visand cu ochii deschisi la o sora de-a ei.

Din aceeasi serie de design, atunci cand am inceput sa lucru si sa pot sa iau un credit, a aparut o alta mica obsesie - CBX-ul de 750. Pacat ca pe vremea aceea taxele la o motocicleta non-europeana, cu capacitatea intre 500 si 1000 cmc, erau 1198 de euro :sick:.

Una peste alta, sa avem spor :cheers:!

La mine (cred si sper eu) este mai simplu decat la tine. Monocilindru, racire pe ulei, etc. Ma ajuta si faptul ca am motocicleta de 3 ani si mi-am mai bagat nasul prin ea (cand o folosesti la enduro esti mereu cu trusa la indemana, fiindca totul se uzeaza mult mai repede).

Daca crezi ca te ajuta cu ceva o parere... "- Apeleaza la profesionisti!". Stiu ca e fain sa faci tu multe lucruri dar nu vreau sa ma gandesc cum ar fi iesit partea cu vopsitul pieselor in garaj, reconditionarea rotilor, sau altele care urmeza, gen reconditionatul seii, etc.

La electrica eu doar am curatat bine cablurile cu servetele umede pentru plastic, am aruncat cam jumatate din banda izolatoare si am pus alta noua, am curatat contactele si apoi le-am uns. Am mai schimbat toate becurile clasice cu becuri cu leduri (mor de dragul lor, de-abia astept sa vad cum vor lumina) si, in interiorul stopului, am pus si sticker reflectorizant. Griul din fabrica nu mai avea pic de reflexie (cu spray cu crom am mai incercat in alte dati si nu iese mare lucru).

 

 

Later edit:

O poza cu rotile inainte de lipit rimstripes-urile:

post-3763-0-55631200-1315425226_thumb.jpg

 

si cateva poze cu toba finala si galeria inainte de vopsire:

post-3763-0-51819300-1315425224_thumb.jpgpost-3763-0-27951200-1315425228_thumb.jpg

 

Toba finala a fost vopsita electrostatic. Am considerat, impreuna cu Giz ca nu va avea parte de super temperaturi. Cost 80 de ron (decanol, pregatit, sablat, vopsit, etc).

Galeria a fost vopsita, tot de Giz, cu vopsea ceramica (lichida, data cu pistolul), dupa care a stat 2 (sau 3?) ore in cuptor la 400 de grade. Este ca un strat de smalt. Rezista la 800 de grade. Cost - 120 ron (30 euro/metru linear).

Maine am sa va pun poze si cu ele vopsite, ca sa vedeti diferenta.

 

P.s. - Preturile sunt pur orientative, pentru a va face idee de costuri si de cat cer meseriasii la care am apelat pentru serviciile lor. Nu au caracter publicitar si nu va pot garanta ca oamenii vor cere aceleasi preturi daca apelati la servciiile lor.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca mai ai un abonat la topic. spor la ce a mai ramas de facut si asteptam cu maxim interes o descriere detaliata a procesului.

 

 

+ 1

 

tot respectul pentru ce faci!

asteptam cu mare interes muuuulte poze si cuvinte, sa ne mearga la suflet!

am tot citit despre cosmetica dar nu ne-ai spus daca ai umblat si la motor.

 

p.s. si bineinteles un mic capitol cu cheltuieli,

ptr ca iau si eu in considerare proiectul tau si m-ar ajuta mult!

 

 

:cheers: :cheers: :cheers:

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

P.s.2 - In functie de oferta lor si cum ne vom intelege la preturi, s-ar putea sa schimb integral evacuarea cu una de la ADA RACE din Serbia. Ada Race este o firma micuta din Serbia, din localitatea Ada (destul de aproape de Tm) care fac niste super finale si, din ce a discutat Giz cu ei in sarba, fac si galerii de inox. Mai multe detalii despre ei aici:

 

Cel mai tare de la ei imi face cu ochiul hexagonul oval (de la 1.50 inainte):

 

Initial i-am gasit dupa filmuletul asta:

 

 

 

 

+ 1

tot respectul pentru ce faci!

asteptam cu mare interes muuuulte poze si cuvinte, sa ne mearga la suflet!

am tot citit despre cosmetica dar nu ne-ai spus daca ai umblat si la motor.

p.s. si bineinteles un mic capitol cu cheltuieli,

ptr ca iau si eu in considerare proiectul tau si m-ar ajuta mult!

 

Multumesc de urari.

Distractia cu motorul incepe saptamana viitoare. Va fi facut bucatele pana in cel mai mic detaliu, schimbat kitul piston, kitul ambreiaj, lantul de distributie, curatat sorbul pompei de ulei, reparat rulmentul bendixului, refacute scaunele supapelor, probabil schimbatii carbunii electromotorului..., tot.

Cheltuielile am sa le detaliez la fiecare operatie in parte.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

- Mai trebuie sa cumpar lichidul de frana si, o chestie deloc ieftina dar care mie mi-a fost f.f. utila cand am folosit-o de la altii, un pistol de aerisit frane - 40 si ceva, 50 de Euro. Prefer pistolul metodei traditionale. Mult mai eficent/performant. Parerea mea.

 

[/i]

 

e buna o pompa de vacuum, dar daca nu stai in loc de ea, foloseste o seringa si fa-ti treaba "de jos in sus".

avantajele sunt clare...desi nu arata profi.

 

 

asteptam de mult topicul asta! succes in continuare si cat mai putine batai de cap! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

e buna o pompa de vacuum, dar daca nu stai in loc de ea, foloseste o seringa si fa-ti treaba "de jos in sus".

. avantajele sunt clare...desi nu arata profi. Asteptam de mult topicul asta! succes in continuare si cat mai putine batai de cap!

 

Multumesc de incurajare, Alexey!

La XT-ul de 350 a fost ceva de speriat cu frana fata. De cate ori am incercat metoda traditionala (doar respectiva o stapaneam bine) nu am reusit sa reglez mai deloc frana fata. Cu o pompa de vacuum din aceea cu pistol si borcanas, de la Louis, nu iti pot spune ce lejer a fost reglajul si cat de bine a iesit. As fi mers pe pompa de vacuum fiindca sistemul va fi remontat de la 0, deci va fi plin cu aer, etc. Una peste alta - iau in calcul si varianta cu seringa.

 

 

Revenind.

- Sa nu va cumparati niciodata gunoaie de memorii SD marca "A Data". Se blocheaza pe "Lock", desi ele sunt pe on, ii spun aparatului ca sunt protejate anti-scriere si va treziti cu 1/3 din poze inexistente sau partiale.

 

ON-TOPIC:

* TOBELE DE ESAPAMENT, dupa cum am promis. Galeria acoperita cu vopsea ceramica, rezistenta la temperatura de 800 de grade. Pret - 120 lei. Vopsea lichida, data cu pistolul si bagata piesa 2-3 ore la 400 grade. Finala negru mat - 80 lei. Ornamentul tobei nu l-am mai gasit sa il pun si pe el in poza. Piesa aurie este o bucsa de bronz, sablata, ce se monteaza in toba finala, la imbinarea dintre cele 2 componente. So... evacuarea 200 lei. Decanol, sablat, vopsit. Talk to "gizpowdercoating", please!

post-3763-0-49041800-1315607921_thumb.jpg

 

 

* ROTILE:

- Decanol, sablat, vopsit butucii si cercurile - 150 de lei

- Demontat spite, reconditionare de expert dpmdv (am gasit un individ mai minutios si mai tipicar ca mine) - montate in bormasina, trase prin banda de smirghel, curatate piulitele cu tot felul de periute, bagate toate in acid si apoi zincate - plus apoi remontare si centrare pe cerc - 210 lei (50 E). Sorin Grosvater a zis ca a fost ultima oferta. De aici inainte vrea sa schimbe pretul. Vorbiti voi cu el cel mai bine. Prin intermediul lui @cstelia, daca va intereseaza cu adevarat.

- 4 rulmenti de jug SKF - 60 de lei

- 2 simeringuri jug - 6 lei.

- Benzi protectie spite - 36 lei Prefer noi (versus confectionat din camere taiate) fiindca este mai subtire si mult mai elastica/gumoasa banda. Imi pare rau ca nu mai aveau pe stoc MotoMike-ul din acelea din cauciuc alb. Alea sunt si mai misto (mai gumoase si mai moi; parca sunt de plastelina. Am pe Xt-ul de 350 si mi-au placut la nebunie.

- Plastice montare anti-zgarieturi leviere - 20 lei. 10 Euro la RomiMoto. Niste gunoaie fitoase semi-inutile. La bagat prima buza de cauciuc in janta au fost ok (aranjeaza-le, misca-le, ala, ala). Cand sa bag de tot cauciucul in janta.... vezi sa nu. Inutile 100%. Tehnic, eu nu inteleg cum se foloseste un asemenea dispozitiv cu un minim de eficienta, si ce idiot la inventat (ca cine a dat banii pe el stiu). Concluzia - inarmati cu petice de cauciuc (de pus intre janta si masinaria de prindere a jentii, daca aveti jante vopsite, ca mine) apelati la vulcanizarile auto (mult mai ieftine fata de smenuiala de la cele moto).

- Anvelope SH Pirelli MT 21 - 100 de lei ( Piata Mehala, pentru timisoreni, poate vor sa mearga sa isi ia)

- Rimstripes-urile...Nu stiu pretul. Sa vedem cat mi-o cere Mircea pe tot bratul de stickere, fiindca le platesc toate la gramada, nu pe categorii.

So... reconditionare roti - 582 lei + pret rimstripes.

Camerele le aveam. Am avut bulan ca una sa fie chiar HD. Asta am uitat sa iau in calcul din start. Pe fata (din 3 camere bune din garaj) am ales-o tot pe cea mai groasa - un Heidenau.

Anvelopele au fost mai mult decat pomana la pretul acela. Pretul gumelor este f. discutabil. Fiecare isi pune ce si cat poate. Mie imi trebuia o pereche pana la iarna si au picat numai bine.

A, si btw. Eu nu mai folosesc ever piulitele acelea ce vin cu camera noua. Ruginesc ceva de speriat. Si eu mereu le puneam la interior intre camera si cerc.

post-3763-0-16916600-1315607889_thumb.jpgpost-3763-0-64069900-1315607895_thumb.jpgpost-3763-0-36625800-1315607896_thumb.jpgpost-3763-0-95761800-1315607904_thumb.jpgpost-3763-0-55713000-1315607905_thumb.jpgpost-3763-0-76809400-1315607906_thumb.jpgpost-3763-0-93636500-1315607912_thumb.jpgpost-3763-0-11874400-1315607914_thumb.jpgpost-3763-0-74908500-1315607920_thumb.jpg

 

 

* SUSPENIA FATA:

- Decanol, sablat, vopsit tuburi - sa zic, asa, estimativ, 60-70 de lei (am platit la gramada, pentru toate piesele albe).

- Simeringuri - 40 de lei (Louis - Saito)

- Arcuri progresive - 420 lei (80 lire - WeMoto)

- Ulei 15W Motul - 45 lei / litrul. Necesar 1040 ml. Noroc ca mai am si XT-ul si schimb si la el.

- La montarea si demontarea "interioarelor" trebuie musai cheie pneumatica. Nu intru in detalii despre chei, suruburi, tuburi interioare. Posesorii de 3AJ ce nu stiu ce si cum, intrebati va rog.

- Curatati musai arcurile inainte de montare. Au garantat praf pe ele, chiar si aflate in ambalaj.

- Mai trebuie o cana gradata (se fura din bucataria mamei sau 10 lei pe la Auchan/etc) si o presa de apasat simeringurile jos in tuburi (se ia, preferabil, cu imprumut de la prieteni Teneristi).

- In cana, parerea mea, puneti sensibil mai putin ulei. Raman mereu cativa ml pe peretele canii de plastic. Depinde cat timp aveti sa il scurgeti.

- Daca aveati (probabil) arcuri originale (eu asa cred ca aveam) si puneti unele noi chemati si un amic. Arcurile noi vor fi incomparabil mai lungi in stand-by si mai greu de introdus. Mi-ar fi prins bine un ajutor la introcuderea si inchiderea piulitei. Prinde bine o cheie in T. Si nu uitati sa puneti piulita intre arc si piulita mare de aluminiu.

post-3763-0-72623300-1315609832_thumb.jpgpost-3763-0-53089800-1315609833_thumb.jpgpost-3763-0-14970600-1315609834_thumb.jpgpost-3763-0-49597700-1315609831_thumb.jpg

post-3763-0-29728600-1315609835_thumb.jpgpost-3763-0-83818000-1315609835_thumb.jpgpost-3763-0-36451400-1315609836_thumb.jpgpost-3763-0-74395300-1315609834_thumb.jpgpost-3763-0-56204000-1315609837_thumb.jpg

 

So..cam 570 de lei. Costuri mari arcurile. Nu e musai sa le schimbati. Btw, o chestie interesanta. Arcurile, branduite Hagon, am impresia ca erau tot Wilbers. Erau stantate "W09" si mi-a zis un amic, mai destept si cunoscator ca mine, ca cica Wilbers ar fi de fapt providerii pentru destul de multi in Europa si insula.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

* ROTILE:

- Decanol, sablat, vopsit butucii si cercurile - 150 de lei

- Demontat spite, reconditionare de expert dpmdv (am gasit un individ mai minutios si mai tipicar ca mine) - montate in bormasina, trase prin banda de smirghel, curatate piulitele cu tot felul de periute, bagate toate in acid si apoi zincate - plus apoi remontare si centrare pe cerc - 210 lei (50 E). Sorin Grosvater a zis ca a fost ultima oferta. De aici inainte vrea sa schimbe pretul. Vorbiti voi cu el cel mai bine. Prin intermediul lui @cstelia, daca va intereseaza cu adevarat.

- 4 rulmenti de jug SKF - 60 de lei

- 2 simeringuri jug - 6 lei.

- Benzi protectie spite - 36 lei Prefer noi (versus confectionat din camere taiate) fiindca este mai subtire si mult mai elastica/gumoasa banda. Imi pare rau ca nu mai aveau pe stoc MotoMike-ul din acelea din cauciuc alb. Alea sunt si mai misto (mai gumoase si mai moi; parca sunt de plastelina. Am pe Xt-ul de 350 si mi-au placut la nebunie.

- Plastice montare anti-zgarieturi leviere - 20 lei. 10 Euro la RomiMoto. Niste gunoaie fitoase semi-inutile. La bagat prima buza de cauciuc in janta au fost ok (aranjeaza-le, misca-le, ala, ala). Cand sa bag de tot cauciucul in janta.... vezi sa nu. Inutile 100%. Tehnic, eu nu inteleg cum se foloseste un asemenea dispozitiv cu un minim de eficienta, si ce idiot la inventat (ca cine a dat banii pe el stiu). Concluzia - inarmati cu petice de cauciuc (de pus intre janta si masinaria de prindere a jentii, daca aveti jante vopsite, ca mine) apelati la vulcanizarile auto (mult mai ieftine fata de smenuiala de la cele moto).

- Anvelope SH Pirelli MT 21 - 100 de lei ( Piata Mehala, pentru timisoreni, poate vor sa mearga sa isi ia)

- Rimstripes-urile...Nu stiu pretul. Sa vedem cat mi-o cere Mircea pe tot bratul de stickere, fiindca le platesc toate la gramada, nu pe categorii.

So... reconditionare roti - 582 lei + pret rimstripes.

 

foarte frumoase rotile !

cum vrei sa vopsesti motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc de aprecieri/incurajari, baieti! Alt chef si placere imi dau ca sa revin si sa completez topicul :D.

 

foarte frumoase rotile !

cum vrei sa vopsesti motorul?

 

Multumesc Mihai!

Pai cadrul, scaritele, etc, etc, adica toate piesele metalice raman in culorile originale. F.f. mici modificari am facut - 2 piese mici, albe, aflate intr-o zona predominant alba, le-am facut rosii, asa, pentru contrast. De fapt, piesele metalice le-am terminat de mult de vopsit toate. Ma rog, nu eu ci Giz :), dar "you got the idea".

O sa pun diseara niste poze cu ele gramezi, pe culori, asa cum le-am luat de la vopsit.

La plastice si rezervor o sa fie misto. Motocicleta va fi stickerita totalmente altfel, rezultatul final trebuind sa fie o replica a unei Yamaha ce a participat in anii `80 la Dakar cu echipa italiana BYRD Chesterfield.

 

Printre altele...

* Tocmai am cumparat acum o ora placutele de frana fata si spate (Brembo, pupa-le-ar tata!) - 190 lei

* La fel si uleiul pentru motor (Valvoline 20W50) - 40 lei / 2L.

* Am comandat deja flansele de admisie de la carburator - 190 lei. Dupa o viata de munca, una a cedat. Poate ar fi ea reparabila, dar... nu mai incurc aiurea, sa ma trezesc ca nu este ok si ca trebuie sa desfac totul pana acolo.

* Ma pregatesc sa dau comanda pentru discul frana fata si cred ca va fi un X Gear grecesc, la 260 lei + taxe. Al meu, cand sa il pun pe roata, mi-am dat seama ca este cam uzat si am decis sa il schimb.

* Astept zilele astea, ca un copil mic, sa vina cat mai repede setul complet de garnituri, comandat vineri. Autonet - 340 lei.

 

Cea mai tare veste este ca astazi merg cu motorul la demontat la prietenul si cel care a ramas singurul mecanic la care mai apelez (de masini, v-ati dat seama) .

 

Cum mai termin cate o etapa, cum o sa postez, ca sa nu mai diluez f. tare topicul.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Felicitari !!! Buna treaba faci ! BAFTA in continuare ! Cand ii gata vin sa o vad

 

Ohooo! Long time no seen, domnule!

Sau poate vin si eu sa beau o cafa la tine in zona, sa iti vad si eu garajul (si proiectele) si sa va fac cunostiinta .

 

 

Din capitolul "nu iti da linistea, banii, poate chiar viata, pe mainile altora", aplicabil numai timisorenilor, va recomand sa:

- va demontati singuri motoarele

- (daca va pricepeti/riscati/permiteti) sa vi le reparati singuri sau ajutati de prieteni (mai mult sau mai putin mecanici decat voi)

- (numai daca sunteti timisoarean si totusi va place riscul) sa apelati la un mecanic. De data asta va mai recomand ori sa stati langa el cat mai des cu putinta ori.. nu stiu ce sa mai zic.

Poate aveti mai mult bulan, minte sau omenie decat am avut eu. Nu am apucat sa interactionez cu toti in cei 8 ani de cand sunt in Tm, dar cu vreo 3/4 sunt sigur ca da.

 

Dupa 5 ani in care nu mai apelasem la mecanici pentru operatiuni peste medie, in martie am demontat si dus la reparat motorul cuiva. Eu eram in plina operatie la genunchi, urmau cel putin 3 luni de recuperare, mergeam pe ideea "externalizarii" operatiunilor catre oameni priceputi, etc. Nu mi-au inspirat incredere explicatiile lui despre ce a gasit in motor, 95 % stiam ca nu l-a desfacut bucatele/reparat asa cum i-am cerut si mi s-a si pus pata sa vopsesc toate componentele (carter, cilindru, chiulasa, etc).

Asa ca astazi l-am deschis. Si bine #%$^ ca am facut-o.

Nu sunt nervos, scarbit, etc. Deloc. Dar deloc.In sinea mea ma asteptam la ce am gasit. Ma bucur ca nu l-am pus in functiune asa.

 

 

 

 

LATER EDIT - 13.09.2011

Involution to revolution - evolution...

Vremea ie canicula iara eu munceste. Incepe sa. De unde am ramasesem ieri:

post-3763-0-11330700-1315947199_thumb.jpg

 

Intermediare (nu, nu eu am rupt urechea din poza a doua)

post-3763-0-66714000-1315947199_thumb.jpgpost-3763-0-21089600-1315947200_thumb.jpgpost-3763-0-09031700-1315947201_thumb.jpg

 

Demontam simeringuri, piese gumate, anexe, etc, pentru ca urmeaza baia de (,) decanol, sablarea si cuptorul la 180 de grade.

post-3763-0-02260400-1315948462_thumb.jpgpost-3763-0-32469400-1315948463_thumb.jpg

Am gasit eu si nisip... si span.... si jeg..., dar, the coolest of all, la apa va asteptati? Mai, sincer, nici eu. Si nu, nu m-am bucurat. Sa il fi spalat cu jet de apa si prea putina motorina dupa :scratch: :kiss:? A naibii apa!! Chiar in pompa de ulei :lol:! Carcotasilor, nu am pus-o eu ca sa dea bine in poze din astea, gen roua diminetii!

post-3763-0-75682800-1315947201_thumb.jpgpost-3763-0-30956000-1315947202_thumb.jpg

 

Variatiuni din programul "Uleiul si laptele":

post-3763-0-89013200-1315947202_thumb.jpg

La sfasitul scurtei zile de lucru, ma bucuram ca un copil privindu-l asa suplu si gol (sosonii mei pumesti si rosii sunt bonus :D)

post-3763-0-48541300-1315947203_thumb.jpg

 

Concluzile zilei:

- Da-ti-l dracu !

- "Chea" pneumatica ruleaza cel mai tare in garajul mesterului meu. S-au dus dracului in 2 minute zile in sir de oboseala, stres, injuraturi, distrugeri, reparatii si proiectare de prese destepte. Atat m-a costat acum ceva ani extragerea rotorului.

 

 

 

 

 

LATER EDIT - 14.09.2011

Astazi, la mecanic, am demontat totul pana am ajuns la cartere, fara nici o alta piesa in plus. Maine le desfac si pe ele.

Restul este (aproape) tot demontat, ambalat si pregatit pentru vopsite electrostatica.

post-3763-0-86817600-1316030043_thumb.jpgpost-3763-0-48763700-1316030044_thumb.jpgpost-3763-0-64316500-1316030042_thumb.jpgpost-3763-0-15186700-1316029191_thumb.jpg

 

Vestea buna, pentru mine, este alta astazi:

* Cand am inceput aratau asa:

post-3763-0-55957200-1316029229_thumb.jpgpost-3763-0-09613000-1316029230_thumb.jpgpost-3763-0-63542100-1316029230_thumb.jpgpost-3763-0-58492600-1316029231_thumb.jpg

 

* Dupa vopsire asa

post-3763-0-26759000-1316029328_thumb.jpgpost-3763-0-11462300-1316029329_thumb.jpgpost-3763-0-40557100-1316029330_thumb.jpg

 

* Am inceput munca de pregatire pentru stickerire

post-3763-0-46684300-1316029315_thumb.jpgpost-3763-0-38054000-1316029331_thumb.jpgpost-3763-0-22608000-1316029332_thumb.jpgpost-3763-0-00863600-1316029333_thumb.jpg

 

Grosul stresului si muncii, in etapa asta, l-a dus Mircea, baiatul ce s-a ocupat de stickere.

post-3763-0-02632000-1316029316_thumb.jpg

 

Eu eram cu alergaturile cu masina intre toti meseriasii, caratul pieselor ca pe bibelouri, portbagajul plin de folii de plastic, ambalatul si dezambalatul pieselor.

 

Astazi, la 20:45 am avut insa ocazia sa ma bucur si eu maxim

post-3763-0-24986600-1316029713_thumb.jpgpost-3763-0-77327800-1316029713_thumb.jpgpost-3763-0-30924100-1316029714_thumb.jpgpost-3763-0-09946200-1316029715_thumb.jpg

 

Inca mai este putin de lucrat la stickere, poate de-abia am trecut de jumatatea acestui proiect, dar astazi am primit un mare imbold. Multumesc, Mircea!

 

Concluzia acestei zile, ramane in continuare:

- Un garaj fara cheie pneumatica nu exista ;).

 

P.s. - Cand voi sti toate cheltuielile, voi reveni si cu detalii despre ele. Mai am de platit stickerele si cel putin un strat de lac, daca nu chiar 2, cu un polish partial, intermediar.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint convins ca faci ce faci si mai tragi cu ochiul la rezervor si plastice de fiecare data cind esti acasa :D

 

Faci o treaba grozava, si cind zic asta ma refer la dificultatile 'romanesti' care apar in orice prestare de servicii. Iti trebuie foarta multa energie ca sa te tii de planul initial, e ca mersul prin scaietzi tot frecushul asta - research ca sa gasesti un prestator de servicii decent, alergat dupa ala ca daca e decent o sa fie automat aglomerat, explicat si stat pe capul respectivului ca sa faca ce vrei tu, nu ce vrea el, si asa mai departe. Bani, foarte mult timp, si foarte multa vointa ca sa strabati tot parcursul fara compromisuri, sa nu obosesti sau sa te scarbesti pe drum. Ai tot respectul meu pentru felul in care reusesti sa duci la capat etapele, si pentru ce iese din ele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iasa o motocicleta de vitrina . Dupa terminarea reconditionarilor ar fi bine sa o tii in casa , in sufragerie . Sa simti aromele de vopsea noua , de cauciuc si uleiuri .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sint convins ca faci ce faci si mai tragi cu ochiul la rezervor si plastice de fiecare data cind esti acasa

Recunosc :D. Deschid forumul si ma uit la poze, fiindca o jumatate din piese sunt in masina (as fi dubios sa tot ies din casa sau birou la fiecare ora, nu? :D) iar cealalta (carena + rezervorul) a mai ramas pentru mici retusuri la Mircea.

 

Faci o treaba grozava, si cind zic asta ma refer la dificultatile 'romanesti' care apar in orice prestare de servicii. Iti trebuie foarta multa energie ca sa te tii de planul initial, e ca mersul prin scaietzi tot frecushul asta - research ca sa gasesti un prestator de servicii decent, alergat dupa ala ca daca e decent o sa fie automat aglomerat, explicat si stat pe capul respectivului ca sa faca ce vrei tu, nu ce vrea el, si asa mai departe. Bani, foarte mult timp, si foarte multa vointa ca sa strabati tot parcursul fara compromisuri, sa nu obosesti sau sa te scarbesti pe drum. Ai tot respectul meu pentru felul in care reusesti sa duci la capat etapele, si pentru ce iese din ele

Multumesc de vorbele frumoase, prietene :peace:!

 

Succes in continuare, punga groasa si multumiri pentru update-uri

Multumesc de incurajare, PzKpfW!

A naibii punga, se tot subtiaza, usor-usooor.

Noroc ca o data pe luna ma intalnesc cu cocosul din "Punguta cu doi bani", il scutur de tot aurul ce l-a inghitit luna asta si pot continua.

 

O sa iasa o motocicleta de vitrina . Dupa terminarea reconditionarilor ar fi bine sa o tii in casa , in sufragerie . Sa simti aromele de vopsea noua , de cauciuc si uleiuri .

Prea tare! Spre rusinea mea, nu m-am gandit la asta pana acum.

Cand eram copil asa facea taica-meu cu Simsonul lui, asa ca stiu senzatia. Unora li se pare dubios ca mie imi plac "aromele" de benzina, ulei ars si cauciuc nou.

 

 

P.s. - A sosit la magazin comanda cu setul de garnituri. Am fugit!

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

esti un psihopat :D

imi place maxim ce faci. abia astept s-o vad gata, pana una alta. cel mai bun topic de 2 ani incoace :)

Thank you, thank you, thank you...you`re far too kind :wave::cheers:!

 

Cateva poze de astazi - finisaje la stickere. Nu mai am pic de vlaga in mine ...

post-3763-0-05239200-1316116435_thumb.jpgpost-3763-0-10288200-1316116436_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thank you, thank you, thank you...you`re far too kind :wave::cheers:!

 

Cateva poze de astazi - finisaje la stickere. Nu mai am pic de vlaga in mine ...

post-3763-0-05239200-1316116435_thumb.jpgpost-3763-0-10288200-1316116436_thumb.jpg

 

arata beton rotile si stickerele ,

 

sfat daca imi permiti , un grilaj peste faruri ar arata beton

 

 

spor la munca . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

arata beton rotile si stickerele ,

sfat daca imi permiti , un grilaj peste faruri ar arata beton

spor la munca .

 

Multumesc frumos de incurajari, Roby!

Plasa de sarma pentru grilaj o am de mai bine de un an in garaj (Cavaleru stiee! :D).

Am avut norocul ca un mare producator de plase de sarma sa aiba sediul in Tm si sa imi dea gratuit 1m patrat cu titlul de "Ia-o si nu mai spune!". Era ceva rest dintr-un lot de sute de metri, pe care o mai pastrau doar ca mostra. Nu a vrut nimic, indiferent cat am insistat.

Este una din sarcinile finale, fiindca vreau sa incerc o modalitate de prindere pe interiorul carenelor (nu vreau sa dau gauri laterale)

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu ma asteptam de la Raul sa nu faca ceva "de milioane" cu motocicleta aia. Man, iese o treaba foarte buna. Abia astept sa o vad finala desi mi-o conturez in minte.

 

Astea fiind spuse topicul asta m-a facut sa ma hotarasc definitiv sa ma intorc la enduro/turing. :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...