Jorge Lorenzo Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 600cc cu pasager.. nici nu mi-ar creste pulsul Tie nu, dar pasagerului da Bine, acum e logic ca daca il iei ca pasager pe cineva care a mers de mult timp pe motor puternic, nu o sa i se para cine stie ce. Dar ia-l pe unu' care n-a mers in viata lui pe motor, sau in masina mai puternica de 300 de cai, sa il vezi cum reactioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Iulie 13, 2012 Autor Share Postat Iulie 13, 2012 ...sa mai raspund catorva baieti...si sa multumesc din nou celor care mi-au oferit sfaturi utile si urari de bine.. *categoria A o am de la 18 , am facut scoala odata cu cat. B .. e prima motocicleta proprietate personala , nu prima motocicleta care o conduc. *am urmat sfatul vostru si in seara asta motocicleta a venit domnul Radu din Craiova si a luat-o, probabil baietii din zona il stiu , pentru revizie generala , schimburi consumabile si tot ce mai este nevoie , din ce am inteles am de bagat ceva banuti in ea.. * am casca , doua de fapt ..agv , nu stiu cat sunt de bune , pe viitor o sa ma orientez catre alta , una o am cu vizor only day , cealalta normal , am manusi..nu am geaca , nici combinezon , nici pantaloni...acum cateva zile mi-a sosit catalogul Louis , si inca sunt in studii.. ..o seara placuta tuturor , sper ca maine sa pot citi mult mai multe sfaturi utile din partea voastra , si sa nu mai citesc posturi in care sunt "inconstient" si toate cele...asta mi-am dat seama din primele 2 pagini , si ma conformez cu ideea...sper doar sa raman un inconstient viu si teafar , sa putem socializa in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Oricum, ti s-a raspuns frumos totusi Imi aduc aminte ca in trecut daca deschideai un astfel de topic, mai rau te enervai daca intrai sa citesti ceva. Mai ia-ti ceva echipament in primul rand, si dupa aia ai mare grija cu tot ce v-a urma. Incearca sa inveti motocicleta, sa o cunosti (la accelerare, la franare, in curbe, etc.). Foarte bine ai facut ca ai refuzat sa iesi la plimbare din prima cu alti motociclisti. Mergi tu singur in ritmul tau, si mare atentie la tot ce e in jur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 de curiozitate...care a fost prima ta masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Eu iti recomand dupa ce o sa mergi singur si o sa te inveti cu motocicleta sa cauti 2-3 membrii cu experienta de la Oltenia Bikers si sa faci o plimbare cu ei .Sunt oameni cu capul pe umeri in club si sunt sigur ca o sa te invete multe chestii utile, sunt oameni care stiu sa se bucure de mersul pe motor.Sigur o sa fii impresionat de ei . Sa nu te zgarcesti la investitul in echipament .Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) de curiozitate...care a fost prima ta masina? Nissan GT-R. Nu mai fiti asa ironici. E alegerea lui, banii lui, viata lui, cu ce te doare pe tine daca el o da pe jos? Cu nimic. Asadar, asta e, a luat-o, a inteles, o sa aibe grija.. Editat Iulie 13, 2012 de Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=75113 Apreciez pe cei care te incurajeaza in loc sa te descurajeze, dar uita ceva foarte important. Daca doar de tine ar depinde siguranta ta, ai putea sa-ti iei si r1 2013 cu turbo din prima. In afara nu se fac 50 de pagini intr-o dupa amiaza pe un topic cu un incepator care-si ia R1 si daca se fac, se fac cu sfaturi. Asta pentru ca acolo examenul oftalmologic de permis e examen oftalmologic, examenul psihologic e examen psihologic si scoala de soferi e scoala de soferi (aici ma refer si la scoala de A si la scoala de . Dar strazile la noi e altfel, sunt o gramada de surprize si nu poti fi pregatit pentru toate. In rest, doar daca nu oi fi vreun rossi nedescoperit, mergi responsabil si macar asigura-te ca ai franele si cauciucurile in mintile lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 incepator pe R1 ? inseamna ca nici nu sti cum te cheama, nici nu sti unde stai, daca ai ales sa i'ti iei R1 "prima motocicleta" ... ca un incepator nici nu sti cum sa te lasi intr'o curba... asta inveti in timp cam dupa 2...3 sezoane de mers... si daca ti'ai luat R1 esti inconstient... are undeva de 200 de cp... deci nu cred ca osa ti mult primul tau motor fiind si R1... mey nu iti dau dreptate...am si eu un r1 si acum am realizat ca am fost foarte neinspirat sa incep cu o cbr 125,apoi r6 si dupa mai bine de 3 ani sa trec la asta.ma gandesc caati bani economiseam daca imi luam direct r1.nu inteleg dc am dat atatia bani pe casti shoei,arai cand am la louis au probiker cu dragoni pe ele si nu sunt mai mult de 50e. ma gandesc doar ca as fi putut sa agat mult mai multe femei daca aveam r1 de la inceput.am facut si eu greseli tipice de incepator cu ar fi sa bag mana-n gaz sau sa decuplez maneta de ambreiaj prea brusc in timp ce acceleram dar cum am tinut cbr-ica asa puteam sa tin si r1.si treba cu voblajul e irelevanta,cum eu nu am dat niciodata intr-o groapa si nu am lovit nici o denivelatura in viata mea nu m-a interasat prea mult sa stiu sa o stapanesc,presupun va ''voblaj'' asa e la fel la toate motoarele fie el de 125 sau r1,doar are aceeasi denumire pt. amandoua!!??!nu??!! eu zic sa il lasa-ti in pace ca a economis bani,timp si are si cea mai ''smechera'' motoreta din sat....si nu tre sa sti sa franezi in mai multe moduri decat numarul rotilor,sau sa franaezi pe ploaie atat timp cat e soare afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 clar vobleaza cbr125 la fel ca r1 )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) Sfatul meu este sa-i dai carenele jos, sa-i pui buloane responsabile si sa inveti intai sa franezi. R1 stie singur sa accelereze insa a ramas deficitar pe partea de franare, nu ca n-ar putea ci, pur si simplu nu stie. Dai carenele jos, du-te intr-un loc necirculat si invata-ti bine motocicleta si comportamnentul acesteia in diverse ipostaze: accelerare brusca, franare agresiva (sau cat de agresiva poti). Toate avantajele unei astfel de motociclete (acceleratie dementiala, frane superbe, tinuta excelenta de drum, stabilitate de vis pe viraje) devin automat dezavantaje pe mana unui incepator fara experienta. Este acea expresie: daca nu-i dai ce trebuie, cand trebuie si cat trebuie, sansele sunt sa te aduni de pe jos. Exista totusi solutii: exerseaza, invata intai sa faci pasi mici pentru ca apoi sa inveti sa si alergi. Nu te premia si nu uita urmatorul lucru: cea mai periculoasa perioada in viata motociclistica este cea de dupa 3-4 luni, atunci cand, inevitabil vei invata cateva "chestii". Acea perioada cand vei considera ca le-ai vazut pe toate si experimentat pe toate (sau suficient de multe incat sa tragi o concluzie). In oras, fi intodeauna incepator... Succes si la cat mai multi km fara incidente. Editat Iulie 13, 2012 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) salut, in primul rand iti doresc sa te bucuri de mobra ta, in al doilea rand nu uita sa iti dai un reality check ori de cate ori mana intra prea mult in gaz si ca nu exista dzeu sau destin, ci doar capul tau care o sa te tina viu sau nu...gume, frane, buloane, sunt de'a dreptul ultima ta grija, nu esti in masura sa faci diferenta intre o guma buna si una rea, mai bine iti faci carenele praf decat sa iti rupi oasele si inainte sa inveti ce e aia o franare trebuie sa inveti ce e aia o acceleratie, si ca o sa te duca unde nici o frana buna, nici una rea, nu o sa te mai salveze... o alta idee e sa nu te sperii niciodata de motocicleta, ea poate sa accelereze, sa franze si sa ia o curba pe care doar tu nu esti in stare sa le faci, pe ea poti sa o fortezi, dar nu te forta pe tine, nu te pune in situatii pe care nu poti sa le controlezi! ps: nu uita ca ti-ai luat mobra sa te bucuri de ea, nu sa o privesti din mormant! pps: fie cu buni, fie cu rai, ca te criticam, ca te sfatuim, ideea e sa nu te omori, pana la urma despre asta e vorba in comunitate! stima, nicusor Editat Iulie 13, 2012 de @jinx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 asta e gandire de om care a cazut de 1-2-5ori si parca de-abia asteapta sa cada si altul ps. parca suna putin si a cobeala. Doamne fereste!!! Nu poti sa cunosti limitele motocicletei fara sa le atingi (frana de urgenta, inclinare pe curbe, wheelie, stopie, derapaje...), si implicit mobra o sa cada ( asta nu inseamna accident, cu atat mai mult mortal). Nu am cazut decat odata si nu doresc asta nimanui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Draga styuk, Daca bagi mana ın gaz la un r1 , ca incepator este foarte probabil sa faci accident si sa mori. ... E ca o competitie intre gagici si moarte, sa vada care il fute prima pe motociclist. Asta e de retinut ! Mi se pare una din cele mai tari postari din cate am vazut in ultimul an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 din tot ce am citit, cel mai bun sfat ramane sa schimbe omu mobra. restu care-i ziceti de service si intretinere il ajutati prea putin daca nu prinde toamna.. @dodo faza e ca, nu iti dai seama acu ce apetisanta e bucata aia dreapta si goala de asfalt si cum o sa ai 150 in a2a dupa care vezi groapa, balta sau conserva cum iti taie fata.. acolo zic baietii ca esti in dezavantaj, o sa mergi putin prea repede pentru manevrele de evitare plus ca, incepator fiind o sa faci un point fixation de toata frumusetea.. cred ca te intelegem ca daca o arzi cu un a8 e cam naspa sa fii vazut pe o partaneta de sub 100 de cai.. ia si asculta la oamenii astia ca cel putin de citit au citit mai mult ca tine, multi au si mers cat sa dea sfaturi reale dar toti, o data urcati pe mobra au fost supusi la aceleasi tentatii la care o sa te supui si tu.. diferenta e ca destui au scapat mergand pe niste mobre mai docile. gandeste-te ca prin comparatie nu sunt asa multi cu R1 pe aici, si mai ales, nu prea mai sunt aia care au sarit direct la un litru. daca toate astea nu te pun pe ganduri sunt doar doua optiuni, ori esti mai abil ca majoritatea ori mai inconstient. statistica te cam baga in a 2a categorie, nu ai cum sa negi asta. deci citeste la rece tot ce vezi aici si ia raul inainte. iti zic ca sigur o sa fie mai misto sa mergi mai multi ani decat s-o comiti in primul sezon. si toate astea referitoare la mobra brutala si periculoasa se discuta in scenariul cel mai optimist in care nu intra si rider error.. si eu am bagat inferioara aiurea si mi-a fugit poponeata, dar mobra grea, putere micuta, pozitie de naked au rezultat ca nu am cazut. mi-a scapat si mana in gaz din greseala si la fel, m-a iertat.. tu nu stiu daca o sa ai parte de asta, cred ca daca iti aluneca putin spatele o sa te arunce de toata frumusetea.. vrei sa stai in ghips restul verii? pana la urma asta ti se tot repeta, ca nu stii in ce te bagi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_dbm Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Salut tuturor... Sunt nou in comunitatea voastra , si nou pe 2 roti...pe 4 am ceva vechime si istoric in spate ) Prima motocicleta mi-am achizitionat-o acum 2 saptamani , de ziua mea... Este o YAMAHA YZF R1 , luata de la un baiat din Craiova..Prea multe nu stiu sa spun despre ea , este din '99 si are 29.000 km.. o sa o duc sa ii fac o revizie totala ( ce-i din Craiova daca imi pot recomanda pe cineva le-as fi recunoscator ) ...apoi o sa incep incet incet sa o fac asa cum vreau eu.. Primul lucru care i l-am facut a fost sa ii pun bi-xenon ... pe viitor as vrea o toba din aceea mica , sau una sub sa...sunt deschis la orice sugestii...si sa ii dau jos toate stickerele , sa ramana neagra complet...cat mai clean..jantele as vrea sa le schimb culoarea...acum la fel , sunt deschis la idei.. Imi pare bine sa fiu intre voi...si...asflat uscat tuturor.. In primul rand sa o stapanesti sanatos si fara incidente! In al doilea rand pentru anul acela R1 era cam cea mai reusita ca design si este si acum o motocicleta frumoasa...si eu sunt de parere ca este important si aspectul unei motociclete (chiar daca unii de pe aici zic ca esti cocalar daca iti ei o motocicleta frumoasa), mai conteaza sa-ti si placa cum arata, nu numai sa auzi ca toarce motorul si atat. In al treilea rand la revizie...ulei, filtre, placute de frana, discuri, cauciucuri, lichide de frana, racire etc, sincronizat carburatoare, echilibrat roti, curatat si uns lant... In al patrulea rand nu stiu daca mai trebuie sa spui pe forum ca esti incepator, ca ti-ai luat R1 si chestii dinastea pt ca totul pe aici e o caterinca de 2 bani...toti sunt experti, toti le stiu pe toate, ceri un sfat si incep sa-ti dea replici de savanti si sa te ia la caterinca...aroganta romanesaca. Foarte bine ca ti-ai luat R1...daca asta ti-a placut tie si ai vrut, foarte bine. Totul e sa fii atent pentru ca este o motocicleta puternica, dar asta tine de fiecare...daca esti prost poti sa mori si cu scuterul, nu-ti trebuie neaparat R1. Eu am inceput pe un GSXR de 600 si la fel mi s-a spus...ca e puternica, ca nu e de incepator, ca o sa mor si chestii dinastea...si uite ca am 5 ani de mers si n-am murit, am avut un singur accident (dupa vreo 2 ani de mers) si nici ala din vina mea. Totul tine de tine si de cat de constient esti de pericolele la care te expui si nu in ultimul rand de reactiile de moment, de reflexe. Nu uita de condusul preventiv...conteaza foarte mult sa patrezi o distanta destul de sigura fata de cel din fata, sa nu te bagi in depasire daca consideri ca nu ai timp destul, sa nu te bagi printre masini in timp ce acestea ruleaza si sa incerci sa anticipezi manevrele celorlalti participanti la trafic. Toate cele bune, sa auzim numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Azamfirei Alexandru Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Daca de la 14 la 15 ani am condus un 50 in 6 trepte 110v/max, de la 15 la 17 un 125 cu un top speed de 170-180 km/h, iar de la 17 la 18 ani am avut un 600 si la toate le-am dat in p***a, la 18 ani daca imi iau er unu sunt incepator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Eu am vaga banuiala ca acest topic a fost deschis de un motociclist cu experienta si vechi pe forum care a vrut sa se distreze putin, sa mai anime aria... Prea sunt majoritatea cliseelor incluse intr-un singur post care inevitabil genereaza flame-uri. Daca totusi e adevarat atunci sper sa se incadreze in categoria celor care au rezistat in timp fara incidente majore conducand in miar inca de la inceputul vietii de motociclist. Acea categorie nu este deloc numeroasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Iulie 14, 2012 Autor Share Postat Iulie 14, 2012 ..salutari tuturor..si un weekend cat mai placut va doresc...si plin de plimbari frumoase...din pacate weekend-ul asta eu ma plimb doar cu 4 roti , motocicleta am trimis-o la revizie generala + schimburile necesare... acum...sa continuam... *SEBYKV , prima masina .. la 18 ani a fost un Seat Leon 1p...sau trebuia sa incep pe Dacia 1310 , ca daca o lovesc...e ieftina...uite nu , am inceput pe masina 0 km , neatinsa niciodata pana in momentul de fata... *multumesc foarte mult dj 19 dsc , kosh , @jinx , bogdan dbm ...sfaturi foarte utile si mai ales urari de bine... *tassadar , totul e cat se poate de real , chiar te inseli legat de coleg vechi , si asa mai departe... astept in continuare ideiile voastre ,sfaturile , urarile sau chiar criticile , pe partea mecanica ... sunt 0 barat , deci .. chiar nu le voi retine sau putea pune in practica , de aceea motocicleta este la un domn recomandat de colegii din Craiova , el se ocupa de tot ce tine reparatii , intretinere , verificari... in schimb la sfaturi legate de cum sa fac sa merg pe ea cat mai bine , cat mai corect , cat mai in siguranta....le astept cu inima deschisa si cu multumiri maxime ....la fel si ideile sa o fac cat mai frumoasa.... multumesc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Nu stiu cum au unii curajul desi ai admir sau poate de vina nu inconstienta ci necunostinta de cauza.Eu unul dupa o lunga perioada a adolescentei de calarit o mobra am trecut la 125 pentru 1 an si apoi pe 600,daca de la 49 la 125 nu a fost mare diferenta in momentul in care am incalecat pe un 600 am avut impresia ca m-am urcat pe un avion,incredibil de nervoasa,accelerari scurte si puternice ceva greu de stapanit la inceput dar uite ca si dupa 4 ani inca am ramas la aceeasi mobra de 600 si sunt intreg,nu m-am plictisit de ea sau de puterea ei si nu am ramas niciodata in drum cu ea. TOTUSI in incercarea din vina curiozitatii sa vad cum este pe un miar am fost socat de violenta uneia in acceleratie,am renuntat pentru moment la asa ceva si nu stiu daca imi voi lua vreodata,am prieteni mult mai experimentati ca mine care au cumparat miar si vor sa renunte acum. Deci daca vrei doar sa dai bine prin oras poti sa iti iei si busa,dar daca vrei sa simti ce inseamna motociclismul si sa porti acest microb pana la batranete fi cumpatat si ai grija de viata ta. Visez deja ca la iesirea la pensie sa imi fac cadou un Harley dar mai am vreo 30 de ani pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvilStray Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 am urmarit tot topicul crezand ca o sa invat ceva.nu sunt incepator,nu am nici carnet si nici motocicleta.ma puteti ignora total.ca orice viitor motociclist m-am uitate pe 'ici pe 'colo de un "motor"..frumoase toate,mai mult sau mai putin.buget limitat.m-am decis.CBR 600F4i alegerea potrivita.rascolesc intr-o seara calduroasa autovitul si dau de un R1 superb tot din '99 daca nu ma insel.clar ca l-as lua si as renunta la prima alegere.de ce?pentru ca imi place,pentru ca sunt banii mei,pentru ca sunt oasele si viata mea.care este problema ta ca motociclist?care sunt sansele sa ma fac zdrente si in zborul meu sa te agat si pe tine?0 sau tind la 0.asa ca de ce te preocupi?am auzit peste tot "motocicleta puternica-moarte".la cum se vorbeste pe aici R1 este motocicleta care te ucide cand ii aprinzi farurile...daca o mai si pornesti ajungi pe luna.am vazut si sfaturi foarte bune dar mult mai putine decat cele postate de autori dornici de un post in plus la inventar.de ce conduci 4.2?O SA MORI!vinde-o si ia un matiz sau tico,daca conduci una din astea doua o sa traiesti la infinit. R1 din '99 200 de cai...eu care sunt lemn stiu ca are in jur de 150.macar tu ai vorbit de R1...eu pe forumul vecin am discutat despre cele de 600 si mai aveau putin si ma trimiteau sa ma dau cu bicicleta mai intai.si DA nu sunt in masura sa discut fiindca nu am nicio treaba cu motociclismul momentan dar o fac pentru ca este un forum public si o tara in care ai dreptul la opinie...inca. cum ti se pare?sper ca cei care au comentat sa nu te descurajeze si sa impartasesti experientele tale pe doua roti aici in ciuda carcotasilor frustrati.eu o sa iti urmaresc topicul cu interes,mai ales ca esti din Craiova. cu respect, styuk Nici macar nu am stat sa citesc tot postul tau, am ajuns pana la faza cu "R1 este motocicleta care te ucide cand ii aprinzi farurile...". Bai inconstientule!!! cum poti sa vii cu texte din astea ma?! Cum adica de ce ne intereseaza pe noi "motociclistii" ce faci tu cu banii tai?! Te-ai gandit vreo secunda ca ne-am saturat sa ne ingropam prietenii si cunoscutii care mor in accidente de mototr? Te-ai uitat macar asa de curiozitate pe " 'ici pe 'colo " sa vezi cam cati mototciclisti au murit numai de la inceputul sezonului?! Pai "mutute-n" aripa daca nu aflu eu de pe la cunoscuti sau de pe la stiri, afla mama si ma suna sa ma anunte ca a mai fost un accident, ba ca a murit careva ba ca e in stare grava la spital... si tu vii sa ne iei cu " sunt oasele si viata mea.care este problema ta ca motociclist? " Inainte sa mai postezi pe forumul asta ia-ti permis ma! Si dupa cel putin 10.000 de km vino sa ne mai spui o data parerea ta... Pe bune daca in momentul asta nu te-as da cu capul de ciment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dNb Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Nici macar nu am stat sa citesc tot postul tau, am ajuns pana la faza cu "R1 este motocicleta care te ucide cand ii aprinzi farurile...". Bai inconstientule!!! cum poti sa vii cu texte din astea ma?! Cum adica de ce ne intereseaza pe noi "motociclistii" ce faci tu cu banii tai?! Te-ai gandit vreo secunda ca ne-am saturat sa ne ingropam prietenii si cunoscutii care mor in accidente de mototr? Te-ai uitat macar asa de curiozitate pe " 'ici pe 'colo " sa vezi cam cati mototciclisti au murit numai de la inceputul sezonului?! Pai "mutute-n" aripa daca nu aflu eu de pe la cunoscuti sau de pe la stiri, afla mama si ma suna sa ma anunte ca a mai fost un accident, ba ca a murit careva ba ca e in stare grava la spital... si tu vii sa ne iei cu " sunt oasele si viata mea.care este problema ta ca motociclist? " Inainte sa mai postezi pe forumul asta ia-ti permis ma! Si dupa cel putin 10.000 de km vino sa ne mai spui o data parerea ta... Pe bune daca in momentul asta nu te-as da cu capul de ciment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 ok,daca asta iti face placere ma gasesti in costinesti de pe 10 pe 17 august...dupa poate iti spui parerea in legate de motocicleta pe care o conduci,este una dintre o optiunile mele(serios vorbesc,astept un PM cu cateva informatii si pareri subiective/obiective legate de ce conduci...asta daca iti face placere). cred ca am fost inteles gresit.este ok sa primeasca sfaturi gen "sa fie cumpatat" dar nu mi se pare ok atitudinea asta de "o sa mori!" eu mai bine as vorbi despre cum sa nu faca slalom printre masini(...ca printre cretini este imposibil),cum sa nu se lase furat de gagica de pe trotuar pe care sigur nu o sa o impresioneze dintr-un scaun cu rotile,mai bine s-ar pune cateva linkuri catre tutoriale pentru incepatori...chestia cu "o sa mori" o auzi incepand cu mama si terminand cu vecinul care asociaza imaginea de motociclist cu cea de (cuvant urat) care se da pe o roata,care zboara cu 500 km/h si care te injura daca nu il lasi sa treaca chiar daca asta ar insemna sa te opresti.decat sa i se spuna mai bine ati pune filmulete de pe youtube,poze...stiintific vorbind imaginile au un impact mult mai mare decat cuvintele.si chestia cu "nu a fost vina mea" iar mi se pare pe jumatate falsa.de ce sa nu recunoasteti(nu pot spune inca recunoastem) ca jumatare din vina va(..ne cat de curand) apartine chiar daca legal ala a fost cel care a taiat fata.viteza prea mare,neatentie,cretini la volan...poc! cu respect, styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Iulie 14, 2012 Autor Share Postat Iulie 14, 2012 @ Initiatorul topicului: curaj nu ai avut cand ti-ai luat R1...curaj ai avut cand ai initiat topicul asta...serios. Acum sa revenim la sfaturi...poate ma repet (defapt, sigur ma repet) si spun lucruri spuse de altii de inca 1000 de ori dar, poate iti ramane ceva in minte si odata te va scapa din belele. O sa fiu succint, cat se poate, si o iau in ordinea importantei: Tu: ECHIPAMENT COMPLET Motocicleta : -Anvelope noi, cu presiunea corecta. -Franse servisate. -Carburatie reglata/sincronizata-curatata. -Filtru aer nou. -Verificat rulmenti de jug/de roti - poti preveni un voblaj. -Amortizor de ghidon. Si cliseicul "Capul pe umeri"...mai mult de atat nu am ce sa-ti spun. Sa te bucuri de ea! Doamne ajuta! Multumesc !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 si baga un ochi la incepatori si accidente. inveti si te si sperii in acelasi timp, foarte util. nu are rost sa se puna iar linkurile si aici, sunt unde trebuie, comentate, bagate in context. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei79b Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Sa o stapanesti sanatos! F. frumoasa "motoreta" Ca e periculoasa sau nu pt un inceptor, ti s-a tot zis aici ... Inteleg ca e deja la mecanic, nu uita de echipament de calitate. ECHIPAMENT, nu pocnitori Decat sa-ti cumperi rahaturi mai bine mergi gol si macar faci senzatie 100% Du-te cu ea in poligon sau intr-un loc necirculat, bun de facut manevre (cu asfalt de calitate)... baga antrenament acolo pana te plictisesti. Nu iti iei asa ceva sa mergi incet, nici macar ei nu-i place mersul incet Multa bafta si ... zi-ne impresii dupa 500km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.