memyselfandI Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Bine bai HULK. )))))) rosi/hulc/ciacnoris, trei in unu ) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 e clar ca e in gradina omv, nu pe strada Reglementu' te-ar contrazice: drum public - orice cale de comunicatie terestra, cu exceptia cailor ferate, special amenajata, pentru traficul pietonal sau rutier, deschisa circulatiei publice; drumurile care sunt inchise circulatiei publice sunt semnalizate la intrare cu inscriptii vizibile Pusese Thomas articolul corect etc, io doar vb din amintiri. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 In rubrica Accidente mai sunt 2 topicuri deschise in care se spune de accidente si cum au murit 2 motociclisti in urma lor. La topicurile alea nu se arunca lumea sa comenteze si sa vorbeasca , dar aici cred ca se ajunge la 50 de pagini si nu se opreste. Asta doar ca aici a avut o fata accident iar in cele 2 au murit 2 baieti ??? Murim ca sobolanii pe strada si nu facem nimic inafara de a comenta pe topicuri despre fete , accidentele lor sau sfaturi pt ele.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 cred ca daca pun la mine in curte un semn de circulatie si il incalci, politia nu te penalizeaza. prove me wrong Teoretic semne de circulatia omologate nu poate pune decat administratorul drumului cu aprobarea polutiei. Daca tu obtii aprobare sa-ti pui semn in curte... De exemplu semnele de "parcare de resedinta" nu ti le poti pune in fata casei fara aprobare. da ma batman, tin varadero in orice unghi CALARE PE EL, ce pla mea e asa mare smecherie ? LE: cu plinu'facut, ca sa fie treaba. Tii pa dreaqu... semnul de circulatie e in curtea omv-ului, nu pe strada Ia de mai citeste legea... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Sa moara viata mea , ce aveti bai nene cu Pantera asta , parca a omorit pe cineva ???? Cred ca frustarile sint maxime , ca altfel nu-mi explic. A fost ea vinovata de accident ? Sa-i fie de bine si insanatosire totala si grabnica , mici si mitici mai sint romanii astia , bai nene. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Om, scuze, tu esti cu capu sau te faci? Cum p?la calului sa intri pe la iesire, in primul rand pe breteluta aia INCAPE o singura MASINA... cum dr??? intri tu pe acolo daca in acelasi timp vrea sa iasa o dubita de acolo? In plus, in toate benzinariile exista o ordine de-asta si felulul cum se aliniaza masinile la pompe, toti sunt orientati spre iesire vii tu cu magaru si te pui invers, intri pe la iesire si iesi pe la intrare, bun asa . parca n-ai trai in europa.., stai pana iese ala si o bagi dupa, ce mare branza? pana iese stai langa axul drumului. n-am stiut insa ca semnul de circulatie din benzinarie e valabil, am crezut ca e pe spatiu privat. : drum public - orice cale de comunicatie terestra, cu exceptia cailor ferate, special amenajata, pentru traficul pietonal sau rutier, deschisa circulatiei publice; drumurile care sunt inchise circulatiei publice sunt semnalizate la intrare cu inscriptii vizibile adica daca eu imi asfaltez o bretea spre curte si e pe terenul meu, e definit ca drum public adica parcarea din malls-uri e drum public okay, asta-i definitia, trebuie asumata Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Discutia e stupida, oricum ala nu e terenul OMV. Si parcarea din mall e drum public. Daca ai o mosie de 32424234km2 si te horatasti sa faci drumuri pe ea si accepti sa foloseasca lumea drumurile alea, adica sa le deschizi circulatiei publice, atunci trebuie cu acordul si colaborarea politiei sa-i pui semne de circulatie. Atentie, tu nu dai nimanui vreun drept de a dispune de terenul respectiv, ci doar sa foloseasca acel drum. Atunci acel drum e considerat deschis circulatiei publice si se supune acelorasi reguli ca oriunde. Daca nu mai ai chef sa fie public n-ai decat sa-l inchizi, ii tragi 2 bariere cu lacat, gard cu sarma ghimpata, paznici, caini, girafe, etc. Asa si parcarile de la mall si orice alt rahat de genul asta. Si primariile si tarile si tot asa. Daca o primarie decide sa inchida un drum il inchide si basta. (pt lucrari, etc). Asa si tu ca mare mosier sau posesor de parcare, poti sa o tii deschisa sau nu. Lasi lumea sa treaca - lumea - inclusiv tu, te supui legii rutiere. Nu lasi lumea sa treaca - il inchizi - nu mai e public - n-ai decat sa ti-l iei si sa ti-l bagi in c.ur. nu mai e drum public. Got the point? Editat Octombrie 25, 2012 de Belbody Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 de regula-s de acord cu ce scrii, acuma insa, nu. hai s-o iau pe puncte: 1. pai daca n-am inteles ce-ai zis, nu e mai simplu (daca vrei sa inteleg) sa explici tu? daca ma trimiti inapoi, e clar ca n-am cum sa ma duc. am timpul limitat. e posibil sa nu fi citit cu atentie 2. motocicleta nu e niciodata un efect important. tehnica de control poate fi, dar... wot one man can do, another can do. e o motocicleta care a fost creata, raspunde omologarii in ceea ce priveste siguranta rutiera; aici e vorba de tehnica de control, de condus si atentia. daca toate 3 sunt satisfacute.. nu vad de ce-ai muri De ce consider eu ca motocicleta este un factor important in producerea acestui accident. mai exact greutatea acesteia. Dar inainte sa luam un exemplu auto. Luam o masina sport si o dam unui om scund. Desi masina este omologata cum spui tu omului respectiv ii va fi dificil sa o conduca. Scaune joase, bord inalt, vizibilitate redusa. Desigur ca isi va pune ceva sub el va modifica scaunul dar va ajunge mai greu la pedale. Sa spunem ca se descurca dar are sanse mai mari sa produca un accident. legal ale dreptul sa isi indeplineasca visul de a avea o masina sport. Dar daca face accident are o vina morala. Revenind la motociclete. Cand am facut eu scoala pentru A chiar se facea bine fiindca dadeai traseul cu politistul in spate. Am invatat atunci ca motocicleta se conduce cu tot corpul. Apoi am inteles de ce. Printe primele mele motociclete moderne a fost si un GSXR 750 din 88. Greu ca dracu. Singur ma descurcam cu el si chiar faceam pe zmeul dar cu pasager trageam de el pe curbe ca de vaca moarta. In schimb aveam un prieten cu 20 de kg mai greu ca mine care nu avea probleme pe curbe cu mine in spate cu acelasi motor. Practic greutatea lui contracara masa si inertia motocicletei. Ca si concluzie. Cand motocicleta se duce in balarii, datorita unei denivelari si vrei sa ii schimbi directia brusc, trebuie sa o inclini la fel de brusc in directia opusa. Practic trebuie sa te muti cu totul pe cealalta parte si sa tragi bine de ea iar apoi sa o redresezi. Daca motocicleta este ceva mai usurica nu intampini mari dificultati in executarea manevrei. Daca ai sub tine o vaca de 250 de kg si tu ai 60 de kg cu tot cu echipament si nici cine stie ce forta nu ai in brate nu e bine de tine. Ori nu iti iese manevra, ori iti iese prea lent cu acelasi rezultat. Teoretic asa cum se presupune ca motocicletele sunt omologate pentru circulatia pe drumurile publice la fel putem presupune ca detii tehnnica necesara deoarece ai obtinut un examen practic. Dar stim bine ca in practica foarte multi nu ar trebui sa aiba dreptul sa conduca si cum traim intr-o luma stramba ar trebui sa stim ca nu tot ce se omologheaza este si sigur. In fond si chopperele alea cu furca luuunga sunt omologate. Multe din ele nu au frana pe roata fata. Ti se pare normal? Sigur ca legal ai dreptul sa conduci ce vrei tu si se incadreaza in categoria din permis. Dar ceva ar trebui sa iti spuna ca nu vei merge in traficul ideal si ca odata vei avea nevoie sa faci manevre dificile. De ce sa te pui in primejdie aiurea? Poti obtine aceleasi senzatii pe o motocicleta mai potrivita pentru structura ta. da ma batman, tin varadero in orice unghi CALARE PE EL, ce pla mea e asa mare smecherie ? LE: cu plinu'facut, ca sa fie treaba. Stii ca mai trebuie sa il si ridici. Nu doar sa il tii. Imi e greu sa te cred. Ne filmezi o demonstratie? Sa vedem si noi cum faci tu tractiuni cu Varadero la stilul smuls. Ai o lada de bere de la mine daca il inclini mai mult de 45 de grade si apoi il ridici inapoi. Cand vii sa iei berea mai faci o demonstratie. Si foloseste te rog alte apelative pe viitor ca nu am facut armata impreuna. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Ozzy cand ai timp ne vedem si-ti arat, n-o sa stau acu'sa ma filmez ca doar n-am inebunit. Sa ne intelegem, nu fac din asta o practica zilnica, dar de cate ori am ajuns cu mobra in pozitii " ïndecente", am pus-o la loc. Uite de exemplu mi-as dori s-o dau pe roata, dar nu pot, sunt probabil foarte multi care pot face treaba asta cu goldwing iar eu nu pot cu un "amarat" de varadero, asta apropos de "putut/neputut". Iar despre tinutul mobrei la x grade, incontinuare mi se pare ceva firesc pt orice motorist, adicatele cum dreac sa ai o mobra si sa nu o poti ridica, tine, apleca, parca samd ? Ontopic: cred ca accidentul Panterei nu are nicio legatura cu greutatea motocicletei. vias-a-vis de bere sa fie heineken Editat Octombrie 26, 2012 de memyselfandI Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ozzy cand ai timp ne vedem si-ti arat, n-o sa stau acu'sa ma filmez ca doar n-am inebunit. Pacat! Ora era numai buna de o astfel de filmare, lumina lunii putea face diferenta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Got the point? yep, thx Te multumesti doar cu statutul de fan? :-j hobby-ul meu e sa urc mobra-n tren, uitasi? aa, fan al ei? de cand ma stiu am o placere deosebita sa intalnesc gladiatori voluntari. si ea e unul. ca nu mi-ar place sa ma leg de ei, e iar adevarat. astia azi sunt, maine nu mai sunt. sa-i iei sa-i legi? pai nu mai au nici o frumusete. las-asa ca dau in filozofie. Ca si concluzie. Cand motocicleta se duce in balarii, datorita unei denivelari si vrei sa ii schimbi directia brusc, trebuie sa o inclini la fel de brusc in directia opusa. Practic trebuie sa te muti cu totul pe cealalta parte si sa tragi bine de ea iar apoi sa o redresezi. Daca motocicleta este ceva mai usurica nu intampini mari dificultati in executarea manevrei. Daca ai sub tine o vaca de 250 de kg si tu ai 60 de kg cu tot cu echipament si nici cine stie ce forta nu ai in brate nu e bine de tine. Ori nu iti iese manevra, ori iti iese prea lent cu acelasi rezultat. coutersteering is the key Editat Octombrie 26, 2012 de Tsunami Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 ............. Eu nu te cred ca poti sa tii varadero mai jos de 45 de grade cand esti calare pe ea. Pur si simplu epatezi. coutersteering is the key Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Eu nu te cred ca poti sa tii varadero mai jos de 45 de grade cand esti calare pe ea. Pur si simplu epatezi. ce n-ai mai vazut oameni care atunci cand le cade mobra se urca pe ea si o ridica cu un picior? (nici eu!, poate pe luna) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Asta cu tinutul in orice pozitie e o aberatie. De la un anumit unghi de inclinare nu o mai poti tine chiar daca e mai usoara. Eu o pot ridica pe a mea singur, dar mi-a alunecat roata fata cand am oprit pe pamant mai la inceputuri si n-am putut s-o mai ridic din pozitia in care am ajuns. Am lasat-o usor jos, apoi am ridicat-o. Orice motocicleta are macar 180-190kg. Daca o tii de ghidon sa zicem ca ar trebui sa tii cam 100kg. Cat de fortos sa fii sa ridici 100kg din orice pozitie? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ca Hulk. :| Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Am facut eu poc cu a mea(180kg cu lichide) intr-un moment idiot Am incalecat martoaga in fata blocului dupa o tura si ma jucam..in inclinam cand pe stanga,cand pe dreapta din ce in ce mai mult.am facut greseala sa o inclin la mai mult de 20 grade si in secunda urmatoare s-a asezat pe piciorul stang Ca pagube,casca si viziera zgariate,casca fiind agatata de oglinda stanga Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ai belit pwla, tre sa schimbi casca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 strang bani de alt motor,casca poate sa mai astepte,nici macar viziera nu i-am schimbat si zgarieturile in reduc vizibilitatea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Topicul asta: (cuvant urat) aruncat in ventilator, tras in vreo turbosuflanta si 20 de indivizi incercand sa il reconstituie, dand cu parerea despre "epistemologia" lui si "paradigma" ce a dus la constituirea evenimentului in cauza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Am facut eu poc cu a mea(180kg cu lichide) intr-un moment idiot Am incalecat martoaga in fata blocului dupa o tura si ma jucam..in inclinam cand pe stanga,cand pe dreapta din ce in ce mai mult.am facut greseala sa o inclin la mai mult de 20 grade si in secunda urmatoare s-a asezat pe piciorul stang Ca pagube,casca si viziera zgariate,casca fiind agatata de oglinda stanga Piciorul stang nu avea nimic? Un nou Hulk? Topicul asta: (cuvant urat) aruncat in ventilator, tras in vreo turbosuflanta si 20 de indivizi incercand sa il reconstituie, dand cu parerea despre "epistemologia" lui si "paradigma" ce a dus la constituirea evenimentului in cauza. In sfarsit a pui cineva punctul pe i... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Piciorul stang nu avea nimic? Un nou Hulk? In sfarsit a pui cineva punctul pe i... Cred ca ai vrut sa zici "in sfarsit a pus cineva i-ul in cuvantul pus" Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Piciorul stang nu avea nimic? Un nou Hulk? vanataile nu se iau in considerare,am prea multe hematoame pe picioare sa pun la socoteala ceva minor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 In sfarsit a pui cineva punctul pe i... Vorbeste de prietena ta O dai asa usor pe tobogan? Ce fel de membru al comunitatii esti? Da-i un PM in care sa-l/s-o dojenesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Cred ca ai vrut sa zici "in sfarsit a pus cineva i-ul in cuvantul pus" Ahh da' nu iertati nici o litera... cred ca ma gandeam deja la i... sau la ce mananc in pauza de masa. Vorbeste de prietena ta O dai asa usor pe tobogan? Ce fel de membru al comunitatii esti? Da-i un PM in care sa-l/s-o dojenesti. Nu mai, eu facem misto efectiv de ce a scris... m-a amuzat ca parea foarte inversunat. De ideea in sine, nu de Pantera. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 coutersteering is the key Pai si ce la countersteering nu inclini mobra? Ieri am coborat dupa un CBR f3 care nu e o mobra grea si m-am urcat pe un Ducati 750SS. Pai Ducati parea bicicleta pe langa CBR. Nu puteam sa fac cu CBR-ul ce faceam cu Ducati. Acum poate eu nu sunt un motociclist expert dar ma gandesc ca aia de ma moto GP tot incerca sa usureze mobrele alea. Oare chiar nu conteaza greutatea unei motociclete in situatii critice? Ontopic: cred ca accidentul Panterei nu are nicio legatura cu greutatea motocicletei. vias-a-vis de bere sa fie heineken Sigur ca ai dreptul la propria parere. SI poate ca ai dreptate. Dar e nevoie si de ceva argumente. De ce nu are legatura greutatea motocicletei? Orice bere vrei tu. 20 de sticle pline. Si o sa filmez eu realizarea daca reusim sa ne intalnim. Mergea mai simplu sa filmezi tu ca acum orice rapandula de telefon filmeaza. Nu trebuie sa fie HD. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate