Sari la conținut

BMW seria R1200 RT/ R / S / ST / NineT(Scrambler)


KHK
 Share

Postări Recomandate

Am mai de mult intentia de a deschide un astfel de topic, dupa parerea mea necesar de a fi separat putin de discutiile foarte tehnice sau de reparatie mai ales pt. generatiile 1100&1150 (sustinute cu ajutorul specialistilor Dan Cata, Florian, Luigi etc.) sau deja clasica intrebare pusa de n ori cu ce ulei se recomanda, de pe topicul "Grupul posesorilor de BMW".

Iar acum am facut-o in urma unui topic gresit deschis la alta sectiune.

 

Numarul posesorilor de R1200 este clar in crestere, dominat de departe, evident, de RT. Naked-ul R este din pacate destul de rar din cate observ prin Ro, de S sau ST nu mai vorbim.

Cred ca sunt destule de discutat specific aceastei generatii de modele, indiferent ca este vorba de pareri despre cum se conduce, accesorii, diferente intre versiuni, eventuale defecte specifice etc etc.

 

Vlad :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se pare o idee buna,sper sa aiba viata lunga acest topic.

Am un R 1200 RT 2008,luat de nou care acum are 142.000 km.Numele lui e Wiking.

Motocicleta asta mi-a adus multe,multe bucurii.M-a dus prin aproape toata Europa,inclusiv Cipru.Intotdeauna m-a adus cu bine acasa.

Avem o relatie speciala si nu cred ca vreodata ma voi desparti de ea.

Consider ca pentru touring este cea mai buna motocicleta.

 

Ce defecte am avut in acesti 142.000 km

-releu pompa benzina.Este situat in partea stanga,sub carena.Daca ajunge apa la el se arde dupa un timp.Atentie cand spalati motocicleta.E un defect comun.

-picioruse sustinere parbriz.Cele de sus.La fel,un defect comun.

-cardanul a cedat la 134.000.Tot atunci am schimbat si ambreiajul,cu toate ca ar mai fi dus vreo 30.000.

-rulmentii fata pe la 115.000.

 

Acum curge diferentialul.Chiar azi am schimbat (la Bavaria) semeringul exterior,dar tot curge.Robi spune ce e cel interior de vina si ca acolo e mai dificil de umblat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am un 1200RT model 2008.

Imi puteti spune va rog cam in ce interval de turatii schimbati voi vitezele inferioare? Si daca stie cineva care este recomandarea producatorului in acest sens?

Sa vedem daca cei care au 1200 sunt si activi pe forumuri!

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am un 1200RT model 2008.

Imi puteti spune va rog cam in ce interval de turatii schimbati voi vitezele inferioare? Si daca stie cineva care este recomandarea producatorului in acest sens?

Sa vedem daca cei care au 1200 sunt si activi pe forumuri!

Toate cele bune!

 

 

Eu il tin intre 2000 si 5000 de ture.

Legat de ceilalti posesori de 1200 ar trebui instiintati parerea mea.

Nu prea e vizibil topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

am avut doua rt-uri din seria recenta, unul e cel care il are pompi acum, unul 2010, modelul nou, pe care l-am tinut un an.

cateva consideratii.

 

totul ok, protectie buna mai ales cu parbriz wunderlich - am testat cateva, asta mi s-a parut cel mai bun.

 

am avut o singura problema dar majora - lipsa de aderenta pe fata cu 2 pers. problema e ca motocicleta e scurta si cu bagaje si pasager salta de fata. eram numai cu roata pe sus prin pass-uri. in rest numai de bine. te ia somnul de atata confort.

 

p.s. am uitat, la modelul 2010 e o problema de soft la suspensia esa, in frana ridica motocicleta, am pus-o jos pe loc in frana brusca, nu am mai ajuns cu piciorul la pamant. toate celelalte intaresc suspensia sa nu faca dive dar nu o ridica pe frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Daca trebuie sa va incaltati motocicleta acum la inceput de sezon, aveti o noua optiune pt. segmentul touring/sport-touring: noul Metzeler Roadtec Z8 Interact cu bi-compound.

Conform primelor teste, se pare ca ar fi mai bune, inclusiv pe asfalt umed, decat PilotRoad 3.

 

post-9546-0-23343900-1331216627_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca trebuie sa va incaltati motocicleta acum la inceput de sezon, aveti o noua optiune pt. segmentul touring/sport-touring: noul Metzeler Roadtec Z8 Interact cu bi-compound.

Conform primelor teste, se pare ca ar fi mai bune, inclusiv pe asfalt umed, decat PilotRoad 3.

 

post-9546-0-23343900-1331216627_thumb.jpg

 

 

si acum zici..sa te f..

dupa ce am comandat pp2ct

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Baieti,

 

Azi eram la Tineretului mergeam spre casa. In zona Tineretului computerul de bord imi zicea ca mai am de facut 55km, in zona Universitate, rezerva s-a aprins - 43km , ajung la Romana, BRUSC computerul imi indica 1km.

Asteptam la stop , cand sa plec imi apare pe bord - - - km.

 

Zic, bai o fi vreo eroare, oricum computerul de bord e tampit si arata informatii eronate. Gen consum 9% indicat de computer, REAL in Bucuresti 5 % ( testat la pompa, cu plinul facut si revenit la aceeasi pompa apoi facut plinul iar )

 

Problema e ca de la Piata Romana a ramas asa - - - km. Ajuns la benzinarie pun benzina........nimic, astept, zic bai hai ca dureaza pana isi da seama, nimik........... tot - - - km.

 

Acum merg cu ajutorul tripului. O pun pe trip la 0 si mai departe stiu singur cati km mai am de facut pana la pompa.

 

Voi ati patit asa ceva?

De la ce o fi? Sau e pur si simplu computerul ala un stift si atat.

post-16670-0-34429000-1334343325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,

 

Azi eram la Tineretului mergeam spre casa. In zona Tineretului computerul de bord imi zicea ca mai am de facut 55km, in zona Universitate, rezerva s-a aprins - 43km , ajung la Romana, BRUSC computerul imi indica 1km.

Asteptam la stop , cand sa plec imi apare pe bord - - - km.

 

Zic, bai o fi vreo eroare, oricum computerul de bord e tampit si arata informatii eronate. Gen consum 9% indicat de computer, REAL in Bucuresti 5 % ( testat la pompa, cu plinul facut si revenit la aceeasi pompa apoi facut plinul iar )

 

Problema e ca de la Piata Romana a ramas asa - - - km. Ajuns la benzinarie pun benzina........nimic, astept, zic bai hai ca dureaza pana isi da seama, nimik........... tot - - - km.

 

Acum merg cu ajutorul tripului. O pun pe trip la 0 si mai departe stiu singur cati km mai am de facut pana la pompa.

 

Voi ati patit asa ceva?

De la ce o fi? Sau e pur si simplu computerul ala un stift si atat.

 

Ti s-a stricat flotorul. La mine n-a fost asa grav, cadea nivelul de la jumatate direct la fuel empty. Am demontat flotorul si am curatat zona de potentiometru cu smirghel ultrafin. Acum merge perfect. De asemeni, celor care au pompa direct in rezervor, le recomand o demontare si o curatenie temeinica. Eu nu mai aveam debit suficient la turatii mari, am desfacut si am gasit 2 kg de noroi. Cu rabdare am curatat tot, insa faptul ca benzina trece doar printr-un filtru intern al pompei, mi se pare condamnare sigura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

la mine a venit echipat cu michelin pilot road; urmatoarele le-am luat la sugestia mai multor prieteni care merg cel putin la fel de mult ca mine daca nu mai mult, tot michelin dar pilot road 3, dual compound.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...

Noul R nineT va fi disponibil din 2014 cu actualul motor dohc de 110cp dar fara telelever ci cu furca si franele preluate de la S1000RR.

 

Motorul perfect pentru domnul Dan Nastase!

 

:10: O sa imi comand unul cu esapamentele plasate sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am comandat un modul de acceleratiede aici http://www.sol2.be/Performance/ENG/Contact/index.html. dupa ce il montez va spun cum e.asta din cite am inteles pacaleste ecu ca e frig afara si ii da mai multa benzina.daca asta nu merge o sa incerc un powercomander de la wunderlicht.din cite am observat eu de cind au inceput sa puna sonde lamda pe bmw toate au treaba asta cu surgingul inclusiv 1200 pt ca merg cu amestec sarac de benzina.cam toate 1200 merg pe 5% pa cind un vfr1200 sub 6,5 nu prea il scoti din cite am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu inteleg ceva: ai probleme la mobra sau care e faza? stiu personal pe cineva care so-a pus power commander pe GSA si numai probleme i-a facut. poti sa detaliezi pls?

inteleg sa schimbi pinioanele alea pe care le face nu stiu ce australian...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa nu ma ce sunt nebun sa umblu la motor.e vorba de un 2dispozitiv elecronic care se monteaza si el vine cu alte harti de injectie adica cum ar trebui sa fie.in general treaba asta cu surgingul adica cu mersul leganat in ture joase nu prea e sesizabila la rt ca mult mai greu decit r si se cam pierde in leganat iar cei cu rt sigs fac mai multe drumuri in afara orasului si atunci nu se simte dar la utilizare zilnica in oras se observa.eu nu sunt de acord sa rescriu hartile direc pe calc mobrei si asa iau unele gata facute iar daca nu imi plac le dau jos

 

Hai ca sa zici ca sunt nebun incearca testul urmator.incalzeste mobra la temp ei ideala (la mine pe ceas la jumate) pune-o pe cricul central ca si la tine se sprijina pe roata din fata cred si pune-o in treapta 1 .las-o samearga si vezi ca o sa mearga neregulat chiar cu zgomote din cardan de cuplat-decuplat.nu are nici o legatura cu reglajul supapelor sau balansul injectoarelor.e doar din mapingul lor timpit.doar ca ideie ai vazut ca toti care isi iau bmw boxer se plig ca nu e reglat cum trebuie.tu la deville daca mergeai cu el in treapta 1 la ralanti mergea fara intreruperi.orice motor in 4 timpi trebuie sa mearga asa.eu nu caut mai multa putere cuplu sau alte nebunii ci doar un motor care sa mearga cursiv.e prea multa putere si asa.cam asta e parerea mea facuta din experienta cuboxerele.

 

Azi am montat modulul de acceleratie.sa zic ca pe o scala de la 1 la 10 diferenta e pe la 4 din care doua procente sunt ca am pus benzina de 99 in loc de 95,1 procent placebo si 1 procent modulul.la a mea se da rezervoru jossa ajungi la filtrul de aer (ca acolo se monteaza)si de lene nu l-am dat jos dar la iarnacind schimb filtru il arunc sau donez.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...