Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 977
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut.

 

Am si eu o intrebare scurta legata de bujia de mai jos. Anul trecut, prin aprilie "am schimbat" bujiile la un service si acum le-am dat jos si arata asa. Nu ma pricep foarte bine si intrebarea mea e daca aceste bujii arata de 1 an ? E normala rugina si depunerile din poza, pentru ca nu mi se par schimbate de 1 an. De mentionat ca e un motor in 4T, am mers anul trecut cam 5000km si motorul a stat afara in sezon (a fost si plouat) dar iarna a stat in garaj.

 

Mersi.

 

1977110_10152330343669271_350990843_n.jp

am schimbat bujiile acum,la inceput de sezon;pana la toamna,moto va sta afara si va face "baie" la spalatorie dupa fiecare noroiala;

la toamna bujiile mele vor arata precum asta;in anumite conditii este normal ca bujia sa arate asa chiar si dupa o perioada de 6-8 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza aspectul exterior, cert este ca amestecul este PREA bogat.

PS- galvanul face reactie cu aluminiul... sau ceva pe-acolo

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza ca omu' a platit pentru schimbarea bujiilor iar mafia romana a frecat bujiile cu peria de sarma si le-a pus la loc si probabil bani i-a oprit si pentru buji noi. eu am inste crossuri LA TARA si stau in namol mereu si crede-ma ca bujiile sunt neschimbate de 2-3 ani si nu sunt ruginite asa.

Si o sa poata sa le dea cu bujia-n cap alora, doar pe ideea ca-i ruginita? Sa nu se mai duca la acel service daca are indoieli si gata. Nu mai tin minte exact, dar si eu am parca o bujie care arata asa (schimbate de mine).

 

PS: vad ca are Katana, probabil are capacele de cauciuc ca la Bandit. Se mai intimpla sa se deformeze in timp, am unul care nu mai vrea sa stea acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

buna, dilema mare la a mea yamaha. cateodata cand o pornesc pleaca in 2 sau 3 pistoane, nu tot timpul aceleasi, dar, daca scot pipa de la bujie cat sa faca arc electric , pistoanele cu pricina pornesc si ele. mentionez ca am verificat bobinele, fisele si pipele si sunt ok. am schimbat bujiile si tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate fisele din pipa, taie un pic cablul (2-3 mm) si baga la loc (daca zici ca atunci cand face arc o ia, poate chiar e de aici). Parca se 'insurubeaza' cablul in pipa. Nu insuruba prea mult sa mearga in gol, ca dupa e posibil sa nu mai faca contact bine cablul cu pipa, am intalnit cazul asta...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

buna, dilema mare la a mea yamaha. cateodata cand o pornesc pleaca in 2 sau 3 pistoane, nu tot timpul aceleasi, dar, daca scot pipa de la bujie cat sa faca arc electric , pistoanele cu pricina pornesc si ele. mentionez ca am verificat bobinele, fisele si pipele si sunt ok. am schimbat bujiile si tot asa.

Bujiile pe pistoanele care nu merg+ partea de alimentare/consum ulei ceea ce face sa se ancrasesze acele bujii care nu merg...si eventual un reglaj incorect la pastile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei nu papa, tocmai am schimbat si simeringuri si pastile la supape si facut compresie, tot ok. duminica am ramas fara scanteie pe pistoanele din exterior. s-a rezolvat cu putin spray de contactele de la bobina de inductie,De atunci nu mai face figuri decat pe cil 4 care cred ca merge bogat. maine o duc la doftor sa vedem ce zice. mersi de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

sunt dator cu niste multumiri celor care au raspuns la problema mea, care intre timp s-a rezolvat cu o sincronizare. acum merge ok pe toate pistoanele, consum cu 2 persoane(165 kg) si mers maxim 130km/h 6 l/100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Salut

Daca poate sa ma ajute cineva cu ordinea la fise. Honda cbr600 f3 din 1998...am pus de la bobina din stanga la bujiile 1 si 3 si de la bobina din dreapta la bujiile 2si 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La iridium racing distanta intre electrozi este 0,4 mm, este fixa si nu necesita interventii/modficari. Tensiunea de descarcare este mai mica decat la o bujie normala cu aliaj de nichel. Aliajul pentru electrodul central este format din rodiu si iridiu. Punctul de topire pentru iridiu este 2454 grd C, iar platina are 1769 grd C folosita ca aliaj in electrodul lateral(masa). Din datele producatorului DENSO utilizarea bujiilor iridium racing cresc acceleratia cu 0,3% si puterea cu 1,3% fata de bujile normale/nichel. Durata de viata este un parametru de varf pentru iridium!

post-74268-0-66607400-1419630205_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Este 4t . Dar m-am informat in mai multe parti si am ajuns la concluzia ca nu se merita :)))

» Post actualizat in 14 Jan 2015 19:59

Multumesc pentru raspunsuri

Si cand iti ziceam....:)) macar nu am facut pariu pe o berica...o beam si eu linistit acum :))))

On topic acum ...mergi pe ce a recomandat producatorul ca nu a facut el asa de tampit....bujia sa fie de calitate , ngk si sa fie reglata la distanta care trebuie (scrie in carte) si aia e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ! sper ca am postat unde trebuie .

Decii... am si eu o nelamurire care ma macina ,ca orice tanar bineinteles :))

Se merita sa pun pe motocicleta mea de 125 bujie ngk iridium sau ngk normal cum scrie in carte ?

Toate manualele recomanda vazianta standard cu electrozi de aliaj nichel. Optiunea cu iridium sau platina este a ta, in functie de mai mai factori...sa zic ca unul ar fi bugetul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...