KHK Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 KTM va prezenta la saloanele moto din aceasta toamna noul 1190 Adventure R si va fi pus in vanzare din martie 2013. Interesante sunt puterea de 150cp si greutatea de numai 230kg cu plinurile facute. Alte informatii: - roata fata de 21", transmisie prin lant; cadru din otel; furca upside-down; acceleratie drive-by-wire; - motor: V2 (75gr.), 1195cmc, 150cp @ 10.000rpm (in modul enduro/ploaie livreaza numai 100cp) - inaltime sa: 840mm; rezervor 24L; - ABS-integral cu functie "enduro" (mai permisiv pe fata si fara efect pe spate); controlul tractiunii; - lumini de zi cu LED Varianta R va fi clar dedicata celor mai "enduristi", ulterior va aparea 1190 Adventure (simplu, fara R) orientata mai mult catre strada/calatorii, probabil cu roata fata de 19", care sa concureze cu GS&co. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Super, dar 20 de ani prea tarziu... Anul asta trebuia lansata varianta electrica sau macar etanol 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 20, 2012 Autor Share Postat Septembrie 20, 2012 Incep sa apara ceva mai multe informatii... Cuplul va fi de 125Nm, greutatea de 230kg anuntata e valabila pt. Adventure iar R-ul are 235kg. Intervalul de inspectii va fi de 15.000km. Adventure: Adventure R: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 interesant, scria in dirtbike ca ar avea si ceva suspensii reglablile electronic pe varianta R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 20, 2012 Autor Share Postat Septembrie 20, 2012 interesant, scria in dirtbike ca ar avea si ceva suspensii reglablile electronic pe varianta R Nu, din contra, reglabile electronic vor fi pe cel simplu nu pe R. Si mi se pare cumva firesc. Cred ca si la GS, cine il ia sa mearga si mult off cu el, va prefera fara ESA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Seama cu vechiul Vstrom. Doamne Ajuta! Inca un competitor pe o piata din ce in ce mai aglomerata. Cuvantul cheie este FIABIITATEA, in aceasta clasa. Daca o va dovedi, ramane de vazut.Din poze, roata fata nu pare de 21. Editat Septembrie 20, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Seama cu vechiul Vstrom. Doamne Ajuta! Inca un competitor pe o piata din ce in ce mai aglomerata. Cuvantul cheie este FIABIITATEA, in aceasta clasa. Daca o va dovedi, ramane de vazut.Din poze, roata fata nu pare de 21. Roata fata e de 21 la modelul R, la simplu e de 19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Super, dar 20 de ani prea tarziu... Anul asta trebuia lansata varianta electrica sau macar etanol 100%. Pe bune ? 20 de ani prea tarziu ? Electric ..etanol ? Nu va suparati in ce an suntem ? Oare cat am dormit? Sa inteleg ca astazi toate mobrele sunt fie electrice fie pe etanol ? WTF ? Vreau si eu ce fumezi tu. Apropo dc sunt 2 topicuri pt aceeasi mobra ?? Poate se sesizeaza un admin. Editat Septembrie 20, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 20, 2012 Autor Share Postat Septembrie 20, 2012 Apropo dc sunt 2 topicuri pt aceeasi mobra ?? Poate se sesizeaza un admin. Nu e chiar asa; celalalt este despre KTM 1290 care nu exista, este un topic de dat cu parerea si presupuneri. Insa asta, conform titlului, este despre KTM 1190 care chiar exista, cu date certe si la obiect. Parerea mea este ca celalalt poate fi inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Acum si pretul banuiesc ca o sa fie pe masura, dar din datele pe hartie si din poze mi se pare mai interesant decat GS-ul, poate peste vreo 7 ani imi iau si eu una:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Nu e chiar asa; celalalt este despre KTM 1290 care nu exista, este un topic de dat cu parerea si presupuneri. Insa asta, conform titlului, este despre KTM 1190 care chiar exista, cu date certe si la obiect. Parerea mea este ca celalalt poate fi inchis. In fine cum ziceam sa se sesizeze un admin si sa sstearga unul din topicuri sau sa le mute pe amandoua intr-unul singur. Oricum salutara aparitia acestei motociclete care va fi probabil singura "advenutoaica" [adevarata] de peste 1000cmc cu roata de 21 suspensii si tot ce mai trebuie sa aiba o motocicleta de adventure. Iar daca va cantarii doar 230 kg cu toate fluidele si rezrvorul plin inseamna ca austriecii si-au facut bine temele si i-au cam facut pe nemti la toate capitolele ...evident fiind vorba despre un KTM ramane de vazut cum sta cu fiabilitatea si consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 21, 2012 Autor Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) ... "advenutoaica" [adevarata] de peste 1000cmc cu roata de 21 suspensii si tot ce mai trebuie sa aiba o motocicleta de adventure. Iar daca va cantarii doar 230 kg cu toate fluidele si rezrvorul plin ... Un mic amanunt: doar ce am scris mai sus ca R-ul (adica cel cu 21") va cantari cu 5kg mai mult, adica 235kg Editat Septembrie 21, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 E paine de mancat in segmentul asta. Totul se reduce la bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 ... e urat cu draci ! Nu-ti insufla nimic din ceea ce se numeste ,,Adventure" ..... poate doar ture pe sosele (mai bune sau mai proaste) ! Ma intreb cum poti gestiona 150cp pe noroi ?! ........ aaa, da ... pe pietre se face de 100cp ! ... si daca uiti ?! Pe sosea cred ca este ,,de vis", dar daca este pe sosea, de ce sa nu-mi iau un sport touring ?! ... cred ca pentru ,,aventura" trebuie ceva mult mai mic, mai usor si mai simplu de reparat ,,in sant" ! Modelul asta de 1190 este pentru ,,aventura de pe sosea", pentru coclauri trebuie altceva ! ..... prea multe pretentii de la o singura litera : ,,R" ! da man, ai alternative f800gs sau tiger 800xc. si daca esti un pic mai masochist ktm 640 adv. poate or sa scoata 690 adv. dar nu se aude nimic. iar aia 150cp in noroi posibil sa-i gestionezi din TC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 poate or sa scoata 690 adv mie imi pare ca 690 e mort... nu cred ca se mai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 ar fi pacat, ca sunt destui care il asteapta. pe advrider se vorbeste despre el la greu, unii au facut diverse conversii/adaptari din modelul enduro. bob666 a avut unul de vanzare acum ceva timp, am balit dupa el. in privinta vacilor si aventurii, eu unul m-am lamurit . ma lasa rece caii, vreau sa imi pot permite sa intru peste tot pe unde am chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) ... e urat cu draci ! Nu-ti insufla nimic din ceea ce se numeste ,,Adventure" ..... poate doar ture pe sosele (mai bune sau mai proaste) ! Ma intreb cum poti gestiona 150cp pe noroi ?! ........ aaa, da ... pe pietre se face de 100cp ! ... si daca uiti ?! Pe sosea cred ca este ,,de vis", dar daca este pe sosea, de ce sa nu-mi iau un sport touring ?! ... cred ca pentru ,,aventura" trebuie ceva mult mai mic, mai usor si mai simplu de reparat ,,in sant" ! Modelul asta de 1190 este pentru ,,aventura de pe sosea", pentru coclauri trebuie altceva ! ..... prea multe pretentii de la o singura litera : ,,R" ! Nici nu-ti trece prin cap ce poate face electronica cu prea multii cai, in noroi. Puterea la roata este data de tractiunea efectiva si nu de ce poate face in conditii ideale motorul. Sper ca toate noutatile in clasa enduro-turing sa aiba ABS-ul si TC suficient de evoluat pt a nu mai fi nevoie sa le decuplezi. Niciodata! Mie-mi place. Editat Septembrie 21, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 In fine cum ziceam sa se sesizeze un admin si sa sstearga unul din topicuri sau sa le mute pe amandoua intr-unul singur. Oricum salutara aparitia acestei motociclete care va fi probabil singura "advenutoaica" [adevarata] de peste 1000cmc cu roata de 21 suspensii si tot ce mai trebuie sa aiba o motocicleta de adventure. Iar daca va cantarii doar 230 kg cu toate fluidele si rezrvorul plin inseamna ca austriecii si-au facut bine temele si i-au cam facut pe nemti la toate capitolele ...evident fiind vorba despre un KTM ramane de vazut cum sta cu fiabilitatea si consumul. hai sa fim seriosi........ mai pune 50kg pe mobra ta si scoate potentialul din amorizoare si roata de 21 pe offroad....consider ca sunt chestiuni de marketing......prefer roata de 19 si 15km in minus + cardan....astea sunt mobre 90% asfalt mie personal imi place cum arata insa nici 990 nu era de lepadat si avea destule atuuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 aici anuntul de presa oficialKTM Press Release_new Adventure generatio 2013.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) ABS, MTC, injectie electronica, suspensii reglabile electronic, power management, etc... si ma intreb ce este "Adventure" in motocicleta asta, sau in cele ale concurentei, care poarta apelativul asta. Mai lipsesc (inca) aerul conditionat/climatizarea, cutia de viteze automatica si sonorizarea dolby surround si lista de dotari este aproape completa.. Incerc sa imi imaginez depanarea ei in mijlocul Saharei sau in Siberia. Ma intreb ce posibilitati de servisare are un posesor de asa ceva, intr-un orasel de provincie, aflat la cca 300 km de cel mai apropiat dealer... Oare cum se impaca cu combustibilii de proasta calitate din tarile lumii a III-a?... si intrebarile pot continua. Motoarele astea nu mai au nimic din ceea ce ar trebui sa insemne o motocicleta adventure, sunt doar iluzii create de marketing, motoare bune pe sosele, eventual pe niste drumuri de tara aflate la nu mai mult de 2-300 km de un service specializat, care ofera si posibilitati de tractare, daca situatia o cere. Pentru adevaratul turism enduro sau adventure, tot batranele fiare raman singurele optiuni viabile. Cine le are, sa le pastreze!! Parerea mea! Editat Septembrie 21, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Un mic amanunt: doar ce am scris mai sus ca R-ul (adica cel cu 21") va cantari cu 5kg mai mult, adica 235kg Vs aprox 260 cat are 1200GSA it's a win . Ca sa nu mai zic odata de roata de 21 si de suspensii. Caii putere nu ma impresioneaza dar poate pe altii. hai sa fim seriosi........ mai pune 50kg pe mobra ta si scoate potentialul din amorizoare si roata de 21 pe offroad....consider ca sunt chestiuni de marketing......prefer roata de 19 si 15km in minus + cardan....astea sunt mobre 90% asfalt mie personal imi place cum arata insa nici 990 nu era de lepadat si avea destule atuuri. Nu o compara cu mobra mea. Dupa mine aceasta mobra cel putin in varianta R "se bate " cu 1200GSA [care pana acum nu prea avea concurenta]. Conform zvonurilor KTM pregateste o alta mobra care sa se bata cu 800GS. Sincer de abia astept sa o vad. Nici nu-ti trece prin cap ce poate face electronica cu prea multii cai, in noroi. Puterea la roata este data de tractiunea efectiva si nu de ce poate face in conditii ideale motorul. Sper ca toate noutatile in clasa enduro-turing sa aiba ABS-ul si TC suficient de evoluat pt a nu mai fi nevoie sa le decuplezi. Niciodata! Mie-mi place. Care e treaba cu nedecuplabil . Am vazut ca tot pui acentul pe treaba asta . E un "fetish" personal sau e din cauza ca inginerii de la Yamaha nu au vrut, sau nu au fost in stare sa puna un ABS decuplabil pe ST12? Mi se pare o tampenie sa fie nedecuplabil. Editat Septembrie 21, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Dupa mine aceasta mobra cel putin in varianta R "se bate " cu 1200GSA [care pana acum nu prea avea concurenta]. Yamaha XTZ 1200 Super Tenere sau chiar Honda VFR 1200X Crosstourer nu reprezinta o concurenta pt. 1200GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Yamaha XTZ 1200 Super Tenere sau chiar Honda VFR 1200X Crosstourer nu reprezinta o concurenta pt. 1200GSA? 12ST ..poate doar dpdv al kg. Crossdreser ahahahahaahahahah poate pt RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) 12ST ..poate doar dpdv al kg. Parerea ta... Argumente??? Editat Septembrie 21, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.