Vizitator _Raul_ Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) felicitari! http://www.tenere.co...pic.php?f=4&t=4 trage un ochi si la 3aj-ul asta.posibil sa-l stii deja Hehehe! Long time, no seen... Mezo este un ungur stabilit in tara cangurilor rasare cu care m-am conversat acum vreo 2 ani (??) pe vremea cand avea topicul despre restaurarea Tenere-ului pe advrider. De unde l-au jetuit niste adminii de cct, sualezi, pe motiv ca a facut niste mistouri cat se poate de pertinente despre nu mai stiu ce natii ciudate (sualezi, muslimani, same shit). Eu i-am spus de pistonul de la TKRJ ce si l-a pus pe animalul lui. Mai nou are vreo 4-5 Tenere-uri (majoritatea 34L-uri) si a inceput sa faca din reconditionarea lor scopul vietii lui. Am apreciat f. tare felul cum i-a iesit sablarea si vopsirea in spatele curtii. Nu stiu cat o sa tina, dar a facut arta avand in vedere resursele si cheltuielile. Multumesc de link ! Chiar ar fi cazul sa mai iau o data la periat topicurile lui, sa mai caut ponturi si trickuri uitate. Editat Februarie 14, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 pe cand va fi gata 3AJ-u? Cam ce mai ai de lucru la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 nu pot sa zic dacat: WOW! felicitari si sus cu topicul ca a trecut o luna de cand nu ai mai scris pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 foarte fain threadul. Felicitari pentru rabdare si ambitia de a nu renunta. Cred ca multi stim cat de tare ne putem entuziasma de cea mai mica chestie ca dupa 1 ora sa fim demoralizati pana in pamant cand nu merge treaba conform graficului... mai ales cand vine vorba de lucrat la motoare indragite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) in primul rand multumesc pentru cuvintele frumoase din postarile de mai sus. Astazi (rusineee, rusine, de-abia astazi!) am revenit "in za garage". Ma incaltam cu stangul in dreptul cand a venit vorba de echipat de scandal, am realizat ca nu am tubularele in garaj (a trebuit sa imi fac de cap cu fixele) dar, ta-na-na !, astazi am reusit sa montez jugurile si telescoapele. Va dati seama ca zilele urmatoare am toate sansele sa pun sus roata fata??!? Uau, deci uau... Un pas mic pentru Yamaha mea operatiunea de astazi, un pas mare pentru mine in revenirea-mi mecanica la nivel de hobbist . Vivat! Uraa! P.s. - Poze doar pe telefon, comp nou, habar nu am sa dau de bluetooth-ul incorporat. Concluzia - suportul imagistic in curand. Editat Martie 22, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Asteptam poznele , sa ne delectam si cu ele ..... pana atunci imaginatia este la putere \m/ Sa ne vedem cu bine ..... SPOR LA TREABA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Vointa,consecventa ,hotarare si rabdare...mai rar toate la un loc... Ne dai exemple pozitive,sa nu mai zic de cheful de munca...sa fii sanatos si sa mai restaurezi inca 100 de motociclete! Acu ca am citit 16 pagini,asteptam produsul finit... Salutari di la Chiatra Neamt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Multumesc tuturor de urari si incurajari! Am mai lucrat pe la ea dar majoritatea chestii mici, prea tehnice, si care, ca material foto, nu sunt foarte "entertaining". Si eu de-abia astept sa o vad intreaga, dar stagnez cateva zile din cauza ca am vrut neaparat bolt nou la piston. George de la Dual Tours (reprezentanta Yamaha Bucuresti) a fost cat se poate de ok, Garanti Bank Timisoara (banca prin care am trimis avansul) a fost ceva de scenete cu Toma Caragiu, dar astept cu nerabdare piesa in cauza. Odata cu ea vor mai veni si sigurantele placutelor de frana. Bucatile astea 4 mici de tabla au costat 70 de euro. Pret serios, nu gluma, dar sunt piese f.f. importante in siguranta exploatarii iar ale mele erau deja defecte si trebuiau obligatoriu schimbate. Cand sunt uzate, in loc sa tina in tensiune placutele si sa le ajute sa revina dupa franare, le incaleca si le apasa pe disc, nemaidandu-le voie sa revina. Mi s-a intamplat asta o data foarte tare prin zona barajului de la Siriu. Se incinge discul, transfera caldura in exces pistonasului, se incinge lichidul de frana, se dilata si te trezesti cu o maneta de frana fara pic de flexibilitate. Parca este sudata. Nu stii de ce ti se incetineste singura motocicleta. Si risti sa te trezesti in nas, daca nu franezi si cu spatele si nu te opresti repede. Finalmente am gasit si o poza cu siguranta. La mine erau uzate acele indoituri mici marcate in poza de mai jos si scapau urechile placutei de frana sub ele. Si, la fel de "not ok" , isi si pierduse flexibilitatea segmentul in sine. Editat Aprilie 10, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Nimic nimic ? Ceva noutati ... asteptam cu drag progresul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Mai Raul! si eu care credeam ca vii sa incanti privirile Afrikanilor la Nadrag cu motocicleta gata! anyway....poate tragi o fuga cu vfr-ul wekendu asta. vineri avem gulas de fasole si sambata un gratarel pacolo altfel spor la treaba si mai arunca o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Trece anul si motorul tot desfacut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Trece anul si motorul tot desfacut? Da, domnule . Lucrez cum si cand am timp. Cam rar din cate observi. Si am decis sa las o mare parte din munca de reansamblare unui mecanic din TM in care am cat de cat incredere. Stiu ce este de facut la ea, dar nu mai am deloc timp. Prefer sa o duc la el si sa trec o data pe zi sau la doua zile si sa verific ce face sau sa il ajut/indrum, etc. Chestiile de chitibuseala le voi face eu - mai am de reansamblat bascula si de curatat etrierii. Pregatire bascula pentru asamblare. Concluziile zilei: - Nu folositi vaselina ieftina. Cu trecerea timpului se va intari/incleia pe piesa, isi va pierde rolul de ungere si indepartare a apei/umezelii + va ceda locul ruginei mai usor. - O data pe an demontati, curatati si reungeti componentele basculei. Pentru a evita 100% situatia de mai sus si pentru a prelugi viata pieselor. Inainte Dupa 2-3 ore Maine merg dupa vaselina noua. Toate ce le am eu in garaj sunt sarite din termenele de garantie. Editat Iulie 3, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 cel putin in ultimii 5 ani bascula mea nu a fost desfacuta(defapt nu cred ca a fost desfacuta din 1991), dar are gresoare la toate articulatiile si eu am folosit gresoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) cel putin in ultimii 5 ani bascula mea nu a fost desfacuta(defapt nu cred ca a fost desfacuta din 1991), dar are gresoare la toate articulatiile si eu am folosit gresoarele Mie mi-a fost mereu teama de namolul din zona buselor acelea cilindrice stil capac dintre bascula si cadru, ce protejeaza rulmentii cu ace. Si preferam sa demontez, sa curat acele, sa schimb vaselina si sa montez totul la loc. O sa iau serios in calcul si eu varianta asta cu gresoarele. Nu am crezut niciodata ca sunt utile. My bad. Intre timp - astazi am schimbat pistoanele pompelor de frana. Ma asteptam sa fie mai grea si mai minutioasa operatia. Nu a fost maxim de usor, dar nici chinul la care ma asteptam. Nu am facut niciodata treaba asta, imi era teama ca trebuie sa nu distrug acele mini-burdufe de cauciuc, etc, etc. Pe partea de presiune in pompe motocicleta era, sa zicem, decenta. In sensul ca presiunea pe frana fata era ok, dar spatele era aproape zero. O medie improprie, fiindca eu folosesc majoritar spatele. Nu stiam insa cauza exacta - ora pedala indoita de prea multe ori, ori axul pompei indoit si el (parghie defectuoasa cu alte cuvinte), ori furtunele... Problemele serioase erau cu sigurantele placutelor de frana (nu vreau sa imi mai amintesc cat m-au costat tablitele alea 4), doream sa schimb furtunele cu unele cu invelis de otel... Si daca tot eram in plin proces de reconstructie, am zis ca musai sa schimb si kiturile pompelor. Le-am gasit pe wemoto si, de bucurie, le-am pus in cos. Sa fie 2 ani de atunci . Pompele demontate astazi aratau decent pentru 23 de ani vechime (nu cred ca le-a mai schimbat cineva) dar mizeria din zona (nu din interior) + ceva jeg in pompa fata le-au facut de nelasat pe o motocicleta reconstruita. Motorul este montat, furca fata este montata, la fel bascula. Intru pe ultima suta de metri. Mai am de luat cateva accesorii, dar acestea dupa ce va fi motocicleta pe roti - evacuarea, parbrizul mai inalt si, sper eu la iarna, macar crash-bar_uri, suporti laterali + portbagaj de la prietenii Heavy Duties. Ca planuri de viitor - cel mai in dubii sunt cu saua. Am gasit doi baieti pe site-urile moto din Romania (Timisoara si Bucuresti), i-am gasit si pe cei de la tommot.hu, dar mai caut. Daca stiti ceva, chiar si mai scump si chiar si de afara dati-mi un pont, va rog. 20.08.2012 Incepe sa prinda forme animalul : 22 Aug 2012 Mi-a mai montat mecanicul toata evacuarea ghidonul, acareturile aferente lui si xenoanele. - Trebuie sa scurtez furtunele de frana. - Am dus saua la tapitat la Ena Dan in Tm - Trebuie sa cumpar baterie Editat August 22, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Wohooo hai ca arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Wohooo hai ca arata bine Nu ca bine, arata foarte bine! Imi plac jantele Plus ca, la o lucrare din asta se vede atentia la detaliu a restauratorului. As vrea si eu o asa lucrare la Tinerica mea, dar e inca in stare ok iar eu nu ma pot desparti de ea pe termen asa de lung si nici n-as avea unde. Poate peste vreo 2-3 ani. Anyway, super treaba, mai pune poze sa vedem evolutia lucrarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 ca noua arata ... ochelarista, chiar si asa dezvelita spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) @banzay, Grip si serge: Multumesc pentru urari! @Grip: Daca te gandesti la reconditionare, cumpara-ti piesele treptat. Cu luni sau chiar ani in avans. Te va ajuta f. mult. Eu asa am facut. Sa scoti deodata cateva zeci de milioane este imens de greu. Sa nu mai spun de comandat urgent piese de pe net/Ebay. Mai bine le pandesti iarna la reduceri - parbrize, tobe, piese motor, discuri, etc. Cauta un mecanic bun din start si inarmeaza-te cu mult timp de alocat proiectului + combustibil pentru masina. Probleme vor aparea mereu pe parcurs si vor cere si ele alti bani si alt timp - Eu acum plec la mecanic sa iau furtunele de frana sa le duc la scurtat (sunt prea lungi (se vede si in poza, cel de la frana spate) si sa iau un bec de la xenon sa il trimit la schimbat - lumineaza, dar nu schimba fazele. Editat August 23, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 imi curg balele dupa un motor asa intretinut. Felicitari domnu', sunt impresionat. Credeam ca numa' in afara se poate restaura un motor si pastra cu piese originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 A trecut mai bine de un an... hai ca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Nu poate sa produca malai suficient de repede , ca era terminata de mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Eu am auzit ca daca faci malai vine garda financiara la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Din noiembrie pana in aprilie nu am lucrat aproape deloc. Timpul liber si cheful au fost problemele cele mai mari. Editat Septembrie 3, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Salut _Raul_, la ce mecanic ai apelat? E ok omul? Spor la proiect, arata bine capra Ai dat VFR-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Salut _Raul_, la ce mecanic ai apelat? E ok omul? Spor la proiect, arata bine capra.Ai dat VFR-ul? Ceau D.! La Gyuri din Dumbravita am motocicleta acum. Din punctul meu de vedere este mai mult decat ok omul. Adica, eu comunic foarte bine cu el, inclusiv tehnic. Este o evaluare strict subiectiva, fiindca pana acum am o lista foarte lunga de meseriasi din TM cu care nu mai vreau sa am de-a face vreodata. Multumesc pentru incurajari! VFR-ul nu l-am dat. Si daca tot am vazut ca nu se lasa dus, m-am apucat sa il pun la punct. Are carenele desfacute zilele acestea. Dreapta, ce avea stickerele originale integrale, am dus-o la Mircea la copiat si facut stickere iar stanga trebuie sa desfac acareturile de pe ea si sa o duc la lipit la Dino. Il pregatesc pentru cumparatorul de la primavara . Mi-am permis sa copiez pozele postate de Dan Enache, din Timisoara, pe topicul sau - http://www.motocicli...ost__p__3218537, in care apare saua dupa retapitare . Acum sa vad de unde ma lipesc de niste vopsea cauciucata alba pentru a inscriptiona logo-ul Yamaha pe laterale . 12.09.2012 Am comandat ieri parbriz aftermarket MRA, mansoane Ariete, oglinzi universale Yamaha si marker pentru inscriptionat anvelope (sper sa fie ok pentru inscriptionat logo-ul Yamaha pe laterala seii): Intre timp: - Scurtate furtunele de frana. Multumesc pentru seriozitate @ Mac / racing-parts.ro. Montate. - Pornit motocicleta. Totul ok . - Suntem pe calea cea buna si cu xenoanele. Mare parte din vina o purta bateria veche. Un reglaj la schimbarea fazelor il vom face la telefon cu @sorinpreotescu, cel de la care am cumparat instalatia. Editat Septembrie 12, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.