Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu cat e mai mare diferenta intre cele 2 numere (vezi 0W60) uleiul e mai putin stabil si se degradeaza mai repede. Nu as recomanda asa ceva pt utilizare pe drumurile publice/ cotidiana, doar pt competitii si cu schimburi dese.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Speedy.K era ironic :)

 

 

Cu cat e mai mare diferenta intre cele 2 numere (vezi 0W60) uleiul e mai putin stabil si se degradeaza mai repede. Nu as recomanda asa ceva pt utilizare pe drumurile publice/ cotidiana, doar pt competitii si cu schimburi dese.

 

 

unde ai gasit motul 300v 0w60 in Romania de cumparat?

 

Fireste ca eram ironic. Atat cu gradele cat si cu tipul de ulei. 300V nu este un ulei pentru motociclete de strada la care se face schimbul intre 6000 si 12000 km. Nu stau sa reiau ce s-a mai scris pe forum pe tema asta. Va spun doar ca dupa 1000 km arata la fel. De unde rezulta ca n-are detergent suficient pentru motoarele obisnuite.

Ironia se referea la "reisarii" mioritici care stiu ei ca uleiul daca e full sintetic e cel mai bun si daca scrie si "RACING" pe el si mai are desenata si o motocicleta de MotoGP e divin.

 

Acum serios, pentru colega: un Motorex Power Synt sau Top Speed sau un Motul 7100 sau 5100 sunt potrivite dupa parerea mea.

Cat despre vascozitate, cea mai buna e aia pe care ti-o indica japonezul in manualul mobrei la conditiile de temperatura la care ai de gand sa mergi.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ziceti de Liqui Moly? Eu marca asta bag in masina si ii ok. Nu stiu pentru moto cum e. Am gasit 10W-50 pe olx: https://www.olx.ro/oferta/ulei-moto-liqui-moly-10w50-street-race-ID7cqOq.html#4aee03dc19

Folosit 2 sezoane in regim de oras si forj deasa in afara. Foarte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pareri personale, folosiri personale anuale (in ordinea folosirii) pe acelasi CBR 954, regim de mers oras alergat, curse de ciclism (20km/h cu apa >100 grade mult timp, combinat cu forje de >200km/h, cam 6-8h/zi - 10-12 zile/an) + forje de autostrada:

Motorex PowerSynt 10w50 - fara zgomote ciudate, aproape fara consum intre schimburi. Dezavantajul e ca e scumput (la vremea respectiva a fost pretul bun pentru schimbul meu)

LIQUI MOLY Racing 4T Synth 10W-50 - un pic zgomotos motorul, am completat in 1 an de folosire cam 10% din cantitate (avantaj ca e la bidon de 5L si am avut la indemana). Pret bun la momentul respectiv.

MOL DYNAMIC MOTO 4T RACING 10W-50 - BEST PRICE! in continuare isi pastreaza pretul chit ca este la flacon de 1L, mobra comportat foarte bine, am completat cam 8-10% din cantitatea de ulei dupa mijlocul sezonului. As fi pus si anul asta insa tot lauda lumea urmatoarea alegere si am zis ca de ce nu ->

ENEOS Ultra Racing 15W-50 - sezonul asta, inca nu am o parere concreta. Ma asteptam sa fie mai zgomotos la rece (5 grade) insa nu. Pret moderat spre crescut, din cauza ca nu au flacoane de 4L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are indice de vascozitate bun, totusi.... vascozitatea la 100C e cam mare (20cSt). Asta nu e tocmai bine pt racing.

In MSDS nu ofera vascozitatea la 40C dar se poate calcula.

http://www.eneoslatvia.lv/en/wp-content/uploads/2014/10/specs-en-motorcycle_UltraRacing-15W50.pdf

http://www.widman.biz/English/Calculators/VI.html

 

Se cam duce spre 20W-50 uleiul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare

am schimbat uleiul la motoreta cum de altfel o fac in fiecare an.. o honda vfr rc 24 din 89.. am bagat motul 10w40 5100 abia dupa ce am facut schimbul am vazut pe bidon ca termanul de valabilitate e expirat..expirat cam de o luna

am zis asta e dar problema e alta pornindul acum intr-o zi la relantiu am vazut ca fumega,fumega ca un motor in doi timpi in care sa bagat ulei prost..

oare sa fie problema asta din cauza uleiului? sau daca am bagat putin mai mult peste nivel sa conteze? si am mai opservat ca si ambreiajul de pornire patineaza uneori lucru pe care nu la mai facut pina sa fac schimbul de ulei.. cred ca uleiul motul nu mai e ce'a fost candva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...