Jump to content

Bisnitarul de la Ducati


ccalugaru_mihai
 Share

Recommended Posts

GeorgeB: daca tu te-ai ofuscat din nimic, e problema ta:)

 

Din XLS ul ala tot n-am vazut 'sutele' de VTR uri (sau poate sunt eu orb/prost).

 

Driftu' tau nu l-am inteles, tre sa-m zici verde-n fata, ca n-am inteles aluzia aia cu acelasi motor/aceeasi masina..

 

(PS: e suficient CAPS, nu e nevoie de bold/italics)...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 691
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Link to comment
Share on other sites

eu vad problema in felul urmator : cine e interesat de un panigale nu se duce la salon "sa o simta" , sau sa vada ce plastice are pe ea. o comanda direct la dealer si gata. nu poti spune ca vrei un panigale sau un 1000RR ... nu ai cum. in aceste conditii vanzatorul a facut ceea ce trebuia.

 

vreti sa-mi spuneti ca vi se pare normal sa se urce oricine pe motor si sa traga de manete, pe un motor de 20k + ?

poate multi dintre voi habar n-au de ce se tin masinile incuiate la saloane , sau cum e sa te trezesti cu saua taiata doar pentru ca motorul tau arata "bine" sau cu dungi pe capota de la capsele unor handicapati care vroaiu sa isi faca poza cu o masina "aratoasa"

 

sa concluzionam : vrei un model aparte cand apare il iei nu stai sa o freci pe plastice si sa zici , beah , imi permit dar nu imi plac plasticele .

 

 

poate reusesti sa citesti tot pana la urma

Link to comment
Share on other sites

http://www.moto.it/m...tml?msg=3819469

 

http://www.moto.it/m...tml?msg=3824233

 

http://www.moto.it/m...tml?msg=3738958

 

Eee, hai ca nu sunt asa mari diferente de pret intre ele. Dar e mentalitatea care este. Legat de V2/4 in linie, fiecare cu preferintele lui.

 

Imi confirmi ce-am zis si eu, daca nu se lovesc de diferenta de pret (la modelele scumpe) ,se lovesc de mentalitaet (si nu neaparat mentalitate, ci mai degraba preferinte).

Pana una alta,nu pe mine tre sa ma convingi. Eu am avut V2 si acum tot V2 am....

Link to comment
Share on other sites

"si alt LE: 1198/1098 sunt putine pt ca-s foarte scumpe (1 la mana)"

 

Am citat din tine.

 

 

draga colega, uita-te un pic ce zice politia romana referitor la inmatricularile din romania la finele lui 2011 : http://www.drpciv.ro/info-portal/downloadFile.do?menu=stats&lang=ro&id=774

 

 

Deci am cea mai exclusivista motocicleta, MV Agusta nu exista inmatriculata niciuna, nici macar a mea.

(conditia e sa cauti cu CTRL+F)

Edited by Daan
Link to comment
Share on other sites

poate reusesti sa citesti tot pana la urma

 

Ca vrei tu sa accepti sau nu, la noi posesorii de masini/motoare se imparte in mai multe categorii...

 

Sunt indivizi cu bani, care stiu exact ce vor, cum ai zis tu, adica nu se duc indecisi , nestiind daca sa aleaga S1000 RR, Fireblade sau Panigale...

Dar sunt si indivizi cu bani,care habar n-au ce vor, si chiar sunt indecisi, si oscileaza intre 1098/1198 si 1000RR, chiar daca-s 2 motoare f diferite...

 

Nu stiu daca initiatorul topicului minte, nu stiu daca spune adevarul, eu mi-am dat cu parerea, asa cum si-au dat si zecile de useri inainte si dupa mine...

 

Personal am o parere foarte proasta despre majoritatea omuletilor care se ocupa cu vanzari ce au atitudinea descrisa in threadu asta. E parerea mea si nu tre sa fie si altcineva de-acord cu mine.

 

Acu 4 sau 5 ani, era ceva prezentare la modelele Mercedes si se putea face si test drive. M-am dus (eram imbracat ca vai de pwla mea, cu niste blugi uzati, cu un tricou amarat, si cu cheia de la Logan in mana (ca lucram pe o Dacie logan, la o firma).

 

M-am dus frumos,si am zis ca as dori sa fac test drive pe S 320 (evident NU imi permiteam masina, NU aveam de gand sa o cumpar) dar eram curios cum se conduce 'flagship' ul de la Mercedes.

 

Omuletu sigur m-a 'citit' si m-a intrebat "n-ati dori sa faceti cu un C class sau E class", la care eu " dom'le, va rog nu ma jigniti, am venit aici sa testez S320, nu sa ma dau in masini".

 

Pana la urma am facut test drive ul pe acel S class.

 

Daca este showroom,si este cu testdrive si daca se adreseza doar oamenilor cu bani,pai pune frate in PWLA mea anunti/pancarda: "au voie doar aia cu BANI, voi restu fraierilor,doar sa va uitati la ea".

 

Asa mi se pare corect. Din moment ce tu faci prezentare si aduci modele pt test d drive, nu e clar ca te adresezi publicului larg? fara discriminari, NU?

 

 

 

Acum 3 saptamani era tot ceva de genu pe la Carrefour,cu land rover, jaguar, bla bla bla.

 

Si vroiam sa fac testd rive cu XF, ca-mi p lace mult masina. De data asta nu m-am dus sa-l iau cu japca pe om, am zis hai sa vb sincer cu el, sa nu-l iau de prost.

Ii zic buna ziua, ii zic ca as vrea sa fac testdrive si intreb ce conditii tre sa indeplinesc, la care romanu imi zice "Tre sa o cumparati". La care eu, vexat "cum asa?". Si incepe sa ma imbarlige, ca-s modele scumpe,exclusiviste, ca pwla mea, ca etc.. Dar daca aveam bani,si faceam test drive, si nu eram multumit, eram obligat sa o cumpar? sau cum?

 

De ce sunt atat de lobotomizati omuletii astia oare?

 

De ce dracu mai exista test drive? ca sa ma uit la ea si sa urc in ea sa-mi fac poze si sa pun pe facebook asa cum fac majoritatea fraierilor care merg la genu asta de evenimente?

 

Eu inteleg ca daca s-ar duce orice pwla fripta (ca mine) si-ar face test drive pe masinile alea, s-ar face 'coada', dar macar pune niste conditii din prima, sa stim, fara discriminari de cacao care survin pe parcurs,dupa ce ma 'masoara' la portofel..

 

Am fost la SMAEB doar de 2 ori,prin 2006/2007 parca (de atunci mi s-a parut o pierdere de vreme sa bat atata drum pana in Bucuresti pt asa ceva). Si ca tot veni vorba de Ducati,tin minte ca parca erau poleite cu aur, de n-aveai voie sa le atingi/sa te urci pe ele...

 

 

Link to comment
Share on other sites

iti inteleg punctul de vedere , da-mi voie sa adaug ceva la ce ai zis tu mai sus : vine gica de pe strada , nu isi permita masina respectiva si vrea sa o vada. gica are capse la blugi ca sunt blugi ieftini , si rupe tapiseria. sau gica vede bricheta sclipitoare ... astia suntem cam 90% dintre noi.

in conditiile astea restul de 10% au de suferit.

 

tu cum ai face daca ai fi dealer ?

Link to comment
Share on other sites

Am fost la SMAEB doar de 2 ori,prin 2006/2007 parca (de atunci mi s-a parut o pierdere de vreme sa bat atata drum pana in Bucuresti pt asa ceva). Si ca tot veni vorba de Ducati,tin minte ca parca erau poleite cu aur, de n-aveai voie sa le atingi/sa te urci pe ele...

 

Chestia cu urcatul pe motocicleta la salon nu mi se pare OK, fie ea Ducati, Yamaha, BMW sau MV Agusta. Gandeste-te cum ar fi sa urce toti cocalarii cu catarama D&G la vedere, doar pt a-si face o poza, si a lasat o urma pe rezervor. Si ca sa fie tacamul complet, ii mai arde cate un picioar pe codita, la urcare si apoi la coborare.

Edited by Daan
Link to comment
Share on other sites

iti inteleg punctul de vedere , da-mi voie sa adaug ceva la ce ai zis tu mai sus : vine gica de pe strada , nu isi permita masina respectiva si vrea sa o vada. gica are capse la blugi ca sunt blugi ieftini , si rupe tapiseria. sau gica vede bricheta sclipitoare ... astia suntem cam 90% dintre noi.

in conditiile astea restul de 10% au de suferit.

 

tu cum ai face daca ai fi dealer ?

 

Pai vezi, aici e problema specific romaneasca.... daca rupe,plateste (asa mi s-ar parea normal). Eu cel putin cand am urcat pe vreun motor scump sau in vreo masina scumpa, am fost foarte atent (Dar na,ast asunt eu).

 

noroc ca NU sunt dealer si nu tre sa-mi pun problemel astea :)

Link to comment
Share on other sites

vezi ca te balbai :crack:

 

LE: gata, a trecut

 

Pai e netul de vina. Am editat.

 

Pai cat eram la stand la Ducati stand de vorba cu doamna de acolo, vine unul care nu avea nicio treaba cu motoretele si zice (Saru'mana, sunt baiatu' care am facut poze mai devreme pe motocicleta aia (848). Nu stiu ce am facut ca am sters toate pozele si acum trebuie sa iau iar salonul la rand sa fac poze. Pot sa mai fac o data poza pe motocicleta?). I s-a raspuns afirmativ cu juma' de gura.

Edited by Daan
Link to comment
Share on other sites

Pai vezi, aici e problema specific romaneasca.... daca rupe,plateste (asa mi s-ar parea normal). Eu cel putin cand am urcat pe vreun motor scump sau in vreo masina scumpa, am fost foarte atent (Dar na,ast asunt eu).

 

noroc ca NU sunt dealer si nu tre sa-mi pun problemel astea :)

 

si cum il obligi tu pe ala sa-ti plateasca ... cum observi dauna provocata ? cand o observi ? daca iti rupe vreun furtun ... sau mai stiu eu ce iti face si nu vezi. nu mai bine eviti fazele astea ?

Link to comment
Share on other sites

Chestia cu urcatul pe motocicleta la salon nu mi se pare OK, fie ea Ducati, Yamaha, BMW sau MV Agusta. Gandeste-te cum ar fi sa urce toti cocalarii cu catarama D&G la vedere, doar pt a-si face o poza, si a lasat o urma pe rezervor. Si ca sa fie tacamul complet, ii mai arde cate un picioar pe codita, la urcare si apoi la coborare.

 

Ba mise pare foarte ok.

 

Pai stai asa, pana la urma de ce dracu sunt expuse acolo omule? ca sa ma UIT la ele? De uitat pot sa ma uit si pe strada, si pe internet,si in reviste, nu?

 

Daca as avea o situatie financiara care sa-mi permita sa ma gandesc la un 1098 sh (sau nou), chiar as VREA sa ma urc pe ea, sa vad cum e pozitia, cum sta cu ergonomia , etc. Faptul ca are un motor puternic, NU e suficient pt mine sa o cumpar. Cumpar o MOTOCICLETA, un ansamblu de componente, nu cumpar o iluzie sau un sasiu. Ma intereseaza si kkturile alea de plastice cat de bine is facute, saua,pozitia, toate astea. Pt ca nu vreau ca dupa 4 luni sa se fwta nu stiu ce buton de la semnalizari care-i facut din nu stiu ce material. Asta sunt eu. Nu pot arunca niste bani munciti pe niste iluzii de marketing....

Daca ar veni ala si mi-ar zice "da' ce va uitati la butoane/semnalizari, ca doar nu va luati 1098 pt semnalizari", l-as baga in pyzda ma-sii cu tot cu dealership ul lui cu tot...

Nu am zis ca ma urc pe ea sa TRAG de ea, si de butoane, ci ma urc ca un om NORMAL si o studiez.

 

Eu nu ma incadrez in categoria care zgaraie rezervoru , care trage de ea si care urca pe motor sa-si faca poze

 

Pana una alta, parca-s asigurate motoarele astea, nu?

Link to comment
Share on other sites

inca o data , iti inteleg pozitia , dar nu la salon te duci sa te convingi ca vrei sa cumperi x sau y. daca vorbim de chestii de consum , da , salonul e ok ca primesti diverse discounturi pe perioada acestuia ( sau nu ).

vrei un 1098 , te duci la dealer, vrei un 1000RR te duci la dealer samd :)

 

ca la masini : vrei un C te duci la salon (100% sunt deschise C urile ) , vrei un SLS te duci la dealer !

 

PS: nu cred ca sunt asigurate motocicletele :)

Link to comment
Share on other sites

Or fi asigurate dar daca imi gasesti si mie casco la motocicleta fara fransiza la dauna partiala te pup.

 

Daca vrei sa iti iei o motocicleta SH, te duci sa te vezi cu omul, ii lasi cval motocicletei si o iei in test. Daca nu iti place o dai inapoi si iti iei banii. Daca o dai pe jos, e a ta. Daca iti place poti sa mai negociezi. Eu asa vad lucrurile.

Daca vrei sa o iei noua si te duci la reprezentanta nu cred ca nu te lasa sa te urci pe ea. Nu cred ca o poti lua si in test drive pt ca dupa asta nu ar mai fi noua.

Link to comment
Share on other sites

si cum il obligi tu pe ala sa-ti plateasca ... cum observi dauna provocata ? cand o observi ? daca iti rupe vreun furtun ... sau mai stiu eu ce iti face si nu vezi. nu mai bine eviti fazele astea ?

 

Man, asta e o dilema cu care tre sa se confrunte vanzatorul/dealer ul. Eu sunt un amarat sau un posibil cumparator. Eu imi fac griji de ce vreau EU, nu de business ul lui. Cum nici pe el nu -l intereseaza de buzunaru meu atunci cand baga adaos si ma sparge.

 

Un vanzator daca tine la bunul sau si stie ce specimene se perinda pe acolo, va sta alaturi de fiecare client, ii explica, e atent ce face ala,etc. Nu e ca si cum iau o lama cu mine,si palmat, ma urc pe Panigale si-i tai saua,doar sa,de-al dracului,fara sa ma vada 'vanzatoru'....

Link to comment
Share on other sites

Or fi asigurate dar daca imi gasesti si mie casco la motocicleta fara fransiza la dauna partiala te pup.

 

Daca vrei sa iti iei o motocicleta SH, te duci sa te vezi cu omul, ii lasi cval motocicletei si o iei in test. Daca nu iti place o dai inapoi si iti iei banii. Daca o dai pe jos, e a ta. Daca iti place poti sa mai negociezi. Eu asa vad lucrurile.

Daca vrei sa o iei noua si te duci la reprezentanta nu cred ca nu te lasa sa te urci pe ea. Nu cred ca o poti lua si in test drive pt ca dupa asta nu ar mai fi noua.

 

 

Corect la faza cu SH.

 

La faza cu noua,mi se pare stupid ce-ai spus. Ma duc cu 15.000 eur in buzunar sa cumpar un 1198, si ala ce? ma lasa doar sa urc pe ea? ce-am rezolvat cu asta? Orice dealership care se respecta are si un motor pt test drive.

Bine, asta nu in Romania....

 

inca o data iti inteleg punctul de vedere , incearca sa vezi si cealalta parte .

 

Cum tu il vezi pe al meu,si eu il vad pe al lor....(nu sunt ironic cand spun asta)...

 

Dar intai il vad pe-al meu,ca si potential cumparator...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Eu nu ma incadrez in categoria care zgaraie rezervoru , care trage de ea si care urca pe motor sa-si faca poze

 

Pana una alta, parca-s asigurate motoarele astea, nu?

Tizule,de unde sa stie vanzatorul ca tu esti altfel decat altul?Daca o face selectiv risca sa greseasca sau sa creeze discutii loco si pe net!

Ori permiti la toti ,ori nu permiti la nimeni!

Din cate stiu motoarele expuse nu sunt asigurate pentru zgarieturi,rupturi ,cazaturi si alte maruntisuri (toyusi costisitoare)!

Eu unul nu as cumpara un motor pe care s-au catarat tot felul de indivizi,decat cu un discount semnificativ(chiar am cumparat cu ani in urma un scuter de la UM ,ce fusese expus in showroom ,cu reducere de la 3400 la 2800)!

In alta ordine de idei am si eu o intrebare pentru cei care au fost la Milano sau Koln:

Acolo te lasa lumea sa calaresti mobra,sa tragi de manete ,sa apesi butoanele,sa o dai jos dupa cric?

Link to comment
Share on other sites

chiar daca se respecta un dealership nu isi permita sa tina la drive test cate un model din toate din oferta. pur si simplu nu are cum. cand un dealer vinde cateva zeci de unitati (si asta unul de volum la moto) cum sa isi permita sa tina la DT inca 10 modele ? care sa le schimbe anual cu altele samd .

 

nici afara nu gasesti orice model la dealeri pentru dt.

Link to comment
Share on other sites

In alta ordine de idei am si eu o intrebare pentru cei care au fost la Milano sau Koln:

Acolo te lasa lumea sa calaresti mobra,sa tragi de manete ,sa apesi butoanele,sa o dai jos dupa cric?

 

Eu am fost la Milano dar nu m-am urcat decat pe Panigale. Era coada la urcat pe Panigale. Nu stiu sa iti spun acum daca te puteai urca pe orice motocicleta (acum ma refer la cele de serie, nu la custom-uri si alte raritati) dar nu puteam compara piata de aici cu piata din Italia sau Germania si nici puterea financiara a dealerilor de aici cu puterea dealerilor de acolo. La BMW (moto) stiu ca puteai face test drive cu multe dintre modelele lor dar ei sunt Automobile Bavaria, nu cred ca sunt ceea ce sunt din vanzarea de motociclete.

 

chiar daca se respecta un dealership nu isi permita sa tina la drive test cate un model din toate din oferta. pur si simplu nu are cum. cand un dealer vinde cateva zeci de unitati (si asta unul de volum la moto) cum sa isi permita sa tina la DT inca 10 modele ? care sa le schimbe anual cu altele samd .

 

nici afara nu gasesti orice model la dealeri pentru dt.

Metrotehnica au la test drive Diavel, m-au intrebat daca vreau sa ma inscriu dar am refuzat pt ca nu ma vad cumparand in viitorul apropiat o astfel de motocicleta. Astept sa aduca Panigale la drive test :grinbandit:

Link to comment
Share on other sites

Tizule,de unde sa stie vanzatorul ca tu esti altfel decat altul?Daca o face selectiv risca sa greseasca sau sa creeze discutii loco si pe net!

Ori permiti la toti ,ori nu permiti la nimeni!

Din cate stiu motoarele expuse nu sunt asigurate pentru zgarieturi,rupturi ,cazaturi si alte maruntisuri (toyusi costisitoare)!

Eu unul nu as cumpara un motor pe care s-au catarat tot felul de indivizi,decat cu un discount semnificativ(chiar am cumparat cu ani in urma un scuter de la UM ,ce fusese expus in showroom ,cu reducere de la 3400 la 2800)!

In alta ordine de idei am si eu o intrebare pentru cei care au fost la Milano sau Koln:

Acolo te lasa lumea sa calaresti mobra,sa tragi de manete ,sa apesi butoanele,sa o dai jos dupa cric?

 

E bine ca nu compari salonul auto de la Geneva si Paris cu ce se petrece la noi.

 

Esti jenant.

 

La ce 'public' avem noi, asa si saloanele de la noi....

 

Si din cate stiu ,multi cumpara masini de la showroom pe care s-a facut test drive, cu discount. De ce nu ar fi asa si pt motoare ma rog?

Si hai sa ne adresam cat de cat frumos, fara apelative si diminutive din astea ieftine,chiar daca tot topicu' e la 'oha'...

Link to comment
Share on other sites

Bai pu.lica, pana una alta, ti-am vorbit frumos, daca tu vrei sa te adresezi ca un fanboy mucos indoctrinat, zi asa, ca sa nu-mi pierd vremea sa-ti raspund la aberatiile tale.

 

Nu stiam ca apelativul 'luzere' denota respect...daca da, inseamna ca nu vreau genu' asta de respect...

 

Nu era necesar sa-mi explici ce e cu alti posesori,ca pot deduce si singur. Uneori mai functioneaza si mintea mea,nu am nevoie de ajutor in aspecte din astea atat de evidente...

 

Tu esti ori protavan ori chior, daca nu poti face diferenta intre I [MARE, ca asa incepi o fraza] si l [mic] este problema ta.

De motociclete nu mai vorbesc cu tine pentru ca si de la injectie la laba e cale lunga, oricum vad ca te enervezi si o dai in baliverne.

Edited by ZaiR
Link to comment
Share on other sites

Tu esti ori protavan ori chior, daca nu poti face diferenta intre I [MARE, ca asa incepi o fraza] si l [mic] este problema ta.

De motociclete nu mai vorbesc cu tine pentru ca si de la injectie la laba e cale lunga, oricum vad ca te enervezi si o dai in baliverne.

 

Aparent, e doar parerea ta:)

 

Si iarta-ma , m4n3, dar imi bate soarele in display si asa e chior, chiar NU am sesizat ca e L sau I mare...

 

nu mai vorbi cu mine :(

Link to comment
Share on other sites

@Adrian B.Frate nu esti pe treaba ta.Afara nu ai sa vezi in viata ta un posesor de logan sa mearga la reprezentanta Mercedes sa faca test drive cu un S.Pentru ca nu-si permite.Nici prin cap nu-i trece asa ceva.Asta-i mentalitatea taranului in Ro.Auzi cojones ce daca nu am bani pt ce este test drive.Ai mai scris ca nu ai vazut ducati decat din 97,ai lumina in sat?Unde traiesti?Vino miercurea la academie si i-ati aparat foto sa arati si la tovarasii tai cu care mai mergi la test drive.Vezi ca exista si reprezentanta ferrari,lotus vino in capitala sa te plimbi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...