Sari la conținut

K1600 GT


asdfghjk
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 226
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si-a cumparat mobra asta de noua si cred l-a chinuit asa rau incat din 200 n-o scotea :rolleyes: .

Cind am vazut monstrul in garajul lui recunosc ca m-am gandit ce dracu am luat vaporul asta de la el si chiar mi-a spus ca este o mobra barbateasca.

Totul tine de tehnica si obisnuinta, eu merg cu a mea si la servici si la piata la fel de usor, desi are 400 kg, am facut 30.000 km in 9 luni..

 

Sunt convins ca orice mobra cu motor mare va merge cu 200 si la fel de convins sunt ca orice om poate merge cu 200 oricat de mic este acel om.

In schimb nu pot fi convins ca oricine va putea croseta cu 3 km/h printre masinile oprite la semafor. Desigur cu un asemenea vapor poti sa stai la rand ca orice autoturism ca doar nu te alerga nimeni.

Si este evident ca tine de preferinte. Eu prefer sa nu stau la rand. Ori daca tot stau la rand de ce sa nu plec cu masina?

Cam aici se reduce toata filozofia de pana acum. Unde unii vad avantajele unui motor mare eu vad dezavantajele unei motociclete inutile si obositoare pentru gustul meu.

Ti-am spus ca am mers cu motociclete mari. Inclusiv cu boxerele de la BMW. Ma deranja ca in pe langa atentia de la oglinzi mai trebuia sa fiu atent si la cilindrii sa nu iau vre-o bara cu mine. Nu ma puteam abtine sa nu ma bag in fata la semafor.

La drum lung nu am mers cu BMWuri dar am mers cu Roket 3 si cu Venture care sunt destul de grele. Si apreciez valoarea unui motor mare pe sosele bune. Dar daca dai de o decopertata ca pe la noi nu prea mai e confortabil.

 

 

eu nu inteleg ce vrei sa insinuezei. daca omului ii place mobra asta si a avut bani s-o cumpere, ce te doare pe tine? comparatia cu Rolls R. nu se face. sau sugerezi ca ar trebui la Bmw 1600 sa-si ia sofer? nu cred ca omul se injoseste daca-si cumpara ce-i place. si ce daca are de furca cu ea cand o parcheaza sau o intoarce? e placerea lui sa se lupte cu ea. e ca si cum ai spune ca daca-ti iei Goldwing trebuie sa ai minim 2 metri si 130 kg si sa fi culturist de performanta.

 

Nu insinuez nimic. Comparatia cu Rollsul am facut-o ca sa explic diferenta intre znobismul de la noi si modestia unora ceva mai civilizati.

Nu am nimic impotriva sa isi cumpere ce vrea fiecare doar sa nu se supere daca mie nu imi place obiectul. Si nici macar nu am spus ca nu imi place. Ba chiar imi place. E ceva deosebit.

Eu doar am explicat dezavantajele unui asemenea motor in unele situatii. Dar poate ca Doru este actionar la BMW si eu ii stricam reclama. :D

El nu a putut sa accepte o parere opusa. Probabil ca nu este obisnuit sa fie contrazis. Iar eu nu accept insinuarile la starea materiala a celor care nu sunt de acord cu el. Am o problema cu corectitudinea.

Asa ca i-am atras atentia ca e posibil sa poata mai mult de atat.

Hai sa vezi cum suna din alta perspectiva.

Luam un om de la noi de la tara si il ducem cu toata gospdaria in Africa. Acolo el va fi cel mai bogat om din zona.

Si el se apoca sa se laude cu caii si caruta lui in fata africanilor care mor de foame si de sete. Unii dintre africani vor fi impresionati si il vor pupa in dos ca e jmecher si are valoare. Altii vor fi dezamagiti de purtarea lui aroganta si ii vor intoarce spatele.

Probabil bunul simt tine de interpretare. :D

Morala este ca daca te tine fii mare printre cei mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

...

Luam un om de la noi de la tara si il ducem cu toata gospdaria in Africa. Acolo el va fi cel mai bogat om din zona.

Si el se apoca sa se laude cu caii si caruta lui in fata africanilor care mor de foame si de sete. Unii dintre africani vor fi impresionati si il vor pupa in dos ca e jmecher si are valoare. Altii vor fi dezamagiti de purtarea lui aroganta si ii vor intoarce spatele.

Probabil bunul simt tine de interpretare. :D

Morala este ca daca te tine fii mare printre cei mari.

 

Nu stiu ce diferenta vezi tu intre aroganta "de a avea" si aroganta "de a nu avea" :scratch:

 

Cu asa filozofie de viata, e clar ca.capra nu va muri prea repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Nici nu are cum. Uite ce moaca are!

 

Imi pare rau, dar pentru moment am deja un Secretar General pentru fan clubul meu ... vorbeste cu sobolanu, poate iti da si tie o functie de conducere (moderator) :haha:

 

E o placere sa ai aproape oamenii care te iubesc .... invidiosul :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic :

Scuzati-ma ca ma bag in seama,dar tre sa intreb si eu ceva (faina motoreta Doru,mie imi place,s-o stapanesti sanatos,am mai zis),dar tre sa dau si eu cu bata-n balta :

@ Belbody :

Nici nu are cum. Uite ce moaca are!

Frate,CINE E ASTA ??? :lol: :lool:

Sa mor, zici ca e luat de pe TarafTV, din vre-un videoclip vechi de-al maestrului Gutza.

Deci Belbody,te rugam,spune-ne si noua (pls,pls),cine e specimenul din poza?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el e! :D

 

motoadventure.ro = popacosmin = popacosmin2 = ravishing

 

toate clone sterse, si mereu isi face cate una, ca si acea capra care nu mai moare, de aia ziceam.

 

:grinbandit: :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Frate,CINE E ASTA ??? :lol: :lool:

Sa mor, zici ca e luat de pe TarafTV, din vre-un videoclip vechi de-al maestrului Gutza.

Deci Belbody,te rugam,spune-ne si noua (pls,pls),cine e specimenul din poza?

 

Eu in persoana mea, daca vrei sa devii fanul meu te astept pe facebook :hug:

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=-Ese8vjtrzI

 

Editat de Ravishing
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ravishing,tu erai?

:lol: :lol:

 

:bow:

Vaai,am ras de mi-au dat lacrimile,acum se explica multe posturi de ale tale.

Btw,imi place si videoclipul de mai sus,dar acesta gasesc ca te reprezinta in situatia de fata :

http://www.youtube.com/watch?v=OeIG_v7zoBc

Nu am Facebook din pacate,nici nu o sa am vreodata,dar daca aveam,garantez,eram follower din ala sau cum se zice,iti dadeam add,"Pupat toți piața endependenți" cum zicea Caragiale,alea alea.

Numai bine,la mai mare,pe sistem turbo,cum vrei tu,ceau.

Sry de offtopicul offtopicului.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Ravishing,tu erai?

A treia oara ti se confirma ... EU SUNT :bigstar:

 

Btw,imi place si videoclipul de mai sus,dar acesta gasesc ca te reprezinta in situatia de fata :

http://www.youtube.c...h?v=OeIG_v7zoBc

Imi pare rau dar eu nu sunt fan adi minune, sper ca asta sa nu-ti nimiceasca iubirea pe care mi-o porti ... eu sunt fan salam:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GhC8EtCXqUM

 

Nu am Facebook din pacate,nici nu o sa am vreodata,dar daca aveam,garantez,eram follower din ala sau cum se zice,iti dadeam add,"Pupat toți piața endependenți" cum zicea Caragiale,alea alea.

Nu trebuie sa-ti fie rusine ca ai cont pe facebook ... intri pe pagina fanilor mei si ai parte de noutati si alte surprize pentru toti fanii care ma iubesc, bineinteles cu ajutorul Secretarului General sobolanu care se ocupa de administrarea fanclubului.

 

Numai bine,la mai mare,pe sistem turbo,cum vrei tu,ceau.

De la mine pentru tine numa bine pă sistem turbo

 

Sry de offtopicul offtopicului.

Trebuia sa incepi cu "Sincer...", ca @Belbody :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

re: ravishing

 

il cunosc pe baiat, merge extraordinar de bine, nu stiam ca e el, avea alt nick, parca motoadvent.ro. am fost la zetea parca cu el si altii, nu mai stiu exact, in orice caz in ungurime. ce mai dezbateti frate aici? a fost pe jumatate gluma cu "cea mai tare din parcare" dar a fost desemnata de 3 publicatii majore nr. 1 la touring si sport touring pe 2011. e o motocicleta f misto si credeti-ma ca ma pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu multumiri sincere si imensa stima pentru seniorul jurnalist-motociclist Nico Cereghini:

 

http://www.moto.it/p...sud-africa.html

 

La multi ani cu sanatate si bucurie!

 

La multi kilometri frumosi!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chubby zicea ca nu mai exista libertatea de exprimare, printr-un mic atac la persoana celor care isi exprimau dezacordul (parerea) fata de 1600le si posturile in general facute de Doru. funny!

 

method vorbeste de niste masini in care nu a stat niciodata si le compara din comparatiile altora mai bine decat o persoana care le-a si incercat. funny! btw: tot ce ai zis de masini e si parerea mea. Doru cred ca s-a referit la chestii mult mai subiective si de... duh. Nu e acelasi lucru ca apari in parcare la gala cu un badge de masina de lux, europeana sport sau cu ceva care intotdeauna va fi considerat un rahat japonez de catre clasele superioare. Plus efectiv nu i-a placut feelingul masinii. Plus e vorba de intervalele de mentenanta mult mai scurte la GTR decat la alte masini care au cam aceleasi valente sportive. Dar uitand de asta, flota mea de masini ar fi compusa dintr-un GTR Nismo pentru pista, un SLS AMG pt luni, un 3 cabrio pt marti, un Corvette Z06 pt miercuri, RS4 joia, Astra OPC noua vineri (ca cine stie poate beau ceva cu baietii de la servici si e mai ieftin de reparat un Opel), Zonda Cinque face simfonia toata ziua sambata si 911 cabrio face cruizingul de duminica (modelul asta nou cu soft top din materiale compozite ce arata ca un hard top) :P

 

doru zice ca nici un mercedes nu va bate un bmw. ete ca se poate: http://www.topspeed.com/cars/car-news/mercedes-c63-amg-black-series-coupe-laps-nurburgring-in-7-46-ar121824.html Acuma... faptul ca masina aia pare o chinezarie fata de un BMW e total alta chestie, plus ca si eu raman fan BMW forever indiferent ce va scoate Stuttgartul.

 

Toata lumea se plange de noile motoare de la BMW care sunt turbo, care nu sunt 6L. funny! Ganditi-va la the big picture. Noile motoare sunt mult mult mult mai elastice decat 6Lurile care oricat de rafinate sa fie, erau motoare de turatie. Da, erau smmooth, da fierbea sangele in tine doar cand le auzeai, apai cand simteai acceleratia... Cu toate astea, noile modele se controleaza mai usor si datorita arhitecturii motoarelor care permit exploatarea unei plaje de cuplu ample le turatii mult mai mici. M1 era laudat anul trecut ca fiind mult mai mult sex oral usor de condus la limita decat ultimul M3 6L. S-a pierdut putin din feeling si sunet.S-a castigat performanta, s-a castigat la consum, la noxe, la TAXE si la imaginea lui BMW de trecere la green ca sa isi poata permite productia de masini de performanta in loc sa ne dea un Aygo cu badge de Aston Martin. Plus peste 10+ ani, ultimul M3 cu motor 6L va fi una dintre cele mai pretuite masini clasice, de pe vremea cand lumea inca isi permitea sa arata degetul mijlociu normelor tot stricte impuse de EU si USA. Asta in cazul in care mai ramane un M3 functional, ca in ultima vreme toate vehiculele se construiesc sa aiba o durata de viata de 3-4 ani cum s-a mai precizat pe aici.

 

Parerea exprimata de uni este ca e o prostie sa ai un vehicul pe care sa nu il folosesti la maxim. Vorbim aici de masini puternice sport, exotice sau executive saloon, motociclete puternice supersport, superbike sau gran tourere de peste 250 kg capabile de 10 ore pe autostrada la 200 KMH (ca milele nu is de noi). Parerea mea umila, este ca vehiculele acestea sunt mofturi. Daca un om isi permite un astfel de moft, bravo lui si nu inteleg de ce ar trebui neaparat sa se foloseasca neaparat de 100% de rezervele de performanta din ele. Atunci de ce a ramas MZ in prag de faliment atata vreme cand clar nu e nevoie de motocicleta mai capabila decat un 125... un 350 maxim? Atunci de ce Z750 a fost cel mai vandut motor in Europa de vest ani la rand cand are clar mult mai multa putere decat ar avea nevoie? Atunci de ce nu conduce toata lumea Lastun, Matiz, Smart, Yaris, Aygo, Polo si alte masini, economice, politically correct? Restul sunt mari, grele, au prea mult echipament electronic, consuma, platesti taxe aiurea, ocupa mult loc la parcare si oricum nu le conducem niciodata la maxim (exclus Scoda Octavia Tour, 1.9 TDI, cu numere de Buc; cea mai performanta masina din Romania EVER! condusa la maxim in fiecare zi pe sosele de catre niste profesionisti cu drepturi mult mai multe decat restul participantilor de trafic, care ar trebuie sa se bage in sant cand vad ca vine cate unu de asta pe contrasens peste dubla continua in depasire stil kamikaze cu 160). Sunt curios ce masini conduceti voi, care sustineti ca e o prostie sa ai mai mult de ~60 cp pe motor si ~100 la masina. Daca am gresit cu cifrele anterioare, sunt curios sa aflu cele corecte sa ma pot conforma la aceste standarde ca nu as vrea sa par.

 

Vai de plm, cate ar mai fi de scris iarna, la lucru... dar mai trb sa si fac ceva, plus deja e carte postul asta.

 

A da, era sa uit: Dorule, super tare camionul. Nu e stilul meu dar foarte mult imi place ce au realizat cu modelul asta. Nici cabrioletul nu era de aruncat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, asa cred si eu. ce nu inteleg baietii astia este placerea de a avea un lucru nou si de calitate. le doresc sincer ca aiba aceasta posibilitate, s-ar mai limpezi aerul pe aici. mai discutam apoi. nu sunt de acord ca daca ai masina de 500 de cai trebuie s-o tii numai in blana, sa o folosesti la capacitate. aia si la relanti iti da fiori si n-ai de ce sa tragi de ea, e suficient sa stii ca poate. daca te depaseste cu obraznicie o octavia sau cam orice pe 4 roti, nici nu e nevoie sa apesi acceleratia, te poti doar uita cu dispret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt de acord ca daca ai masina de 500 de cai trebuie s-o tii numai in blana, sa o folosesti la capacitate. aia si la relanti iti da fiori si n-ai de ce sa tragi de ea, e suficient sa stii ca poate. daca te depaseste cu obraznicie o octavia sau cam orice pe 4 roti, nici nu e nevoie sa apesi acceleratia, te poti doar uita cu dispret.

 

:agree:

 

Bine nu stiu cum e sa ai 500 cai sub capota dar oricum e corecta ideea ca nu ai dc sa te dai stamba sau nu ai dc sa incerci sa demonstrezi ceva cand tu te sti bazat sub capota(sau sub sa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

doru zice ca nici un mercedes nu va bate un bmw. ete ca se poate: http://www.topspeed....6-ar121824.html Acuma... faptul ca masina aia pare o chinezarie fata de un BMW e total alta chestie, plus ca si eu raman fan BMW forever indiferent ce va scoate Stuttgartul.

 

 

 

eu nu am spus asa ceva. am spus ca nu-mi plac mercedes ca masini de sport/performanta din motive de handling.

bmw-ul ala are 4000 mercedesul 6200 parca. dif intre ele cat e? 2-3 sec? ma scuzi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca te scuz :grinbandit: . Ziceam si eu ca prefer BMW fata de Merc. Mai ales AMG Black Series arata ca boy racer cars din filmele FF.

 

Nu sunt de acord cu diferenta pe pista fiind cilindrea. Sunt masini cu motoare mai mici decat BMWul care scot timp si mai bun. Diferenta mare intre M3 si un AMG Black este ca M3-ul este o masina sport rafinata care se descurca bine si pe o pista pe cand AMG-ul e practic o masina de pista bruta, fara pic de finete pentru uz zilnic. Dar probabil de aceeasi chestie ziceai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chubby zicea ca nu mai exista libertatea de exprimare, printr-un mic atac la persoana celor care isi exprimau dezacordul (parerea) fata de 1600le si posturile in general facute de Doru. funny!

 

C'mon dude!

E scoasa oarecum din context treaba asta si probabil/mai mult ca sigur a tinut si de proasta exprimare din partea mea.

Nu atat "opinia" cat "convingerile"(ca sunt ele politice,religioase,hobby,orientare sexuala...)Era vorba de atitudinea asta de genul "bah...nu-ti place Xchestie sau Ychestie ,esti un bou,(cuvant urat)..." in cazul de fata "bah...ti-ai luat BMW1600GT, ma pi$ pe el ca si asa nu-mi permit,...strugurii sunt acrii,... nu stiu unde stai ca ti-as da foc la hardugie sa vedem daca arde mai altfel decat un IZH de 350"

asta e marlanie si invidie, nu cred ca mai poate fi incadrata la opinie,doar pentru ca a fost exprimata de un "interlocutor"

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un E55 AMG, cu compresor mecanic, care dezvolta 720Nm, cu care am mers doar 40 000km. In timpul asta am facut 80 000 cu motoarele. Intelegeti voi.

Acum cativa ani eram in Brasov, cu o moto BMW k 1200 GT, cu pasagera si toate cutiile. Veneam din Bucurest, cam sacait de radare si poate cam nervos.

La un semafor apare langa noi un Mercedes S63 AMG care incepe s-o ambaleze usor.

Ma uit, un tip mare, solid, la vreo 30 de ani cu o blonda buna alaturi. Eram inca indiferent.

Cand s-a dat verde, V8-ul ala incepe sa catapulteze, cu o bolboroseala grava venita din ceruri, elastic si agresiv Mercedesul inainte.

Cand i-am vazut pozitiile, instantaneu si fara nici o premeditare, mi s-a pus pata si bag mana-n gaz.

Urc in 9000 de ture, schimb, trec pe langa el si ma bag pe banda lui, luand distanta. Opresc in urmatorul semafor, stiti voi, fara sa-l bag in seama.

Apare si el dupa cateva secunde, deschide geamul, baga capul si intreaba:

Bai da ce motocicleta-i asta?

Ma uit la el, absent pe dinafara doar, de data asta, blonda se tavalea de ras pe scaunul ei, si zic:

Ah, am si eu un AMG, dar nu mai merg cu ea, sunt puturoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un E55 AMG, cu compresor mecanic, care dezvolta 720Nm, cu care am mers doar 40 000km. In timpul asta am facut 80 000 cu motoarele. Intelegeti voi.

Acum cativa ani eram in Brasov, cu o moto BMW k 1200 GT, cu pasagera si toate cutiile. Veneam din Bucurest, cam sacait de radare si poate cam nervos.

La un semafor apare langa noi un Mercedes S63 AMG care incepe s-o ambaleze usor.

Ma uit, un tip mare, solid, la vreo 30 de ani cu o blonda buna alaturi. Eram inca indiferent.

Cand s-a dat verde, V8-ul ala incepe sa catapulteze, cu o bolboroseala grava venita din ceruri, elastic si agresiv Mercedesul inainte.

Cand i-am vazut pozitiile, instantaneu si fara nici o premeditare, mi s-a pus pata si bag mana-n gaz.

Urc in 9000 de ture, schimb, trec pe langa el si ma bag pe banda lui, luand distanta. Opresc in urmatorul semafor, stiti voi, fara sa-l bag in seama.

Apare si el dupa cateva secunde, deschide geamul, baga capul si intreaba:

Bai da ce motocicleta-i asta?

Ma uit la el, absent pe dinafara doar, de data asta, blonda se tavalea de ras pe scaunul ei, si zic:

Ah, am si eu un AMG, dar nu mai merg cu ea, sunt puturoase.

 

parca te si vad la faza asta. si cum esti si mignon cred ca blonda aia vroia sa faca schimb :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un E55 AMG, cu compresor mecanic, care dezvolta 720Nm, cu care am mers doar 40 000km. In timpul asta am facut 80 000 cu motoarele. Intelegeti voi.

Acum cativa ani eram in Brasov, cu o moto BMW k 1200 GT, cu pasagera si toate cutiile. Veneam din Bucurest, cam sacait de radare si poate cam nervos.

La un semafor apare langa noi un Mercedes S63 AMG care incepe s-o ambaleze usor.

Ma uit, un tip mare, solid, la vreo 30 de ani cu o blonda buna alaturi. Eram inca indiferent.

Cand s-a dat verde, V8-ul ala incepe sa catapulteze, cu o bolboroseala grava venita din ceruri, elastic si agresiv Mercedesul inainte.

Cand i-am vazut pozitiile, instantaneu si fara nici o premeditare, mi s-a pus pata si bag mana-n gaz.

Urc in 9000 de ture, schimb, trec pe langa el si ma bag pe banda lui, luand distanta. Opresc in urmatorul semafor, stiti voi, fara sa-l bag in seama.

Apare si el dupa cateva secunde, deschide geamul, baga capul si intreaba:

Bai da ce motocicleta-i asta?

Ma uit la el, absent pe dinafara doar, de data asta, blonda se tavalea de ras pe scaunul ei, si zic:

Ah, am si eu un AMG, dar nu mai merg cu ea, sunt puturoase.

 

ala cu jipu' o pateste des, dar nu se invata.

s-a mai luat de unu' cu o hayabusa de 1300...a patit la fel, doar raspunsul a fost altul: " asta numa' n treapta intaia, mai am cinci....

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fornaie misto amg-ul dar nu e ideea mea de masina sport. mie-mi plac astea de dimensiune medie si perfect echilibrate, sa le poti derapa lateral fara sa se invarta - porsche, bmw m3...de-astea. m5 e deja mare. nu visez lambo (nu-mi place) sau ferrari (imi place) dar aston da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, asa cred si eu. ce nu inteleg baietii astia este placerea de a avea un lucru nou si de calitate.

 

Da ma, Saracii baieti, nu au avut si ei un lucru nou. Vai de capul lor saracii de ei. Dar lasa ca or sa vada ei cu e cand or sa aiba. :crack:

 

asta e marlanie si invidie, nu cred ca mai poate fi incadrata la opinie,doar pentru ca a fost exprimata de un "interlocutor"

 

Nu e vorba de invidie.

E vorba de exprmare.

Cel putin pentru mine nu prea conteaza cati bani are un om. Mi se pare important felul in care se exprima mai ales la adresa celorlati.

 

Faptul ca dispretuiesti un IZH spune multe despre tine. Stii ca in tara inca mai sunt oameni care merg cu Ij-uri su cu Minskuri. Imi sunt prieteni.

Probabil in ochii altora acei oameni nu valoreaza nimic fiindca nu au avut nimic nou pana acum. :baldy:

 

Iar faptul ca acel K1600 a fost laudat in revista lui peste nu valoreaza nimic. Mi se pare ciudat sa mai credem in Mos Craciun mai ales dupa ce am fost in rolul lui Mos Craciun.

Se pare ca totusi singurul lucru pe care nu il poti cumpara cu bani este inteligenta.

Oamenii bogati de afara au rezolvat aceasta problema angajand oameni inteligenti pe langa ei. Romanii mai bine ara muri decat sa isi recunoasca nivelul.

Deci dupa atatia bani nu ati invatat ca articolele din reviste sunt facute la cerere? Adica pe bani. :lol:

Propun ca pe cei care se lauda cu tot ce au sa ii facem europarlamentari. Se incaderaza perfect in becaliometru. Pac, pac, ma intelegi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu au rost astfel de dispute, asa de pasionale. nu pot decat sa il citez pe un coleg de forum, de pe alt topic, se aplica ad literam si aici:

 

OK, inca unul :crack: Sinteti o specie aparte, nu se poate nega asta. Faceti clabuci la gura pentru ce-si cumpara si ce le place altora. In mare parte criticati un produs pe care nu l-ati detinut vreodata, multi nu au atins un produs apple mai mult de 5 minute. Ridicol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...