Cesar Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Capone - este scris acolo ce faci ca sa modifici orientarea, saiba mai subtire sau mai groasa. Stress - vreau sa vad testul. Tibor - culmea, da. Editat Aprilie 26, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Fara sa am mari cunostinte de mecanica (tind vertiginos spre zero absolut in domeniu), am si eu doua intrebari mici: Daca pui o saiba de o anumita grosime, nu cumva ridici scanteia mai sus? Nu cumva asta e mai rau decat daca ar fi la locul ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Si daca o cobori mai jos? Glumesc. Dupa ce am aflat si eu despre metoda asta am constatat ca la toate motoretele pe care am montat bujii (doar doua, ale mele), s-au potrivit destul de bine cu ce intentionam sa obtin. Nu am cautat sa le montez cu precizie de un grad dar cat de cat sa fie asa cum am descris. Repet, metoda nu este testata stiintific dar eu o sustin cu cele cateva argumente pe care le-am expus intr-un post anterior. Editat Aprilie 26, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Mi-am pus buji Brisk premium,scanteie globulara,bla,bla. Cei de la Lamborghini au asa ceva.Bun,hai sa le incerc. Concluzii : - pornire la rece...instant ! am si uitat ca am soc -cresterea relantiului cu 300 rot/min -nu imi dau seama daca trage la fel ca si cu cele iridium,dar trage foarte bine si foarte liniar Acum nu stiu cat o sa tina dar deocamdata sunt foarte multumit de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 siiii halatu cat ie halatu' domle? ca poate vrem si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Pe ce motoreta ai pus brisk? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Pertul a fost in jur de 20 euro,nu mai stiu exact,mi le-a adus un prieten (@capitanbusa) si le-am montat pe hayabusa .Inca un amanunt,consumul nu s-a modificat(am facut litrajul pe 50 km mixt) desi am tobele modificate si filtru K&N. Foarte multumit,dar din nou...nu stiu cat de fiabile sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 stiu k e veche discutia, dar totusi, stie cineva unde gasesc cheie de buji pe 18 mai subtire in carne. k am cautat si degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Uite mai subtire in carne de 16 si 18 - tot la Louis am gasit. Cod produs 10003912. http://www.louis.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 am schimbat de curand bujiile la un virago. In carte se cere BPR7ES iar pe louis am gasit BPR6ES. Cand am facut comanda nu aveam cartea asa ca am luat ce specifica site ul. Le am montat merg....dar intrebarea este ce influenta au asupra motorului/consum/finete la mers samd. CREDca ce am pus eu sunt recomandata pt vremea rece (cel putin la honda mea cu o cifra mai putin sunt pt vreme rece ) Ce parere aveti..sa le tin sa iau altele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 CREDca ce am pus eu sunt recomandata pt vremea rece (cel putin la honda mea cu o cifra mai putin sunt pt vreme rece ) Termenii hot si cold spark plug nu desemneaza anotimpul cand pui o anume bujie. Este o caracteristica a bujiei in sine. O bujie "rece" disipeaz rapid caldura si de obicei sunt puse la motoarele perormante. Bujiile calde disipeaza greu caldura si sunt puse de obicei la motoarele cu performate slabe. M-as mira ca tu acum sa faci reglaje fine la Virago schimband tipul de bujii Pune codul recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Termenii hot si cold spark plug nu desemneaza anotimpul cand pui o anume bujie. Este o caracteristica a bujiei in sine. O bujie "rece" disipeaz rapid caldura si de obicei sunt puse la motoarele perormante. Bujiile calde disipeaza greu caldura si sunt puse de obicei la motoarele cu performate slabe. M-as mira ca tu acum sa faci reglaje fine la Virago schimband tipul de bujii Pune codul recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Bujii Iridium : 1.scanteie mai mare si consum de electricitate redus => porneste mai usor .Mai ales pe frig ,cu un acumulator slabit unde cu niste bujii "normale " nu ai sanse sa pornesti motorul.... 2.rezistenta sporita (mai multi km.Apropo,stie cineva cam cati ? ) In rest nu am sesizat nicio diferenta...nici la capitolul putere motor ,nici la consum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) Bujii Iridium : 1.scanteie mai mare si consum de electricitate redus => porneste mai usor atat la "cald" cat mai ales pe frig ,cu un acumulator slabit ,unde cu niste bujii "normale " nu ai sanse sa pornesti motorul.... 2.rezistenta sporita (mai multi km.Apropo,stie cineva cam cati ? ) In rest nu am sesizat nicio diferenta...nici la capitolul putere motor ,nici la consum ... Ps motor pe injectie Editat Octombrie 25, 2010 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Bujii Iridium :1.scanteie mai mare si consum de electricitate redus => porneste mai usor atat la "cald" cat mai ales pe frig ,cu un acumulator slabit ,unde cu niste bujii "normale " nu ai sanse sa pornesti motorul.... 2.rezistenta sporita (mai multi km.Apropo,stie cineva cam cati ? ) In rest nu am sesizat nicio diferenta...nici la capitolul putere motor ,nici la consum ... Ps motor pe injectie Stai. Cum adica scanteie mai mare, consum de electricitate redus? Aia cu consumul ma intereseaza Mesaj completat NGK Standard vs NGK Iridium Njoy Am uitat sa mentionez... filmuletu e irelevant; daca iau o bujie de la Sinterom si ii dau la iesire din bobina 50.000 V fata de 20.000 sa zicem cat are bobina de pe mobra o sa fie si mai grasa scanteia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 NGK la 18 lei bucata, alea-s bazaret. Chiar si la bujii NGK pretul difera fff mult in functie de tipul de bujie. O bujie de 18 lei NU e "bazaret". Eu am cumparat de la dealer autorizat NGK de aici de unde sunt eu, si DPR8EA - de care folosesc eu costa 110 coroane cehesti, adica 19,2 lei la cursul oficial de azi. Alte tipuri de bujii mai bengoase, (atentie, nu iridiu!) costa mult mai mult, chiar dublu, chiar triplu. Uite aici preturi la bujii NGK - de la 85kc la 361kc - in functie de tip.. http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/v-line/ Mesaj completat Da, uite CR9EH e scumpa si aia standard: http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-cr9eh-9/ Aia iridium nu mai vorbesc, CR9EIX: http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-cr9eix/ Dar uite cat costa banala DPR9EA: http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-dpr9ea-9/ E de 3 ori mai ieftina decat CR9... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Stai. Cum adica scanteie mai mare, consum de electricitate redus? Aia cu consumul ma intereseaza Mesaj completat Am uitat sa mentionez... filmuletu e irelevant; daca iau o bujie de la Sinterom si ii dau la iesire din bobina 50.000 V fata de 20.000 sa zicem cat are bobina de pe mobra o sa fie si mai grasa scanteia daca ii dai 50 000V o sa ai scanteii (descarcari) in toate directiile iar in cateva minute electrodul dispare cu desavarsire. faza cu consumul nu are de ce sa te intereseze intrucat este foarte mic comparativ cu alti consumatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Bujii Iridium montate pe motor cu carburatie, fara a fi reglat amestecul in prealabil duce la dezastru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Eu unul am iridium de la inceputul sezonului si pana acu, daca as fi avut normale probabil le innecam de 20 de ori...si nu am nici cea mai mica problema cu ele. motoreta e un zzr de 600 din 94...deci nu injectie sau altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Ia vedeti de aici preturi bune la bujii denso iridiu.. Oare gasiti si mai ieftin ca aici? nu cred! Mi`am comandat mie, si la ink 2 prieteni. In ianuarie tre sa ajunga. Numai bine! http://www.sparkplugauto.com/denso/iridium-power/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Dan Cata Cu scanteie mai buna sunt de acord deoarece electrodul central are sectiunea mai mica dar consum redus exclus deoarece nu depinde de bujie ci de CDI bobina de inductie. Si pe motor sa simti diferenta de la bujii iridium la cele normale trebuie sa fii super specialist. Numai bine Mesaj completat Dan Cata Cu scanteie mai buna sunt de acord deoarece electrodul central are sectiunea mai mica dar consum redus exclus deoarece nu depinde de bujie ci de CDI bobina de inductie. Si pe motor sa simti diferenta de la bujii iridium la cele normale trebuie sa fii super specialist. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Dan Cata Cu scanteie mai buna sunt de acord deoarece electrodul central are sectiunea mai mica dar consum redus exclus deoarece nu depinde de bujie ci de CDI bobina de inductie. Si pe motor sa simti diferenta de la bujii iridium la cele normale trebuie sa fii super specialist. Numai bine Mesaj completat Dan Cata Cu scanteie mai buna sunt de acord deoarece electrodul central are sectiunea mai mica dar consum redus exclus deoarece nu depinde de bujie ci de CDI bobina de inductie. Si pe motor sa simti diferenta de la bujii iridium la cele normale trebuie sa fii super specialist. Numai bine are nevoie de mai putina energie sa produca aceeasi scanteie ca o bujie normala, nu e vorba de consum redus. iar de simtit diferenta trebuie sa ai motor de viteza si ceva mai multa experianta. eu am simtit-o destul de greu si nu duc lipsa nici de una, nici de alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Stress- ule Am simtit diferenta ( mica) ce-i drept cand am pus pe Simson un Gotronic si inclusiv cand l-am pus pe al doilea dar sa sesizezi ( cu carb K 68 fara aprindere Gotronic nu pornea ) diferenta la schimbarea bujiei cu un iridium cand are acelasi sistem de aprindere este mai greu. Are nevoie de energie mai mica pentru aceeasi scanteie ca la bujiile clasice este din nou greu de sesizat . La economia de benzina am putea justifica numai schimbarea mai rapida a vitezelor probabil isi ia turatia mare mai repede. Dar este nesemnicativ Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Sa ma duc sa fac o poza la bijuule mele de lemn de fag ca sa le luati ca si reper pe viitor in reglatu amestecului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Bujii Iridium montate pe motor cu carburatie, fara a fi reglat amestecul in prealabil duce la dezastru! unde e dezastru ? ca parca in cazul tau ziceai ca ai avut probleme din cauza calaminei de pe supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.