Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

KTM va prezenta la saloanele moto din aceasta toamna noul 1190 Adventure R si va fi pus in vanzare din martie 2013.

 

Interesante sunt puterea de 150cp si greutatea de numai 230kg cu plinurile facute.

Alte informatii:

- roata fata de 21", transmisie prin lant; cadru din otel; furca upside-down; acceleratie drive-by-wire;

- motor: V2 (75gr.), 1195cmc, 150cp @ 10.000rpm (in modul enduro/ploaie livreaza numai 100cp)

- inaltime sa: 840mm; rezervor 24L;

- ABS-integral cu functie "enduro" (mai permisiv pe fata si fara efect pe spate); controlul tractiunii;

- lumini de zi cu LED

 

Varianta R va fi clar dedicata celor mai "enduristi", ulterior va aparea 1190 Adventure (simplu, fara R) orientata mai mult catre strada/calatorii, probabil cu roata fata de 19", care sa concureze cu GS&co.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 369
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Incep sa apara ceva mai multe informatii...

 

Cuplul va fi de 125Nm, greutatea de 230kg anuntata e valabila pt. Adventure iar R-ul are 235kg.

Intervalul de inspectii va fi de 15.000km.

 

Adventure:

 

post-9546-0-59161900-1348142989_thumb.jpg

 

Adventure R:

 

post-9546-0-25608000-1348143031_thumb.jpg

post-9546-0-61705400-1348143050_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant, scria in dirtbike ca ar avea si ceva suspensii reglablile electronic pe varianta R

 

Nu, din contra, reglabile electronic vor fi pe cel simplu nu pe R. Si mi se pare cumva firesc.

Cred ca si la GS, cine il ia sa mearga si mult off cu el, va prefera fara ESA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seama cu vechiul Vstrom. Doamne Ajuta! Inca un competitor pe o piata din ce in ce mai aglomerata. Cuvantul cheie este FIABIITATEA, in aceasta clasa. Daca o va dovedi, ramane de vazut.Din poze, roata fata nu pare de 21.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seama cu vechiul Vstrom. Doamne Ajuta! Inca un competitor pe o piata din ce in ce mai aglomerata. Cuvantul cheie este FIABIITATEA, in aceasta clasa. Daca o va dovedi, ramane de vazut.Din poze, roata fata nu pare de 21.

Roata fata e de 21 la modelul R, la simplu e de 19

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super, dar 20 de ani prea tarziu... Anul asta trebuia lansata varianta electrica sau macar etanol 100%.

 

Pe bune ? 20 de ani prea tarziu ? Electric ..etanol ? Nu va suparati in ce an suntem ? Oare cat am dormit? Sa inteleg ca astazi toate mobrele sunt fie electrice fie pe etanol ?

 

WTF ? Vreau si eu ce fumezi tu.

 

 

Apropo dc sunt 2 topicuri pt aceeasi mobra ?? Poate se sesizeaza un admin.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo dc sunt 2 topicuri pt aceeasi mobra ?? Poate se sesizeaza un admin.

 

Nu e chiar asa; celalalt este despre KTM 1290 care nu exista, este un topic de dat cu parerea si presupuneri. Insa asta, conform titlului, este despre KTM 1190 care chiar exista, cu date certe si la obiect. ;)

Parerea mea este ca celalalt poate fi inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa; celalalt este despre KTM 1290 care nu exista, este un topic de dat cu parerea si presupuneri. Insa asta, conform titlului, este despre KTM 1190 care chiar exista, cu date certe si la obiect. ;)

Parerea mea este ca celalalt poate fi inchis.

 

In fine cum ziceam sa se sesizeze un admin si sa sstearga unul din topicuri sau sa le mute pe amandoua intr-unul singur.

 

Oricum salutara aparitia acestei motociclete care va fi probabil singura "advenutoaica" [adevarata] de peste 1000cmc cu roata de 21 suspensii si tot ce mai trebuie sa aiba o motocicleta de adventure. Iar daca va cantarii doar 230 kg cu toate fluidele si rezrvorul plin inseamna ca austriecii si-au facut bine temele si i-au cam facut pe nemti la toate capitolele ...evident fiind vorba despre un KTM ramane de vazut cum sta cu fiabilitatea si consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... "advenutoaica" [adevarata] de peste 1000cmc cu roata de 21 suspensii si tot ce mai trebuie sa aiba o motocicleta de adventure. Iar daca va cantarii doar 230 kg cu toate fluidele si rezrvorul plin ...

 

Un mic amanunt: doar ce am scris mai sus ca R-ul (adica cel cu 21") va cantari cu 5kg mai mult, adica 235kg ;)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... e urat cu draci ! Nu-ti insufla nimic din ceea ce se numeste ,,Adventure" ..... poate doar ture pe sosele (mai bune sau mai proaste) !

Ma intreb cum poti gestiona 150cp pe noroi ?! :scratch: ........ aaa, da ... pe pietre se face de 100cp ! ... si daca uiti ?!

Pe sosea cred ca este ,,de vis", dar daca este pe sosea, de ce sa nu-mi iau un sport touring ?!

... cred ca pentru ,,aventura" trebuie ceva mult mai mic, mai usor si mai simplu de reparat ,,in sant" !

Modelul asta de 1190 este pentru ,,aventura de pe sosea", pentru coclauri trebuie altceva ! ..... prea multe pretentii de la o singura litera : ,,R" ! :disappointed:

 

da man, ai alternative f800gs sau tiger 800xc. si daca esti un pic mai masochist ktm 640 adv.

 

poate or sa scoata 690 adv. dar nu se aude nimic.

 

iar aia 150cp in noroi posibil sa-i gestionezi din TC ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi pacat, ca sunt destui care il asteapta. pe advrider se vorbeste despre el la greu, unii au facut diverse conversii/adaptari din modelul enduro. bob666 a avut unul de vanzare acum ceva timp, am balit dupa el.

 

 

in privinta vacilor si aventurii, eu unul m-am lamurit :). ma lasa rece caii, vreau sa imi pot permite sa intru peste tot pe unde am chef.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... e urat cu draci ! Nu-ti insufla nimic din ceea ce se numeste ,,Adventure" ..... poate doar ture pe sosele (mai bune sau mai proaste) !

Ma intreb cum poti gestiona 150cp pe noroi ?! :scratch: ........ aaa, da ... pe pietre se face de 100cp ! ... si daca uiti ?!

Pe sosea cred ca este ,,de vis", dar daca este pe sosea, de ce sa nu-mi iau un sport touring ?!

... cred ca pentru ,,aventura" trebuie ceva mult mai mic, mai usor si mai simplu de reparat ,,in sant" !

Modelul asta de 1190 este pentru ,,aventura de pe sosea", pentru coclauri trebuie altceva ! ..... prea multe pretentii de la o singura litera : ,,R" ! :disappointed:

Nici nu-ti trece prin cap ce poate face electronica cu prea multii cai, in noroi. Puterea la roata este data de tractiunea efectiva si nu de ce poate face in conditii ideale motorul. Sper ca toate noutatile in clasa enduro-turing sa aiba ABS-ul si TC suficient de evoluat pt a nu mai fi nevoie sa le decuplezi. Niciodata!

Mie-mi place.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine cum ziceam sa se sesizeze un admin si sa sstearga unul din topicuri sau sa le mute pe amandoua intr-unul singur.

 

Oricum salutara aparitia acestei motociclete care va fi probabil singura "advenutoaica" [adevarata] de peste 1000cmc cu roata de 21 suspensii si tot ce mai trebuie sa aiba o motocicleta de adventure. Iar daca va cantarii doar 230 kg cu toate fluidele si rezrvorul plin inseamna ca austriecii si-au facut bine temele si i-au cam facut pe nemti la toate capitolele ...evident fiind vorba despre un KTM ramane de vazut cum sta cu fiabilitatea si consumul.

hai sa fim seriosi........ mai pune 50kg pe mobra ta si scoate potentialul din amorizoare si roata de 21 pe offroad....consider ca sunt chestiuni de marketing......prefer roata de 19 si 15km in minus + cardan....astea sunt mobre 90% asfalt

 

mie personal imi place cum arata insa nici 990 nu era de lepadat si avea destule atuuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS, MTC, injectie electronica, suspensii reglabile electronic, power management, etc... si ma intreb ce este "Adventure" in motocicleta asta, sau in cele ale concurentei, care poarta apelativul asta. Mai lipsesc (inca) aerul conditionat/climatizarea, cutia de viteze automatica :crack: si sonorizarea dolby surround si lista de dotari este aproape completa.. :grinbandit:

Incerc sa imi imaginez depanarea ei in mijlocul Saharei sau in Siberia. Ma intreb ce posibilitati de servisare are un posesor de asa ceva, intr-un orasel de provincie, aflat la cca 300 km de cel mai apropiat dealer... Oare cum se impaca cu combustibilii de proasta calitate din tarile lumii a III-a?... si intrebarile pot continua. Motoarele astea nu mai au nimic din ceea ce ar trebui sa insemne o motocicleta adventure, sunt doar iluzii create de marketing, motoare bune pe sosele, eventual pe niste drumuri de tara aflate la nu mai mult de 2-300 km de un service specializat, care ofera si posibilitati de tractare, daca situatia o cere. Pentru adevaratul turism enduro sau adventure, tot batranele fiare raman singurele optiuni viabile. Cine le are, sa le pastreze!! Parerea mea!

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mic amanunt: doar ce am scris mai sus ca R-ul (adica cel cu 21") va cantari cu 5kg mai mult, adica 235kg ;)

 

Vs aprox 260 cat are 1200GSA it's a win . Ca sa nu mai zic odata de roata de 21 si de suspensii. Caii putere nu ma impresioneaza dar poate pe altii.

 

hai sa fim seriosi........ mai pune 50kg pe mobra ta si scoate potentialul din amorizoare si roata de 21 pe offroad....consider ca sunt chestiuni de marketing......prefer roata de 19 si 15km in minus + cardan....astea sunt mobre 90% asfalt

 

mie personal imi place cum arata insa nici 990 nu era de lepadat si avea destule atuuri.

 

Nu o compara cu mobra mea. Dupa mine aceasta mobra cel putin in varianta R "se bate " cu 1200GSA [care pana acum nu prea avea concurenta]. Conform zvonurilor KTM pregateste o alta mobra care sa se bata cu 800GS. Sincer de abia astept sa o vad.

 

Nici nu-ti trece prin cap ce poate face electronica cu prea multii cai, in noroi. Puterea la roata este data de tractiunea efectiva si nu de ce poate face in conditii ideale motorul. Sper ca toate noutatile in clasa enduro-turing sa aiba ABS-ul si TC suficient de evoluat pt a nu mai fi nevoie sa le decuplezi. Niciodata!

Mie-mi place.

 

Care e treaba cu nedecuplabil . Am vazut ca tot pui acentul pe treaba asta . E un "fetish" personal sau e din cauza ca inginerii de la Yamaha nu au vrut, sau nu au fost in stare sa puna un ABS decuplabil pe ST12? Mi se pare o tampenie sa fie nedecuplabil.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Dupa mine aceasta mobra cel putin in varianta R "se bate " cu 1200GSA [care pana acum nu prea avea concurenta].

 

Yamaha XTZ 1200 Super Tenere sau chiar Honda VFR 1200X Crosstourer nu reprezinta o concurenta pt. 1200GSA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha XTZ 1200 Super Tenere sau chiar Honda VFR 1200X Crosstourer nu reprezinta o concurenta pt. 1200GSA?

 

12ST ..poate doar dpdv al kg. Crossdreser ahahahahaahahahah poate pt RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...