Supapa_Jr Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 hahaha...mai aveti multe sfaturi d-astea? Motocicleta se porneste DOAR cu socul si ar trebui sa porneasca cu 0 acceleratie ! se porneste fara soc doar daca a mai fost pornita in ultimele 6 ore sau este o zi torida ! Cu gaz o pornesti doar cand are probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Daca nu sunt alte probleme la mijloc, un motor cald nu se porneste cu soc. Socul il folosesti numai cand motorul e rece. Si la rece si la cald, trage putin acceleratia in timp ce apesi butonul. Am vazut multe motociclete care pornesc usor cand le ajuti din acceleratie. Nu stiu daca sfatul asta se aplica la carburatoarele cu pompa de sprit, nu am incercat. problema e cand e undeva intre cald si rece spre ex ma duc la munca , si cand vreau sa plec motorul e undeva intre .. daca ii dau fara soc , cateodata , se inneaca si nu mai porneste pana nu curat bujiile daca ii dau cu soc prea mult , cateodata , se inneaca si nu mai porneste pana curat bujiile am incercat cu bujii normale (am facut comanda pt un prieten , si era plecat din oras el atunci ..le-am ridicat eu si le-am tinut pe motocicleta mea vreo saptamana) si se inneca mai greu ..si se si 'dezinneca' singura , nu trebuia neaparat sa le scot sa le curat .. nu sunt bune pentru motoare de genl asta mai mult pt scutere am vbit cu tipii de la vanzari de acolo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ducati monster 600 cu bujiile schimbate de 1500km și carburația tot atunci făcută. Arată bine bujiile astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Nu-s afumate ? Nu de alta, dar la mine la fazer au alta coloare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 dap, arata bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 mega-bine. pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 prea bine ,murdarestele oleaca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ducati monster 600 cu bujiile schimbate de 1500km și carburația tot atunci făcută. Arată bine bujiile astea ? Nu arata rau. Am vazut si mai afumate de atat si mergeau fara probleme. Ca sfat, e bine sa merga cu ce e recomandat de producator : Champion RA4HC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 este bine sa mearga cu bujiile care au cifra termica adecvata. mizeriile astea cu "recomandat de producator" sunt numai strategii de marketing si atat. depinde cu ce producatori a semnat fabricantul, nimic mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Nu arata rau. Am vazut si mai afumate de atat si mergeau fara probleme. Ca sfat, e bine sa merga cu ce e recomandat de producator : Champion RA4HC. Si eu la Monster tot champion foloseam. arata ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 No, mulțumesc. Bujiile cu tot cu motoretă sunt ale unui prieten care era în dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 este bine sa mearga cu bujiile care au cifra termica adecvata. mizeriile astea cu "recomandat de producator" sunt numai strategii de marketing si atat. depinde cu ce producatori a semnat fabricantul, nimic mai mult... Ai partial dreptate. Nu o sa intru in detalii si polemici, dar pot sa te asigur ca pe motoarele cu carb de la Ducati, Champion-urile recomandate de producator sunt cele mai bune. Nu vorbesc din carti sau din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 numai mie mi se pare ca e prea mult ulei pe filetul ala? cel putin ce se vede din pozele prezentate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ma e ok, nu arata nici prea mult, nici prea putin. Ar putea sa isi mai ingrijeasca parul si nu prea are sani, dar altfel, na, aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BR 60 HRR Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 dupa cum arata bujiile, motorul are niste probleme, posibil segmenti, posibil bujie stransa insuficient si scapa compresia pe langa ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 dupa cum arata bujiile, motorul are niste probleme, posibil segmenti, posibil bujie stransa insuficient si scapa compresia pe langa ea. tu... de unde ai aparut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 tu... de unde ai aparut? nu comentez toate afirmatiile lui HRR, dar tu zici ca asa trebuie sa arate un filet de bujie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 nu comentez toate afirmatiile lui HRR, dar tu zici ca asa trebuie sa arate un filet de bujie? dupa intrebare n-ai nici o treaba cu mecanica! tu ai idee cam cat ulei ar trebui sa manance motorul ala ca sa ajunga ulei pe bujie? iti zic eu: macar un litru la mie... sa-ti mai spun ceva: pe filetul bujiilor se pune vaselina cuprata (dar in lipsa orice e mai bun decat nimic) tocmai ca sa nu se blocheze mizeriile in filete. daca nu se pune ai la dispozitie functia search, o sa vezi o groaza de bujii rupte in filet. bine, asta exceptand mizeriile de ngk-uri facute-n franta intre doua randuri de mucegai sa prin alta tara mizerabila care se rup uitandu-te la ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 sa-mi zici si mie unde ai service-ul sa stiu sa nu ma opresc nici din greseala. eu am ridicat o problema din ce se vede intr-o poza, dupa care ai inceput sa categorisesti in stanga si in dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 ai ridicat o problema aiurea iar eu ti-am raspuns! n-am categorisit, am tras o concluzie! stai linistit cu service-ul, nici din greseala n-ai sanse sa ajungi la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Nu stiu cum arata la voi, dar bujiile mele arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 dupa cati km? arata foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 dupa cati km? arata foarte bine! mult mai bine decat bujiile lu' baiatu cu Ducati...dar deocamdata omul zicea ca are doar 1500 de km...mi se pare irelevanta culoarea la kilometrii astia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Aveau 8000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.