KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Am mai de mult intentia de a deschide un astfel de topic, dupa parerea mea necesar de a fi separat putin de discutiile foarte tehnice sau de reparatie mai ales pt. generatiile 1100&1150 (sustinute cu ajutorul specialistilor Dan Cata, Florian, Luigi etc.) sau deja clasica intrebare pusa de n ori cu ce ulei se recomanda, de pe topicul "Grupul posesorilor de BMW". Iar acum am facut-o in urma unui topic gresit deschis la alta sectiune. Numarul posesorilor de R1200 este clar in crestere, dominat de departe, evident, de RT. Naked-ul R este din pacate destul de rar din cate observ prin Ro, de S sau ST nu mai vorbim. Cred ca sunt destule de discutat specific aceastei generatii de modele, indiferent ca este vorba de pareri despre cum se conduce, accesorii, diferente intre versiuni, eventuale defecte specifice etc etc. Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Mi se pare o idee buna,sper sa aiba viata lunga acest topic. Am un R 1200 RT 2008,luat de nou care acum are 142.000 km.Numele lui e Wiking. Motocicleta asta mi-a adus multe,multe bucurii.M-a dus prin aproape toata Europa,inclusiv Cipru.Intotdeauna m-a adus cu bine acasa. Avem o relatie speciala si nu cred ca vreodata ma voi desparti de ea. Consider ca pentru touring este cea mai buna motocicleta. Ce defecte am avut in acesti 142.000 km -releu pompa benzina.Este situat in partea stanga,sub carena.Daca ajunge apa la el se arde dupa un timp.Atentie cand spalati motocicleta.E un defect comun. -picioruse sustinere parbriz.Cele de sus.La fel,un defect comun. -cardanul a cedat la 134.000.Tot atunci am schimbat si ambreiajul,cu toate ca ar mai fi dus vreo 30.000. -rulmentii fata pe la 115.000. Acum curge diferentialul.Chiar azi am schimbat (la Bavaria) semeringul exterior,dar tot curge.Robi spune ce e cel interior de vina si ca acolo e mai dificil de umblat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Salut! Am un 1200RT model 2008. Imi puteti spune va rog cam in ce interval de turatii schimbati voi vitezele inferioare? Si daca stie cineva care este recomandarea producatorului in acest sens? Sa vedem daca cei care au 1200 sunt si activi pe forumuri! Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 http://cycle-ergo.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 salutre multumim mult vlade eu ma laud ca rt meu e primul cea fost adus in romania 2005--140000km toarce ca un motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Salut! Am un 1200RT model 2008. Imi puteti spune va rog cam in ce interval de turatii schimbati voi vitezele inferioare? Si daca stie cineva care este recomandarea producatorului in acest sens? Sa vedem daca cei care au 1200 sunt si activi pe forumuri! Toate cele bune! Eu il tin intre 2000 si 5000 de ture. Legat de ceilalti posesori de 1200 ar trebui instiintati parerea mea. Nu prea e vizibil topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 27, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2011 (editat) Iata un nou tip de protectie de cardan propus de Wunderlich: http://www.wunderlich.de/frame.php?prodid=8700981&groupid=2300 Se poate monta la toate modelele de boxer R1200, inclusiv la HP2. Editat Noiembrie 27, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 am avut doua rt-uri din seria recenta, unul e cel care il are pompi acum, unul 2010, modelul nou, pe care l-am tinut un an. cateva consideratii. totul ok, protectie buna mai ales cu parbriz wunderlich - am testat cateva, asta mi s-a parut cel mai bun. am avut o singura problema dar majora - lipsa de aderenta pe fata cu 2 pers. problema e ca motocicleta e scurta si cu bagaje si pasager salta de fata. eram numai cu roata pe sus prin pass-uri. in rest numai de bine. te ia somnul de atata confort. p.s. am uitat, la modelul 2010 e o problema de soft la suspensia esa, in frana ridica motocicleta, am pus-o jos pe loc in frana brusca, nu am mai ajuns cu piciorul la pamant. toate celelalte intaresc suspensia sa nu faca dive dar nu o ridica pe frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 8, 2012 Autor Share Postat Martie 8, 2012 Daca trebuie sa va incaltati motocicleta acum la inceput de sezon, aveti o noua optiune pt. segmentul touring/sport-touring: noul Metzeler Roadtec Z8 Interact cu bi-compound. Conform primelor teste, se pare ca ar fi mai bune, inclusiv pe asfalt umed, decat PilotRoad 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Daca trebuie sa va incaltati motocicleta acum la inceput de sezon, aveti o noua optiune pt. segmentul touring/sport-touring: noul Metzeler Roadtec Z8 Interact cu bi-compound. Conform primelor teste, se pare ca ar fi mai bune, inclusiv pe asfalt umed, decat PilotRoad 3. si acum zici..sa te f.. dupa ce am comandat pp2ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 dupa primii 300de km cu pr3, zic: motorul sta ca pe sine in curbe. astept prima ploaie sa vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Baieti, Azi eram la Tineretului mergeam spre casa. In zona Tineretului computerul de bord imi zicea ca mai am de facut 55km, in zona Universitate, rezerva s-a aprins - 43km , ajung la Romana, BRUSC computerul imi indica 1km. Asteptam la stop , cand sa plec imi apare pe bord - - - km. Zic, bai o fi vreo eroare, oricum computerul de bord e tampit si arata informatii eronate. Gen consum 9% indicat de computer, REAL in Bucuresti 5 % ( testat la pompa, cu plinul facut si revenit la aceeasi pompa apoi facut plinul iar ) Problema e ca de la Piata Romana a ramas asa - - - km. Ajuns la benzinarie pun benzina........nimic, astept, zic bai hai ca dureaza pana isi da seama, nimik........... tot - - - km. Acum merg cu ajutorul tripului. O pun pe trip la 0 si mai departe stiu singur cati km mai am de facut pana la pompa. Voi ati patit asa ceva? De la ce o fi? Sau e pur si simplu computerul ala un stift si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Baieti, Azi eram la Tineretului mergeam spre casa. In zona Tineretului computerul de bord imi zicea ca mai am de facut 55km, in zona Universitate, rezerva s-a aprins - 43km , ajung la Romana, BRUSC computerul imi indica 1km. Asteptam la stop , cand sa plec imi apare pe bord - - - km. Zic, bai o fi vreo eroare, oricum computerul de bord e tampit si arata informatii eronate. Gen consum 9% indicat de computer, REAL in Bucuresti 5 % ( testat la pompa, cu plinul facut si revenit la aceeasi pompa apoi facut plinul iar ) Problema e ca de la Piata Romana a ramas asa - - - km. Ajuns la benzinarie pun benzina........nimic, astept, zic bai hai ca dureaza pana isi da seama, nimik........... tot - - - km. Acum merg cu ajutorul tripului. O pun pe trip la 0 si mai departe stiu singur cati km mai am de facut pana la pompa. Voi ati patit asa ceva? De la ce o fi? Sau e pur si simplu computerul ala un stift si atat. Ti s-a stricat flotorul. La mine n-a fost asa grav, cadea nivelul de la jumatate direct la fuel empty. Am demontat flotorul si am curatat zona de potentiometru cu smirghel ultrafin. Acum merge perfect. De asemeni, celor care au pompa direct in rezervor, le recomand o demontare si o curatenie temeinica. Eu nu mai aveam debit suficient la turatii mari, am desfacut si am gasit 2 kg de noroi. Cu rabdare am curatat tot, insa faptul ca benzina trece doar printr-un filtru intern al pompei, mi se pare condamnare sigura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 25, 2012 Autor Share Postat Aprilie 25, 2012 Promo Promo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 De unde ati comandat cauciucuri? Ce folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 la mine a venit echipat cu michelin pilot road; urmatoarele le-am luat la sugestia mai multor prieteni care merg cel putin la fel de mult ca mine daca nu mai mult, tot michelin dar pilot road 3, dual compound. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Am fost indrumat sa pun anuntul cu suportii de parbriz la r1200rt si aici, asa ca o fac /index.php?/topic/689300-suporti-de-parbriz-la-r1200rt/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 A auzit cineva de modulde acceleratie pt 1200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 16, 2013 Autor Share Postat Octombrie 16, 2013 Noul R nineT va fi disponibil din 2014 cu actualul motor dohc de 110cp dar fara telelever ci cu furca si franele preluate de la S1000RR. Mai multe detalii, poze, date tehnice aici. Video: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Motorul perfect pentru domnul Dan Nastase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Frumoasa foc mobra, in schimb filmul ala e plin de hipsteri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Noul R nineT va fi disponibil din 2014 cu actualul motor dohc de 110cp dar fara telelever ci cu furca si franele preluate de la S1000RR. Motorul perfect pentru domnul Dan Nastase! O sa imi comand unul cu esapamentele plasate sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Tocmai am comandat un modul de acceleratiede aici http://www.sol2.be/Performance/ENG/Contact/index.html. dupa ce il montez va spun cum e.asta din cite am inteles pacaleste ecu ca e frig afara si ii da mai multa benzina.daca asta nu merge o sa incerc un powercomander de la wunderlicht.din cite am observat eu de cind au inceput sa puna sonde lamda pe bmw toate au treaba asta cu surgingul inclusiv 1200 pt ca merg cu amestec sarac de benzina.cam toate 1200 merg pe 5% pa cind un vfr1200 sub 6,5 nu prea il scoti din cite am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 io nu inteleg ceva: ai probleme la mobra sau care e faza? stiu personal pe cineva care so-a pus power commander pe GSA si numai probleme i-a facut. poti sa detaliezi pls? inteleg sa schimbi pinioanele alea pe care le face nu stiu ce australian... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Aaaa nu ma ce sunt nebun sa umblu la motor.e vorba de un 2dispozitiv elecronic care se monteaza si el vine cu alte harti de injectie adica cum ar trebui sa fie.in general treaba asta cu surgingul adica cu mersul leganat in ture joase nu prea e sesizabila la rt ca mult mai greu decit r si se cam pierde in leganat iar cei cu rt sigs fac mai multe drumuri in afara orasului si atunci nu se simte dar la utilizare zilnica in oras se observa.eu nu sunt de acord sa rescriu hartile direc pe calc mobrei si asa iau unele gata facute iar daca nu imi plac le dau jos Hai ca sa zici ca sunt nebun incearca testul urmator.incalzeste mobra la temp ei ideala (la mine pe ceas la jumate) pune-o pe cricul central ca si la tine se sprijina pe roata din fata cred si pune-o in treapta 1 .las-o samearga si vezi ca o sa mearga neregulat chiar cu zgomote din cardan de cuplat-decuplat.nu are nici o legatura cu reglajul supapelor sau balansul injectoarelor.e doar din mapingul lor timpit.doar ca ideie ai vazut ca toti care isi iau bmw boxer se plig ca nu e reglat cum trebuie.tu la deville daca mergeai cu el in treapta 1 la ralanti mergea fara intreruperi.orice motor in 4 timpi trebuie sa mearga asa.eu nu caut mai multa putere cuplu sau alte nebunii ci doar un motor care sa mearga cursiv.e prea multa putere si asa.cam asta e parerea mea facuta din experienta cuboxerele. Azi am montat modulul de acceleratie.sa zic ca pe o scala de la 1 la 10 diferenta e pe la 4 din care doua procente sunt ca am pus benzina de 99 in loc de 95,1 procent placebo si 1 procent modulul.la a mea se da rezervoru jossa ajungi la filtrul de aer (ca acolo se monteaza)si de lene nu l-am dat jos dar la iarnacind schimb filtru il arunc sau donez. Editat Octombrie 17, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.