Bica Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 eu vorbeam de baiatu cu ducati.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 (editat) Eu i-am raspuns lui Performance Solutions. Nu era postul tau cand m-am apucat eu de scris Editat Septembrie 13, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 ai ridicat o problema aiurea iar eu ti-am raspuns! nu am ridicat de loc aiurea problema, omul a cerut o concluzie dupa cum arata in poza....in poza nu arata ok. linistit cu service-ul, nici din greseala n-ai sanse sa ajungi la mine! nu pot decat sa ma bucur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 uite, vezi ca gresesti? bujiile alea arata foarte bine. inca ceva: daca era sa manance ulei grav erau ancrasate in primii 2-300 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Mai bine de atat nu se poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaT Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Ulei nu mananca, am fost atent mereu si la asta, singura suspiciune era legata de amestec sa nu fie prea bogat dar m-am lamurit merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) va salut , aveti pareri in legatur cu acesti producatori, denso sau ngk??ce preferati, sau care au fost mai bune, rezistente in timp,multumesc. Editat Septembrie 14, 2013 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 sunt la fel de buni ambii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 sunt la fel de buni ambii producatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 clar NGK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Amandoi producatori sunt buni dar decat sa iei NGK si sa fie contrafacute ca multi fac asta la denso stii clar ca sunt originale,daca te hotarasti sa iei NGK sa fii 100% sigur ca sunt originale ca altfel dai banii degeaba pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 am pus pe TA cate un Denso si un NGK pe fiecare cilindru, nu se cearta intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 eu am bobine denso , deci am luat si bobine tot denso ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 eu am bobine denso , deci am luat si bobine tot denso ! ai pus bobina la bobina sa ai bobina la patrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 haha ) eram cu mintea in alta parte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) si eu am incercat bujiile denso ca o alternativa la ngk chinezesti si pot spune ca sunt multumit, functioneaza normal. la prima vedere par lucrate mai atent cele de la denso aa da si denso cumparate de la un magazin de piese auto ies la 10 lei bucata, deci sunt si mai ieftine Editat Septembrie 14, 2013 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Sa credeti voi ca nu sunt si Denso contrafacute....daca e sa o luam calitativ am impresia ca Denso sunt un pic mai sus decat NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 personal cand o sa schimb bujiile o sa iau denso pt ca cei de la suzuki lucreaza cu Denso,daca toata aprinderea inclusiv calculatorul e de la denso o sa iau bujii tot denso, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 la ngk am mai dat peste bujii naspa (nu pot spune ca erau contrafacute ci doar mergea prost motorul cu ele). La denso mereu au fost OK. Problema cu denso e ca nu le prea gasesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Denso. Sunt mai bune din toate punctele de vedere... Sa nu mai spun ca daca vorbim si de cele iridium atunci chiar ca ngk sunt la baie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 am inteles cum sta treaba bujii iridiu vs clasic dar NU inteleg urmatoarele ''valori'' in manual gasesc IMR9A-9h si pe e bay CR9EHVX9 pentru cbr f2 poate cineva sa-mi explice ?? am 35000 km cu bujii normale si nu am avut probleme dar ma gandesc ca ar mai trebui schimbate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Pentru motocicleta ta sunt recomandate iridium cod CR9EHIX-9 si normale CR9EH-9! Sunt codurile luate de pe catalogul NGK! Tu ai cumva manualul de reparatie pentru CBR F4I?! La F4I sunt bujiile codul IMR9A-9h, din cate imi amintesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 http://www.ngk.com/NGK-Motorcycle-c1409.aspx si se vad aici si performantele pentru toti mecaniciosii care zic ca una se unda mai tare decat cealalta )) Pentru motocicleta ta sunt recomandate iridium cod CR9EHIX-9 si normale CR9EH-9! Sunt codurile luate de pe catalogul NGK! Tu ai cumva manualul de reparatie pentru CBR F4I?! La F4I sunt bujiile codul IMR9A-9h, din cate imi amintesc! manualul e de f 2 nu stiu daca si prima parte consumabilele si celelate valori e de f 2 ,stiu ce bujie imi trebuie dar ce reprezinta IMR9A-9H , IMR9C -9H , CR9EH-9 SI cele cu iridiu CR9HIX9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Codul acela reprezinta caracteristicile bujiei: de ex diametru filetului, cifra termina, existenta unui rezistor inclus sau nu, etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Codul acela reprezinta caracteristicile bujiei: de ex diametru filetului, cifra termina, existenta unui rezistor inclus sau nu, etc! asa ma gandeam si eu dar de ce pe una scrie imr9A9h si pe una CR9EH-9 fiind de fapt aceeasi bujie cu aceleasi valori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.