xplayer_88 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Dumnezeu sa il ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) De ce am impresia ca riderul a cazut inainte de a se izbi de masina? Acolo e o ruleta ruseasca in adevaratul sens al cuvantului, se parceaza aiurea si mai tot timpul se strang benzile, se inghesuie unul pe altul datorita cofetariei, politiei, bisericii. Mersul in oras la "futu-i ma-sa" si la rupere de aderenta nu prea e tocmai ok. Condoleante familiei! Editat August 30, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 nu-mi vine sa cred ce 'usor' se moare in oras, mai ales in bucuresti. intelesesem la un moment dat ca viteza motocicletei la impact era aprox. 50 km/h ... nici nu mai stiu unde doream sa ajung... odihneasca-se in pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) JAGI are dreptate. Fix acolo am zburat si eu in 2006, si tot peste capota unui Clio albastru care iesea de la biserica. Odihneasca-se in pace, mergeti calm in oras si cu ochii in 14. Altfel, usor-usor, ne rarim. Pana la urma ce era, 1000RR sau 954? Cand am auzit de Iancului si 1000RR Repsol mi-a zburat gandul la tipul care e acuma la fostul Ursu.. LE: m-am uitat pe poza si pare 1000RR, 954 nu are adancitura aia in fata la rezervor si nici HESD (care parca se vede). Iar masina nu era Clio ci un Opel. Editat August 30, 2012 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iminofensiv Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 in articol spune ca a murit iar in video medicii spun ca "ranile nu ii vor pune viata in pericol" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Accidentul s-a produs din ce vad pe linia de tramvai. In zonele cu linie continua aceasta este pozitionata intre linia de tramvai si carosabil. Daca motociclistul nu a ajuns acolo in incercarea de a evita accidentul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edutzu20 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 motorul e un 1000rr ... am fost la o plimbare cu motociclistul saptamana trecuta si mergea cumpatat, atent.... RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Trist!Inca unul...mama masii de viata ce usor se pierde...astea sunt urmarile unui sistem zapacit in care se ia permisul cum necum,toata lumea e plina de griji si uita elemente esentiale care ar trebuii sa existe in trafic,ASIGURATUL, adica indiferent daca esti in masina sau pe mobra sa te uiti de 3 ori si sa virezi o data(cine stie unde dracu se gandea soferul de nu s o asigurat cand o intors,daca venea un TIR era el rece)...pacat o gramada de vieti distruse,condoleante familiei si prietenilor bietului mobrist!!!Offff!!!Prea multi morti si tragedii pe sosele si in jungla numita oras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Nu-mi vine sa cred... Georgica odihneste-te in pace Ai fost un baiat deosebit, ramas pentru o clipa fara inger pazitor Imi pare rau ca nu am fost langa tine in ultimele clipe si sper ca macar ucigasul tau sa plateasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 RIP ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 incep sa cred ca in orasul asta ar trebui construite garduri in jurul fiecarei benzi. ca la vaci. mai incolo putin, la maior coravu(spre stadion) se intampla aceeasi chestie si doar cand e un meci sau concert se gandesc politistii sa puna gardul ala intre sinele de tramvai. in rest, liber la macel cat ei stau la gogosi si la panda. politia devine din ce in ce mai de vina pentru toate crimele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 in alte orase civilizate, Budapesta de exemplu, liniile de tramvai sunt bine delimitate de restul carosabilului, sa nu intre pe "banda de jmeker" ori sa intoarca pe unde ii apuca. liniile de tramvai astfel delimitate sunt folosite mai ales de ambulante un lucru foarte util pe bulevard intre Obor si Victoriei unde vin multe ambulante la Floreasca si la spitalul de copii. nu stiu cun draqu nu s-a prins vreun baron de borduri sa faca bani si la noi din astea, puteau foarte bine sa izoleze tot bulevardul intre dristor -stefan cel mare- banu manta cu borduri separatoare. ala-i oricum loc blestemat, desi se afla in fata la biserica - se circula si pe o banda desi ar trebui sa fie 3, face lumea provizii de savarine ori baga un acatist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Dumnezeu sa il odihneasca! Parca prea multe accidente acum spre sfarsit de vara. Si prea multi idioti cu permise in Bucuresti. Vedeti voi, de asta zic ca astia trebuie sa ne stie de frica, cand vad motociclisti, sa intepeneasca dracului pe loc. Nici prin gand sa nu le mai treaca sa faca vreo manevra. Si va mai luati de chopperica ala ca le-a dat alora o corectie fizica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micla.ushu Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Dumnezeu sa-l ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xeqtor Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Pana la urma ce era, 1000RR sau 954? Cand am auzit de Iancului si 1000RR Repsol mi-a zburat gandul la tipul care e acuma la fostul Ursu.. La fel si eu .. l-am sunat .. dar nu era el ... RIP ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) incep sa cred ca in orasul asta ar trebui construite garduri in jurul fiecarei benzi. ca la vaci. mai incolo putin, la maior coravu(spre stadion) se intampla aceeasi chestie si doar cand e un meci sau concert se gandesc politistii sa puna gardul ala intre sinele de tramvai. in rest, liber la macel cat ei stau la gogosi si la panda. politia devine din ce in ce mai de vina pentru toate crimele astea. Mare dreptate si mai sunt multe de zis..niciodata nu trebuie sa mergi la ore de varf cand arterele principale sunt pline de idioti si idioate cu permise luate la pitesti...e bine sa evitam sa mergem pe acolo cel putin eu unul asa fac..decat sa merg cu 20 la ora ca sa fiu sigur ca nu patesc nimic prefer sa merg mai tare putin unde am vizibilitate maxima..R.I.P . nu ma gandeam ca moare sa fiu sincer..dar uite ca..asta este..in ce oras traim si in ce lume traim..daca ar fi fost dupa mine as fi facut o reexaminare la sange la domnii cu categoria b in care ne includem si unii dintre noi.. ABSOLUT TOTI ! Editat August 30, 2012 de Razvan1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackd1rt Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 In general, in conditii de haos, nu strica sa stai in spatele unei masini. Eu ma simt bine cu un scut de o tona jumate in fata. Fireste, la stop, dupa ce opreste si ea si aia din paralel cu ea, abandonez "carcasa" si ma strecor pana in fata. Consider ca a porni vitejeste de la stop, a depasi vitejeste si a vrea sa arati cam ce cai naravasi ai tu sub fund fata de conservarul cu raport masa/KW mai mica ca a ta nu-i tocmai o treaba faina. Doamne-fereste, ma mai apuca si pe mine, dar incerc sa ma temperez. E si o treaba de orgoliu, uneori, sa vrei sa fii primul, sa rupi primul sirul etc., dar uneori e mai cu minte sa fii cuminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Mare dreptate si mai sunt multe de zis..niciodata nu trebuie sa mergi la ore de varf cand arterele principale sunt pline de idioti si idioate cu permise luate la pitesti...e bine sa evitam sa mergem pe acolo cel putin eu unul asa fac..decat sa merg cu 20 la ora ca sa fiu sigur ca nu patesc nimic prefer sa merg mai tare putin unde am vizibilitate maxima..R.I.P . nu ma gandeam ca moare sa fiu sincer..dar uite ca..asta este..in ce oras traim si in ce lume traim..daca ar fi fost dupa mine as fi facut o reexaminare la sange la domnii cu categoria b in care ne includem si unii dintre noi.. ABSOLUT TOTI ! Tu parca nu aveai permis, nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Tu parca nu aveai permis, nu-i asa? Cica si l-a luat intre timp.. da' eu personal nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 hai ma gixule ca n-are legatura. si-a luat omu si permisu intre timp. blackdirt o zice bine, si eu ii folosesc pe post de scut si cand imi dau seama ca m-am indepartat de aia din spate, ma lipesc repede de urmatoarele masini din fata, e riscu mare sa se arunce careva intr-o intoarcere ca asta fix pt ca vede golu din mijloc, intre aia de au trecut si aia care vin. nici nu se mai uita la tine. tin minte ca de mai multe ori cand eram cu masina si ma hazardam putin, vroiam sa plec repede ca vedeam ca urmeaza inca o coloana plecata de la semafor aparea cate unul de pe o straduta de dupa semafor, un trecut pe rosu, si imi dadeam seama ca nu e rost de graba. accidentul asta nu are legatura cu mersul in trafic ci cu plecatul in blana de la semafor si nu o zic ca o judecata asupra rider-ului. ce e dureros e ca omu n-a ales/incercat sa ocoleasca prin dreapta ca colegu de era cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Nu avea cum sa faca asta, instinctiv ai tendinta sa tragi in directia opusa. La rece poti formula 1000 de teorii, in realitate, sansa joaca un rol important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Dumnezeu sa-l ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Din cauza expertilor ca tine mor oameni... mai dai si lectii pe aici Succes in viitor la plecatul in tromba de la semafor. Daca ai sta de 7 ani in zona in care s-a intimplat tragedia mi-ai da dreptate. Am vazut multe accidente cu moto implicate pe o raza de + - 500m in jurul sectiei de politie. Si vorba unui interlocutor, si masinile de la politie intorc la GREU in acel loc, fereasca-te sfintul sa intri in vreuna, pe tine te scot vinovat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 gardul ala n-ar strica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 hai ma gixule ca n-are legatura. si-a luat omu si permisu intre timp. blackdirt o zice bine, si eu ii folosesc pe post de scut si cand imi dau seama ca m-am indepartat de aia din spate, ma lipesc repede de urmatoarele masini din fata, e riscu mare sa se arunce careva intr-o intoarcere ca asta fix pt ca vede golu din mijloc, intre aia de au trecut si aia care vin. nici nu se mai uita la tine. tin minte ca de mai multe ori cand eram cu masina si ma hazardam putin, vroiam sa plec repede ca vedeam ca urmeaza inca o coloana plecata de la semafor aparea cate unul de pe o straduta de dupa semafor, un trecut pe rosu, si imi dadeam seama ca nu e rost de graba. accidentul asta nu are legatura cu mersul in trafic ci cu plecatul in blana de la semafor si nu o zic ca o judecata asupra rider-ului. ce e dureros e ca omu n-a ales/incercat sa ocoleasca prin dreapta ca colegu de era cu el Este fals, daca nu pleca tare de la semafor, ar fi vazut din timp masina ce-i taie calea, avea timp berechet sa incetineasca. Cind accelerezi puternic cimpul vizual se ingusteaza, nu mai vezi MICI AMANUNTE. Cind reusesti sa-ti dai seama ca-i nasol, de regula e prea tirziu. Sint multi forjatori de meserie, multi dintre ai au o capacitate mai mare de a observa amanuntele in timp ce accelereaza, asta-i face supravietuitori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.