Fury Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Bujiile alea cel mai probabil provin de pe un panzer IV gasit de mesterii acelui service intr-o mlastina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Va salut. Am si eu o intrebare scurta legata de bujia de mai jos. Anul trecut, prin aprilie "am schimbat" bujiile la un service si acum le-am dat jos si arata asa. Nu ma pricep foarte bine si intrebarea mea e daca aceste bujii arata de 1 an ? E normala rugina si depunerile din poza, pentru ca nu mi se par schimbate de 1 an. De mentionat ca e un motor in 4T, am mers anul trecut cam 5000km si motorul a stat afara in sezon (a fost si plouat) dar iarna a stat in garaj. Mersi. am schimbat bujiile acum,la inceput de sezon;pana la toamna,moto va sta afara si va face "baie" la spalatorie dupa fiecare noroiala; la toamna bujiile mele vor arata precum asta;in anumite conditii este normal ca bujia sa arate asa chiar si dupa o perioada de 6-8 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Nu conteaza aspectul exterior, cert este ca amestecul este PREA bogat. PS- galvanul face reactie cu aluminiul... sau ceva pe-acolo Editat Martie 25, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 conteaza ca omu' a platit pentru schimbarea bujiilor iar mafia romana a frecat bujiile cu peria de sarma si le-a pus la loc si probabil bani i-a oprit si pentru buji noi. eu am inste crossuri LA TARA si stau in namol mereu si crede-ma ca bujiile sunt neschimbate de 2-3 ani si nu sunt ruginite asa.Si o sa poata sa le dea cu bujia-n cap alora, doar pe ideea ca-i ruginita? Sa nu se mai duca la acel service daca are indoieli si gata. Nu mai tin minte exact, dar si eu am parca o bujie care arata asa (schimbate de mine). PS: vad ca are Katana, probabil are capacele de cauciuc ca la Bandit. Se mai intimpla sa se deformeze in timp, am unul care nu mai vrea sa stea acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Nu conteaza aspectul exterior, cert este ca amestecul este PREA bogat. @ initiator:asta ar trebui sa te preocupe mai mult si daca lucreaza corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 cand se folosesc bujii mai calde ? eu cand am cumparat motocicleta, avea cr8ek in loc de cr9ek cum e specificat in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 buna, dilema mare la a mea yamaha. cateodata cand o pornesc pleaca in 2 sau 3 pistoane, nu tot timpul aceleasi, dar, daca scot pipa de la bujie cat sa faca arc electric , pistoanele cu pricina pornesc si ele. mentionez ca am verificat bobinele, fisele si pipele si sunt ok. am schimbat bujiile si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) Scoate fisele din pipa, taie un pic cablul (2-3 mm) si baga la loc (daca zici ca atunci cand face arc o ia, poate chiar e de aici). Parca se 'insurubeaza' cablul in pipa. Nu insuruba prea mult sa mearga in gol, ca dupa e posibil sa nu mai faca contact bine cablul cu pipa, am intalnit cazul asta... Editat Iunie 29, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 buna, dilema mare la a mea yamaha. cateodata cand o pornesc pleaca in 2 sau 3 pistoane, nu tot timpul aceleasi, dar, daca scot pipa de la bujie cat sa faca arc electric , pistoanele cu pricina pornesc si ele. mentionez ca am verificat bobinele, fisele si pipele si sunt ok. am schimbat bujiile si tot asa. Bujiile pe pistoanele care nu merg+ partea de alimentare/consum ulei ceea ce face sa se ancrasesze acele bujii care nu merg...si eventual un reglaj incorect la pastile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 ulei nu papa, tocmai am schimbat si simeringuri si pastile la supape si facut compresie, tot ok. duminica am ramas fara scanteie pe pistoanele din exterior. s-a rezolvat cu putin spray de contactele de la bobina de inductie,De atunci nu mai face figuri decat pe cil 4 care cred ca merge bogat. maine o duc la doftor sa vedem ce zice. mersi de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szila5891 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 salut.... am un yamaha r1 2000 am schimbat bujiile dar am uitat ordinea la fise cred... ma poate ajuta cineva? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 sunt dator cu niste multumiri celor care au raspuns la problema mea, care intre timp s-a rezolvat cu o sincronizare. acum merge ok pe toate pistoanele, consum cu 2 persoane(165 kg) si mers maxim 130km/h 6 l/100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Salut,ca sa am scanteie in bujie,la instalatia electrica,am 2 fire ce ies din aprindere apoi merg intr-un releu,din releu merge in bobina apoi la fisa Am omis ceva din toata instalatia Nu mai am scanteie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Salut Daca poate sa ma ajute cineva cu ordinea la fise. Honda cbr600 f3 din 1998...am pus de la bobina din stanga la bujiile 1 si 3 si de la bobina din dreapta la bujiile 2si 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 stanga 1-4, dreapta 2-3 nu mai umbla la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 K multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 La iridium racing distanta intre electrozi este 0,4 mm, este fixa si nu necesita interventii/modficari. Tensiunea de descarcare este mai mica decat la o bujie normala cu aliaj de nichel. Aliajul pentru electrodul central este format din rodiu si iridiu. Punctul de topire pentru iridiu este 2454 grd C, iar platina are 1769 grd C folosita ca aliaj in electrodul lateral(masa). Din datele producatorului DENSO utilizarea bujiilor iridium racing cresc acceleratia cu 0,3% si puterea cu 1,3% fata de bujile normale/nichel. Durata de viata este un parametru de varf pentru iridium! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Fara "se"! Pune normale. La 125 nu se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Nu! Niciodata si nimic nu se merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Simpla tinand cont ca e 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 nu se merita )) Fixed. Sau Denso că NGK e prea căutat şi sunt multe contrafăcute, în special Iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinciche Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 pune-i niste bujii noi si gata. daca te dau bani afara ia cat mai performante ( chiar daca nu au rost si nu se simte nimic la un 125) recomand simple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Este 4t . Dar m-am informat in mai multe parti si am ajuns la concluzia ca nu se merita )) » Post actualizat in 14 Jan 2015 19:59 Multumesc pentru raspunsuri Si cand iti ziceam....) macar nu am facut pariu pe o berica...o beam si eu linistit acum ))) On topic acum ...mergi pe ce a recomandat producatorul ca nu a facut el asa de tampit....bujia sa fie de calitate , ngk si sa fie reglata la distanta care trebuie (scrie in carte) si aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 Buna seara ! sper ca am postat unde trebuie . Decii... am si eu o nelamurire care ma macina ,ca orice tanar bineinteles ) Se merita sa pun pe motocicleta mea de 125 bujie ngk iridium sau ngk normal cum scrie in carte ? Toate manualele recomanda vazianta standard cu electrozi de aliaj nichel. Optiunea cu iridium sau platina este a ta, in functie de mai mai factori...sa zic ca unul ar fi bugetul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Stie cineva sa-mi spuna de ce variaza asa de mult(intre 24 si 38 lei cele gasite de mine)pretul la una bucata cr9e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.