Sari la conținut

K1600 GT


asdfghjk
 Share

Postări Recomandate

pun cateva poze cu gt-ul 1600 pe care il am acum. l-am luat prin iunie parca, am facut cam 14000 km. nu am mai avut motocicleta sa se comporte asa bine overall. trebuie sa fac precizarea ca nu ma intereseaza decat segmentul touring. am avut ceva retineri, asa cum aud pe aici de la multi care nu au incercat-o, de genul ca e prea mare, prea lunga, prea grea, 6 cilindri...etc. in realitate nu stiu cum au reusit sa faca ditai tancul sa se mise ca o bicicleta, de putere, cuplu, feeling, nu mai vorbesc. toate bmw-urile peste 1000 au cate o problema, nu are rost sa le insir, asta dupa un sezon inca pare perfecta.

 

 

p1000178qe.jpgp1000232lk.jpg

 

p1000412d.jpg

 

p10006002.jpg

 

p1000670r.jpg

 

p1010019ng.jpg

 

p1010863c.jpg

 

p1010865i.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 226
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Yeap, chiar ca e "cea mai tare din parcare". Felicitari pentru achizitie si pentru numarul de km pusi pe ea(eu unul fac vreo 7-8mii de km pe an) - se pare ca la primavara faci revizia si la anvelope daca o tii asa.Nu sunt un fan al motocicletelor grele(de aia intruderul are numai 2000km) dar mi se pare intr-adevar incredibil ca reusesc sa faca atatea kilograme sa mearga in curbe. Sa ai grija de ea si ea de tine!

Editat de adrianpurcarin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super motor, sa-l plimbi cu placere. Pe asta cat ti-ai propus s-o pastrezi, Dorule? Exista ceva, cu care sa poata fi schimbat? Povesteste si ce nu-ti place la ea, daca exista asa ceva, si cum apreciezi saua, parbrizul si luminile. Fiind un motor turing prin excelenta cred ca sunt importante. Singurul lucru pe care l- as reprosa eu, sunt prea multi de 6 pe motorul asta. :cheers:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Doru BMW

 

Deosebita motocicleta!

 

Nu e genul meu neaparat dar sunt curios,fata de RT sau chiar fata de R sau GS ,cum se comporta pe viraje?

Dintr-o discutie anterioara pe forum(cand am avut eu probleme cu cricul) am inteles ca ai avut si R.

Banuiesc ca datorita greutatii se ancoreaza mai bine in viraje dar nu este neaparat la fel de agila ca un R.

Intr-un articol dintr-o revista moto se spunea ca gtr1400 e tourer sportiv fata de k1600gt care face fata destul de bine unui rulaj sportiv dar nu neaparat accentuat.

 

Sa o stapanesti sanatos,albul o prinde bine.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc sa va raspund la intrenarile enuntate, daca mai doriti sa stiti altceva raspund cu placere si obiectiv. sunt hobbist cu fiarele dar nu fac pasiune pt ele, e mai degraba o curiozitate daca vreti, sa stiu cum mege fiecare.

 

bogdan:

 

 

- nu stiu cat o sa o pastrez, nu poti sti ce rezerva viitorul. de obicei le tin un an, un an jumate.

- la ora asta nu e nimic pe piata cu care sa poata fi schimbat. nici nu cred sa iasa curand, asta are de toate in exces.

- nu am nimic care sa nu-mi placa si crede-ma sunt cusurgiu la extrem

- saua e buna, se poate folosi ca atare, inclusiv la distante lungi. e aceeasi tehnologie ca la generatia 2 de k-uri, din closed cell foam. e loc si de mai bine, am sa iau kahedo cand vor aparea. am intrebat, au spus ca in trim 1 2012. am avut la rt si la gs, sunt f bune. le vinde touratech.

- parbrizul e mediocru, face turbulente la varf, l-am schimbat dupa cum stii cu unul wunderlich de rt taiat de tine, merge absolut perfect.

- luminile sunt de behai, xenon care vede dupa curba, se misca cu ghidonul.

 

bigfoot:

 

- merge altfel, ca gt-ul 1200-1300 dar mai bine. foarte stabil, iei curba mai mult din inclinare decat din ghidon cum e la rt/gs. ergonomia e f buna.

- da am avut r1150rr cu abs. e mult mai comod asta. este si extrem de agil, perfect balansat. nu-si simte deloc propria masa. ciclistica e f buna. de crosetat serpentine cel mai bun mi s-a parut gs simplu (nu adv) dar asta e o parere personala. cu rr-ul mergeam cu ura, peste 150, simteam ca se rup hainele pe mine si eram plin de gandaci morti pe piept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

- luminile sunt de behai, xenon care vede dupa curba, se misca cu ghidonul.

Pina la urma i-ai instalat xenon pe proiectoare, nu?

Atunci spuneai ca nu esti multumit deloc de lumini, s-au imbunatatit dupa montaj?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma i-ai instalat xenon pe proiectoare, nu?

Atunci spuneai ca nu esti multumit deloc de lumini, s-au imbunatatit dupa montaj?

 

 

ma nu le-am mai pus, mi-a fos lene. am luat un kit, peste tot scria ca bmw-urile desi au can, suporta balasturi normale. e, asta nu le suporta. am luat pana si freza sa gauresc frumos capacul de la far. n-am mai pus. discutia era pt cele doua faruri laterale, de faza lunga, asta are 3, cel central e xenon de la ma-sa cu self leveling si vede dupa colt, ca la masini (bmw). lumina asa cum e, e cel putin 50% mai puternica decat la orice alta motocicleta am vazut eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum aud pe aici de la multi care nu au incercat-o, de genul ca e prea mare, prea lunga, prea grea, 6 cilindri...etc

e pe dracu. e scumpa si atat. altfel salivam cam toti. eu cel putin sun "sucker" dupa 6 in linie de la bmw.

apropo, ai avut la un moment dat (acu vro 4-5 ani) un m3 cabrio cu automata? ca parca te cunosc dupa vorba de pe un alt forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pe dracu. e scumpa si atat. altfel salivam cam toti. eu cel putin sun "sucker" dupa 6 in linie de la bmw.

apropo, ai avut la un moment dat (acu vro 4-5 ani) un m3 cabrio cu automata? ca parca te cunosc dupa vorba de pe un alt forum.

 

 

da, am avut 2 m3 cabrio, unul e46 carbon black si asta ultimul alb. nici 400 de cai la roata nu fac cat 50 la un motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci nu te confund. in vremea aia aveai parca si un x5.

esti client fidel bmw din cate stiu. ar trebui sa-ti ridice aia o statuie pacolo la cati bani ai bagat in cwrul lor.

 

era in 2006 cand aveam m3 e46 si x5. asta il stii tu.

 

 

img5804y.jpg

 

ce motoretǎ frumoasǎ ai Dorule !

 

 

multumesc chiar daca e in gluma. tu esti baiat destept, ma bufneste rasul cand iti citesc posturile. keep up the good work!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e. eu aveam o vechitura de rechin 520.

 

 

am avut 520 si din 77. orice bmw, masina sau motor merge mai bine decat orice altceva. am luat si m3-ul asta in 2008 sau cand a aparut. era v8, 420 cp dar parca tot ala vechi 6 in line era mai fun. asta era un fel de ghiulea, batea carrera s. decapotatul era un spectacol.

 

 

36213506.jpg718200845045pm0002.jpg

 

 

 

7272008103317am0010.jpg

 

76459455.jpg

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice bmw, masina sau motor merge mai bine decat orice altceva.

 

ON topic : Frumoasa mobra desi dupa parerea mea parca incepe sa arate disproportionat (motorul imens si carenat fata de roata fata)

OFF topic : interesant de aflat din punctul meu de vedere parerea lui bogdan_harea despre afirmatia de mai sus :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Agregatul nu este frumos (din cauza carenei fata/farului gigantic), dar este impresionant tehnic.

Cine a condus bembeurile cu 6 cilindri in linie stie ca sunt cele mai echilibrate motoare si cele mai usor de turat. E motivul pentru care le tuneaza baietii cu turbo si al naibii nu cedeaza rapandulele :D

Felicitari BMW! Felicitari Doru, pentru preferinte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut placerea sa calaresc un 1600.

Stai in sa ca pe un choper cu parbrizul ridicat.

Culci parbrizul si accelerezi fulminant.

Superba motoreta, o lancie a tehnologiei la aceasta ora.

Totusi nu ma impac cu clapeta aia de admisie asa mica si nici cu acceleratia drive by wire.

Dar cum am spus o minune a tehnicii pe 2 roti.

Sa te bucuri de ea cat mai mult!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un distrus din gasca de trolls.... pffff

Multumesc pentru ca ma urmaresti cu atentie. Voi fi mai atent la ortografie, oricat de terminat de viata este unul dintre admiratorii mei :D

Ceva de spus despre 6 in linie ai?

 

Care sunt dupa tine, cele mai echilibrate si cele mai usor de turat motoare in 6 cilindri?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preferam sa ramanem la 6 cilindri (in linie) pentru ca si colegul nostru are o motocicleta cu 6 cilindri.

Un 4 in linie cu alezaj mare si cursa scurta, da se tureaza usor, teoretic mai usor decat un 6. Bonus un piston usor cu "fusta" scurta schimba in bine aspectul asta.

Dupa capul meu, un 6 de masina cu un cuplu satisfacator, e de la 2800cc in sus.

Sa revenim la motorete :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...