Sari la conținut

Accident moto Pantera


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Deci pentru curiosi denivelarile alea chiar exista de la firobuze (se vede si in imaginea postata de bb daca va jucati un pic cu ea); sunt suficiente sa dea de pamant cu un motor. Marcajul in zona este destul de derutant cu o banda spre judetean care se termina brusc la intersectia cu negoiu, si alta de contrasens unde tre sa ai grija si sa dai prioritate taxiurilor si firobuzelor. Recent a mai fost o victima aproximativ in zona de la un wheelie terminat pe o groapa/denivelare de firobus.

PS. Doar explic zona, nu dau verdicte :D ... se pare ca Panterei i-a revenit suficient memoria si si-a adus aminte ca nu ii cazu sa se explice/justifice pe forum ca nu o absolva sau incrimineaza nimeni virtual :peace:

 

Daca pe asfalt sunt asemenea denivelari, atunci ai dreptate, sunt foarte nasoale si te poti trezi fara sa-ti dai seama, ca ai schimbat directia fara sa vrei. Cu atat mai periculoase sunt daca nu stii ca sunt astfel de "cocoase" pe unde urmeaza sa circuli.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 932
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

PS. se pare ca Panterei i-a revenit suficient memoria si si-a adus aminte ca nu ii cazu sa se explice/justifice pe forum ca nu o absolva sau incrimineaza nimeni virtual :peace:

 

 

Corect.

 

Inspectoratul de politie Timis, are competenta si este in masura sa stabileasca vinovatia..........

 

Doar ca se intampla sa si cunosc pe cineva din acel inspectorat, care se ocupa de accidentele grave.

 

Mi-a spus clar si la obiect, ca singurul vinovat din acel accident a fost conducatoarea motocicletei. Punct.

 

Eu n-am nevoie sa-mi justifice cineva faptele sale, fiecare face ce vrea si traieste cum vrea.

 

Oricum, ipocrizia, orgoliul si aplaudacii, dau bine pe forum :D

 

End of story.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb cat de lungi ai tu picioarele ori cat de mica e motocicleta ta.

Incerca sa mergi pe o motocicleta normala si o sa observi ca soselele noastre nu sunt perfecte. Mai au gropi, santuri... Fa o tura pe soseaua de centura prin zona Popesti. Si pe scuter daca esti si nu ai grija unde pui piciorul e nasol. Santurile alea au aproape juma de metru. Daca ai un motor mai inalt ori mai greu si il inclini nu o sa iti fie bine.

 

 

 

Am scris in prima mea postare pe acest topic destul de scurt ca nu e bine sa iti cumperi motoare mai mari decat poti tine INTRE picioare. Dar cum tu esti concentrat sa faci mistouri ieftine nu aveai cum sa vezi.

 

 

 

Zi sa mori tu ca tii Varadero in orice unghi CAND STAI CALARE PE EL. Ca eu la asta faceam referire. Fiindca langa motocicleta fiind, pot sa tin si eu orice motor alegi tu.

 

 

 

BB merita multumiri fiindca incepi sa devii cooperant. In fond cred ca e vorba doar de o neintelegere.

Sunt de acord cu tine ca orice motocicleta indiferent cat de mare si grea este se poate stapani IN CONDITII NORMALE.

Orice pitic poate face asta in conditii normale.

Ce ne facem frate cand conditiile nu mai sunt normale. E ca atunci cand iti cumperi SUV si constati dupa ca nu prea ai unde sa il parchezi prin oras. Nu te gandesti inainte. Iti place SUV-ul si gata il cumperi. Il cumperi ca sa mergi cu el. Logic. Dar parca mai trebuie si sa opresti. Ups. Probleme?

Asa si cu motocicletele. Imi place Varadero. Nu conteaza ca am 1,65 inaltime. Ma chinui eu putin dar MA DESCURC.

In motociclism nu merge cu MA DESCURC ca uite ce se intampla. In motocciclism ori poti sa faci fata ori schimbi clasa ori schimbi motoicleta. Faci ceva sa iti maresti sansele de supravietuire.

Si Busa intr-adevar nu e foarte inalta dar E LATA. Si tot acolo ajungi. Crede-ma. Am in buzunar cheile de la Busa prietenului meu.

Eu tot consider ca nu e o motocicleta pentru oricine.

Daca vrei sa intelegi ce spun eu e ok. Daca vrei sa continuam discutia astept argumete pentru care cineva si-ar pune viata in pericol pe o motocicleta cu care *se descurca*.

Nu o stapaneste da? Doar *se descurca* si la primul damb nu o mai poate controla.

 

 

 

Daca ai citit postul asta de la inceput probabil ca ai inteles deja la ce ma refeream.

 

 

Imi pare rau pentru Pantera. Nu o acuz de nimic. Am facut si eu prostii la fel de mari la viata mea.

Dar e viata mea si nu dau socoteala nimanui cum mi-o traiesc asa cum nici ea nu are de dat socoteala.

Eu intodeauna incerc sa aflu cauza principala a unui accident. Iar aici consider ca motocicleta a fost un element important.

Poate gresesc. Dar raman la parerea mea.

 

 

 

da ma batman, tin varadero in orice unghi CALARE PE EL, ce pla mea e asa mare smecherie ?

 

 

LE: cu plinu'facut, ca sa fie treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu si intrarea?

semnul de circulatie e in curtea omv-ului, nu pe strada

Om, scuze, tu esti cu capu sau te faci? Cum p?la calului sa intri pe la iesire, in primul rand pe breteluta aia INCAPE o singura MASINA... cum dr??? intri tu pe acolo daca in acelasi timp vrea sa iasa o dubita de acolo? In plus, in toate benzinariile exista o ordine de-asta si felulul cum se aliniaza masinile la pompe, toti sunt orientati spre iesire vii tu cu magaru si te pui invers, intri pe la iesire si iesi pe la intrare, bun asa :D. Nu zic ca nu exista astfel de benzinarii unde poti intra si iesi prin mai multe locuri, dar nu e cazul aici. :D

BTW, semnele alea de circulatie sunt pe drum public, OMV nu a cumparat si terenul de sub benzinarie si nici drumurile aferente pana la pompa, in cel mai bun caz au concesionat terenul. Nu ai cum sa cumperi un drum, cel putin nu in Europa. :D

 

da ma batman, tin varadero in orice unghi CALARE PE EL, ce pla mea e asa mare smecherie ?

 

 

LE: cu plinu'facut, ca sa fie treaba.

 

Bine bai HULK. :)))))))

 

Atasez un set de poze din googlemaps si e cam cum spui (merci, BB!). Teoretic (daca respecti marcajul) nu ai voie sa intri in OMV de pe Aries circulind dinspre str. Craiova spre Calea Martir Caceu. Dar o faci, ca nu-i bai citiva metri, acolo ... si totusi, accidentul a avut loc intre intrarea si iesirea din benzinarie, cu pantera iesita complet pe contrasens, de unde venea hepatita pe roti. Distantele par OK pentru a vedea si a fi vazut.

Cu placere.

Eu unul mi-am format o parere despre cum s-a intamplat, dar nu vreau sa fiu luat la penis pe-aicisa de prietenii ei asa ca ma abtin in a scrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar ca e in gradina omv, nu pe strada

 

Reglementu' te-ar contrazice:

 

drum public - orice cale de comunicatie terestra, cu exceptia cailor ferate, special amenajata, pentru traficul pietonal sau rutier, deschisa circulatiei publice; drumurile care sunt inchise circulatiei publice sunt semnalizate la intrare cu inscriptii vizibile

 

Pusese Thomas articolul corect etc, io doar vb din amintiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rubrica Accidente mai sunt 2 topicuri deschise in care se spune de accidente si cum au murit 2 motociclisti in urma lor. La topicurile alea nu se arunca lumea sa comenteze si sa vorbeasca , dar aici cred ca se ajunge la 50 de pagini si nu se opreste. Asta doar ca aici a avut o fata accident iar in cele 2 au murit 2 baieti ???

Murim ca sobolanii pe strada si nu facem nimic inafara de a comenta pe topicuri despre fete , accidentele lor sau sfaturi pt ele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

cred ca daca pun la mine in curte un semn de circulatie si il incalci, politia nu te penalizeaza.

prove me wrong

Teoretic semne de circulatia omologate nu poate pune decat administratorul drumului cu aprobarea polutiei. Daca tu obtii aprobare sa-ti pui semn in curte... De exemplu semnele de "parcare de resedinta" nu ti le poti pune in fata casei fara aprobare.

 

da ma batman, tin varadero in orice unghi CALARE PE EL, ce pla mea e asa mare smecherie ?

 

 

LE: cu plinu'facut, ca sa fie treaba.

Tii pa dreaqu...

 

semnul de circulatie e in curtea omv-ului, nu pe strada

Ia de mai citeste legea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa moara viata mea , ce aveti bai nene cu Pantera asta , parca a omorit pe cineva ???? Cred ca frustarile sint maxime , ca altfel nu-mi explic.

A fost ea vinovata de accident ? Sa-i fie de bine si insanatosire totala si grabnica , mici si mitici mai sint romanii astia , bai nene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Om, scuze, tu esti cu capu sau te faci? Cum p?la calului sa intri pe la iesire, in primul rand pe breteluta aia INCAPE o singura MASINA... cum dr??? intri tu pe acolo daca in acelasi timp vrea sa iasa o dubita de acolo? In plus, in toate benzinariile exista o ordine de-asta si felulul cum se aliniaza masinile la pompe, toti sunt orientati spre iesire vii tu cu magaru si te pui invers, intri pe la iesire si iesi pe la intrare, bun asa :D.

parca n-ai trai in europa.., stai pana iese ala si o bagi dupa, ce mare branza? pana iese stai langa axul drumului.

n-am stiut insa ca semnul de circulatie din benzinarie e valabil, am crezut ca e pe spatiu privat. :

 

drum public - orice cale de comunicatie terestra, cu exceptia cailor ferate, special amenajata, pentru traficul pietonal sau rutier, deschisa circulatiei publice; drumurile care sunt inchise circulatiei publice sunt semnalizate la intrare cu inscriptii vizibile

 

adica daca eu imi asfaltez o bretea spre curte si e pe terenul meu, e definit ca drum public

adica parcarea din malls-uri e drum public

okay, asta-i definitia, trebuie asumata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia e stupida, oricum ala nu e terenul OMV.

Si parcarea din mall e drum public.

 

Daca ai o mosie de 32424234km2 si te horatasti sa faci drumuri pe ea si accepti sa foloseasca lumea drumurile alea, adica sa le deschizi circulatiei publice, atunci trebuie cu acordul si colaborarea politiei sa-i pui semne de circulatie. Atentie, tu nu dai nimanui vreun drept de a dispune de terenul respectiv, ci doar sa foloseasca acel drum. Atunci acel drum e considerat deschis circulatiei publice si se supune acelorasi reguli ca oriunde. Daca nu mai ai chef sa fie public n-ai decat sa-l inchizi, ii tragi 2 bariere cu lacat, gard cu sarma ghimpata, paznici, caini, girafe, etc.

Asa si parcarile de la mall si orice alt rahat de genul asta. Si primariile si tarile si tot asa. Daca o primarie decide sa inchida un drum il inchide si basta. (pt lucrari, etc). Asa si tu ca mare mosier sau posesor de parcare, poti sa o tii deschisa sau nu.

 

Lasi lumea sa treaca - lumea - inclusiv tu, te supui legii rutiere.

Nu lasi lumea sa treaca - il inchizi - nu mai e public - n-ai decat sa ti-l iei si sa ti-l bagi in c.ur. :D nu mai e drum public.

 

Got the point?

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de regula-s de acord cu ce scrii, acuma insa, nu.

hai s-o iau pe puncte:

 

1. pai daca n-am inteles ce-ai zis, nu e mai simplu (daca vrei sa inteleg) sa explici tu? daca ma trimiti inapoi, e clar ca n-am cum sa ma duc. am timpul limitat. e posibil sa nu fi citit cu atentie

 

2. motocicleta nu e niciodata un efect important. tehnica de control poate fi, dar... wot one man can do, another can do.

e o motocicleta care a fost creata, raspunde omologarii in ceea ce priveste siguranta rutiera; aici e vorba de tehnica de control, de condus si atentia. daca toate 3 sunt satisfacute.. nu vad de ce-ai muri

 

De ce consider eu ca motocicleta este un factor important in producerea acestui accident. mai exact greutatea acesteia.

Dar inainte sa luam un exemplu auto. Luam o masina sport si o dam unui om scund. Desi masina este omologata cum spui tu omului respectiv ii va fi dificil sa o conduca. Scaune joase, bord inalt, vizibilitate redusa. Desigur ca isi va pune ceva sub el va modifica scaunul dar va ajunge mai greu la pedale. Sa spunem ca se descurca dar are sanse mai mari sa produca un accident. legal ale dreptul sa isi indeplineasca visul de a avea o masina sport. Dar daca face accident are o vina morala.

Revenind la motociclete. Cand am facut eu scoala pentru A chiar se facea bine fiindca dadeai traseul cu politistul in spate. Am invatat atunci ca motocicleta se conduce cu tot corpul. Apoi am inteles de ce. Printe primele mele motociclete moderne a fost si un GSXR 750 din 88. Greu ca dracu.

Singur ma descurcam cu el si chiar faceam pe zmeul dar cu pasager trageam de el pe curbe ca de vaca moarta.

In schimb aveam un prieten cu 20 de kg mai greu ca mine care nu avea probleme pe curbe cu mine in spate cu acelasi motor. Practic greutatea lui contracara masa si inertia motocicletei.

 

Ca si concluzie. Cand motocicleta se duce in balarii, datorita unei denivelari si vrei sa ii schimbi directia brusc, trebuie sa o inclini la fel de brusc in directia opusa. Practic trebuie sa te muti cu totul pe cealalta parte si sa tragi bine de ea iar apoi sa o redresezi. Daca motocicleta este ceva mai usurica nu intampini mari dificultati in executarea manevrei. Daca ai sub tine o vaca de 250 de kg si tu ai 60 de kg cu tot cu echipament si nici cine stie ce forta nu ai in brate nu e bine de tine. Ori nu iti iese manevra, ori iti iese prea lent cu acelasi rezultat.

 

Teoretic asa cum se presupune ca motocicletele sunt omologate pentru circulatia pe drumurile publice la fel putem presupune ca detii tehnnica necesara deoarece ai obtinut un examen practic. Dar stim bine ca in practica foarte multi nu ar trebui sa aiba dreptul sa conduca si cum traim intr-o luma stramba ar trebui sa stim ca nu tot ce se omologheaza este si sigur. In fond si chopperele alea cu furca luuunga sunt omologate. Multe din ele nu au frana pe roata fata. Ti se pare normal?

 

Sigur ca legal ai dreptul sa conduci ce vrei tu si se incadreaza in categoria din permis. Dar ceva ar trebui sa iti spuna ca nu vei merge in traficul ideal si ca odata vei avea nevoie sa faci manevre dificile. De ce sa te pui in primejdie aiurea? Poti obtine aceleasi senzatii pe o motocicleta mai potrivita pentru structura ta.

 

da ma batman, tin varadero in orice unghi CALARE PE EL, ce pla mea e asa mare smecherie ?

LE: cu plinu'facut, ca sa fie treaba.

 

Stii ca mai trebuie sa il si ridici. Nu doar sa il tii. Imi e greu sa te cred. Ne filmezi o demonstratie? Sa vedem si noi cum faci tu tractiuni cu Varadero la stilul smuls.

Ai o lada de bere de la mine daca il inclini mai mult de 45 de grade si apoi il ridici inapoi. Cand vii sa iei berea mai faci o demonstratie.

Si foloseste te rog alte apelative pe viitor ca nu am facut armata impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ozzy cand ai timp ne vedem si-ti arat, n-o sa stau acu'sa ma filmez ca doar n-am inebunit. :crack:

 

 

Sa ne intelegem, nu fac din asta o practica zilnica, dar de cate ori am ajuns cu mobra in pozitii " ïndecente", am pus-o la loc.

 

Uite de exemplu mi-as dori s-o dau pe roata, dar nu pot, sunt probabil foarte multi care pot face treaba asta cu goldwing iar eu nu pot cu un "amarat" de varadero, asta apropos de "putut/neputut".

 

Iar despre tinutul mobrei la x grade, incontinuare mi se pare ceva firesc pt orice motorist, adicatele cum dreac sa ai o mobra si sa nu o poti ridica, tine, apleca, parca samd ?

 

 

Ontopic: cred ca accidentul Panterei nu are nicio legatura cu greutatea motocicletei.

 

vias-a-vis de bere sa fie heineken :alcy:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ozzy cand ai timp ne vedem si-ti arat, n-o sa stau acu'sa ma filmez ca doar n-am inebunit.

 

Pacat! Ora era numai buna de o astfel de filmare, lumina lunii putea face diferenta. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Got the point?

 

yep, thx

 

Te multumesti doar cu statutul de fan? :-j

hobby-ul meu e sa urc mobra-n tren, uitasi?

aa, fan al ei? de cand ma stiu am o placere deosebita sa intalnesc gladiatori voluntari.

si ea e unul. ca nu mi-ar place sa ma leg de ei, e iar adevarat.

astia azi sunt, maine nu mai sunt. sa-i iei sa-i legi?

pai nu mai au nici o frumusete. las-asa ca dau in filozofie.

 

 

Ca si concluzie. Cand motocicleta se duce in balarii, datorita unei denivelari si vrei sa ii schimbi directia brusc, trebuie sa o inclini la fel de brusc in directia opusa. Practic trebuie sa te muti cu totul pe cealalta parte si sa tragi bine de ea iar apoi sa o redresezi. Daca motocicleta este ceva mai usurica nu intampini mari dificultati in executarea manevrei. Daca ai sub tine o vaca de 250 de kg si tu ai 60 de kg cu tot cu echipament si nici cine stie ce forta nu ai in brate nu e bine de tine. Ori nu iti iese manevra, ori iti iese prea lent cu acelasi rezultat.

 

 

coutersteering is the key

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.............

 

Eu nu te cred ca poti sa tii varadero mai jos de 45 de grade cand esti calare pe ea. Pur si simplu epatezi.

 

coutersteering is the key

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu te cred ca poti sa tii varadero mai jos de 45 de grade cand esti calare pe ea. Pur si simplu epatezi.

 

 

 

:blink:

 

ce n-ai mai vazut oameni care atunci cand le cade mobra se urca pe ea si o ridica cu un picior?

(nici eu!, poate pe luna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu tinutul in orice pozitie e o aberatie. De la un anumit unghi de inclinare nu o mai poti tine chiar daca e mai usoara. Eu o pot ridica pe a mea singur, dar mi-a alunecat roata fata cand am oprit pe pamant mai la inceputuri si n-am putut s-o mai ridic din pozitia in care am ajuns. Am lasat-o usor jos, apoi am ridicat-o. Orice motocicleta are macar 180-190kg. Daca o tii de ghidon sa zicem ca ar trebui sa tii cam 100kg. Cat de fortos sa fii sa ridici 100kg din orice pozitie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am facut eu poc cu a mea(180kg cu lichide) intr-un moment idiot

Am incalecat martoaga in fata blocului dupa o tura si ma jucam..in inclinam cand pe stanga,cand pe dreapta din ce in ce mai mult.am facut greseala sa o inclin la mai mult de 20 grade si in secunda urmatoare s-a asezat pe piciorul stang

Ca pagube,casca si viziera zgariate,casca fiind agatata de oglinda stanga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

strang bani de alt motor,casca poate sa mai astepte,nici macar viziera nu i-am schimbat si zgarieturile in reduc vizibilitatea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul asta: (cuvant urat) aruncat in ventilator, tras in vreo turbosuflanta si 20 de indivizi incercand sa il reconstituie, dand cu parerea despre "epistemologia" lui si "paradigma" ce a dus la constituirea evenimentului in cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut eu poc cu a mea(180kg cu lichide) intr-un moment idiot

Am incalecat martoaga in fata blocului dupa o tura si ma jucam..in inclinam cand pe stanga,cand pe dreapta din ce in ce mai mult.am facut greseala sa o inclin la mai mult de 20 grade si in secunda urmatoare s-a asezat pe piciorul stang

Ca pagube,casca si viziera zgariate,casca fiind agatata de oglinda stanga

 

Piciorul stang nu avea nimic? Un nou Hulk? :blbl:

 

Topicul asta: (cuvant urat) aruncat in ventilator, tras in vreo turbosuflanta si 20 de indivizi incercand sa il reconstituie, dand cu parerea despre "epistemologia" lui si "paradigma" ce a dus la constituirea evenimentului in cauza.

 

In sfarsit a pui cineva punctul pe i... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piciorul stang nu avea nimic? Un nou Hulk? :blbl:

 

 

 

In sfarsit a pui cineva punctul pe i... :crack:

 

Cred ca ai vrut sa zici "in sfarsit a pus cineva i-ul in cuvantul pus" :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...