Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 993
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Intrebare rapida, cat de grava este problema daca am rezistenta care se vede in poze in cele 4 fise? Mie mi se pare fenomenal de mare rezistenta tinand cont ca daca unesc bornele de la aparatul de masura primesc 0.01

 

Am scos si cablul din lulea si am masurat impedanta doar la lulea si doar la cablu si toata rezistenta care se vede in poze e din lulea, e normal?

Au si bujiile rezistentele lor. Am masurat la o bujie pe care o aveam in casa (CR9EK) si mai are vreo 4k si aia. Ori cu rezistentele din fise, ori fara, probabil tot cam aia e.

 

http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/faq/faqresistor.asp

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Am si eu o intrebare scurta legata de bujia de mai jos. Anul trecut, prin aprilie "am schimbat" bujiile la un service si acum le-am dat jos si arata asa. Nu ma pricep foarte bine si intrebarea mea e daca aceste bujii arata de 1 an ? E normala rugina si depunerile din poza, pentru ca nu mi se par schimbate de 1 an. De mentionat ca e un motor in 4T, am mers anul trecut cam 5000km si motorul a stat afara in sezon (a fost si plouat) dar iarna a stat in garaj.

 

Mersi.

 

1977110_10152330343669271_350990843_n.jp

Editat de johnny_laslo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer... eu mi-am schimbat personal bujiile acum 3 ani si dupa timpul asta si cam 15k km zici ca is inca noi. Si motocicleta mea a fost plouata si a stat in garaj iarna. Cred ca au un secol alea :crack: ori ajunge pe undeva apa direct la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta au avut si zile mai bune bujiile alea. La cum arata cred au muult mai mult decat un sezon "in spate" adica pe electrod :crack: Si eu am schimbat recent bujiile, care, din spusele mecanicului au cam 3 sezoane si nu aratau asa. Intr-adevar pe una dintre ele am avut si eu destul de multa rugina insa nu se compara. Dupa ce le-am pus pe cele noi, mersul motorului s-a schimbat radical. Credeam ca am alt motor. Probabil asta vei simti si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am schimbat bujiile din 2006 si arata ca noi am luat anu` asta iridiu dar inca nu le am montat ori tii motoreta in mediu umed, ori o speli prea mult desi fisele au ceva protectii ori omoara pe aia de la service !!! uite de asta nu duc in service motoru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai infundate gaurile de scurgere din chiouloasa si ramine apa acolo mai mult timp. Pina la urma urmei, ce conteaza?

conteaza ca omu' a platit pentru schimbarea bujiilor iar mafia romana a frecat bujiile cu peria de sarma si le-a pus la loc si probabil bani i-a oprit si pentru buji noi. eu am inste crossuri LA TARA si stau in namol mereu si crede-ma ca bujiile sunt neschimbate de 2-3 ani si nu sunt ruginite asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Am si eu o intrebare scurta legata de bujia de mai jos. Anul trecut, prin aprilie "am schimbat" bujiile la un service si acum le-am dat jos si arata asa. Nu ma pricep foarte bine si intrebarea mea e daca aceste bujii arata de 1 an ? E normala rugina si depunerile din poza, pentru ca nu mi se par schimbate de 1 an. De mentionat ca e un motor in 4T, am mers anul trecut cam 5000km si motorul a stat afara in sezon (a fost si plouat) dar iarna a stat in garaj.

 

Mersi.

 

1977110_10152330343669271_350990843_n.jp

am schimbat bujiile acum,la inceput de sezon;pana la toamna,moto va sta afara si va face "baie" la spalatorie dupa fiecare noroiala;

la toamna bujiile mele vor arata precum asta;in anumite conditii este normal ca bujia sa arate asa chiar si dupa o perioada de 6-8 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza aspectul exterior, cert este ca amestecul este PREA bogat.

PS- galvanul face reactie cu aluminiul... sau ceva pe-acolo

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza ca omu' a platit pentru schimbarea bujiilor iar mafia romana a frecat bujiile cu peria de sarma si le-a pus la loc si probabil bani i-a oprit si pentru buji noi. eu am inste crossuri LA TARA si stau in namol mereu si crede-ma ca bujiile sunt neschimbate de 2-3 ani si nu sunt ruginite asa.

Si o sa poata sa le dea cu bujia-n cap alora, doar pe ideea ca-i ruginita? Sa nu se mai duca la acel service daca are indoieli si gata. Nu mai tin minte exact, dar si eu am parca o bujie care arata asa (schimbate de mine).

 

PS: vad ca are Katana, probabil are capacele de cauciuc ca la Bandit. Se mai intimpla sa se deformeze in timp, am unul care nu mai vrea sa stea acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

buna, dilema mare la a mea yamaha. cateodata cand o pornesc pleaca in 2 sau 3 pistoane, nu tot timpul aceleasi, dar, daca scot pipa de la bujie cat sa faca arc electric , pistoanele cu pricina pornesc si ele. mentionez ca am verificat bobinele, fisele si pipele si sunt ok. am schimbat bujiile si tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate fisele din pipa, taie un pic cablul (2-3 mm) si baga la loc (daca zici ca atunci cand face arc o ia, poate chiar e de aici). Parca se 'insurubeaza' cablul in pipa. Nu insuruba prea mult sa mearga in gol, ca dupa e posibil sa nu mai faca contact bine cablul cu pipa, am intalnit cazul asta...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

buna, dilema mare la a mea yamaha. cateodata cand o pornesc pleaca in 2 sau 3 pistoane, nu tot timpul aceleasi, dar, daca scot pipa de la bujie cat sa faca arc electric , pistoanele cu pricina pornesc si ele. mentionez ca am verificat bobinele, fisele si pipele si sunt ok. am schimbat bujiile si tot asa.

Bujiile pe pistoanele care nu merg+ partea de alimentare/consum ulei ceea ce face sa se ancrasesze acele bujii care nu merg...si eventual un reglaj incorect la pastile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei nu papa, tocmai am schimbat si simeringuri si pastile la supape si facut compresie, tot ok. duminica am ramas fara scanteie pe pistoanele din exterior. s-a rezolvat cu putin spray de contactele de la bobina de inductie,De atunci nu mai face figuri decat pe cil 4 care cred ca merge bogat. maine o duc la doftor sa vedem ce zice. mersi de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

sunt dator cu niste multumiri celor care au raspuns la problema mea, care intre timp s-a rezolvat cu o sincronizare. acum merge ok pe toate pistoanele, consum cu 2 persoane(165 kg) si mers maxim 130km/h 6 l/100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Salut

Daca poate sa ma ajute cineva cu ordinea la fise. Honda cbr600 f3 din 1998...am pus de la bobina din stanga la bujiile 1 si 3 si de la bobina din dreapta la bujiile 2si 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...