COObra Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 numai mie mi se pare ca e prea mult ulei pe filetul ala? cel putin ce se vede din pozele prezentate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ma e ok, nu arata nici prea mult, nici prea putin. Ar putea sa isi mai ingrijeasca parul si nu prea are sani, dar altfel, na, aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BR 60 HRR Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 dupa cum arata bujiile, motorul are niste probleme, posibil segmenti, posibil bujie stransa insuficient si scapa compresia pe langa ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 dupa cum arata bujiile, motorul are niste probleme, posibil segmenti, posibil bujie stransa insuficient si scapa compresia pe langa ea. tu... de unde ai aparut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 tu... de unde ai aparut? nu comentez toate afirmatiile lui HRR, dar tu zici ca asa trebuie sa arate un filet de bujie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 nu comentez toate afirmatiile lui HRR, dar tu zici ca asa trebuie sa arate un filet de bujie? dupa intrebare n-ai nici o treaba cu mecanica! tu ai idee cam cat ulei ar trebui sa manance motorul ala ca sa ajunga ulei pe bujie? iti zic eu: macar un litru la mie... sa-ti mai spun ceva: pe filetul bujiilor se pune vaselina cuprata (dar in lipsa orice e mai bun decat nimic) tocmai ca sa nu se blocheze mizeriile in filete. daca nu se pune ai la dispozitie functia search, o sa vezi o groaza de bujii rupte in filet. bine, asta exceptand mizeriile de ngk-uri facute-n franta intre doua randuri de mucegai sa prin alta tara mizerabila care se rup uitandu-te la ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 sa-mi zici si mie unde ai service-ul sa stiu sa nu ma opresc nici din greseala. eu am ridicat o problema din ce se vede intr-o poza, dupa care ai inceput sa categorisesti in stanga si in dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 ai ridicat o problema aiurea iar eu ti-am raspuns! n-am categorisit, am tras o concluzie! stai linistit cu service-ul, nici din greseala n-ai sanse sa ajungi la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Nu stiu cum arata la voi, dar bujiile mele arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 dupa cati km? arata foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 dupa cati km? arata foarte bine! mult mai bine decat bujiile lu' baiatu cu Ducati...dar deocamdata omul zicea ca are doar 1500 de km...mi se pare irelevanta culoarea la kilometrii astia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Aveau 8000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 eu vorbeam de baiatu cu ducati.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 (editat) Eu i-am raspuns lui Performance Solutions. Nu era postul tau cand m-am apucat eu de scris Editat Septembrie 13, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 ai ridicat o problema aiurea iar eu ti-am raspuns! nu am ridicat de loc aiurea problema, omul a cerut o concluzie dupa cum arata in poza....in poza nu arata ok. linistit cu service-ul, nici din greseala n-ai sanse sa ajungi la mine! nu pot decat sa ma bucur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 uite, vezi ca gresesti? bujiile alea arata foarte bine. inca ceva: daca era sa manance ulei grav erau ancrasate in primii 2-300 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Mai bine de atat nu se poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaT Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Ulei nu mananca, am fost atent mereu si la asta, singura suspiciune era legata de amestec sa nu fie prea bogat dar m-am lamurit merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) va salut , aveti pareri in legatur cu acesti producatori, denso sau ngk??ce preferati, sau care au fost mai bune, rezistente in timp,multumesc. Editat Septembrie 14, 2013 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 sunt la fel de buni ambii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 sunt la fel de buni ambii producatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 clar NGK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Amandoi producatori sunt buni dar decat sa iei NGK si sa fie contrafacute ca multi fac asta la denso stii clar ca sunt originale,daca te hotarasti sa iei NGK sa fii 100% sigur ca sunt originale ca altfel dai banii degeaba pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 am pus pe TA cate un Denso si un NGK pe fiecare cilindru, nu se cearta intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 eu am bobine denso , deci am luat si bobine tot denso ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.