varg-voshod Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 eu am bobine denso , deci am luat si bobine tot denso ! ai pus bobina la bobina sa ai bobina la patrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 haha ) eram cu mintea in alta parte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) si eu am incercat bujiile denso ca o alternativa la ngk chinezesti si pot spune ca sunt multumit, functioneaza normal. la prima vedere par lucrate mai atent cele de la denso aa da si denso cumparate de la un magazin de piese auto ies la 10 lei bucata, deci sunt si mai ieftine Editat Septembrie 14, 2013 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Sa credeti voi ca nu sunt si Denso contrafacute....daca e sa o luam calitativ am impresia ca Denso sunt un pic mai sus decat NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 personal cand o sa schimb bujiile o sa iau denso pt ca cei de la suzuki lucreaza cu Denso,daca toata aprinderea inclusiv calculatorul e de la denso o sa iau bujii tot denso, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 la ngk am mai dat peste bujii naspa (nu pot spune ca erau contrafacute ci doar mergea prost motorul cu ele). La denso mereu au fost OK. Problema cu denso e ca nu le prea gasesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Denso. Sunt mai bune din toate punctele de vedere... Sa nu mai spun ca daca vorbim si de cele iridium atunci chiar ca ngk sunt la baie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 am inteles cum sta treaba bujii iridiu vs clasic dar NU inteleg urmatoarele ''valori'' in manual gasesc IMR9A-9h si pe e bay CR9EHVX9 pentru cbr f2 poate cineva sa-mi explice ?? am 35000 km cu bujii normale si nu am avut probleme dar ma gandesc ca ar mai trebui schimbate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Pentru motocicleta ta sunt recomandate iridium cod CR9EHIX-9 si normale CR9EH-9! Sunt codurile luate de pe catalogul NGK! Tu ai cumva manualul de reparatie pentru CBR F4I?! La F4I sunt bujiile codul IMR9A-9h, din cate imi amintesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 http://www.ngk.com/NGK-Motorcycle-c1409.aspx si se vad aici si performantele pentru toti mecaniciosii care zic ca una se unda mai tare decat cealalta )) Pentru motocicleta ta sunt recomandate iridium cod CR9EHIX-9 si normale CR9EH-9! Sunt codurile luate de pe catalogul NGK! Tu ai cumva manualul de reparatie pentru CBR F4I?! La F4I sunt bujiile codul IMR9A-9h, din cate imi amintesc! manualul e de f 2 nu stiu daca si prima parte consumabilele si celelate valori e de f 2 ,stiu ce bujie imi trebuie dar ce reprezinta IMR9A-9H , IMR9C -9H , CR9EH-9 SI cele cu iridiu CR9HIX9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Codul acela reprezinta caracteristicile bujiei: de ex diametru filetului, cifra termina, existenta unui rezistor inclus sau nu, etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Codul acela reprezinta caracteristicile bujiei: de ex diametru filetului, cifra termina, existenta unui rezistor inclus sau nu, etc! asa ma gandeam si eu dar de ce pe una scrie imr9A9h si pe una CR9EH-9 fiind de fapt aceeasi bujie cu aceleasi valori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Intrebare rapida, cat de grava este problema daca am rezistenta care se vede in poze in cele 4 fise? Mie mi se pare fenomenal de mare rezistenta tinand cont ca daca unesc bornele de la aparatul de masura primesc 0.01 Am scos si cablul din lulea si am masurat impedanta doar la lulea si doar la cablu si toata rezistenta care se vede in poze e din lulea, e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) La masina (daca tin minte bine), ce era peste 6 (sau chiar 7 si mai mult) schimbam, eu zic ca ce ai acolo e ok. Intrebare: de unde ai totusi 4 fise? Translapu' nu era V2? Pe la jumatatea paginii e cineva care da niste valori: http://transalp.org/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=7155&view=previous (cauta dupa "ohm") Editat Martie 18, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Da are 2 bujii pe clinidru, cine stie de ce are nevoie de ambele. Merci de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Da are 2 bujii pe clinidru, cine stie de ce are nevoie de ambele. Merci de info. Optimizarea aprinderi amestecului carburant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Intrebare rapida, cat de grava este problema daca am rezistenta care se vede in poze in cele 4 fise? Mie mi se pare fenomenal de mare rezistenta tinand cont ca daca unesc bornele de la aparatul de masura primesc 0.01 Am scos si cablul din lulea si am masurat impedanta doar la lulea si doar la cablu si toata rezistenta care se vede in poze e din lulea, e normal? Au si bujiile rezistentele lor. Am masurat la o bujie pe care o aveam in casa (CR9EK) si mai are vreo 4k si aia. Ori cu rezistentele din fise, ori fara, probabil tot cam aia e. http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/faq/faqresistor.asp Editat Martie 24, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Va salut. Am si eu o intrebare scurta legata de bujia de mai jos. Anul trecut, prin aprilie "am schimbat" bujiile la un service si acum le-am dat jos si arata asa. Nu ma pricep foarte bine si intrebarea mea e daca aceste bujii arata de 1 an ? E normala rugina si depunerile din poza, pentru ca nu mi se par schimbate de 1 an. De mentionat ca e un motor in 4T, am mers anul trecut cam 5000km si motorul a stat afara in sezon (a fost si plouat) dar iarna a stat in garaj. Mersi. Editat Martie 25, 2014 de johnny_laslo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 sincer... eu mi-am schimbat personal bujiile acum 3 ani si dupa timpul asta si cam 15k km zici ca is inca noi. Si motocicleta mea a fost plouata si a stat in garaj iarna. Cred ca au un secol alea ori ajunge pe undeva apa direct la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Cu siguranta au avut si zile mai bune bujiile alea. La cum arata cred au muult mai mult decat un sezon "in spate" adica pe electrod Si eu am schimbat recent bujiile, care, din spusele mecanicului au cam 3 sezoane si nu aratau asa. Intr-adevar pe una dintre ele am avut si eu destul de multa rugina insa nu se compara. Dupa ce le-am pus pe cele noi, mersul motorului s-a schimbat radical. Credeam ca am alt motor. Probabil asta vei simti si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 pune mana pe un par si du-te la " dorel " si zi sa iti schimbe bujiile pe care nu ti le-a schimbat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Da... probabil le-a sters putin atunci si le-a pus la loc. Trist cat de rau e sa nu fie un mecanic serios in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 eu nu am schimbat bujiile din 2006 si arata ca noi am luat anu` asta iridiu dar inca nu le am montat ori tii motoreta in mediu umed, ori o speli prea mult desi fisele au ceva protectii ori omoara pe aia de la service !!! uite de asta nu duc in service motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Poate ai infundate gaurile de scurgere din chiouloasa si ramine apa acolo mai mult timp. Pina la urma urmei, ce conteaza? Editat Martie 25, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Poate ai infundate gaurile de scurgere din chiouloasa si ramine apa acolo mai mult timp. Pina la urma urmei, ce conteaza? conteaza ca omu' a platit pentru schimbarea bujiilor iar mafia romana a frecat bujiile cu peria de sarma si le-a pus la loc si probabil bani i-a oprit si pentru buji noi. eu am inste crossuri LA TARA si stau in namol mereu si crede-ma ca bujiile sunt neschimbate de 2-3 ani si nu sunt ruginite asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.